Ga naar inhoud

Esther1987 : 12 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

hi girls,

ik hou Kendra als voorbeeld, maar ik hoef geen :ph34r: kopie te worden van deze super leuke reality-ster

Het moet vooral natuurlijk groter uit gaan zien en nog wel met kleding een beetje 'netjes' te houden.

Ik ambieer geen carrierre in de seks-business :141:

natuurlijk weet ik van dit forum hoeveel meiden achteraf zeggen, had ik maar groter gehad. Alleen mijn nuchterheid houdt mij van het idee af te groot te gaan.

Mijn jongere zusje verwoorden het ook goed: je hebt al heupen als blikvanger, als je ook nog grote borsten hebt wordt je teveel een karikatuur van jezelf :36: en dat wil je toch niet.

Ze heeft nog wel meer gezegd, haha de lieverd. Maar dit vond ik wel het beste advies.

Ik heb ook niks te compenseren of dat ik het nodig vind. God beware me of my choise... want natuurlijk zal ik moeten :68: wennen aan de blikken van de gemiddelde man :123: of :61: en :10: en :125: haha. maar ik doe geen :01:

Ik ga dus voor de 400 CC :3:

Dus met nog 9 dagen op de teller :20: beginnen de zenuwen toch wel tikje te komen. Maar vooral voor de te verwachten :74: pijn en hechtingen en evt ontstekingen? en hoe het thuis zal worden.

Loop al 3 wassen per dag de draaien en een slag in de rondte te strijken...

gister ook de zolder beetje :43: afgestoft en rommel opgeruimd en dingen weggegooid.

tjee, nu weer ff rustig. komt vast goed :D

liefs, esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend esther, jij bent echt al bijna aan de beurt, ik moet nog twee weken geduld hebben. Ben net terug van twee weken vakantie, waarin ik er niet of nauwelijks aan heb gedacht, druk met de kindjes etc. Nu thuis begint het wel wat te komen. Ik moet me echt gaan voorbereiden. Slik jij bepaalde dingen, bv vitamines of arnicadruppels ofzo?? Hoe bereid jij je voor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sannetje,

Ja ik bereid me al voor ja, mentaal :36: en fysiek :43:

ik ben bijvoorbeeld al 2 maanden intensief aan het sporten.

Elke week doe ik 4x krachttraining 45 minuten en 3 lessen van 1 uur zumba of sh'bam.

Ook let ik op mijn voeding. Veel eiwitten en zoveel mogelijk vetvrij en suikervrij.

Ik smeer elke avond mijn borsten in met gewone bodylotion om de huid lekker soepel te maken. Door de prothese wordt je huid natuurlijk flink opgerekt, dus ik hoop hem door te smeren goed voor te bereiden.

Afgelopen 2 maanden ben ik 4x 15 minuten onder de zonnebank geweest om een beetje te kleuren. Na de Bv mag je alleen met bikinitopje zonnen heb ik ergens gelezen.

Ook heb ik 2x de sauna bezocht en deze maand 3 verschillende massages geboekt. Sportmassage, Balinese en een Chinese.

Thuis ben ik de boel aan het opruimen en dingen uitzoeken.

Ook probeer ik de wasmand zo leeg mogelijk te maken voor volgende week.

Ik heb ook mijn halve garderobe aangepast(geshowt voor mijn vriend) met mijn 75D sportBH met zakjes macaroni. En.. Ik kan eigenlijk alles nog aan :35: het staat alleen 10x leuker/sexier/mooier/vrouwelijker :123: dus ik ben blij!

Qua kleding heb ik 2 vestjes met ritssluiting in maat L en XL gekocht. Die kan ik meteen aan na de operatie. En ofcourse :6: twee s :91: portBH's van Thriumph.

Mijn vriend heeft een paar leuke series op dvd van CSI en The Mentalist. Dus die kan ik straks kijken als ik wat afleiding nodig heb. Ook ga ik nog een paar leuke meidenfilms aanschaffen. Beetje humor en grappig zal me ook wel afleiden zolang ik maar niet :45: zo erg moet lachen! haha

Ik slik elke dag vitamine B en s'middags een glas water met vitamine C bruistablet. :35: goed voor het tegengaan van verkoudheidjes ofzo.

