Ga naar inhoud

Missy1 : 1 augustus 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Gast missy1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja alleen met die strakke sportbh zijn mijn boobs een beetje plat gedrukt.

Zodra k hem uit heb om ff stiekem te kijken dan zie je echt verschil. Mijn vriend zei dat ook al, die hebben er natuurlijk een betere kijk op he :P Maar hij zei wel al dat groter niet mooi was geweest en dat hij dat ook nie wou.

Maar verder gaat gelukkig alles goed. Nu donderdag gaan de hechtingen eruit en dan laat ik het gelijk een beetje controleren. Af en toe heb ik beetje pijn en van zo'n steekjes in de borsten. Smorgens met opstaan heb ik het meeste last van ze omdat ik nog steeds op mijn rug lig en alles is nog een beetje stijf. Ook was ik gister in de stad om een jas te passen en ook dat ging niet zo heel vlekkeloos. Mja ik ben nog steeds zo happy!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 12 daagjes po.

Alles gaat goed, de hechtingen zijn eruit en ik heb lekker kunnen douchen al vond ik dat in het begin best eng.

Ook mijn haren doen was een ramp haha. Mijn armen probeerde ik niet ver boven mijn hoofd te houden, ik had ze gewoon nog gebogen. En met fohnen ben ik maar op de kop gaan hangen en opzij gaan hangen. Dat ze tenminste een beetje droog waren.

De steekjes heb ik wel nog in beide borsten en ik merk dat links een beetje meer gevoelig is dan rechts. Ik denk zelf dat het komt omdat links kleiner was.

Maar buiten dat allemaal ben ik zeer tevreden en hoop ik niet dat ze nog veel kleiner worden want ik vind de veel te mooi :)

Liefs missy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik 12 daagjes po.

Alles gaat goed, de hechtingen zijn eruit en ik heb lekker kunnen douchen al vond ik dat in het begin best eng.

Ook mijn haren doen was een ramp haha. Mijn armen probeerde ik niet ver boven mijn hoofd te houden, ik had ze gewoon nog gebogen. En met fohnen ben ik maar op de kop gaan hangen en opzij gaan hangen. Dat ze tenminste een beetje droog waren.

De steekjes heb ik wel nog in beide borsten en ik merk dat links een beetje meer gevoelig is dan rechts. Ik denk zelf dat het komt omdat links kleiner was.

Maar buiten dat allemaal ben ik zeer tevreden en hoop ik niet dat ze nog veel kleiner worden want ik vind de veel te mooi :)

Liefs missy :116:

Hey Missy,

Fijn dat je blij bent met je boobs!

Douchen lijkt mij ook nog wel eng hoor, zeker als je je armen boven je hoofd moet houden. Kan je vriend je niet helpen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee parkiet

Mijn vriend helpt me zoveel die kan, probleem is alleen dat die ziek is. Dus nu is het andersom :P

Maar verder ging het goed hoor met douchen, alleen eng in het begin hihi.

Hoe gaat het verder met jou?? Wanneer gaan jou hechtingen eruit?

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee parkiet

Mijn vriend helpt me zoveel die kan, probleem is alleen dat die ziek is. Dus nu is het andersom :P

Maar verder ging het goed hoor met douchen, alleen eng in het begin hihi.

Hoe gaat het verder met jou?? Wanneer gaan jou hechtingen eruit?

Liefs Missy

Hey Missy,

Oh dat is wel fijn he! Balen dat hij nu ziek is!

Met mij gaat t echt super goed, vandaag geen enkel steekje o.i.d. gehad. Alleen een beetje spierpijn omdat ik vannacht zonder kussens heb geslapen.

Ik ga morgen bellen naar de huisarts en dan gaan ze er maandag of dinsdag uit, zie ik eindelijk mijn littekens!

Heb jij mooie littekens of valt het tegen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa parkiet

Ja is ook wel balen, maar gelukkig kan ik al het meeste zelf.

Ik heb vandaag ook niet echt steekjes gehad volgens mij.

Enige wat ik heb is dat ik pijn aan mijn rib heb, precies onder mijn linkerborst. Is af en toe wel een raar gevoel.

De eerste keer toen ik dat voelde dacht ik dat mijn prothese naar beneden was gezakt :blush:

Bij sommige dingen die ik voel denk ik de raarste dingen.

Maar denk dat ik bij links sowieso wat meer last heb omdat die kleiner is dan rechts.

