Ga naar inhoud

Esther1987 : 12 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Wat een prachtige mannenlogica heeft jou vriend :154:

De mijne doet net alsof hij het verschrikkelijk vervelend vindt zoals bijvoorbeeld van het weekend toen ik hem een knuffel gaf...

Dan zegt ie: "Die bumpers van jou duw je helemaal tegen m'n maag aan". En dan doet ie alsof hij ervan moet spugen...

Maar ondertussen vindt hij ze tussen de lakens net zo prachtig als ik :14:

Net een klein kind met nieuw speelgoed waar hij niet op uitgekeken raakt :123:

En je hebt nu al prachtige bh's aangeschaft :35:

Maar let wel dat ze gedeeltelijk achter de spier zijn geplaatst en eventueel nog wat kunnen groeien in de komende maanden...

Haha Kiki, wat een gekke vent heb je! Heeft jou vriend zo'n zwakke maag dan? he he

Mijn vriend was van vrijdag tot zondagavond weg met zijn broertjes. Maar toen hij thuis kwam, had hij chinees-afhaal gehaald. Dus we moesten dat eerst opeten.

Toen zei hij: ik zou liever eerst onder de douche en dan onder jou :66: wat een stoutert he?

Hij zei ook meteen: Ik heb ZE :1boobs: gemist!

Hij wil mij voordurend knuffelen en dan zegt ie: even lekker je bobbels voelen! Dus ik denk dat hij er geen last van heeft. Mijn vriend heeft ook wel wat vlees op de botten. Misschien dat dat het verschil is?

Dus toen zei ik: doe jij je ogen maar dicht dan.

Ja, heb jij dat ook? Ik vind ze zelf ook zo prachtig! Dan sta ik voor de spiegel en dat zegt me vent: wat ben je ijdel! Of: zit je op je zelf te geilen ofzo?

toen hij zei: stop ze eens weg, anders is het niet meer exclusief! Zei ik: Alsof mannen ooit op blote tieten UIT gekeken raken...? dan zou de Playboy ook niet zo groot zijn. Toch?

Vanacht zei hij wel: Jij hebt de grootste en mooiste borsten van alle vriendinnen met wie ik heb samen gewoond ( 3 dames). Dat vond ik wel leuk om te horen.

Komen ze nog ver naar voren denk je? Op de beurs was een vriendin van dalin, die is 1 jaar po. Zij kan nu in Bh's ook zo'n mooi speeltje creeren. Bij mij kan dat nu nog niet helemaal. Dus ik houd hoop! Bij jou zien ze er ook zo natuurlijk uit met een mooie hang zeg maar. Die bolling voorop vind ik wel leuk bij mezelf. Dat staat zo vrouwelijk ;)

Kus, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

@Dalin ;) Ja hij was super blij dat ík er weer was. Het voelt toch altijd het beste als je elkaar weer lekker kan knuffelen na een paar dagen en dat het ook nog zo vertrouwd en liefdevol voelt! Liefde is gewoon fantastisch.

Donderdag had ik weer jazzballet. Mijn docente en een paar meiden weten dat door mijn operatie nog niet volledig mee kan doen.

Vorige week heb ik me ook goed gehouden en ben af en toe op de bank gaan zitten.

Maar deze les kregen we weer een nieuw stuk erbij. Met een sprong erin en dan je twee benen op trekt en een om hoog gooit. Ja? Haha. Nou ik wist dat ik niet moest springen, maar ik deed hem dus half mee. Paar meiden snapte die pas niet. En dan komt bij mij de ervaren-danseres-laat-het-wel even-zien-aan-beginners haar kop boven water steken.

Op dat moment zelf en de rest van de les geen last. Dus ik kreeg al bijna hoop: Oh na 6 weken mag ik al weer springen en dansen ipv 6 maanden :136:

Nou die avond heb ik het geweten :102: kon bijna niet slapen van de pijn joh! Ik kon niet meetr draaien want dan voelde ik alles. Jeemig ik balen natuurlijk :124:

Maarja wat kan je eraan doen. gewoon in bed liggen en hopen dat het volgende ochtend geen pijn meer zou doen...

