Ga naar inhoud

Esther1987 : 12 augustus 2011 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo Meiden van Borstenforum,

ik lees al een maandje mee en ik vind het nu tijd om mij voor te stellen.

Mijn naam is Esther en ik ben 24 jaar.

Ik woon al sinds 2004 samen en al 8 jaar verkering.

Mijn vriend vind mij mooi zoals ik ben, alleen soms zegt hij wel eens iets over mijn heupen en billen en dat ik best wat meer van boven zou kunnen hebben.

Nou, dat vind ik zelf ook.

Heel vaak zie ik leuke strapless jurkjes of corsetjes en bikini's, maar bij mij blijft t niet hangen :102: of t jurkje zit bij me heupen te strak en bij mijn borsten te los. Geen gezicht dus!

Ik voel mezelf wel sexy :43: in mooie lingerie en ben ook niet onzeker in bed. Alleen nu ben ik er klaar voor. Ik wil een borstvergrotende operatie! Een mooie C leek me wel wat.

Vorige week maandag heb ik de telefoon gepakt en gebeld voor een consult met dokter Nio. Dit kon pas 11 juli. Volle agenda!

Deze arts sprak mij aan omdat de operatie in een ziekenhuis plaatsvindt en de reistijd voor mij prima te doen is.

Ook door de verhalen en foto's van Feminine en Kiki was ik overtuigd.

Vorige week donderdag heb ik Be-clinic gebeld voor een consult met dokter Plovier.

Bijvoorbeeld Mii18 en Esther24 en April-lyn hebben prachtige grote borsten door hem gekregen. Opzich ging ik nadenken dat ik toch ook wel groter wil dan C of D.

Ik heb nu A soms AA en dan prop ik mijn BH's altijd vol met kipfilets of voorgevormde cups.

Ik gewoon een mooi decollete.

Dokter Plovier wordt de grote borsten :1big_boobs: chirurg genoemd, dus ik ben benieuwd wat hij mij adviseert.

Ik zal binnekort wat foto's plaatsen van mijn kleine boezem. Met en zonder kleding :3:

veel liefs,

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi meis,

welkom hier!

Wat leuk om hier vernoemd te worden, bedankt voor het compliment!

Dr.plovier is ook echt hele goede pc, hij maakt prachtige boobies! Hij werkt ook niet met passessies maar kijkt tijdens de operatie wat t mooist is qua cc.. Gelukkig maar anders had ik nu geen e gehad denk ik!

Dr. Nio m aakt ook mooie boobs! Dus ga bij allebei op consult en kijk waar je jezelf t goedst bij voelt!

Hihi ja erg he, je begint eerst dat je een c wilt maar al snel word t meer... Maar je hebt groot gelijk want het went zo ontzettend snel he! Echt ongelofelijk!

Succes met je keuzes

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ik hoor hier zoveel verschillende :wacko: verhalen over elke arts en kliniek en/of ziekenhuis. Nog best lastig om te kiezen.

Wel fijn om jullie ervaringen te lezen hoor, natuurlijk pakt het resultaat bij ieder meisje anders uit. We zijn geen plastic poppen ! haha

Ben er wel van overtuigd dat je gevoel goed moet zijn bij de chirug als je op consult gaat.

Stiekem speelt bij mij ook wel tijd mee.

Ik heb3 weken vakantie gepland van 15 augustus tot 4 september.

Het liefst wil ik dus wel in mijn eerste week geopereerd kunnen worden.

Ook bij dokter Nio, maar daar kan ik pas een operatiedatum mee bespreken als ik op consult ga.

ik wil het zo graag :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi Girls.

ik ben nog aan het afvallen (woog 74 kilo) geslagen omdat ik las dat je na je Bv nog max 1,5-2,5 kan afvallen. Anders zou je prothese er minder mooi in zitten?

Ik drink nu 4 dagen 3 tot 6 eiwitshakes per dag en daarnaast 1,5 liter water en 's avonds portie groente.

