Ga naar inhoud

Missy1 : 1 augustus 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast missy1

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,,

Ik ben 22 jaar en ik wil super graag een bv,, mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de Wellnesskliniek..

Vooral vanwege de goede verhalen hierover en de prijs in Belgie is aanzienlijk lager dan in Nederland..

Ik volg de verhalen dus al een tijdje hier op de site,, over de WK..

De meeste verhalen zijn heel erg positief maar sommige ook weer minder..

En dat maakt mij zo aan het twijfelen..

Maar aan de andere kant heb ik ook weer zoiets van,, over iedere kliniek vind je wel iets negatiefs en zo kun je denk ik wel door blijven gaan en je gek liggen maken..

maar toch twijfel ik..

Ik ben 2 keer bij 2 verschillende klinieken op consult geweest (Arenborghoeve en Janssenkliniek)

6 juli heb ik een consult bij Dr. Verdonck en mijn operatie staat dan ook al gepland voor 1 augustus..

Natuurlijk kan ik niet wachten hierop hihi! Maar ik hoor graag van andere hun verhaal..

Ik hoop dat jullie mij misschien het een en ander kunnen uitleggen over de kliniek en de artsen daar.. (hoop dan vooral over Verdonck)

Ik wil graag van die twijfels afkomen

Alvast bedankt!

Groetjess xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoihoi...

Welkom hier!

Ik ben ook 22, 21 toen ik mijn bv liet doen!

Zelf ben ik ook naar Belgie gegaan omdat daar de prijs inderdaad goedkoper was, en ik had goede verhalen gehoord over mijn pc.

Ik ben eerlijk gezegd niet zon wellnesskliniek fan.. ze doen altijd net of hun prijs een aanbieding is terwijl het de normale prijs is! Dat vind ik al raar.. Ook zijn er wat negatieve verhalen inderdaad!! Maar t blijft natuurlijk je eigen keus :) Als jij je goed voelt bij die kliniek en de pc moet je t gewoon doen!!

Welke cupmaat wil je eigenlijk uitkomen?

succes met je keuze !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb ook telefonisch contact gehad met de wc, ze gebruiken monoblock inplantaten met 10 jr garrantie, de aanbieding is altijd en een lokker, over de artsen kan ik niks zeggen, alleen dat ik voor mijzelf wel weet dat ik niet het inplantaat wil wat hun gebruiken, ik heb gevraagd daar of het mogelijk was om een andere inplantaat te nemen/te kunnen kiezen, dat zou heel lastig worden en de prijs zo ook zeker 1500 euro omhoog gaan, dat zegt voor mij al genoeg over het inplantaat hun gebruiken, als het om mijn lijf gaat bezuinig ik hier niet op, een voorbeeld eurosillicone geeft levenslange garrantie.., en de monoblock van de wellness jah daar zit maar 10 jr garrantie op, wat is dan duur of goedkoop??

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow mii18 en mamavan3,,

Bedankt voor jullie reactie!!

Er zijn echt verschillende meningen over de WK..

En zoals ik inderdaad gelezen had dan wel meer goeie dan slechte,, maar hoor natuurlijk graag alle meningen..

Ik heb nu een kleine c-cup,, maar ben ook helemaal niet tevreden met de vorm.. Ik draag altijd push-up bh's en bikini's.. Kan ook helemaal geen leuke jurkjes en truitjes aan.. Hier wil ik graag een eind aan maken haha..

Ik wil uitkomen op een grote, volle D-cup.. Ik ben zo op zich best slank,, ik heb alleen best brede heupen en een dikke kont,, dus die D-cup zal wel goed passen..

Ik ga evengoed op cunsult de 6e van juli.. Als het mij echt goed bevalt en als ik er een goed gevoel bij heb dan laat ik het daar doen..

@mii18 van welke cup naar welke cup ben jij gegaan?

En trouwens ben blij dat ik niet de enige ben die nog zo jong is..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en het gaat er uiteindelijk om wat voor gevoel jij bij de WK hebt!!!

Jij moet jezelf er goed bij voelen... het is jou lichaam natuurlijk!

