Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Lieve Maris,

het kan allemaal hoor,tis gewoon afwachten tot je ongesteld moet worden ,het kan ook gewoon een tussendoor bloedingkje geweest zijn met de buikpijn etc erbij,heb ik ook wel eens namelijk,:(

ook kun je een miskraam hebben als je een flinke bloedprop verliest,daar kan je ook krampen van krijgen,en misselijk van zijn,zwanger zijn is ook een mogelijkheid,maar de kans is wel klein,maar 100% zekerheid heb je natuurlijk nooit,is gewoon even afwachten.

Ik denk dat het gewoon zon tussendoor bloedingkje was,klinkt t meest logische.

:)

ps en een jonge mama heeft ook zn voordelen::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

hahah oja die antibiotica kuur ik had een kuur van 6 pillen per dag voor een maagzweer en na 2 weken was ik nog erger misselijk enzz ik boos dokter gebeld dokter nog een kuur van 40 dagen 1 pil per dag. tot ik op een ochtend moest overgeven en toen wist ik oe ik denk dat dit heel erg misschien toch iets anders kan zijn. en ja hoo zwanger.

mijn kwaaltjes waren misselijk, moe, overgeven en gespannen borsten en ht gekke was dat ik gewoon ongesteld was wel minder maar hallo daar was ik juist blij om des tijd.

succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Poe wat een verschillende berichtjes hihi :blush:

Ten eerste heb ik nu al de hele dag lichte misselijkheid en ik voel me lomp, moe gek in mn eigen lichaam. Heb ook hele lichte buikpijn, het bloedingkje was echt heel weinig maar toen ging bij mij ineens een lampje branden.

Mn borsten voel ik heel lichtjes maar dat kan nog zijn omdat ik een moeilijke ben hihi :P

De pil die ik slik is de sandoz 20 (de lichste) die slik ik al bijna 4 jaar! nooit problemen mee gehad. En ik ben ook niet aan gekomen of wat dan ook :blush:

Ik vind jullie reacties echt zo lief!! Ik ga er vanuit dat het niet zo is hoor maar toch heb je het wel in je hoofd!

En als het zo zou zijn weet ik dat het heel moeilijk gaat worden vooral hier thuis maar abortus? Nee dat zou ik nooit doen mn vriend zou me ook echt tegen houden. Het is toch je eigen kindje! Ik zou er voor vechten om hem/haar een mooi en liefdevol leven te geven

Wauw liz en shoompie heb heel veel respect voor jullie!! Maar liz ik woon niet opmezelf, zit nog op opleiding (nog 1 jaar) dus dat is wel een heel groot verschil!

Ik wil graag deze 2 weekjes even afwachten mocht het echt blijven toch maar even een testje halen!! Maar dan laat ik het jullie gelijk weten!

Meiden ik hou jullie op de hoogte en oo ik heb het idee dat ik mezelf gewoon gek maak :blush: Jullie zijn schatjes!! :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat kunnen? Heb nog nooit gehoord dat je na een tijd moet overstappen heb er namelijk echt geen problemen mee :blush: Maar ik moet toegeven bijna al mijn vriendinnen hebben de 30 en ik 20.... maar de arts wilde me zo weinig mogenlijk hormonen geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nou mischien toch een keer vragen :unsure:

Vandaag maar even genieten want mn ventje en ik zijn 3,5 jaar samen :136:

Mocht het zo zijn hij is zoo lief! Dan komen we er samen echt uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het 2 weken voor je menstruatie is en je een hele lichte pil hebt kan het ook zijn dat dit je eisprong is en dat je pil inderdaad te licht is...dus ik zou de komende weken/tijd sowieso ook condooms gebruiken! want dan ben je nu wel vruchtbaar ;)

Toen ik nog geen anticonceptie gebruikte voelde ik met de eisprong: links of rechts een soort ijsstokje in je buik (je eierstok)vaak wat buikpijn, gevoelige borsten, en dat kan natuurlijk bij iedereen verschillend zijn.

mocht je inderdaad zwanger zijn, komt het vast ook wel goed! ik zou wel eerst even rustig afwachten, voor hetzelfde is er niets loos en dan ben je onbewust misschien toch wat teleurgesteld.

Heb trouwens al vaker gelezen dat de huismerk testen van het kruidvat (2 voor 5 euro) het beste zijn en al heel vroeg resultaat kunnen geven! Dus misschien kan je daarvan alvast een doen en de ander voor later bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey bxi

Dankje voor je uitleg! Over dat dit de eisprong is ik weet het niet zo goed! Ik gebruik al 4 jaar deze pil waarom zou hij nu ineens te licht zijn? Maar ik heb wel buikpijn en gister stak het ook echt! maar toen had ik die kleine bloeding dus blijf het een beetje eng vinden :blush:

Ik moet er niet te veel aan denken net wat je zegt het is waarschijnlijk loos! Heb ooit van de kruidvat gebruikt, hihi toen was ik 1 dag te laat dus dacht gelijk dat er iets was terwijl ik nergens last van had :blush: Die zijn heel makkelijk en geven snel resultaat!

Heel erg bedankt! Mocht het over een paar dagen nog zijn ga ik toch een testje halen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou bij twijfel toch echt ff je huisarts om raad vragen. Ik slikte ook al 9 jaar de pil ivm menstruatie klachten. Ik woonde ook nog thuis toen ik zwanger bleek te zijn.

Maar bij ons is alles op zijn pootjes terecht gekomen.

Knuffie Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gekke is aan de ene kant denk ik nee joh waarom zou je? Ergens denk ik dat het echt niet kan :blush:

Ben denk gewoon bang om te gaan :blush:

Helaas zal het bij mij thuis heel andes gaan....

- Ik moet uit huis, ouders gaan uit elkaar of ik zal heeeel veel regels krijgen en zal er niet blij van worden...

Heb helaas geen goede band met mn vader en we hebben vaker grote problemen die uit de hand gelopen zijn ;)

Dus ergens weet ik dat het goed zit en dat er niks is, ben gewoon bang als het wel zo is :( Wat moet ik dan? verdien ook helemaal niks of ja 100 euro per maand... O niet aan denken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja klopt! Hoe meer je er aan denkt hoe meer kwaaltjes je krijgt :blush:

Ja is even moeilijk maar het lukt wel! :136: Alles is helemaal goed dus moet me geen zorgen maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.