Ga naar inhoud

Missy1 : 1 augustus 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast missy1

Aanbevolen berichten

Heejj Tipton!

Gefeliciteerd met je datum en fijn dat je de stap hebt genomen!

Dr. Verdonck is echt een fijne en leuke chirurg!

Ik ben zelf 22 en heb er ook lang over nagedacht en uiteindelijk ook de knoop doorgehakt.

Wat voor cup heb je nu als ik vragen mag en hoeveel cc krijg je? Wat heeft Verdonck jou aangeraden?

Ik was zelf ook heel erg zenuwachtig en ik was ook best wel bang voor de complicaties. De chirurg heeft me wel de complicaties uitgelegd op de dag van het consult, wat er aan te doen viel en de eventuele risico's. Hij zei dan wel dat de kans klein is, maar het kan evengoed. Maar ik bleef evengoed bang haha, zelf nu heb ik soms zoiets van tja stel het gaat nu nog mis ??

Maar goed je kiest zelf voor zo'n operatie, dus die risico's neem je altijd mee. Ik zou me er ook echt niet te druk om gaan maken, je maakt jezelf zo alleen maar gek! Echt niet doen :)

Ja en dat programma op tv, ik zie daar ook wel eens iets op, maar ik ben van mening dat ze daar alleen echt hele extremen gevallen laten zien. En van heel veel klinieken zul je zoiets meestal ook niet te weten komen. Zelf bij hele dure en hoog aangeschreven klinieken komt dit voor, alleen zie of hoor je er nooit iets van.

Bij de Wellnesskliniek gebruiken ze ook die slaapverdoving. Ik wist eerst ook niet wat ik daarvan moest verwachten. En ik was ook bang dat ik wakker werd tijdens de operatie of dat ik helemaal niet meer waker werd. Maar het viel allemaal mee, ik ben niet tijdens de operatie wakker geworden en na afloop werd ik ook gewoon wakker haha :P

Het voelt alleen veel anders dan een algehele narcose. Ik ben zelf ook heel misselijk geweest na die slaapverdoving, ik heb best vaak moeten spugen, totdat ik thuis was en daar ook nog. Maar dit is voor iedereen anders. Sommige zijn helemaal niet misselijk geweest, die waren alleen een beetje suf en daarna waren ze weer heel fit. Dit is helaas iets waar jezelf achter moet komen.

Ik heb een verslagje geschreven van de dag van mijn operatie, staat ook hier in dit topic. Kun je lezen als je wil.

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag is het 4 weekjes geleden dat ik mijn bv heb gehad.

De tijd is best wel snel gegaan, terwijl het wachten op de grote dag zo veel langer duurde en de tijd toen amper voorbij leek te gaan :P

Maar nu 4 weken later ben ik nog steeds heel tevreden. Ik kan bijna alles weer, behalve het slapen op mijn zij lukt me nog niet zo goed. Zal ook wel komen omdat ik het niet zo goed durf :blush:

Ben vandaag eens langs Hunkemoller gegaan en heb daar voor de eerste keer bh's gepast. Ik had 70D en 70E gepakt. Ik helemaal blij toen bleek dat ik 70E heb :lol:

Had een 70D ook niet erg gevonden maar dit vind ik toch beter en hoop ook dat het zo blijft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.