Nee hoe jonger hoe beter hihi :D ik ben juist blij dat ik het zo jong heb laten doen, kan ik er langer van genieten!

Ik ben van een 75A naar een 75E gegaan!! Foto's kun je eventueel zien in de gallerij!

D cup word zeker mooi hihi, ben benieuwd hoe je consult je bevalt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy, welkom hier!

Er zijn veel meiden geopereerd bij de wellnesskliniek, zelf zou ik er niet heen gaan.

Je leest veel positieve verhalen, maar ook negatieve, ik zou de gok niet durven wagen.

Ik ben zelf door dr Plovier geopereerd en ben super tevreden!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy, welkom hier!

Er zijn veel meiden geopereerd bij de wellnesskliniek, zelf zou ik er niet heen gaan.

Je leest veel positieve verhalen, maar ook negatieve, ik zou de gok niet durven wagen.

Ik ben zelf door dr Plovier geopereerd en ben super tevreden!!

:116:

Ja ben het helemaal met je eens :D !!

Ik zou er zelf ook echt niet heen gaan! Alhoewel ik nog niet veel resultaten heb gezien hoor van de Wk!

Maar geef mij maar dr.plovier !! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik ben geopereerd door dr Damen en ben zeer tevreden!

de garantie tja ik heb pas nog een stuk zitten lezen dat de fabrieken levenslang geven maar dat t toch beter is ze laten te vervangen na 15/20 jaar... dus levenslang daar geloof ik niet zo in, t zit toch in je lichaam en t hoort er eigenlijk niet in.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy1,

Ik ga 5 juli op consult bij de Wellness kliniek bij dr. Visser, dus een dag eerder dan jij!

Ik zal nog wel een verslagje daarvan plaatsen in mijn topic dus dan heb je nog meer informatie om je goed te kunnen oriënteren.

Wens je alvast veel plezier op je consult!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes!

Doet natuurlijk goed om die goede dingen allemaal te lezen..

Ik ben dan ook zeker van plan om mij bij deze kliniek te laten helpen..

Woensdag moet ik op consult en dan zijn het nog maar een paar weekjes

@ parkiet. Ik ben benieuwd naar je verslagje als je morgen bent geweest :)

Alvast succes voor morgen!

Groetjes missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy1,

Ik heb je topic verhuisd naar topic operatie verslagen borstvergroting aangezien je al een datum hebt en je titel aangepast :D Zo kun je hier lekker verder gaan met je verhaal!

Alvast heel veel succes met je consult woensdag!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Missy,

Ik heb in maart een borstvergroting gehad bij dr Verdonck ik kan niet anders zeggen als super!!!!!!!

Het consult heb ik 22 maart gehad en 23 maart de bv, je word netjes geholpen en er word goed verteld wat evt de complicaties zijn,

passen en meten aan de hand daarvan maak je je keuze.

Ik ben 2.5 week thuis geweest en het voelt alsof ze van je zelf zijn, het ziet er echt heel natuurlijk uit. Ik heb 350 cc achter de borstspier. Van A naar C

Succes met je consult en beslissing

Echt ik spreek met lof over Verdonck en WK :116:

Gr Marjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ mii18. Bedankt voor het veranderen! Past nu wat beter ja..

@ chimpie. Ik heb inderdaag ook gelezen dat het beter is de prothesen na 15 a 20 jaar te laten vervangen..

En vaste siliconen gaan ook heel zelden kapot,, in tegenstelling tot die zoutwaterprothesen en de hydrogel..

@ marjo. Fijn dat je zo tevreden bent! Hoe is de narcose of die slaaproes jou bevallen?

En na hoeveel uur kon je de dag van de operatie weer na huis?

Ik zal morgen hier een verslagje plaatsen hoe het gegaan is met het consult!

Veel liefs missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow dames,,

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Dr. Verdonck.

Om 10 uur moest ik daar zijn en 10.20 werd ik geroepen door Verdonck.

Echt een super lieve man!

Hij maakte nog een grapje over mijn woonplaats. Hij stelde me eerst een paar vragen en vroeg daarna op welke cup ik graag wou uitkomen.

Verder heeft hij me alles goed uitgelegd, over na de operatie al een beetje en de complicaties die eventueel kunnen optreden.