Het was gelukkig veel beter maar ik heb de volgende nacht met sportBH geslapen omdat ik echt even bang was dat ze nu niet meer goed zouden zitten door mijn gehop...

Esje heeft haar lesje wel geleerd in iedergeval!

3 maanden NIET springen en dansen.

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh meid,

wat balen dat je zo last van hebt joh! maar ja beetje eigenwijs omdat e natuurlijk al wist dat t niet zo slim was :D

maar van een paar keer hopsen en springen kun je wel last hebben maar schade zal het niet geven hoor meid!!

had je niet 2 sportbh's over elkaar gedaan??

sterkte ermee , hoop dat de pijn al beter gaat!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi esther1987,

Fijn dat het goed gaat, je hebt me wel aan het denken gezet. Ik was er al bijna van overtuigd om door Dr. Plovier in Beclinic geopereerd te worden,

heb er volgende week mn consult, maar wat je schreef, het is in belgie en hoe zit dat bij eventuele complicatie's, ziektekosten, nacontrole's, toekomst..........

Omdat ik inderdaad ook goede verhalen over Dr. Nio las, heb ik toch maar een consult aangevraagd :rolleyes:

Dus misschien laat ik me toch in NL door Dr. Nio behandelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther!

Beetje laat maar nog gefeliciteerd met je boobs!

Heb even je foto's bekeken en wat zien ze er mooi uit! Die 400 cc past goed bij je lichaam! Je hebt vast geen spijt dat je niet voor de 450 cc bent gegaan?

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jazzy, bedankt meid! Ja ik ben er ook erg blij mee. Het is al zo'n verschil met wat ik had. Soms twijfel ik en denk ik had meer gekund. Maar soms denk ik ook: wat zijn ze groot! Ik denk dat nog groter me wel gestaan had, maar er misschien ietje meer 'nep' eruit gezien dan nu. Wel vind ik het soms lastig dat ik toch echt een 75D bh draag, maar ze ongeveer ogen als een C. Maar goed, wat is maat? Als het je staat is het goed.

@Blush, ja een consult met beide doktoren zou ik zeker doen. Misschien dat jij nog wat meer vragen beantwoord kunt krijgen bij Be-clinic? Door de zenuwen heb ik heb gevoel toch niet al mijn vragen hebben kunnen stellen. Daarom had k ze erna nog gemaild over die vergoeding, garantie en dergelijke.

Ook heb ik het er met een vriendin over gehad. Plovier en Nio schelen ongeveer 350,- euro met elkaar. Maar omdat ik voor belgie 1,5 uur langere reistijd heb en ik de dag vóór de operatie hotel had willen boeken zodat ik zeker op tijd zou zijn. Deze kosten bij elkaar opgeteld zou het verschil nog maar gehalveerd zijn. Plus dus het feit dat IK van Nio heb begrepen dat ik ongeacht hoeveel jaren ik mijn borsten heb, bij kapselvorming direct een wissel/herstel krijg en die ook nog vergoed wordt door zorgverzekeraar. Dat gaf mij echt de doorslag. Succes meid met beslissen.

@Rox, ja gaat nu veel beter. Ik was zeker eigenwijs geen 2 sportnh's aan te doen. Gelukkig ging b-kick les van woensdag wel goed. Dat is een soort boksen maar dan arobic manier. Ik heb natuurlijk vooral de benen gebruikt en het echte boksen met de armen beetje losjes gehouden en geen kracht gezet.