Bij de lunch probeer ik koolhydraatarm brood te eten en light vleeswaren zoals rookvlees, filet americain, osseworst en kipfilet.

vanochtend gewogen en ik weeg nu 69.9 kilo.

ik vind dat een prima resultaat ik weet dat de eerste week ook veel vocht zal verliezen. Dus ik laat volgende week mijn vetmeten op de sportschool!

Vanochtend mijn mama gebeld en verteld dat ik op consult ga vrijdag~! zij vertelde me dat zij 10 jaar geleden ook op consult is geweest maar het toch niet aandurfde.

was een fijn gesprek en ik ga met haar lunchen na mijn consult bij dokter Nio op 11 juli. Ben benieuwd hoe ik me voel tov borstvergroting!

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther,

Ik ben inmiddels twee keer op consult geweest bij dokter nio. De eerste keer in de parkkliniek. De tweede keer in het ziekenhuis. Ik word 18 augustus geholpen in het ziekenhuis. Vind het een fijne man.

Je hebt kans dat je in de parkkliniek eerder terecht kunt voor operatie, alleen betaal je dan 800 euro meer als in het ziekenhuis.

Succes met alles!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wow, zeg doe je goed dat afvallen!!!! :o

Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen.... Wil ook wel wat kilootjes kwijt, vooral mijn buik!

Fijn datje een goed gesprek had met je moeder!!

had jij trouwens al een datum vastgelegd bij dr.plovier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii! Ja eiwit dieet is het beste dieet om je spieren zoveel mogelijk te behouden en je stofwisseling hoog, zodat je vet verbrand. Je eet relatief vaak op een dag. Soms bestaat een maaltijd alleen uit een shake met eiwitpoeder en melk of water. Maar het vult wel! dus honger heb ik niet. ik heb een operatiedatum gereserveerd bij dokter Plovier.

Hoi Sannetje, ja 800 euro verschil is wel lang he, dan maar een maandje langer wachten. En als het me bij dokter Plovier beter bevalt, kan ik bij hem op 18 augustus terrecht. Dus gaan we tegelijk onder t mes! Waarom ben je 2x op consult geweest? twijfelde je nog? ben je nog bij andere artsen geweest?

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het eerste gesprek twijfelde ik nog over de maat, de vorm etc. Daarnaast moest ik de bv een poosje uitstellen door mijn gezondheid. Ik besloot toen om nog een keer terug te gaan nar dezelfde arts, omdat ik het een fijne man vond. Ik had inmiddels gehoord van fem dat het verschil in prijs erg groot is als je het in het SLAZ laat doen, dus daar een consult gepland. Inmiddels dus geweest en nu is alles voor mij duidelijk en kan ik toeleven naar de ok datum van 18 augustus. Ik had ook nog begin augustus gekund, maar dan heb ik mijn beide meisjes nog thuis (vakantie) dus dat leek me geen goed plan.

Ben erg benieuwd voor welke pc jij gaat kiezen en wat je datum wordt.

Succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ja schiet idd wel lekker op!! maar moet er zoizo nog ff overna denken hoe ik het aan ga pakken het afvallen ;)

Ooh goed zo dat je die alvast vast heb liggen :) kun je altijd nog afzeggen als het niks is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden, daar was ik weer!

Ik ga dus morgen om 15.00 uur naar Dokter Plovier voor mijn consult!

Ik heb er mega veel zin in. Mijn vriend gaat mee, dus als ik niet uit mijn woorden kom weet hij ook wel wat vragen die ik wil stellen.

Maar nu kwam ik er gisterachter...wat als!

Wat als er complicaties optreden, heb ik dan recht op een (gratis) hersteloperatie of kan ik een soort garantie krijgen?

Ook moet ik een rechtsbijstandverzekering kunnen helpem bij medische fouten/problemen.

Alleen een aanmerking: Dit geld alleen voor Nederlandse ziekenhuizen en volgens mij niet Belgische Klinieken.

