Ga naar inhoud

Esther1987 : 12 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Ik kwam volgens mijn metingen toen ook op zoiets uit, maar volgens Nio was het een 75B. Ik zal wel verkeerd hebben gemeten toen ;)

Ga duimen voor je dat je 95cm haalt meid!! Is een leuke maat 75D :D :D

Hmm ik wist het ook niet hahaha ik hoorde iedereen hier over knoopjes en draadjes verwijderen dus dacht dat dat zou gebeuren op de eerste controle. Hij hecht van binnen uit en allemaal oplosbaar, dus ook geen knoopjes. Bij mij en bij kiki ook echt super mooie littekens geworden :D Nio is een vakman wat dat hechten betreft hoor!! Ik heb geen bloed gezien ;) Alles zag er mooi dicht uit op de controle :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

hi lieve meiden,

Gisteren heb ik het aan mijn bodypump instructrice verteld.

Zij geeft als proef nu ook sh'bam en dat heb ik ook 2x gevolgd bij haar. Zij vroeg toen of ik intresse had om sh'bam back-up te worden. Dan zou ik zeg maar invallen als zij niet kan.

We hebben toen gepraat dat ik het wel leuk zou vinden en waarschijnlijk pas in septembner/oktober ingeroosterd worden.

Zij vroeg heel lief of ze het ook aan de sportschoolhouder en andere instructeur van spinning en bodypump mocht vertellen.

"Natuurlijk!" zei ik. Het is op een of andere manier toch raarder om tegen een man te vertellen dan aan een vrouw.

Zij vertelde heel open dat zij van zichzelf een D heeft en veel last heeft met sporten als hardlopen. Zij krijgt dan pijn in haar borst. Ze heeft dus te :( zware borsten.

Zij draag tijdens de les altijd een sportBH en toch heeft zij een :56: mooi decolleté. Dus ik zit soms te gluren :ph34r: haha :131: pervers niet?

Maarja, ik zou best joggen willen opgeven voor zo'n mooie cup. Schijnt dan krachttraining toch veel effectiever is dan bijv cardio training ivm vetverlies en strakker worden.

Vandaag nog even oordruppels halen bij de apotheek want ik heb beetje :83: zeurende oorpijn sinds gisteravond.

Wat fijn Fem dat jij geen bloed hebt gezien!Haha. Ik weet sinds 4 jaar dat ik wel tegen bloed kan, als t maar van een ander is!

Nu type ik nog ff een checklist voor dingen die ik wil meenemen naar het ziekenhuis vrijdag.

groetjes, Essie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, handig die checklist van Vlinder!

Ik heb er inderdaad toen eentje zelf samengesteld uit alles wat ik hier op het forum had gelezen :rolleyes:

Ik wist ook niets over de hechtingen en vroeg dat later nog aan de verpleegster voor ik naar huis ging.

Bij mij zat er ook geen bloed op de verbandjes de volgende dag.

En aan de rechterkant stak alleen een stukje hechtdraad uit, wat ik later zelf heb afgeknipt.

Zie je helemaal niets meer van :14:

M'n littekens zijn nu na een half jaar echt heel mooi geworden en dat met alleen het smeren van bodylotion :35:

Ik hoop dat ze nu net als bij Vlinder helemaal onzichtbaar worden :36:

Heel veel succes met het aftellen van je laatste daagjes en geniet van het draaien en woelen in bed! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die laatste week is echt voorbij :148: gevlogen Naomi!

Jij succes :38: met je consult 15 aug bij Nio. Komt vast goed.

Verstandig van je dat je bij twee plastisch chirurgen op consult gaat.

Dat geeft je een reeler beeld van de mogelijkheden.

je moet doen waar jij je het beste bij voeld.

Inderdaad mijn verslagje. Hoop dat ik die net als de meeste meiden binnen enkele dagen kan type :D we zullen zien :lol:

ik ben laatste dagen wel extra gespannen. Maar das meer voor de zorgen over het huishouden...my god! Ik maak normaal ook niet overdreven schoon of druk. Maar nu wil ik perse de wasmand zo leeg mogelijk en lekker alle kleertjes schoon in de kast en geen onnodige tassen en schoenen in de gang....

Gelukkig is mijn vriend een schatje :wub: die blijft kalm en zegt :147: komt goed lieverd. Ik ben er voor je :36: wat een engel he?

@kiki, ja ik hoop ook dat de hechtingen mooi worden en bijna/helemaal onzichtbaar. Daarom doe ik het nu, dan weet ik zeker dat ik volgend jaar zomervakantie fijne grote boobies heb.

Ik ga inderdaad genieten van het woelen in bed en wilde gisteravond ook dat me vriendje dicht tegen me aan kwam liggen op me zijtje. Want zei ik: :42: dat kan voorlopig niet meer.

