Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Sorry voor deze gekke vraag en jullie zullen nu wel denken :blush:

Ik vraag me af hoe je merkt of hoe het voelt om zwanger te zijn?

Ik heb namelijk al bijna een week last van gekke kwaaltjes.... en ondanks dat het echt niet kan maak ik me stiekem soms wat zorgen :blush:

Afgelopen week was is savonds wat misselijk en had 2 dagen lastig drukkend gevoel in mn borsten maar gelukkig is dat nu weg :136: Maar ik merk dat ik toch vaak misselijk ben , maar heel lichtjes hoor! en dan een beetje in de ochtend of avond... net als nu was ik een klein half uurtje misselijk en ploep weer weg. ook had ik gister wat bloed (donker) in mn broekje en buikpijn :blush: Terwijl ik pas over 2 weken weer ongesteld moet worden..

O ik hoef me echt geen zorgen te maken, slik de pil heel netjes elke dag en nog nooit vergeten maar ik kreeg op mijn stage school opmerkingen: Juffrouw nu je 19 bent moet je een baby krijgen zoo lief maar het lijkt nu bijna op te vallen :P Ik zie overal dikke buikjes verschijnen en mn vriend weet ook dat het goed zit maar heeft me gister toch verteld dat het altijd welkom zou zijn en hij nooit bij me weg zou gaan

Kortom aaaah nu maak ik me er een beetje gek door :blush: Een test wil ik nog mee wachten tot ik ongesteld moet worden iedereen in het dorp kent elkaar namelijk wahct liever tot het echt nood is om dingen te voorkomen :blush:

Kortom meiden moet je nou altijd zoo misselijk zijn dat je moet overgeven? Kan je ook niks merken? Of maak ik me mischien ongemerkt druk waardoor ik me zo voel?

O ik moet me geen zorgen maken maar wil het toch even kwijt :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

ooooh lieve schat!

als jij altijd netjes op tijd de pil geslikt hebt....en geen diarree hebt gehad of hebt moeten braken: is de kans wel héééél erg klein.

en tsja....wat moet je voelen als je zwanger bent: dat is natuurlijk bij iedereen anders!

ik was ook niet echt misselijk....had wel een gespannen gevoel in mijn borsten, maar dat had ik ook als ik ongesteld moest worden.

wat ik wel merkte was:

ik had toen kontaktlenzen (nu gelukkig gelaserd) en die zaten gewoon niet lekker meer....had meer eiwitafscheiding in traanvocht.

Ik heb ook een keer gehad dat ik een week of 2 over tijd was.

Was toen 18......ik was er vast van overtuigd dat ik zwanger was!

ik vóelde ook van alles........je gaat er dan zo op letten dat je onbewust allerlei kwaaltjes zelf oproept!

Toen ik een afspraak bij de huisarts had....werd ik de dag ervoor ongesteld!!!!!!

Ik wil maar zeggen: als je er zo ontzettend mee bezig bent, blijft het vaak nog langer weg!

dus meissie, maak je niet al te veel zorgen!

en: je kunt eventueel ook in een andere plaats een test halen!

daar kent je niemand.

sterkte meid, het komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieverd :blush:

Ik denk dat ik me mischien ook zorgen maak om niks weet het eigenlijk wel zeker!!

Nee echt overgeven en diaree heb ik niet, al is het wel een stuk dunner (o sorry voor deze vieze info :blush:)

Mn borsten voelen alsof ze nog een beetje aan het settelen zijn beetje gevoelig dus maar niet zoals je zegt echt drukken!!

Hihi ja dat zou mij ook overkomen afspraak maken en dan ongesteld worden :P

Ik moet me niet zo druk maken maar gister werd het allemaal te veel hihi 1 grote baby boom!!

Als klap op de vuurpijl ging mn vriend tegen mn buik luister en praten.. zo lief maar helemaal niet nodig hihi :P

Dankje je stelt me al gerust :116:

O bijna vergeten nee geen kuur gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij de andere meiden aan.

En als je 19 bent veranderd er nog zoveel in je lichaam dat het best kan dat je ineens tussendoor wat bloedverlies hebt of oude bloed in jou geval als het wat donkerder is.

Als er idd zoals hierboven niets gebeurd is is het bijna onmogelijk!

dus don't worry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Marisjuh,

Dan is de kans idd erg klein.

Ik was elke ochtend misselijk, en was dus wel zwanger. En dat overgeven in de ochtennd is mijn hele zwangerschap gebleven <_<

Wel heel fijn dat je vriend zegt dat hij altijd bij jou zal blijven en dat een kindje welkom is, mocht het gebeuren dat jij in verwachting zou zijn.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon even testje halen, ook al is een kindje welkom 19 is wel erg jong. Ik was zelf 18 en vind het absoluut geen aanrader zo jong een kind krijgen.