Mijn littekens zien er mooi uit, zitten alleen een ienie-mini beetje hoger dan de borstplooi. Zijn alleen nog een beetje bobbelig, maar dat trekt nog wel allemaal bij.

Voel alleen soms de bh er te strak op zitten, doe dan altijd de bh onder een beetje optillen.

Is best een opluchting als die plakkertjes ervan af zijn.

Toen ik die littekens voor het eerst zag had ik echt zoiets van boohh is wel klein en smal. Had het groter verwacht haha.

Jou littekens zullen er ook mooi uitzien hoor. Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden :)

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa parkiet

Ja is ook wel balen, maar gelukkig kan ik al het meeste zelf.

Ik heb vandaag ook niet echt steekjes gehad volgens mij.

Enige wat ik heb is dat ik pijn aan mijn rib heb, precies onder mijn linkerborst. Is af en toe wel een raar gevoel.

De eerste keer toen ik dat voelde dacht ik dat mijn prothese naar beneden was gezakt :blush:

Bij sommige dingen die ik voel denk ik de raarste dingen.

Maar denk dat ik bij links sowieso wat meer last heb omdat die kleiner is dan rechts.

Mijn littekens zien er mooi uit, zitten alleen een ienie-mini beetje hoger dan de borstplooi. Zijn alleen nog een beetje bobbelig, maar dat trekt nog wel allemaal bij.

Voel alleen soms de bh er te strak op zitten, doe dan altijd de bh onder een beetje optillen.

Is best een opluchting als die plakkertjes ervan af zijn.

Toen ik die littekens voor het eerst zag had ik echt zoiets van boohh is wel klein en smal. Had het groter verwacht haha.

Jou littekens zullen er ook mooi uitzien hoor. Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden :)

Groetjes Missy

Hey Missy,

Gelukkig maar, ik ook al maar bij sommige dingen heb ik toch even m'n vriend nodig :P

Oh dat klinkt wel een beetje eng, maar je ribben zullen vast wel wat te verduren hebben gehad bij de operatie dus het zal allemaal wel goed zijn en weer bijtrekken.

Fijn dat je littekens klein en smal zijn! Ben echt benieuwd naar de mijne.

Ik heb soms ook dat die beha erop drukt, doe ik hem soms even los :rolleyes:

Ik plaats morgen of overmorgen wel een berichtje over mijn huisartsbezoek!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn ribben hebben ook heel wat te voorduren gehad. Voel het nu wel wat meer dan eerst, maar dat is meestal. Ik heb namelijk na het paardrijden wel eens last van spierpijn aan mijn benen en een paar dagen later heb ik dat nog erger en dan kan ik helemaal niet meer lopen.

Ik voel de spier aan de linkerkant nu ook wat meer. Rechts gaat helemaal prima.

Heb wel het gevoel dat mijn borsten iets meer naar voren zijn gekomen, dat ze iets groter zijn geworden. Had gelezen dat de spier zich meer uitrekt, als het achter de spier geplaatst is. Hopen dat het zo blijft en dat ze niet slinken hihi :P

De bh zit nu wel wat strakker tegen de littekens aan, en tegen de borsten schuurt die soms omdat bij mij alles zo overgevoelig is.

Hoelang kan die overgevoeligheid duren??

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Missy!

Sorry dat ik mezelf niet meer heb laten horen! jee ik dacht dat ik je kwijt was haha

Heb je verslagje zitten lezen! gewoon bijna t zelfde als ik t heb mee gemaakt haha!

Fijn dat alles goed is gegaan... je hebt geen foto's of wel?

Ik had n album, maar heb hem per ongeluk verwijderd pfff wilde 1 foto verwijderen, maar gelijk was alles weg :-(

vlgde week ff nieuwe aanmaken.

Gaat t verder nu beter met je en je Boobs?

xxx Chimp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee chimpie

IK ben niet kwijt, ik ben er nog gewoon hoor hahaha :P

Ik heb vandaag maar eens een paar foto's in mijn album gezet, had eerst geen idee hoe het moest haha, maar ze staan er!

Verder gaat het wel goed, alleen heb ik soms 's morgens met opstaan beetje een drukkend gevoel, niet echt pijnlijk gelukkig.

En zo door de dag heb ik wel eens steekjes door de borsten heen en wel eens op de littekens, links heeft dat wat erger dan rechts.

De bh zit ook precies met de naad op dat litteken, moet vaker de bh ff optillen haha, maar dan is de meeste druk en pijn weg.