Verder ga ik de tv-kamer de eerste dagen na Bv inpikken. Want dan hoef ik niet de trap op en af als ik naar t toilet of de badkamer wil.

Ik maak een tasje voor de dag van operatie, met daarin flesje water, extra onderbroekje, deodorant, handdoekje, babydoekjes(vochtige doekjes) sportBH, mueslireep/liga of iets anders :47: te eten voor na de operatie. Als ik niet :98: natuurlijk.

In de auto installeer ik 2 grote kussens en zo'n nek-kussen.

Oja, de medische patientenkaart van het ziekenhuis en de brief met bevestiging van mijn operatie.

Oh! als ik het zo voor me zie staan op het forum wordt t allemaal nog echter...9 dagen dan word ik 's middags wakker met mijn boobies :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@caatje, welke foto heb jij meegenomen? Ja ze is zo'n leuk ding he? Lekker spontaan en sexy. Maar niet op een irritante manier.

Iemand nog tips voor de laatste dagen?

Die zijn natuurlijk welkom :3:

oja, nog 1 vraagje voor de dames die 'ze ' al hebben. Kun je nou na een tijdje weer op je buik liggen of is dit vervelend/pijnlijk :unsure: ?

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toch voor die 400 CC ? Ben heeel benieuwd wat je er achteraf van zegt.... :P

Ik kan nu weer heerlijk op me buik liggen, maar heeft lang geduurd hoor voordat t weer lekker lag.

op mijn zij sliep ik na 12 dagen alweer, kon echt niet meer op me rug !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Femmy, welke pijnstillers kreeg jij mee van Nio, slikte jij ook nog andere pijnstillers de eerste dagen?

@Mii ja ik heb voor mezelf de knoop nu doorgehakt. In gedachten blijf ik dwalen, maar daar gaik Nio niet mee lastig vallen. Ik moet afgaan op mijn consult en met de echte pasprothese van dokter Nio. Vertrouwen op wat ik zag in de spiegel en 450 cc vond ik echt niet mooi bij mezelf...

Ik ben ook erg benieuwd hoor meiden. Maar ik ga zeker niet binnen 3 jaar prothese wisselen vanwege de maat.

Zelf hoop ik eerst kindjes te krijgen en dan over 10 jaar evt een vernieuwing.

Mooie foto Caatje! Staat Kendra mooi opgemaakt op. Mooie wenkbrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Je krijgt dicloflenac mee van het ziekenhuis en thuis zorgen voor een flinke doos paracetamol :D Dan komt het helemaal goed :D En als jij 450cc echt niet mooi vond, dan zeker niet doen hoor! Vertrouwen op je eigen gevoel is het beste, gaat om jou wensen en worden vast onwijs mooie boobies. Een wissel na 10 jaar en na kids klinkt heel goed en weet je wie weet wil je dan helemaal geen wissel ;) Vriendin van me heeft nu 2 kids na haar bv en is 1 maat gegroeit en nog steeds onwijs blij met haar boobie! Is toekomst muziek, straks eerst lekker genieten van deze boobs.

Heb je ook een koud compress in huis??

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Femmy, over dat koud compress: ik zou 'm ff moeten opsnorren, anders koop ik nog ff zo'n compress, liever teveel dan te weinig in huis!

En iemand zei ook al, straks is het hittegolf in jouw weekend! nou dan ga ik inderdaad echt :122: dood, omdat ik niet te lang kan/mag douchen :74: enzo.

dus mezelf deppen met een koud washandje en ijblokjes.

maarja, misschien gaat t wel :65: t blijft per slot van rekening Nederland! haha :D we zullen zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je tip!

Ik besefte mij gisteravond, dat het vandaag mijn laatste vrijdag is met een A0-cupje in mijn :155: witte jurkje...

Voel me toch wel tikje :103: sentimenteel...i don't know why :84:

Zit nog wel wat dingen te lezen over dat slinken enzo en hoe andere meiden omgaan met het je armen minder hoog kunnen doen.