@Fem bedankt voor de checklist :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Esther,

Zojuist las ik in de updates-balk dat je nu, 1 dag PO, veel pijn hebt.

Maar denk maar zo; je doet het voor een goed doel, namelijk jouw droomboobs! :101:

Het is nu eventjes afzien, maar daarna heb je er de rest van je leven plezier van :lol:

Laat je goed in de watten leggen! :35:

Heel veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wow, zeg doe je goed dat afvallen!!!! :o

Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen.... Wil ook wel wat kilootjes kwijt, vooral mijn buik!

Fijn datje een goed gesprek had met je moeder!!

had jij trouwens al een datum vastgelegd bij dr.plovier?

dag miii :153:

Ik heb alleen rond men buik ne kilo of 2 te veel. maar als ik na bv 3 kilo vermager gaat dit toch niet direct mijn vorm van myn borste beinvloede of wel??

veel liefs x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn operatieverslag.

donderdag 11 aug 2011

foto's gemaakt in mijn witte strapless jurkje zonder BH als afscheid.

vrijdag 12 aug 2011

ik had de wekker gezet om 4.30.

mijn ziekenhuistas had ik donderdagavond al ingepakt. Daarin had ik:

tasje make-up

deodorant spray

extra onderbroek

2 sportBH's

vochtige babydoekjes

flesje water

papieren ziekenhuis

crocks

handdoek

kotszakjes

haarborstel

Mijn sieraden allemaal afgedaan en lekker gedoucht.

Heerlijk mijn haren gewassen, mijn benen geschoren en bikinilijn bijgewerkt.

Ook mijn oksels natuurlijk.

Best wel vreemd om vervolgens GEEN make-up of bodylotion te gebruiken.

Daarna een lekkere joggingboek aangedaan, wit tshirt en mijn kleine 75AA bh.

daarover een wit trainingsvest maat L.

Mijn lieve hondje uitgelaten. Het was toen 5.00 uur.

Ik had mega honger/trek, maar ik wilde zelfs geen water drinken, omdat ik had gelezen op internet dat er kand bestaat op kokhalzen tijdens narcose en dat dus zelfs maagzuur al voor schade kan zorgen in je longen....

dus zo leeg mogelijke maag is gewoon het beste en veiligste.

Om 5.30 in de auto gestapt.

De weg was rustig en geen file dus we waren om 6.45 al in het ziekenhuis en 5 minuten later op de afdeling.

Er was nog geen verpleging bij de bali. Dus mijn vriend en ik liepen even te neuzen rond de afdeling en ik moest naar t toilet.

Rond 7.00 uur kwam er een verpleger vragen of ik mevrouw van der Winden was. Of ik mee kon komen zodat ik mijn spullen op de kamer kon zetten en wachten op dokter Nio. Hij wist al wel te melden dat ik als 3e op de lijst van de ok stond, dus pas tegen 11.00 uur aan de beurt.

Huh? 3 uur later? Ik dacht dat ik 8.00 uur al in de ok zou zijn en om 9.00 uur dus klaar met de operatie...

Ik kreeg een fijne kamer met een groot raam, dus veel licht in de kamer.

Rond 7.30 kwam de zuster om mijn bloeddruk te meten en mijn patientgegevens te checken.

Ik kreeg 3 pilletjes, 1 paracetamol, een soort slaappil/kalmeringspil en 1 dicloflenac.

Ze zij erbij dat de anesthetist verwacht dat ik veel pijn zal krijgen na de operatie.

Nou, das ook fijn om te horen. Maar goed, eigenlijk wist ik al van dit forum dat de eerste 3 het pijnlijkst zijn dus oke.

De zuster bevestigde ook dat ik om 10.45 naar de ok gebracht zou worden dus rond 9.45 de pilletjes mocht nemen en mijn mooie operatie jasje.

Toen ging mijn vriend weg even slapen in de auto.

Hij zou om 9.30 terugkomen om een boekje te brengen zei hij.

Ondertussen werd de dame die met mij op de kamer was ook gecheckt.

We raakten aan de praat en waren allebei verbaasd dat we pas zo laat aan de beurt waren. Wij hadden allebei gedacht om 8.00 uur geholpen te worden.

Om 7.50 kwam dokter Nio. Hij verontschuldigde zich dat hij zo laat was en deed mijn gordijn dicht om mijn bed en vroeg me mijn tshirt en bh uit te doen. Hij tekende met een dikke stift allerlei streepjes zoals je ziet in de film en series. Hij deed het erg zorgvuldig en nam de tijd en ook nog foto's. Hij vroeg nog als check 400 cc he? ik bevestigde. Hij zei ook: dit is de laatste keer dat je ze in deze toestand zult zien. Daarna zijn ze een stuk gevulder.

