Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Hihi oe nu word het spannend!! Wie weet kunnen we je morgen feliciteren :136:

@ dalin! Jee meid dat is best stoer van je dat je doorgezet hebt! Ja ik zou echt mn best doen hoor, heb het thuis zeker niet slecht maar heb niet bepaald de beste tijd gehad dus wil het echt zo leuk mogenlijk maken ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

nou, ik moet zo dokter maar weet eigenlijk al dat dat nie meer nodig is...kreeg gisteravond heel erg krampen, en een uur later....eerst licht bloedverlies(heel raar want dat heb ik nooit als ik ongi word) en nu dus gewoon ongi....

t kan nog, maar ik ben bang dat t een zoals dat heet'vroegtijdige miskraam' was.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

he bah... wat vervelend! ookal was het niet gepland, zoiets voelt gewoon niet leuk. een dikke knuff, ik benieuwd wat de dokter zegt.

Over testen, van mijn 1e ben ik zwanger geworden op de pil, zonder antibiotica, diarree of wat dan ook, en ik was ook gewoon ingi... ik werd ziekjes de dokter zei ga jij maar eerst een zw.sch.test doen, ik een apothekersmerk gehaald, ja hoor zwanger, geloofde er niks van, dus predictor gehaald, die zei niet zwanger, en nog wel met ochtendurine.., ik dacht pfhuwww. was opgelucht, en toen werd ik niet meer ongesteld... dus toch zwanger..

Mijn 2e kindje lukte niet, zo word je van de 1e zo ineens zwanger, en de 2e ging gewoon niet, heb in die tijd veel testen gedaan, en bij bijna alle merken had ik een licht streepje terwijl ik niet zwanger was, de gynaecoloog deed op een gegeven moment de testen, omdat ik op de een of andere manier in bijna alle merken toch een licht streepje krijg terwijl ik helemaal niet zwanger ben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx mamavan3...

mn vermoeden was juist...dokter hoefde nie eens te testen, toen ikk mn verhaal deed zei ie t zedlf ook al....

vind t wel heel erg jammer, en nu moet ik volgende week, komen voor inwendig onderzoek, omdat ik laatst ook al 4weken ongi was, en nu wil ie kijken of alles wel goed zit enzo.....

best wel ff een domper...:(.... dus gewoon een K*Tdag vandaag bah.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

wil je ff sterkte wensen kan me goed voorstellen dat je je nu flink klote voelt, zo kom je jezelf ineens tegen dat je toch wel graag een kindje had gewild.

misschien het begin van nieuwe fase in jue relatie.

sterkte voor nu meid dikke knufffff

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.