Heeft iemand van jullie ervaring met het recht in Belgie en hebben jullie het er met je pc over gehad als het mis gaat?

Ik zit nu toch wel in dubia dat ik op die reden dan liever in Nederland geopereerd wil worden omdat ik dan recht heb op een hersteloperatie vanuit onze wetgeving.

graag hoor ik van jullie!

liefs, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend zeg morgen je consult !

uhmm even over je vraag... ik denk dat je gewoon een bepaalde garantie hebt,

zoizo op je prothesen.. en als er een complicatie optreed dan word er echt wel een heroperatie gedaan denk ik!

anders kun je t morgen ff voor de zekerheid vragen aan dr.plovier is toch wel belangrijk om te weten!

succes morgen en wel laten weten hoe het was he! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve allemaal,

Gister VERSCHRIKKELIJKE heen reis gehad naar Overijsse, Belgie.

Reistijd via ANWB.nl 2 uur en 15 minuten.

Dus met 45 minuten speling doen we er ongeveer 3 uur over.

piew...om 12.15 met de auto vertrokken....

Tot 13.15 rijd alles lekker door!

Eenmaal op de ring Antwerpen ruim 40 minuten in de file en omrijden vanwege ongeval.

Ook op de ring Brussel nog 3 kwartier vertraging op gelopen.

Dus om 16.45 kwamen we het parkeerterrein op rijden van Be-Clinic.

In de auto had ik al 2x gebeld met de kliniek dat we de afspraak van 15.00 uur niet gingen halen...

gelukkig waren de receptionistes heel aardig, volgens mij sprak ik karin. Zij zei dat ze op ons zouden wachten. Want ze gaan natuurlijk om 18.00 uur dicht stond op de site.

Gelukkig na 5 minuten in de wachtruimte (Mooie lichte ruimte met een grote bank en 2 zithoekjes met stoelen) kwam dokter Plovier mij al halen voor het gesprek.

na een kort inleidend gesprekje met vragen over mijn medische historie en lenge en gewicht.

Toen vroeg hij wat ik wilde.

ik zei graag een borstvergroting!

Door alle haast mijn vragenlijst en fotos vergeten. Dus die ging mijn vriend even pakken uit de auto.

De dokter zei: Dan meet ik je ondertussen even op.

Ik was daar eigenlijk helemaal niet nerveus voor. Ik stond voor hem met mijn schouders naar voren en toen keek hij hoeveel cm t was.

daarna zei hij: alles in orde.

Mijn vriend kwam binnen met de papieren. Toen liet ik de foto's zien van hoe ik t wilde.

Ik heb foto's van Mii en April-lyn laten zien dat ik er ongeveer tussen in wilde komen.

Ik zei zelf ongeveer grote C kleine D.

waarop mijn vriend zei: Zo groot hoeft t van mij niet. Maar het is jouw lichaam. Waarop Plovier zei dat de meeste mannen dat zeggen die met hun vrouw op consult komen. Women want more! hihi

Hij gaf me het advies 500 cc!

Ik was zo blij.

Waarschijnlijk ook high profile omdat ik nu nog weinig weefsel daar heb.

Inderdaad de garantie op de protheses zijn levenslang en ze kunnen niet lekken door die speciale gel.

Als er toch iets met de prothese gebeurt dan worden die door hem vervangen.

Hij vertelde ook dat bij kapselvorming een hersteloperatie wordt uitgevoerd om dit litteken weefsel weg te halen.

maar de kans op die kapselvorming is 1% en hij had ook nog nooit meegemaakt dat een patient een nacht moest blijven (mijn angst en vraag) na de operatie.

Ook voelde het heel goed hoe hij vertelde dat de operatie een kleine ingreep is, met een uurtje klaar en dat mijn vriend in de tussentijd met een receptje de pijnstillers bij de apotheek inde straat kan ophalen.

De dokter zei ook, gewoon doorslikken de medicatie tot een week na de ingreep, omdat je de pijn beter kunt onderdrukken als je die nog niet voelt.

de ergste dagen zijn tot 3 dagen na de opertie.