Over de Efteling:

ik was vrijdag naar de efteling en ik was toen 2 maanden po. Vogel Rok is wel te doen, maar Joris de Draak was mij te hobbelig. Heb halve rit mijn boobies vastgehouden. Ook vliegende Hollander heb ik gedaan en die ging prima op boobie gebied! Ik had wel een sportBH, misschien heeft dat ook geholpen. Dus een tip voor de meiden die twijfelen of ze in een attractie kunnen. Dit was mijn ervaring dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus dus het feit dat IK van Nio heb begrepen dat ik ongeacht hoeveel jaren ik mijn borsten heb, bij kapselvorming direct een wissel/herstel krijg en die ook nog vergoed wordt door zorgverzekeraar. Dat gaf mij echt de doorslag. Succes meid met beslissen.

Klopt als een bus, dat heb ik ook zo begrepen ;) Stelt toch gerust he :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar Plovier ben ik zeker 1,5 uur onderweg als ik naar Nio ga een uur dus als ik het niet om de reistijd doe, zou ik het wel doen om de reden dat je bij kapselvorming een wissel krijg die vergoed wordt door de zorgverzekeraar, maar goed, aangezien ze de regels continue aanscherpen zou dat over een paar jaar ook nog voor een niet medische ingreep gelden???

Ik had gister trouwens ineens mn twijfels :23: omdat ik graag op m'n buik slaap dacht ik, wat als dat straks niet meer kan :o en hoe zit dat met ' zweten' van protheses? daar las ik hier ergens een stukje over....

Wat kan ik straks wel en niet, waar moet ik opletten? op dat moment dacht ik dan ook: laat maar...ik doe het wel met wat ik nu heb :( ( maar van binnen en ook van buiten :152: weet ik dat ik ervoor wil gaan, ik heb het namelijk al een aantal jaar op mn Wish-list)

Ik denk dat ik het ineens heel eng vind worden, waarom weet ik niet, ben ook bang om niet meer wakker te worden uit narcose of dat de operatie mislukt....

Donderdag naar Plovier.....hebben jullie misschien een lijstje met vragen die je echt moet stellen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blush ja zeker,voor vragenlijstje even kijk een bij eerste operatieverslag van Femmy.

Ook Vlinder heeft een goed lijstje gemaakt met vragen.

Moet je even zoeken in het forum.

Ik geloof dat kapselvorming altijd moeten vergoeden omdat het juist medisch noodzakelijk is?

Maar inderdaad Nio zei ook tegen mij dat ik het vooral niet moest controleren bij mijn huidge zorgverzekeraar, omdat het gewoon je basis recht is om geholpen te worden bij medische problemen. Alleen in Amerika helpen ze je alleen als je verzekerd bent, anders laten ze je liggen... :( Maar goed dat we hier wonen!

Heel veel succes bij Plovier, Blush! en misschien nog even bij topic van Rox89 kijken of mii18.

Consult kost 50,- en laat je niet afleiden door die charmente dokter he? Maar goed, t was mijn eerste gesprek dus ik was erg nerveus en t kriebelde in me buik...hihi

Ga je samen met iemand of alleen?

Over dat zweten heb ik ook gelezen. Ja er zal wel een kern van waarheid in zitten. Een gel die opwarmt, geeft misschien wat af? Sommige dames krijgen daar last van. Net als met gevoeligheid voor een bepaalde creme misschien? de ene krijgt er pukkeltjes van de andere een zachte huid...

je kan misschien voor jezelf opschrijven waarom je een borstvergroting wilt en waarom het al aantal jaar op je wishlist staat.

Laat je niet teveel gek maken door verhalen, maar wees ook objectief en vraag het anders op consult na bij je chirurg.

Ik kan al weer op me buik slapen trouwens. Volgens mij kon ik het al na 3 weken... Maar misschien is dat verschillend per dame?

@Femmy stelt me zeker gerust! kunnen we rustig genieten, no stress.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blush ja zeker,voor vragenlijstje even kijk een bij eerste operatieverslag van Femmy.

Ook Vlinder heeft een goed lijstje gemaakt met vragen.

Moet je even zoeken in het forum.

Ik geloof dat kapselvorming altijd moeten vergoeden omdat het juist medisch noodzakelijk is?

