Ga naar inhoud

Esther1987 : 12 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi Sannetje, ja dat klopt, achter de spier voor mij. Ik heb weinig borstontwikkeling en dus met minder cc zou ik wel voor de spier kunnen. Maar hij zei ook dat het als een natuurlijke bh werkt en dus mooier blijft ook als ik over paar jaar kinderen wil.

Hij zei dat mijn lichaamdan sowiezo erg zal veranderen...Dus naja, tegen die tijd een buiklift en borstcorrectie? of gewoon lekker blijven sporten! hihi.

Dat is wel erg waar ik tegen op zie...Ik sport nu bijna 4x in de week ongeveer 1 a 2 uur per dag. Ook rijd ik 1 uur per week paard...dus dat kan ik ook de rest van de zomer vergeten! Tja, t is een opoffering he?

Jij laat het ook later doen ivm je kinderen he?

Kun je lekker herstellen in alle rust.

Wat ga jij voor kleding aantrekken op de dag van de operatie?

Een vestje of blousje? Natuurlijk lekkere joggingbroek of sportbroek. Kussens op de achterbank. Kan ik lekker liggen in de auto. Hihi.

groetjes, Esther

Hoi Sannetje, ja dat klopt, achter de spier voor mij. Ik heb weinig borstontwikkeling en dus met minder cc zou ik wel voor de spier kunnen. Maar hij zei ook dat het als een natuurlijke bh werkt en dus mooier blijft ook als ik over paar jaar kinderen wil.

Hij zei dat mijn lichaamdan sowiezo erg zal veranderen...Dus naja, tegen die tijd een buiklift en borstcorrectie? of gewoon lekker blijven sporten! hihi.

Dat is wel erg waar ik tegen op zie...Ik sport nu bijna 4x in de week ongeveer 1 a 2 uur per dag. Ook rijd ik 1 uur per week paard...dus dat kan ik ook de rest van de zomer vergeten! Tja, t is een opoffering he?

Jij laat het ook later doen ivm je kinderen he?

Kun je lekker herstellen in alle rust.

Wat ga jij voor kleding aantrekken op de dag van de operatie?

Een vestje of blousje? Natuurlijk lekkere joggingbroek of sportbroek. Kussens op de achterbank. Kan ik lekker liggen in de auto. Hihi.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ga het idd nu, na mijn zwangerschappen doen, maar dat is ook omdat ik er voor die tijd minder problemen mee had. Ik ben gewoon twee maten teruggegaan, dat is nu de reden dat ik echt een bv wil. Ik voel me niet happy met mijn aa. Ik krijg dus 260cc maar bij mij kan het zoiezo niet voor de spier, te weinig weefsel.

Ik ben nu nog niet zo bezig met de dag zelf, ook omdat we maandag voor twee weken op vakantie gaan, en de kindjes nu vakantie hebben dus drukte in huis :-)

Over wat ik aan ga doen, moet ik echt nog goed nadenken. eens kijken of ik comfortabele vesten heb, waarschijnlijk moet ik nog wel even wat shoppen denk ik, want volgens mij heb ik nagenoeg alleen dingen die over mijn hoofd moeten.

Ook de bh heb ik nog niet, koop ik een paar dagen van tevoren denk ik. Heb jij die al?

Verder moet ik ook goed nadenken over hoe ik alles thuis ga doen, naja eerste lekker op vakantie en daarna goed voorbereiden zodat alles zo soepel mogelijk verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Ik ben een moeder van 2 dochters.

En denk er ook serieus over om een borstvergroting te laten doen.

Wil komende week ten minste twee consulten plannen om me te orienteren. En hopelijk is er dan vrij snel plek!

Ben al jaren ontevreden, maar nu pas durf ik de stap te zetten. En dan kan het me niet snel genoeg gebeuren!