Veel informatie wist ik natuurlijk al van het forum. Maar toch fijn als hij het ook hetzelfde zegt.

Op de terug weg in Mechelen lekker uiteten geweest. Rond 21 uur weer richting huis, en om 23.00 waren we lekker thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè wat fijn dat je consult zo goed is gegaan. Jij ookal 500 cc. Rox en tantie ook al en ik zou het 9 juli ook krijgen. Ik wist niet dat er levenslange garantie op de prothese zitten maar dat is zeker goed om te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff wat een lange reis zeg!!!

Jaaa 500 CC, hihi hij houd echt van grote boobs :P

Maar in je titel staat dat je een E wilt? Wat is het nou precies!

Ga je nog nu wel op consult bij dr.Nio of heb je al een keus gemaakt?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MIi jaah... E heb jij ook he? ik ken dokter Plovier volgens mij zo langzamerhand van het forum. C-D wordt vaak een E en ik ben ook blij met D, want het moet wel bij mijn lichaam passen.

Ik heb er een goed gevoel over. Ik wil denk ik toch op consult bij Nio, al is het maar om te kijken wat hij voor cc adviseert en of hij ook van mening is dat een borstvergroting een kleine ingreep is.

Ja, dokter was zo prettig. Hij zei volgens mij ook iets van: Alle borsten zijn mooi. Hij wil ook mooie borsten maken en geen GROTE borsten. dat als een vrouw bij hem is geweest je denkt: Zij heeft mooie borsten. Dat wil ik ook! Geen Lolo Ferrari, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Ja heb ook een E maar vind het er anders uit zien.. Veel kleiner eigenlijk!

Ik denk dat je bij hem echt wel in goede handen bent!! Borstvergroting is ook wel een relatief kleine ingreep !

Ben toch benieuwd wat dr.Nio je aanraad! Wel goed dat je al een datum hebt bij dr.Plovier.....

Je kan altijd nog afzeggen als je toch liever naar nio gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er toch nog niet helemaal gerust op 'wat als'. :unsure:

Er is natuurlijk kans op kapselvorming. De kans daarop is klein. Maar als je dus wel onder t mes :88: moet om dit te verwijderen, betaal ik dan voor die operatie, of is dit een vergoeding van de kliniek?

Op consult wel gevraagd over die garantie op protheses. En dokter Plovier heeft ook aangegeven die dan te vervangen. Maar wat als t pas over 10 jaar iets gebeurd, moet ik dan geen garantiebewijs :80: oid krijgen? Kan ik het ook bij een andere dokter laten vervangen?

Als vervangen medisch noodzakelijk is, valt dat dan ook nog onder vergoeding van de kliniek of komt t op me eigen bordje :47:?

Echt gerust ben ik dus niet, dus heb maar even een mail gestuurd naar de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Girls,

klopt Mii dokter Plovier heeft dat ook tegen mij gezegd...

Via de mail kreeg ik als antwoord van be-clinic dat 1 jaar na je BV (indien nodig) de kapselvorming operatief wordt verwijderd. Daarna is het voor eigen rekening dat je een nieuwe operatie á 2700 of meer moet ondergaan.

Maar maandag was ik bij dokter Nio in Sint Lucas Ziekenhuis Amsterdam. Hij beweert dat het bij 4% van de vrouwen gebeurt. Maar het is niet te zeggen wánneer.

T kan gebeuren binnen 1 jaar, pas na 10 jaar of dat je op je 80e verjaardag oppeens een harde borst hebt door kapselvorming.

Nederlandse zorgverzekering vergoed deze operatie, omdat het medisch noodzakelijk is. Voor altijd, gegarandeerd. Dus dat is nog eens een echte levenslange garantie, :43::43::43: of niet?

Het consult was heel fijn. Ik heb 3 verschillende protheses gepast. Één keer met mijn eigen bhtje aan en één keer met een sportBh maat 75D.