Hoe is het bij jou allemaal??

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Missy,

Net even je foto's bekeken en dat ziet er goed uit hoor!

Ook al vond ik de voorsituatie ook niet verkeerd

Fijn dat 't goed met je gaat!

Vervelend he dat die bh zo op je littekens drukt

Ik heb ook begrepen dat de spier zich gaat ontspannen in de loop der tijd en dat je borsten dan wat meer naar voren komen

Maar je weet het maar nooit he.. Bij de een groeien ze 2 cupmaten na de eerste week en bij de ander slinken ze alleen nog maar

Afwachten dus :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee chimpie

IK ben niet kwijt, ik ben er nog gewoon hoor hahaha :P

Ik heb vandaag maar eens een paar foto's in mijn album gezet, had eerst geen idee hoe het moest haha, maar ze staan er!

Verder gaat het wel goed, alleen heb ik soms 's morgens met opstaan beetje een drukkend gevoel, niet echt pijnlijk gelukkig.

En zo door de dag heb ik wel eens steekjes door de borsten heen en wel eens op de littekens, links heeft dat wat erger dan rechts.

De bh zit ook precies met de naad op dat litteken, moet vaker de bh ff optillen haha, maar dan is de meeste druk en pijn weg.

Hoe is het bij jou allemaal??

Liefs Missy

Hee Miss!

Mooie borsten zeg! en vantevoren zag t er toch ook echt niet lelijk uit!

Die druk sochtends is vrij normaal dacht ik, dat had ik ook...

Die steekjes ja dat hoor ik vaker ja, moet zeggen dat ik dat helemaal niet heb gehad, nu ook nog niet eigenlijk...

Mijn littekens zien er echt mooi uit trouwens, super klein :-)

Jouwe ook ?

Wat voor BH heb je?

oh en ga je nog terug voor controle?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haa chimpie!

Bedankt :)

Aah hoef ik me daar dus geen zorgen over te maken. Heb dat echt alleen als ik opsta, zodra ik wat langer op ben en wat aant lopen ben dan is dat weg.

En ben maar blij dat je die steekjes niet hebt gehad, soms vind ik ze echt vervelend, mja je moet er iets voor over hebben he :P

Jou littekens zien er ook echt super uit, je ziet er bijna niks van, hoop dat het bij mij ook zo wordt. Vindt de mijne ook fijn smal en klein, maar ze zijn nog bobbelig enz. Ze moeten echt nog goed bijtrekken.

Ik heb een bh van de kliniek en ik heb me een triumph tri action gekocht, leek me wel handig om er 2 te hebben.

5 september om 10 uur moet ik terug voor controle. Dr Verdonck was op vakantie en die is dan terug. Had voor de hechtingen Dr Horn en die zei als je wil kun je in september terug naar Dr Verdonck voor controle . Is toch best dichtbij voor me, laatst was ik binnen 20 minuutjes daar.

Ben jij ook nog terug geweest voor controle?

Veel liefs Missy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Missy!

Dat bobbelige dat gaat wel weg, dat is het draad wat nog moet oplossen...

is bij mij al weg :-)

Wel voel ik links of de rand van de prothese of wat anders als ik sta? als ik buk floept t weg wel apart...

Ik ben niet meer terug geweest voor controle daar, is ver rijden voor mij.

Wel bij de huisarts... Ga wel een keer bellen wat t zou kunnen zijn dat wat weg floept

ik moet weer nieuwe BH, ik had er een paar gekocht 80C maar heb echt 75 D nodig, sommige zijn te klein haha

ze zijn toch niet groter geworden lijkt

Welke maat hb jij nu?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa chimpie!

Ooh gelukkig dat het de draadjes zijn, ik voel er steeds aan want rechts heb ik dat niet.

Tnx voor dat antwoord!!

Dat is wel raar ja, ik zou voor de zekerheid bellen om te vragen wat het kan zijn, misschien kunnen zij het je vertellen.

Heb je in ieder geval antwoord op je vraag en zit je je niet meer af te vragen wat het zou kunnen zijn.

Ben je er ook al mee naar de huisarts geweest? Misschien voelt hij wat het is?

Ik heb nu dat als ik beetje voorover buk dat ik links ineens een drukkend gevoel krijg, alsof de prothese maar voren kiept ofzo, vind dat zo'n eng en raar gevoel.

Rechts heb ik dat niet. Zou dat normaal zijn?