Vanwege alle positieve geluiden hier dacht ik eerst aan dr plovier. Maar dat is voor mij ten minste 4.5 uur rijden! En nu ik jullie verhaal lees, denk ik dat ik daar maar vanaf zie.

Wat ik mij afvraag...

Zijn de prijsverschillen echt zo groot?

En is de nazorg in Nederland beter geregeld?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja ter aanvulling: Ik ben 31 jaar, heb nu cup maat A70/75 en denk aan een volle C. Ben verder slank gebouwd. 1.68-54 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sannetje, ja ik heb maandag middag met mijn moeder 1 zwarte 75 D gekocht en 1 witte 80 C, omdat dat dan wel dezelfde cupvorm is, maar de band onder je borsten iets wijder is. Ik hoor veel meiden klagen over te strakke BH's en vochtvasthouden na BV, dus daarom ook een ietsje wijdere omvang meegenomen. En aangezien je die sportBH's 4-6 weken moet dragen, is t wel lekker om er 2 te hebben! haha.

Dokter Nio had mij die van Triumph aangeraden.

Aangezien ik veel sport, zal ik sowiezo ook na de BV de sportbh's gaan dragen naar fitness zumba en jazzballet!

Lekker druk met de kids 2 weken op vakantie! Je moet ook niet te veel mee bezig zijn. De dag zelf zal er misschien wat spanning zijn. Ik moet om 7.00 uur aanwezig zijn, de reistijd is gemiddeld 1,5 uur, maar ik wil 2,5 uur van te voren van huis. Je weet immers maar nooit met file, oponthoud of omleiding.

@Janine, kijk gewoon even lekker rond waar jij het beste gevoel over hebt en ga dan bij 2 of 3 op consult. Kijk ook in de galerij bij de meiden die al BV hebben gehad, dan krijg je beetje reeel beeld van de cc's en hoe het eruit zou kunnen zien. Maar bij iedereen valt t aantal cc anders en de vorm van je borsten blijft in principe hetzelfde, alleen voller/groter.

Hoe ver is Amsterdam voor jou rijden?

Ik weet alleen dat dokter Nio mij levenslang garantie geeft en dat ik met mijn basis ziekteverzekering gedekt ben voor hersteloperatie bij kapselvorming.

Bij dokter Plovier kreeg ik de garantie tot 1 jaar na de operatie recht op weghalen kapselvorming.

Een volle C is zeker te doen! Is toch mooi dat je zo slank bent met een C cup?

Succes met beslissen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord.

Amsterdam is voor mij twee uur rijden ongeveer. Dus dat is makklijker.

Vind hier op dit forum niet veel foto's van Nio.

Maar op internet wel veel positieve info over hem.

Zag dat hij inderdaad werkzaam is op twee verschillende plekken.

Vond de prijzen van de park kliniek wel hoog, wellicht dat het ziekenhuis wat goedkoper is.

Plovier maakt mooie borsten, maar je moet ook naar de toekomst kijken he.

En de reistijd is voor mij toch wel een struikelblok.

Dus ben op zoek naar een chirurg in nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden heb mijn eerste afspraak gemaak bij ACCZ in Haren! Op 16 augustus! Twijvel nog of ik nod een afspraak moet maken ergens anders.

Ter vergelijking. Of eerst deze afspraak afwachten...

He meiden heb mijn eerste afspraak gemaak bij ACCZ in Haren! Op 16 augustus! Twijvel nog of ik nod een afspraak moet maken ergens anders.

Ter vergelijking. Of eerst deze afspraak afwachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... ik vind het eigenlijk niet zo heel groot ?

Als je achter de spier plaatsing heb verlies je ook nog eens 40 cc per borst.

Een passessie vertekent ook he meid, je past die prothesen in een bh over je eigen borst!

Maar goed, jij hebt voor dat aantal cc gekozen dus zal wel goed komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zou dus eigenlijk zakjes met :3: 360 cc moet maken Mii?