Ik weet gewoon dat dit echt is wat ik wil. Maar ik ben gewoon nog nooit geopereerd en ik hoop maar dat ik straks niet in medische missers :88: kom ofzo...damn :20:

oke genoeg :37: nu weer :36:

komt vast goed.

gelukkig kunnen jullie luisteren als ik mijn gedachten :109: ten toon spreid...

Ben zo blij met dit forum!

:116::116::116: dankje jullie wel.

liefs, esje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook een hele omschakeling en dat besef, mag je best emotioneel worden hoor ;) En afscheid nemen van je oude boobs.

Handen omhoog doen moet je gewoon erg op letten, gewoon je ellebogen tegen je lijf aan houden en dan zit je goed.

Als je daar de eerste week goed op let, went dat heel snel ;)

Dat slinken had ik al op gereageerd in het andere topic, gewoon de cc's kiezen waar JIJ je goed bij voelt.

Wel moet je je boobs ongeveer 10-15% kleiner denken als met passen ;)

En bij Nio gaat het geen medische misser worden hoor meid, je bent in goede handen!

Kijk dat je zenuwachtig bent is normaal hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaaaaaaaaa Esther! dat hoort r allemaal bij! Geeft nix hoor,dat betekend ook dat je dr 100% achter staat en nu al vast afscheid aan t nemen bent,heel goed juist!!! :116:

Ikw as ook nog nooit geopereerd en medische missers komen zo weinig voor,echt waar,je komt niet

bij een beunhaas terecht,dus komt echt wel goed .xxx:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 4 dagen...wat gaat t nu snel!

Zojuist t ziekenhuis gebeld.

Mijn vriend wil misschien blijven wachten in Amsterdam tot ik klaar ben.

Alleen, wat doe je tussen 7.00 en 15.00 uur? :62::47::51:

en waar parkeer je zo voordelig mogelijk.

Bij t ziekenhuis is het € 1,50 per uur.

Omdat ik zelf een lekkere massage heb gehad bij een Balinese salon in Amsterdam, wou ik mijn mannetje daar ook laten verwennen. En zou vaak zijn we niet in de stad. Dus dubbel handig zegmaar. En is hij lekker uitgerust om mij in de watten te leggen daarna.

Hij kan ook naar huis rijden en daar nog tukje doen en opruimen en booschapjes halen voor mij :46: want ik kan :88: nix meer...haha.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna meid :D:P

Mijn vader is het centrum in gegaan toen hij op mij aan het wachten was ;)

Daar heeft die wat gewandeld en koffie gedronken, blijft lang wachten natuurlijk.

Het maximale dagtarief bij het Sint Lucas is overigens € 6,-

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kwam net een foto tegen van deze dame:

156fz3t.jpg

dan heb je dus én én. Dat maakt het eigenlijk minder aantrekkelijk.

Ik heb al een booty van mezelf, en ik snap wel dat een beetje boobies wel leuker staan bij bips, maar of dit nou in proportie is...?

@ Fem: ja, je kan je makkelijk vermaken in Amsterdam. Winkelstraten ben je wel tijdje zoet mee en een biosje pak je ook zo.

Mijn vriend wil misschien naar een specifieke winkel die echt leer verkoopt voor zijn hobby.

Maar ik hoop echt dat ie niet te lang weg blijft. Ik vind t eigenlijk al best lang óm alleen in het ziekenhuis te zijn.

Maar goed, ben de helft van de tijd onderzijl dus zal er niet veel :unsure: van mee krijgen.

mijn vriend heeft al (leuke/geinige/flauwe) koosnaampjes bedacht:

prins-tiet-es

poppedop versie 2

essie tietie

booby-baby

barbie girl ( en dan zing ik: in my babrie world! i'm plastic...its fantastic!)

kippetje

grote kipfiletjes

Geeft jullie vriend/man ook koosnaampjes aan je boobies?

Of hebben jullie zelf namen voor :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

barbie girl ( en dan zing ik: in my babrie world! i'm plastic...its fantastic!)

Geeft jullie vriend/man ook koosnaampjes aan je boobies?

Of hebben jullie zelf namen voor :1big_boobs:

Dat zingt men mannetje nu dus ook al een paar dagen!!! Hilarisch!!!