Maar inderdaad Nio zei ook tegen mij dat ik het vooral niet moest controleren bij mijn huidge zorgverzekeraar, omdat het gewoon je basis recht is om geholpen te worden bij medische problemen. Alleen in Amerika helpen ze je alleen als je verzekerd bent, anders laten ze je liggen... :( Maar goed dat we hier wonen!

Heel veel succes bij Plovier, Blush! en misschien nog even bij topic van Rox89 kijken of mii18.

Consult kost 50,- en laat je niet afleiden door die charmente dokter he? Maar goed, t was mijn eerste gesprek dus ik was erg nerveus en t kriebelde in me buik...hihi

Ga je samen met iemand of alleen?

Over dat zweten heb ik ook gelezen. Ja er zal wel een kern van waarheid in zitten. Een gel die opwarmt, geeft misschien wat af? Sommige dames krijgen daar last van. Net als met gevoeligheid voor een bepaalde creme misschien? de ene krijgt er pukkeltjes van de andere een zachte huid...

je kan misschien voor jezelf opschrijven waarom je een borstvergroting wilt en waarom het al aantal jaar op je wishlist staat.

Laat je niet teveel gek maken door verhalen, maar wees ook objectief en vraag het anders op consult na bij je chirurg.

Ik kan al weer op me buik slapen trouwens. Volgens mij kon ik het al na 3 weken... Maar misschien is dat verschillend per dame?

@Femmy stelt me zeker gerust! kunnen we rustig genieten, no stress.

Esther Thnx...maar ik heb het niet kunnen vinden..wel een checklist van Vlinder, dat is inderdaad handig voor de dagen rond de operatie, maar nu nog een vragenlijst vinden :blush: zoek spit het straks nog een keer door. Ik denk dat ik de topics van Mii en roxy al heb gelezen, maar ook daar kijk ik zo weer even naar. maar als het medisch is moet het toch niet uitmaken waar en door wie je een BV hebt laten doen?

Hihi ik heb foto's van plovier gezien en inderdaad, je moet je niet laten verleiden hahah, maar ik ben daar best gevoelig voor :68:

mn moeder gaat mee :141: maar dat merken we donderdag wel hihi

Ik heb vandaag met het SLAZ gebeld om te informeren naar de wachtlijst, Ze vertelde me dat je eerst een intake(consult) hebt en daarna eventueel gelijk een datum kunt prikken, ik schrok echter wel ff van de kosten tussen de 100 en 200 euro :16: die ze bij je zorgverzekeraar declareren, ze zei als je veel gebruikt maakt van artsen, merk je er niets van, ga je bijna niet tot nooit, dan ben je wel meteen je eigen bijdrage kwijt. Dus zomaar ff op consult bij Dr. Nio in het Slaz gaat hem niet worden.

Ik heb volgende week dinsdag een consult met Dr. Nio in Parkkliniek, als hij me daar een goed gevoel weet te geven en ik besluit voor Nio te gaan, dan overweeg ik Slaz en neem ik de bijkomende consultkosten voor lief.

Na 3 weken alweer op je buik slapen :125: dat is goed nieuw hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vragenlijst

Bij mij is het consult niet in rekening gebracht, heb hiervan ook geen rekening en/of overzicht gekregen van de zorgverzekeraar. En als er iets in rekening wordt gebracht, krijg ik wel altijd bericht. Of ik dit nu moet betalen of niet. Aardbei is bij hem op second opinion geweest, je zou haar kunnen vragen of dit bedrag wel helemaal klopt. Vind het namelijk best apart :11:

Wachtlijst is ongeveer max. 6 weken, kan ook sneller. Ligt er maar net aan hoeveel dagen hij ingepland staat op de OK.

Esther sliep dan wel met 3 weken op haar buik, de bofkont. Dat ik echt kon doorslapen op men buik waren we al 5-6 maanden verder :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Blush, ik weet ook niks over extra kosten? Je borstvergroting is toch ook voor eigen rekening? Of heb jij het via je verzekerign zo ver kunnen krijgen dat zij het vergoeden voor je...?