Bedoel je op de dag van operatie meenemen Caatje, om aan de pc te laten zien?

Ik had zón rare droom vannacht...Begint dat nu al dames! borsten, pc, ziekenhuizen, klinieken... :44:

ik droomde dus dat ik bijna te laat was bij het ziekenhuis.

Daarvoor had ik nog uitgerbreid gebruncht in een hotel/restaurant in de buurt.

Dus toen ik voor de deur stond van het ziekenhuis bedacht ik me: ik ben helemaal niet 'nuchter' kan /mag ik dan wel geopereerd worden?

Nu komt het mooie, ipv dokter :42: Nio, stond daar dokter :109: Plovier!

Hij zei dat hij het overnam van dokter Nio omdat die met vakantie was...haha ik schrok me dood!

Ook was ipv mijn vriend mijn moeder bij me in het ziekenhuis.

Dus ik vertellen dit is de arts uit belgie. En ook vroeg ik aan een zuster,da t ik uurtje geleden utigebreid geluncht/bruch had gegeten. Zij zei dat t niet er gwas, dat de operatiewacht-tijd toch vertraging had opgelopen, dus dat ik rustig kon uitbuiken....my god :118:

ramp dus :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi de zenuwen slaan toe!

Ja ik zou deze foto meenemen (als jij de grootte goed vind) zodat je kunt laten zien hoe groot jij ze wil. Of foto's van andere meiden met de borsten zoals jij ze wil. Dan kan ze dokter inschatten wat je nodig hebt aan cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

:4: :4: :4: Ik moet echt lachen om je droom! Zo herkenbaar! Een paar weken voor mijn operatie had ik ook zulke vage dromen haha :4: :4: :4:

Als je echt twijfelt over de maat zou ik persoonlijk voor 450 cc gaan. Beter dan dat je het later te klein vind. Ik zie dat je Kendra hebt als avatar. Met 400 cc kom je als het goed is op dezelfde maat als haar uit. (I love Kendra by the way!)

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jAZZY, ja, Kendra is qua persoonlijkheid :153: (tikje brutaal en rebels) en uitstraling ( :123: good body en cute face) het type meisje waar ik helemaal vrolijk :43::43::43: van word! hihi

Denk je dat ik met 400 al op dat formaat van mijn avatar uitkom? Heb je me pastaboobies gezien,dat is dus 400 cc vóor de spier, ik moest er nog wat uithalen van Mii omdat ze bijma achter de spier wordrn geplaatst, net als bij jou :56: Ik vind jouwe echt mooi natuurijk en mooi van vorm!

@Vlinder, ja geeft best een goed beeld onder kleding enzo toch?

Vannacht gelukkig niet meer zo raar gedroomd.

Gisteren was er proefles sh'bam bij mij op de sportschool. Ik vind het echt super leuk en doe lekker gek mee met de moves.

als ik een maand PO ben, wordt er een salsa feest georganiseerd voor mensen van de sportschool en de nieuwbouw wijk bij ons in de buurt. Om iedereen beter te leren kennen. Ik wil natuurlijk wel de show stelen in een sexy outfit, maar toch ook weer niet in your face :1bouncingboobs: zeg maar :36:

weet iemand een leuke site met kleding voor dikke boobs?

liefs, Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther

Het wordt meestal heel anders als je echt siliconen erin hebt zitten. Vind dat je met die zakjes toch niet helemaal kan zien hoe en wat. Als je echt op de maat van Kendra uit wilt komen zou ik toch voor de 450 gaan dan komt het zeker goed :1: In haar realityshow zei ze een keer dat ze 75D heeft. :1boobs:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja big boobs heeft ze sowieso wel :1bouncingboobs: Vind alleen dat haar borsten soms groter lijken en dan weer wat kleiner. Zie foto!

Denk dat haar gemiddelde maat wel die van Esther haar avatar is.

@Esther weet je al voor hoeveel cc je wilt gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.