Ga naar inhoud

Missy1 : 1 augustus 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast missy1

Aanbevolen berichten

Heejj heejj,,

@ Mii18: Ik was ook heel blij dat het consult mij zo goed beviel,, dit had ik bij die andere klinieken niet zo..

Het punt is alleen nu dat ik bang ben dat 300 cc misschien toch te weinig is.. Ik lees hier bijna alleen maar dat de meeste tussen de 330 cc en de 450 cc zitten..

Want ik ben in een kliniek geweest en daar zou ik 380 cc krijgen.. Maar dat zouden wel anatomische worden dus misschien zit het verschil daarin..

En in die andere kliniek was het volgens mij 330 cc en dan wel ronde prothese.

Het maakt je gewoon heel erg aan het twijfelen..

@ Susi: SPANNEND!! Woensdag ben je al aan de beurt.. Dat is al lekker snel!

Ik hoop dat de operatie je goed vergaat en dat je een goed herstel zonder veel pijn hebt..

Ik denk wel dat je met 330 cc zeker een volle C krijgt!

Ben heel benieuwd naar je verslagje!

Ik wil zelf graag op een grote D/E uitkomen.. Zou jammer zijn als het dat resultaat niet zou worden..

Maar we zijn in iedergeval in goede handen bij Dr. Verdonck!

Liefs Missy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Heejj heejj,,

@ Mii18: Ik was ook heel blij dat het consult mij zo goed beviel,, dit had ik bij die andere klinieken niet zo..

Het punt is alleen nu dat ik bang ben dat 300 cc misschien toch te weinig is.. Ik lees hier bijna alleen maar dat de meeste tussen de 330 cc en de 450 cc zitten..

Want ik ben in een kliniek geweest en daar zou ik 380 cc krijgen.. Maar dat zouden wel anatomische worden dus misschien zit het verschil daarin..

En in die andere kliniek was het volgens mij 330 cc en dan wel ronde prothese.

Het maakt je gewoon heel erg aan het twijfelen..

@ Susi: SPANNEND!! Woensdag ben je al aan de beurt.. Dat is al lekker snel!

Ik hoop dat de operatie je goed vergaat en dat je een goed herstel zonder veel pijn hebt..

Ik denk wel dat je met 330 cc zeker een volle C krijgt!

Ben heel benieuwd naar je verslagje!

Ik wil zelf graag op een grote D/E uitkomen.. Zou jammer zijn als het dat resultaat niet zou worden..

Maar we zijn in iedergeval in goede handen bij Dr. Verdonck!

Liefs Missy :116:

hoi missy ja we zijn denk ik zeker wel in goede handen tenminste voor mij voelde t goed en hoop voor jou ook want dat is toch wel belnagrijk je moet je wel prettig voelen bij iemand

Gaat vast en zeker bij ons beide super uitzien,hahahaha,ben nu alleen zo verschrikkelijk verkouden hoop dat t over is voor woensdag maar dat zal wel...... we spreken elkaar nog wel groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj susi,,

Ik was zelf ook echt heel tevreden over het consult.. Vond Dr. Verdonck echt een aardige en hele vriendelijke man..

Alleen is het probleem nu dat ik vind da ik te weinig cc krijg (kan aan mij liggen)..

Denk dat ik maandag ga bellen of ik voor mijn operatie op 1 aug nog een keer langs kan komen om te kijken of er niet iets bij kan..

Ik heb dan wel ietsje meer van mezelf maar ik wil graag de maat willen krijgen zoals ik die in gedachten heb.. Hoef geen ballonen maar ik wil ook weet nie da je geen of bijna geen verschil ziet..

Verder vraag ik me nu toch af of er aan een kant sowieso niet wat meer in moet omdat een borst een heel klein beetje groter is en de borstplooi lager zit. Het was niet nodig zei de arts mja nu twijfel ik..

Is best wel vervelend allemaal als je die twijfels hebt..

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj mii18

Er kon wel meer in maar de chirurg zei dat het onnatuurlijk zou worden,, die 300 cc gaan nog net maar een maatje kleiner zou perfect zijn geweest..

Mja ik vond dat net weer iets te klein..

Ik bel maandag eens en dan kijk ik eens wat die zegt,, en als hij er bij blijft en zegt dat het echt onnatuurlijk wordt dan denk ik dat ik het bij 300 cc hou..

Wil natuurlijk geen lolo worden he haha :P

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

tegewoordig word je niet zomaar een lolo ferrari hoor!