Misschien dat daafr het verschil zit.

Ik heb ook geen consult kosten gehad en ze hebben ook niks gezegd over verzekering.

Ook ben ik 3 weken na mijn consult al geopereerd. Maar je moet idd net geluk hebben met dagen waarop jij kan en waarop Nio in de ok is ingepland. Ik geloof meestal op vrijdag.

Ja, femmy, ik weet nog het gevoel dat ik voor het eerst met mijn nieuwe boobs op mijn vriend ging liggen na het rollenbollen zeg maar ;) en dan ik dat toen geen onprettig gevoel vond. Je moet ff je houding vinden, maar ik kreeg er ook daarna geen last van. Zo zie je maar hoe verschillend het is he? Elk mens is anders.

Voel jij je ook nog steeds elke dag beter, en nog belangrijker, ook tevreden met je resultaat tot nu toe?

Je hechtingen mogen er zeker bijna of zijn er al uit! lekker gevoel is dat.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio opereert meestal op donderdag, maar soms ook op maandag of vrijdag. Echt heel afhankelijk van de OK-planning die hij krijgt.

Nou eerste keer voelt ook vreemd, ik kon er voor die tijd ook wel op liggen hoor maar echt op men buik in slaap vallen en doorslapen pas rond de 6 maanden. Is zeker voor iedereen anders, ik had bijv. ook geen pijn met op men buik liggen maar vond het gewoon raar lol

Ben nu alweer even van de antibiotica af dus ken nu ook echt genieten, mis alleen men eetlust nog hihihi maar tevreden? ABSOLUUT!!!!! Man ken iedere dag wel een dansje doen zo blij ben ik er mee :D

Gister controle bij Dr. Bastiaanse, Nio was er niet helaas. Ze heeft de pleisters verwijderd, maar ook weer nieuwe erop gedaan grrrrrr Bij Nio is het pleisters verwijderen en klaar…. Hechtingen zijn geheel oplosbaar gelukkig :D

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vragenlijst

Bij mij is het consult niet in rekening gebracht, heb hiervan ook geen rekening en/of overzicht gekregen van de zorgverzekeraar. En als er iets in rekening wordt gebracht, krijg ik wel altijd bericht. Of ik dit nu moet betalen of niet. Aardbei is bij hem op second opinion geweest, je zou haar kunnen vragen of dit bedrag wel helemaal klopt. Vind het namelijk best apart :11:

Wachtlijst is ongeveer max. 6 weken, kan ook sneller. Ligt er maar net aan hoeveel dagen hij ingepland staat op de OK.

Esther sliep dan wel met 3 weken op haar buik, de bofkont. Dat ik echt kon doorslapen op men buik waren we al 5-6 maanden verder :11:

Femmy.....aardbeitje is ook een kunstwerk van plovier

ik heb het caresa en naomi gevraagd....ben benieuwd, ik bel het slaz morgen sowieso nog een keer. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi girls,

even een vraag van heel andere orde.

Ik ben sinds 3 weken po weer begonnen met trainen.

Voornamelijk lunges en squads en andere dingen voor onderlichaam.

Gisteren voorzichtig side raises ( in principe spiergroep schouders en bicept volgens mij) geprobeert. Met 2x3 kilo dumbells lukt dit zonder problemen...alleen...

Officieel mag je toch pas arm-borst spier trainen met 3 maanden po, of eerder al?

Weet iemand of ik beter nog moet wachten of wel kan proberen met licht gewicht?

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk he sporten!!! Ken ook niet wachten, maja moet nog wel even hihihi

Borstpieren met oa dumbells mag echt pas vanaf 3 maanden po, althans dat is Nio zijn advies dan ;)

Heb je met squats geen last van je borstspier? Of doe je ze nog zonder gewichten??

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Femmy,

oh ben jij ook alweer 3 weken, wat gaat de tijd toch snel he?

Ja, ik doe squads zonder barbell in mijn nek, maar met 2 kleine dumbells van 5 kilo langs mijn lichaam.