Wat naampjes die hij heeft:

Miss Bigtits

Miss boobieforum

Hotstuff

Van die foto denk ik wel dat het in proportie is met de rest als ze staat ;)

Snap dat je wil dat je mannetje in de buurt is, zodra jij naar de afdeling wordt gebracht wordt hij gebeld ;)

Maar dan ben jij toch nog lekker suf aan het wezen en aan het doezelen.

Als je hebt geplast mag je vragen of ze het infuus verwijderen, daarna eten en dan mag je al naar huis als alles goed gaat ;)

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

33fduro.jpg

hoeveel cc zou dit zijn?

ik gok...900 cc :166::173::171:

@Fem: Haha wat grappig dat jouw man dat ook doet :45: wat dat betreft zitten mannen op één lijn :42: dat heb ik zojuist geconstateerd.

Dankje :59: Fem voor je advies enzo. Ben zo blij dat jij het al allemaal hebt meegemaakt. Dan begrijp je wat ik nu voel :67:

liefs, Essie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Esther :D

Wat onwijs tof dat ik bij heb kunnen dragen aan jou keuze :35:

Hij is echt een geweldige dokter en je hoeft je echt niet druk te maken over de nazorg, want dat zit wel snor!

Ik vind het wel jammer dat hij mij niets heeft verteld van die 'natuurlijke bh' onder de spier, maar ik mag niet klagen :36:

Mijn vriend noemt mijn borsten bumpers, want ik loop nog regelmaat per ongeluk tegen hem aan met mijn borsten... :56:

En dat vindt hij helemaal niet erg natuurlijk :44:

Heel veel succes alvast toegewenst voor als ik je niet meer spreek :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhhh pff denk dat dat wel zo’n 1000cc is misschien zelfs wel hahaha die zijn best HUGE!!! Hahaha

Ahh ja joh denk dat al die mannen inderdaad een beetje hetzelfde zijn :P Is voor hun de voorpret en napret hahaha

Graag gedaan meid, scheelt dat ik inderdaad al ben geweest en dan is het alleen maar fijn dat ik je tips kan geven :D Snap zeker hoe je je voelt, is ook erg spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las op een andere site van een kliniek: douchen met Unicura desinfecterende zeep om infectie te voorkomen.

Om infectie te voorkomen moet je je littekens goed schoonhouden. Krijg je daar nog voorlichting over in het ziekenhuis?

Volgens mij had Nio het over na 1 week op controle en hechtingen verwijderen.

@Kiki, ja bedankt voor je succes wens. Ik vind het ook erg spannend maar heb er ook vertrouwen in omdat ik jouw mooie natuurlijke resultaat heb gezien. Haha, ja omdat je nog niet gewend aan die extra voorgevel... ik hoop dat ik straks niet bij collega's :16: boobie-bump doe :69: word ik straks nog gesued voor seksuele intimidatie :79:

Ik heb nog lang getwijfeld over 50 cc meer, maar ik kan altijd nog over 10 jaar wissel doen als ik kindjes heb gehad.

Het wordt sowiezo meer dan ik nu heb! :3: anders gaat er iets goed mis :83: hehe

Misschien stuur ik Nio wel :119: bloemen als het naar wens is allemaal over paar maanden.

Ik vind het een leuke en proffesionele dokter en hij nam echt de tijd voor mij en mij zelf te laten kiezen.

girls nog 3 dagen.

Mijn nagels zijn nu nog fel :37: rood, dus die zal ik morgen maar alvast removen, voor ik het vergeet ;)

:48: groetjes, Essie

ps. ik heb zó slecht geslapen vannacht! ik voelde me bezweet :12: klam en rillirig maar niet :98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens de site bhmaat.nl

heb ik nu:

onder: 77

boven: 84-85 cm

maat: 75AA

ik hoop toch ZO graag op strakjes boven 95 cm te kunne invullen...Een 75D is dan de maat :66: dat lijkt me :35:

@Femmy, oh echt? haha Daar hebben we t helemaal niet over gehad. Ik ging er vanuit hechtingen! Maar dat wordt waarschijnlijk wel mooier he? en geen kans op bloed uit de hechtgaatjes?

Ben nu NOG blijer dat ik naar Nio ga... the magic :64: hands! hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.