Soms speelt de persoonlijke mening van de pc ook een rol..

Kan best dat hij meer gewoon niet mooi bij je vind.. Maar je hebht van jezelf al een kleine c.

Dus moet toch flink wat inkunne lijkt me? Ik had een a en bij mij is er 450cc ingegaan

vind t zelf ook nog vrij natuurlijk lijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja misschien is het de mening van de pc ook wel.. Mja het gaat om mijn mening..

En ik dacht inderdaad ook dat er bij mij wel veel in zou gaan vanwege mijn kleine c..

Ik ben wel best klein (1.64 m) en ben ook smal van boven,, heb omtrek 70 dus misschien ligt het daaraan..

Want als ik de verhalen zo van andere lees,, de een heeft een a en er kan 400 cc in of zelfs meer..

En ik met mijn c'tje maar 300 cc..

Met die pasprothese zag het er mooi en wel groot uit maar ik krijg ze achter de spier en ben bang dat ik teveel cc erdoor verlies..

Maar goed ik bel morgen op en dan kijken wat hij me zegt aan de telefoon en dan denk ik dat ik maar terug op consult ga voordat ik ergens spijt van krijg..

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het kan ook wel schelen dat je 70 als omvang hebt! Dan zit je toch al gauw aan de 70D denk ik!

Als je dan op een 70E uitkomt heb je toch een 75D :D

Of misschien een bezoekje brengen aan dr.Plovier? ;)

Nee joh gewoon even naar de kliniek bellen kijken wat ze ervan zeggen!

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gebeld maar de WK en donderdag om half 4 moet ik daar zijn voor mijn 2e consult..

De pc zelf kon ik niet aan de telefoon krijgen omdat hij bezig was..

Ben blij dat ik nog langs kan komen,, dan kan ik het beter uitleggen allemaal en dan kan ik tenminste nog eens passen..

Dit keer neem ik ook maar een blaadje mee met foto's die ik mooi vind.. Heeft de pc er misschien een andere kijk op,, en weet die ongeveer wat ik wil..

Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik een dik half uurtje van de kliniek af woon,, als ik verder weg woonde zou ik nie zo 123 ff daarheen rijden..

Helaas moet ik misschien wel alleen daarheen rijden,, mijn moeder kan niet en mijn vriend gaat proberen een uur vrij te krijgen maar da geluk zal ik wel nie hebben..

Het zijn in iedergeval nog 3 weekjes en dan ben ik aan de beurt!! :lol:

Zal binnenkort ook maar een album aan maken met alvast de voor foto's..

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hoef niet terug naar de kliniek te gaan..

Kreeg een mail van mijn pc,, voor de operatie kan ik nog eens doornemen wat ik nu precies wil en wat voor grootte enz..

Hoef ik niet extra voor naar de kliniek te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missy,

Vervelend dat je nog twijfels hebt.

Ik hoop dat ze worden weggenomen voor je operatie!

Ik denk zelf dat 300 cc best veel is als je omtrek maar 70 is.

Maar dat zul je denk wel hebben gemerkt met passen.

Ik wens je in ieder geval veel sterkte met aftellen de komende tijd.

Ik word zelf op 4 augustus geopereerd en heb er al veel zin in!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey missy ,

ik heb gelezen over je twijfels met betrekking tot het aantal cc !

je zegt dat je nu een C hebt en met omvang 70 en 300cc ga je zeker op een flinke F uitkomen hoor !

mijn omvang is ook 70 ! ik had maar een Acup ! ik kreeg 350cc en zit nu op een 70F !

dus zeker niet panikeren en vertrouwen op dr Verdonck ! hij heeft gouden boobieshanden !

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Nu ik het berichtje van anneken heb gelezen zijn mijn twijfels weer wat minder geworden :D

Voor de operatie heb ik toch nog een gesprekje met hem en dan heb ik het er nog over..

Maar voor nu is het alleen aftellen en dat terwijl het allemaal langzaam voorbij gaat!

@ parkiet: Voor jou zijn het ook nog 2,5 week! jij ook succes met aftellen..

veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee missy!

Je moet wel duidelijk zijn vantevoren! ik had ook opgeschreven dat ik 420 wilde maar uiteindelijk heeft hij er 380 in gedaan! (dr Damen) dus je moet t nog wel echt benadrukken!Want ik had niet eens de kans om met hem te praten voordat ik t wist lag ik in slaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Nu ik het berichtje van anneken heb gelezen zijn mijn twijfels weer wat minder geworden :D

Voor de operatie heb ik toch nog een gesprekje met hem en dan heb ik het er nog over..