Ik was 17 :) Ik vind het wel een aanrader, ben juist blij dat ik zo jong een kindje gekregen heb. Het is maar net hoe je zelf in het leven staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was gewoon testje ophalen (eigen merk) goedkoopste, ik zelf was niet misselijk bij me eerste , enigste waar ik las van had was vreetkicken in patat:S tja 2de zwangerschap was ik wel misselijk, dus dat zeg niks.

Test en je weet het meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 13 maanden over gedaan zwanger te worden, iedere maand dacht ik wel "iets" te voelen wat op zwangerschap kon duiden. Inderdaad oud bloed, misselijk enz enz. Iedere maand wel "iets" In de maand dat ik dacht: nou nu ben ik echt niet zwanger, want heb alleen wat pms krampjes. Toen bleek ik dus zwanger te zijn ;) hihihi

En goedkoop testje van de Kruidvat kan je altijd halen inderdaad, kost toch niks :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja ..moeilijke vraag voor iedereen is het anders...ken mensen die al een paar maanden heen waren en er niks van merkte en gewoon ongesteld werden.

Maar goed je slikt de pil..misschien is het tijd om van pil te wisselen.

Ik heb vanaf mijn 14 tot 21 ste microggenon geslikt...in ene kreeg ik last van depri buien en krampen.

Bleek dat mijn lichaam aan het veranderen was.Dus aan een andere pil..en toen had ik er geen last meer van.

Je hormonen veranderen continu...dus misschien nu bij ju ook...ben je aan gekomen of afgevallen??? want dat kan er ook mee te maken hebben.

En ja ..er kan er altijd eentje door glippen.

ik ben bij alle bij 4 maanden misselijk geweest.

Bij de eerste kwam ik erachter omdat ik bijna op de markt van mijn stokkie ging.

niks smaakte me en alles stonk.

Bij de tweede had ik ontinu een zeurderig gevoel,we waren al 22 maanden bezig dus dacht daar komt mijn mensturatie weer!!!

Ik voelde me gewoon vreemd,een beetje kribbig!

Toen testte ik positief.

Als je niet wilt dat het hele dorp erachter komt zou ik hem lekker via intenet bestellen.

De zwangerschaps testen 2 voor 5 euro van de kruitvat schijnen goed aangeschreven te staan.(ik zit ook op een babay forum hahahah)

succes ermee.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de tweede had ik ontinu een zeurderig gevoel,we waren al 22 maanden bezig dus dacht daar komt mijn mensturatie weer!!!

Ik voelde me gewoon vreemd,een beetje kribbig!

Toen testte ik positief.

Zooo herkenbaar hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al sta je goed in het leven, je mist je jeugd. Die hoort onbezorgd te zijn en niet al met verantwoording voor een kind, want die ben je zelf nog ook al denk je dan van niet :-)

Daar kan je niet over oordelen, ik heb niet het gevoel dat ik mijn jeugd 'gemist' heb, jammer dat jij het wel zo ervaren hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17???? Jeetje moet er niet aan denken sorry...

Moet er zoizo niet aan denken om een kind te krijgen!

Maris heb dit ook al vaak gehad.. Heb ook enkele keren een test gedaan

maar gelukkig altijd negatief... In tegenstelling tot jou heb ik absoluut geen kinderwens!

Maar 19 is echt veeel te jong!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17???? Jeetje moet er niet aan denken sorry...

Moet er zoizo niet aan denken om een kind te krijgen!

Maris heb dit ook al vaak gehad.. Heb ook enkele keren een test gedaan

maar gelukkig altijd negatief... In tegenstelling tot jou heb ik absoluut geen kinderwens!

Maar 19 is echt veeel te jong!

Sorry is niet nodig.. Maar vind dit zo krom hé.. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar leven, dus zeggen dat 19 echt veeel te jong is, vind ik overbodig. Is een persoonlijke mening toch? De 1 vind dit, de ander dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is ook geen aanval hoor.. Iedereen maakt dit zelf uit.

Ik vind dat je zo gebonden bent met een kind.. Je moet juist genieten van je leven!

Vind dat je een kind nog niks te bieden hebt als je zo jong bent..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het "onmogelijke" toch echt gebeurd. Ik was misselijk en had last van mijn buik en ook gewoon ongesteld geworden.

Maar het rare gevoel bleef ik ook houden en zelf een vaginale echo gehad en was niets aan de hand.

Nou ik bleek dus wel degelijk zwanger te zijn. Op dat moment ongewenst,maar nu zo een verrijking van mijn leven.

En zou niet anders willen terwijl ik ook altijd riep "ik neem/krijg nooit kinderen".

Ik zou als je erg twijfelt contact opnemen met je huisarts, die heeft een zwijgplicht.

Knuf Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.