Ik vind jou borsten eigenlijk helemaal niet op een C lijken, vind ze veel groter lijken, meer een grote D. Ze zullen dus wel gegroeid zijn :D

Ik heb in de sport bh van de kliniek een 70 D en in die triumph een 70 E. Passen allebei wel. Alleen de 70 E zit niet zo strak al de 70 D.

Groetjess xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haa chimpie!

Ooh gelukkig dat het de draadjes zijn, ik voel er steeds aan want rechts heb ik dat niet.

Tnx voor dat antwoord!!

Dat is wel raar ja, ik zou voor de zekerheid bellen om te vragen wat het kan zijn, misschien kunnen zij het je vertellen.

Heb je in ieder geval antwoord op je vraag en zit je je niet meer af te vragen wat het zou kunnen zijn.

Ben je er ook al mee naar de huisarts geweest? Misschien voelt hij wat het is?

Ik heb nu dat als ik beetje voorover buk dat ik links ineens een drukkend gevoel krijg, alsof de prothese maar voren kiept ofzo, vind dat zo'n eng en raar gevoel.

Rechts heb ik dat niet. Zou dat normaal zijn?

Ik vind jou borsten eigenlijk helemaal niet op een C lijken, vind ze veel groter lijken, meer een grote D. Ze zullen dus wel gegroeid zijn :D

Ik heb in de sport bh van de kliniek een 70 D en in die triumph een 70 E. Passen allebei wel. Alleen de 70 E zit niet zo strak al de 70 D.

Groetjess xx

Hey Missy,

Ik heb mijn operatie bij Dr Verdonck op 12 september.

Ik heb nu een grote b, maar twijfel nog tussen 265 & 280 cc.

Zou jij mij raad kunnen geven. Ik hoop op een grote c na de operatie,

maar wil niet te groot omdat ik nogal klein en fijn ben (1.61 / 52 kg).

Groetjes Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jill!

Wat leuk dat je ook naar de Wellnesskliniek gaat en wordt geopereerd door Dr. Verdonck!

Het is echt een leuke man en ben tot nu toe heel blij!

Wat heeft hij jou zelf geadviseerd?

Het aantal cc's is namelijk best moeilijk in te schatten. Bij de een valt het groter uit dan bij de ander.

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, echt goed luisteren naar je gevoel.

Ik had een C cup voordat ik geopereerd werd en ik heb 300 cc gekregen. En dit zou bij mij een onnatuurlijk aspect hebben.

Op het blaadje wat ik moest tekenen stond dat ook.

Ik ben ook niet groot, ben ook maar 1.63m ongv en weeg 59 (waar ik nog wat vanaf wil hebben :P)

Maar goed ik vind wat grotere borsten mooi.

Misschien kun je een 2e consult aanvragen en het er dan nog eens goed met Verdonck over hebben.

Maar nogmaals, goed luisteren naar je gevoel! Je moet achteraf nergens spijt van krijgen.

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jill!

Wat leuk dat je ook naar de Wellnesskliniek gaat en wordt geopereerd door Dr. Verdonck!

Het is echt een leuke man en ben tot nu toe heel blij!

Wat heeft hij jou zelf geadviseerd?

Het aantal cc's is namelijk best moeilijk in te schatten. Bij de een valt het groter uit dan bij de ander.

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, echt goed luisteren naar je gevoel.

Ik had een C cup voordat ik geopereerd werd en ik heb 300 cc gekregen. En dit zou bij mij een onnatuurlijk aspect hebben.

Op het blaadje wat ik moest tekenen stond dat ook.

Ik ben ook niet groot, ben ook maar 1.63m ongv en weeg 59 (waar ik nog wat vanaf wil hebben :P)

Maar goed ik vind wat grotere borsten mooi.

Misschien kun je een 2e consult aanvragen en het er dan nog eens goed met Verdonck over hebben.

Maar nogmaals, goed luisteren naar je gevoel! Je moet achteraf nergens spijt van krijgen.

Liefs Missy

Hey Missy,

Bij mijn eerste consult heb ik eerst 250 cc gepast, maar dit zou te weinig verschil maken zei dr. Verdonck.

Daarna heb ik 280 cc gepast en dat zou het maximum zijn om het nog natuurlijk te laten lijken,

maar hij zei ook wel dat het best is iets groter te nemen dan je denkt, omdat het altijd kleiner lijkt,

en je er ook heel snel aan went.

300 cc heb ik ook gepast, maar zou te groot zijn zei die, omdat men borsten dan in het midden

bijna tegen elkaar zouden komen.