Maar voor nu is het alleen aftellen en dat terwijl het allemaal langzaam voorbij gaat!

@ parkiet: Voor jou zijn het ook nog 2,5 week! jij ook succes met aftellen..

veel liefs :116:

Ik ging met 275 achter de spier van een slappe B (links zelfs bijna A) naar een volle C, soms D. 25 cc meer maakt echt veel uit op een smal lijfje hoor! Ik heb geen joekels, maar zooo blij dat het natuurlijk oogt, mijn vriend vind dit veel mooier. Maar ja, smaken verschillen he! ^__^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj heejj!

Nog 11 daagjes en dan is het eindelijk zo ver!! Kan niet meer wachten :D

Ik ga van te voren ook zeker nog ff met mijn pc praten over het aantal cc,, ik wil zeker weten of er niet wat meer in kan gaan..

@ chimpie: Ik vind dat ze er rekening mee moeten houden,, als jij toch 420 wil moeten ze er niet alsnog 380 in doen,, het is jou keuze en niet die van de pc.. Maar buiten dat vind ik jou borsten heel mooi geworden en ze zien er natuurlijk uit! Mag je trots op zijn :)

@ Marijse: Bij iedereen wordt de grootte anders door het aantal cc,, maar ik wil zelf graag op een E uitkomen en daarom twijfel ik over die 300 cc.. De een gaat maar 1 cupmaat vooruit daarmee en de ander dan wel weer meer,, maar ik wil het gewoon zeker weten.. Ik wil niet teleurgesteld zijn na de bv.. Die van jou ogen ook echt heel natuurlijk en ze zijn ook heel mooi geworden,, maar het is zoals jij al zei.. smaken verschillen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamavan3,

Ik reageer toch even op jouw reactie.

Ik heb ook de monoblock van de wellnesskliniek. Wat ze bedoelen is dat je binnen 10 jaar nieuwe prothesen van hun krijgen indien er lekkage ofzo ontstaat. Niet dat na 10 jaar ze vervangen moeten worden ofzo. Je kan ze heel je leven erin houden als je geen klachten krijgt. Maar het is bij alle prothesen zo dat bij kapselvorming de garantie vervalt, ook bij die van jou. Dan moet je de nieuwe prothesen zelf betalen en de operatie krijg je dan 'kado' van de kliniek.

Missy, ik ben heel tevreden over mijn borsten, kijk maar naar mijn fotos.

Marco is geholpen door dr Verdonk, daarom zet ik wel mijn vraagtekens bij haar... Waarom zet een PC nou in hemelsnaam vrouwelijke prothesen in een man?! Marco is wel heel tevreden over alles hoor. Maar ik persoonlijk zet mijn vraagtekens bij de ethiek van dr verdonk. Dr Damen daarentegen van de wellnesskliniek kan ik je volmondig aanraden!

Liefs,

Gooischmeisje

hallo,

ik heb ook telefonisch contact gehad met de wc, ze gebruiken monoblock inplantaten met 10 jr garrantie, de aanbieding is altijd en een lokker, over de artsen kan ik niks zeggen, alleen dat ik voor mijzelf wel weet dat ik niet het inplantaat wil wat hun gebruiken, ik heb gevraagd daar of het mogelijk was om een andere inplantaat te nemen/te kunnen kiezen, dat zou heel lastig worden en de prijs zo ook zeker 1500 euro omhoog gaan, dat zegt voor mij al genoeg over het inplantaat hun gebruiken, als het om mijn lijf gaat bezuinig ik hier niet op, een voorbeeld eurosillicone geeft levenslange garrantie.., en de monoblock van de wellness jah daar zit maar 10 jr garrantie op, wat is dan duur of goedkoop??

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook echt spannend!!

Moet alleen nog een telefoontje krijgen over de tijd..

Begin nu toch wel zenuwachtig te worden..

Was hier trouwens niemand beetje bang voor de operatie,, dat er iets mis kan gaan of weet ik veel wat??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie!

Daar ben ik indd ook bang, had ik vorig jaar ook toen ik onder narcose moest maar nu krijg ik geen narcose maar een slaaproes en daar heb dus helemaal geen ervaring mee. Maar we moeten positief blijven!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.