Ik moest lachen. Ja ik had er veel zin in. Ik wenste hem veel succes met opereren.

Daarna kwam de zuster kijken of het goed ging. Ik en mijn kamergenote kletsen en lachten dus ze de verpleging dacht al dat we ons goed voelde. Zo vlogen de resterende uren voorbij.

Om 9.30 kwam mijn vriend met de Cosmopolitain. Als covertekst: Happy New Me! Nou dat kon niet beter. Zo voelde ik me ook.

Om 9.50 nam ik mijn 3 pilletjes en kroop ik het bed.

Mijn vriend ging om 10.00 uur weg. De stad in voor zijn massage. Hij zou gebeld worden als ik wakker werd.

in de hoop slaperig te worden ging ik mijn ogen beetje dicht doen, maar helaas. Lukte niet.

Om 10.15 werd ik door 2 verpleegsters de kamer uit gereden en naar een speciale wachtruimte voor de ok gebracht.

Ik moest overstappen op een soort brancard.

Daar werd ik ingepakt in een papierenmutsje en een papierendeken. Ik voelde me een broodje!

Evenlater kwamen er nog 2 patienten binnen die ingepakt werden.

Rond 10.40 werd ik keurig op tijd te ok ingereden.

Een man en een vrouw begroete me.

Ik moest mijn geboortedatum zeggen en mijn gewicht.

Mijn armen werden op twee aparte verlengstukken gelegd met soort blauwe gel, zachte kussens. Ik kreeg een infuus in mijn linkerhand.

De man toonde mij 2 spuiten. Die ga ik zo toedienen.

De vrouw gaf me een zuurstogmasker met 100& zuurstof zei ze. Ik snapte niet hoe ik er in moest ademen dus blies er een beetje in....Ik voelde mijn linkerarm warm worden of soort lammig gevoel.

Daar ben ik het kwijt.

Ik werd licht hyperfentilerend wakker. Ik vroeg aan de verpleger om of het klaar was. Hij zei ja en vroeg of ik iets wilde drinken.

ik kreeg water met een rietje.

Toen vroeg ik: mag ik het zien? ik wil het zien!

Ik legde mijn hand op mijn borsten maar mijn armen voelde nog loom.

Een man naast mij lag een raketje te eten.

Hij vroeg hoe het met me ging.

Ik was nog steeds aan het tranen/beetje huilen en hyperventileren. Dus er kwam een andere verpleegster die klapte zacht op me wang en zei: nu gaan we normaal ademhalen.

Ik vroeg om nog wat water en de verpleger vroeg of ik ijsje wilde.

Ja lekker zei ik. Had ik ook echt zin in. Super lekker raketje weggelikt.

Daarna kwam Nio even kort kijken.

De verpleger deed mijn operatiehemd los en pakte de zwarte 75D bh onder mijn kussen vandaan.

De verpleger deed de BH bij me vast en Nio zei: doe er een gaasje onder bij de hechting.

Ik voelde me zo blij en tevreden dat ik weer helemaal rustig was.

De klok gaf 13.30 uur aan toen ik weer op mijn kamer op de dagbehandeling was.

De zuster vroeg of ik thee wilde en dat kreeg ik met 2 biscuitjes.

Toen wilde ik graag mijn vriend bellen.

Dat mocht. Dus ik vertelde hem van alles maar daar weet ik dus niks meer van. Wel dat de indictie was 17.30 uur ophalen.

Daarna belde ik mijn moeder in Italie. Die had me gesmst.

Dat gesprek had ik net afgerond toen de zuster zei: en nu ga je even rusten. Niet meer bellen he. En als je naar het toilet moet op de rode knop drukken.

Ik heb geslapen tot half 4.

Toen moest ik inderdaad naar het toilet. Er zat nog een infuus aan mijn hand maar dat had ik toen pas door.

Ik stapte voorzichtig uit bed. Het zakje van t infuus hield de zuster vast. Ze hing t op in de badkamer. Het is lang genoeg om bij t toilet te komen zei ze.

Nou dat ging dus allemaal goed.

Mijn roommate kwam binnen en zij mocht bellen met mijn telefoon naar haar zoon en vriend van mij.

Zij kreeg een boterham aangeboden.

Ik vroeg nog een keer om thee en daarna kreeg ik ook een boterham.

Rond 16.15 kwam dokter Nio even kijken. Ik klaagde over pijn aan mijn insicies. Tja, snijwonden he. Dat moet even helen voor het beter aanvoelt.

Ik vroeg of ik ibuprofen mocht nemen thuis. Maar nieuwe raadde het mij af ivm kans om evt bloedingen of nabloedingen.

Dus toen ging ik me rustig aankleden en make-uppen en deo op doen.

Nu ben ik moe....

to be continued!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.