Daarom had die gezegd, als je twijfelt aan 280 cc en je wil op veilig spelen kan je ook 265 cc bestellen.

Maar ik heb schrik dat het verschil misschien niet groot genoeg gaat zijn, omdat die zij dat 250 cc de kleinste maat was dat die zou nemen.

En uiteindelijk geef je toch geen 2000 euro aan iets dat je niet ziet.

Groetjes Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jill

Ja die 265 is maar 15 cc verschil he en die 280 gelijk 30. Ik persoonlijk zou kiezen voor de 280, dan weet je ook zeker dat je in ieder geval iets van verschil ziet.

Denk namelijk niet dat die 15 cc heel erg veel zullen uitmaken. En daarbij zegt Verdonck zelf dat 280 cc nog natuurlijk uitziet.

Het is wat je zelf al zei, je betaald geen 2000 euro voor iets wat je niet of nauwelijks ziet.

Wat voor cup maat heb je nu trouwens??

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Missy,

Die druk alsof t mee naar voren gaat heb ik ook nog steeds bij de linker borst! Of t normaal is geen idee?!? lijkt me dat de prothese dan mee naar voren komt, Miss nog niet Goed ingekapseld? maar ik ben 25 mei geopereerd dus weet ook niet...

Vind je dat de mijne groot lijken? valt mee hoor! Miss omdat t van dichtbij genomen is... heb 75 D nu...

had nog wel wat groter gemogen van mij :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jill

Ja die 265 is maar 15 cc verschil he en die 280 gelijk 30. Ik persoonlijk zou kiezen voor de 280, dan weet je ook zeker dat je in ieder geval iets van verschil ziet.

Denk namelijk niet dat die 15 cc heel erg veel zullen uitmaken. En daarbij zegt Verdonck zelf dat 280 cc nog natuurlijk uitziet.

Het is wat je zelf al zei, je betaald geen 2000 euro voor iets wat je niet of nauwelijks ziet.

Wat voor cup maat heb je nu trouwens??

Groetjes Missy

Ik heb nu een volle b-cup, en zou willen eindigen op een volle c.

Het is enkel moeilijk te zeggen wat 280 cc zullen doen voor mij. Ik heb alleen een beetje schrik dat het een d-cup zou worden, en dat

je dan alleen nog maar borsten ziet, als je naar me kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj chimp!

Ja ik had hier ook een topic erover gevonden met het voelen van de prothese. Meerdere hebben er last van en kan schijnbaar best lang duren.

Dus het zal wel normaal zijn haha.

Een 75D is best groot hoor, en daarbij heb je ook een mooie vorm. Maar denk dat iedereen graag een cupje erbij had willen hebben. Zelfs ik denk dat af en toe :P en ik ben pas 3 weken geleden geopereerd.

Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj Jill

Ja als jezelf denkt dat het waarschijnlijk te groot gaat worden, en als je echt niet groter wilt dan een C, dan zou ik voor de 265 cc gaan. Ben je tenminste een beetje verzekerd daarvoor.

Maar die cc's vallen bij iedereen anders uit he. De een gaat er 1 cupmaat mee vooruit en de ander weer 2.

Ik vroeg om een D/E en zou het niet erg vinden om een cup erbij te krijgen :P

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey dames..

Ik heb over een weekje mij bv bij dr. Verdonck bij het wk

ik loop al een aantal jaartjes te twijfele of ik een bv moet doen sinds mij 20 ste eigenlijk,

inmiddels ben ik 23 nu en uiteindelijk gaat het dan over een weekje toch gebeuren,

ik ben zo zenuwachtig dat ik gewoon niet kan slapen, en ik ben zo bang voor de eventuele complicaties.

ik had gister een docu gezien op tv over mislukte plastische ingrepen en dat maakt mij nog banger dan ik al ben.

ook ben ik heel bang voor de narcose/slaapverdoving, een vriendin van mij heeft ook haar borsten laten vergroten maar dan in Hasselt,

en die werd tijdens de operatie wakker:S, de artsen zeiden dat het mede komt doordat ze zich niet aan de regels hield o.a roken eten en drinken voor de operatie.

ik weet gewoon niet wat ik moet doen om mezelf te kalmeren, ik ben gewoon zo bang dat ik er misselijk van word.

misschien komt het ook omdat ik nog nooit geopereerd ben etc.

please kan iemand mij meer vertellen over de verdoving, narcose en de resultaten?

BVD X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.