De borstspiertrainen doe ik volgens mij niet met said-raises... Gaat het er vooral om dat je het zelf niet vervelend aan vind voelen, of is dit 'valse' zekerheid?

Vind het zo lastig! Wordt namelijk helemaal kriegelig van enkel onderlichaam trainen. Crunches doe ik ook nog niet voluit, omdat je dan toch aan je schouder/borst trekt.

Gisteren heb ik wel b-kick gedaan, een soort arobic-boksen.

Maar dus heel licht getikt tegen dat boks-kussen. Ik doe vooral kracht gebruiken met kicks(benen) en backhand tik (met bovenkant hand slaan)

Kan ECHT niet meer wachten tot ik 21 november laatste controle heb, maar ik wil het ook niet verpesten door te vroeg te beginnen met trainen.

Bedankt!

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Kiki,

controle ging goed!

Kort maar krachtig.

Ik ben genezen verklaard door de dokter.

Hij maakte nog foto's van mijn borsten.

Ook kreeg ik nog advies om tijdens het zonnen vooral goed dik creme te smeren op de littekens.

na even gevoeld te hebben constateerde hij dat ze 'vast zitten' dus dat ik alles weer kan doen.

Hij zei dat hij ze erg natuurlijk vond geworden bij mij.

Hij vroeg ook nog of ik tevreden was met de grootte.

Ik heb gezegd dat je altijd wel blijft denken 100 cc meer of minder zou ook mooi zijn. Maar dat ik gewoon heel blij ben, vooral als ik de before foto's zie. Zo klein! en nu mooie D cup. Je raakt er zo snel aan gewend he!

In gedachten ben ik natuurlijk heel blij dat ik geen complicaties heb tot nu toe.

Ter afsluiting van het gesprek zei dokter Nio nog, je weet me te vinden he?

Ik wil namelijk heel graag kinderen. Ik denk maximaal 2 jaar, maar goed je weet het nooit, of het je gegeven is natuurlijk om zwanger te raken.

Dus ik hou er wel rekening mee dat ik eventueel dan iets aan mijn borsten wil laten doen als het er niet meer uit ziet ofzo.

Woensdag heb ik voor het eerst een les bodypump meegedaan.

nou dat is nog wel pittig zeg!

Borstspieren krijg ik amper omhoog, ik had 5 kilo op de barbell hangen...voor de opertie had ik soms 10 of 12 kilo eraan.

Ook kreeg ik een beetje vervelend gevoel in de spier dus ik heb die oefening niet afgemaakt.

Dat moet ik nog langzamer opbouwen of misschien voorlopig nog helemaal niet trainen.

Verder gaat het hartsikke goed met me. Ik slaap op me buik ik draai wat ik wil zonder last te hebben.

Ik heb vorige week een heerlijke massage gehad en in de sauna geweest.

Was Héérlijk en ook daar van genoten en geen pijn of raar gevoel in mijn borst.

Ik was me alleen errug bewust van mijn borsten en of mensen mijn litteken zouden zien...

Alles went uiteindelijk!

Iedereen die nog moet, succes!

Spreek jullie later.

liefs. Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jazzy, bedankt meid! Ja ik ben er ook erg blij mee. Het is al zo'n verschil met wat ik had. Soms twijfel ik en denk ik had meer gekund. Maar soms denk ik ook: wat zijn ze groot! Ik denk dat nog groter me wel gestaan had, maar er misschien ietje meer 'nep' eruit gezien dan nu. Wel vind ik het soms lastig dat ik toch echt een 75D bh draag, maar ze ongeveer ogen als een C. Maar goed, wat is maat? Als het je staat is het goed.

Ja dat heb ik ook, af en toe vind ik ze groot lijken maar soms ook niet. Ik zelf had achteraf gezien wel graag iets meer cc gewild maar dat doe ik over 10 jaar wel haha. Op dit moment ben ik nog erg tevreden! Ik heb 75E maar ze ogen bij mij als een kleine D.

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.