De eerste pasbeurt vond ik de 400 cc!!! echt te groot. Misschien lag het aan mijn topje, maar ik vond t niet mooi, voelde me lelijk en alsof ik mijn schouders naar voren moest laten hangen...

In de sportBH voelde ik de boel beter op zijn plaats zitten en mooi vormen bij de rest van mijn lichaam.

Daarna liet Nio mij de prtheses zien alleen over mijn blote bovenlijf, van de zijkant en de voorkant. Zodat ik kon zien hoe de bolling wordt zonder kleding.

Hij vertelde mij dat veel vrouwen vaak achteraf spijt hebben van de gekozen maat omdat ze iets meer hadden gewild.

Toch ben ik blij dat ik de prothese blind gepast heb, dus zonder t aantal cc te weten.

Ik moet er niet aan denken 500 cc in mijn Bh te hebben! Haha.

Hij legde na kort lichamelijk onderzoek uit dat ik genoeg weefsel heb vóór de borstspier voor de prothese, maar dat het op de lange termijn mooier blijft achter de spier als een soort natuurlijke BH.

En dan nu natuurlijk het beste nieuws: hij heeft nog plek op vrijdag 12 augustus om 8.00 uur! De eerste dag van mijn vakantie JOEHOE.

Daarna kreeg ik een gesprek met de anesthesie. Over de narcose, en hoe t allemaal werkt, hoe ik me voel. Ook werd mijn bloeddruk gemeten en wat algemene vragen over drugs, alcohol :51: en roken.

Allemaal dik in orde :35: , dus ik kan met een gerust hart :36: onder t mes.

Dus lady's. Ik heb mijn keuze gemaakt. Gisteren de eerste 1800 € over gemaakt naar het rekeningnummer van dokter Nio.

Me happy, my love happy, finally big booby's, i hope i will look great!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja toch voor dr.Nio gekozen?

Ik ga je titel even aanpassen en je topic verhuizen naar de operatie verslagen!

Hoeveel cc ga je nu krijgen?

Dacht dat je ook grotere borsten wilde.. tenminste aan je plaatjes te zien die je hebt :P

maar 400 CC valt wel mee...

Nou gefeliciteerd met je datum :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

afvallen gaat goed! Ik weeg nu 68 kilo :101: scheelt toch weer voor straks met een strakker lijfje een mooie booby's. Die dan ook weer :123: groter lijken als je slanker bent.

@Sannetje, ja ik voel me hier echt het beste bij en als ik me goed voel, dat is het belangrijkste. Door het passen van de 'kipfilets' bij dokter Nio weet ik ook beter wat ik kan verwachten met het hebben van protheses straks met mijn kleding aan. Heb jij dat ook gedaan?

@ Mii18, ik wil ook graag grote borsten, ik dacht oh 500 cc daar hoor ik hier zoveel meiden over dat t wel goed zou zijn. Maar nu paste ik dus blind die 3 verschillende maten en ik vind 450 cc erbij mezelf echt té groot uitzien. Ik wil er vooral niet onnaturlijk uitzien. Waarmee ik :ph34r: niet bedoel dat ik jouw borsten onnatuurlijk vind! Precies wat je zelf ook zegt, jouw borsten lijken kleiner dan de meeste meiden met 450-550 cc.

@Dalin, ja, als je eenmaal op consult bent geweest wil je zo snel mogelijk alles gehad hebben. Het is toch een paar weekjes pijn en minder fijn. Maar als je daar doorheen bent kan je genieten :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook gepast ja, vond dat erg prettig. Ik heb voor 260cc gekozen. Het is net hoe je jezelf graag ziet. Ik hou van mooie, niet te grote borsten bij mezelf, maar ben nu gewoon echt ontevreden nadat ik van een kleine b terug ben gegaan naar aa door mijn zwangerschappen.

Ik heb nu dus echt niks meer en hoop weer naar een volle b/ kleine c te gaan.

laat je ze dual-plane plaatsen? denk het wel he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.