Hoefde mijn blaadje met vragen niet te gebruiken haha :P

Ook met het passen heeft hij mij een goede uitleg gegeven.

Ik heb 5 protheses gepast. Ik was aant twijfelen tussen de 4e en de 5e. De 4e zou bij mij het natuurlijkste uitzien maar ik vond de 5e toch het mooiste qua grootte.

Gelukkig zou dat er ook nog gewoon mooi uitkomen te zien en werden het geen ballen.

Dus heb ik uiteindelijk voor de grootste gekozen.

Ik krijg nu dus 300 cc achter de spier geplaatst.

Ik had ook overal gelezen dat als je ze achter de spier krijgt het ook nog een beetje minder lijkt toch?

Nu op naar 1 augustus! :D

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Fijn dat je consult zo goed verliep.

300 cc klinkt heel mooi!

Ik krijg zelf 230 cc, meer kan er niet in namelijk. Ik krijg ze dual plane.

Sterkte nog met aftellen! je bent een paar dagen voor mij aan de beurt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa parkiet,,

Ja we kunnen samen aftellen,, als ik geweest ben dan ben jij 3 daagjes later al aan de beurt..

Jij krijgt met 230 cc ook mooie borsten,, kleiner kunnen ze in iedergeval niet worden :)

Ik hoop dat ik met mijn 300 cc op een grote D/E uitkom. Gelukkig heb ik al een kleine c van mezelf. Ik hoop het echt!

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad, zou toch vreemd zijn als ze kleiner werden!

Heb hier weleens gelezen; van A naar B(eter), en dat zou ik ook graag willen!

Kan alleen maar beter worden.

Ik denk wel dat die maat gaat lukken hoor!

Maar dat zien we over een maandje!

Spannend he..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jazzy,,

Ja het aftellen gaat langzaam,, vooral als je je er zo op verheugt..

Ik hoop dat ik met die 300 cc een E krijg..

Twijfel nu best wel over het aantal cc..

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy1,

De slaapverdoving viel me tegen, ik was niet wakker te krijgen... Ben daar ook echt ziek van geweest.

Ik werd om 10:15 uur meegenomen naar boven eer ik bij kwam was het rond 13.00 uur nadat alles goed was en ik me goed voelde om naar huis

te gaan was het 14.30 uur. De terugreis heb ik veel geslapen met de stoel achterover, toen ik wakker werd moest ik wel overgeven, maar ja

snel naar huis en verder bijkomen. Ik kreeg cola om een beetje energie te krijgen en je suikerwaarde op te krikken.

Daarna een week niet zelf uit bed kunnen komen door de spierpijn maar na een dag of 3 voelde ik me steeds beter. Het is zo snel gegaan en nu

voelt het alsof ze van mezelf zijn.

Succes met de BV en lees graag hoe je hebt ervaren. Daarna heb je mooie :1boobs:

Liefs Marjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marjo,,

Wat vervelend dat die slaapverdoving bij jou nie goed uitpakte.

Je hoort er hier ook verschillende verhalen over. Bij de een pakt die goed uit en bij de ander totaal niet.

Ik zal ook wel weer bij diegene horen waar het nie goed bij uitpakt,, ik wordt sowieso al snel misselijk van zo'n dingen haha.

Maar bij jou is gelukkig alles goed gekomen en je bent 2 mooie boobs rijker! Uiteindelijk is da hetgene wat telt!

De weken lijken nu wel echt langzaam voorbij te gaan,, het is nog geen 1 augustus. Maar zodra ik ze heb dan zal ik hier mijn verslag komen doen.

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het consult! 300 cc wordt een mooie maat!!

Succes met aftellen!

Xx

hallo

Ik word 13 juli geopereerd door dr verdonck vond hem ook echt super tijdens t consultje,ik heb nu een lege b en krijg 330 cc achter de spier,wat t precies gaat worden kon ie niet zeggen ongeveer een volle c kleine D gaat wel goed komen denk ik met onze boobs hij weet wel duidelijk wat ie doet.veel plezier met aftellen,ben benieuwd wat t gaat worden?????? gr susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.