Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 months later...

ik riep altijd dat ik voor mn 30e vier zoons wilde. Toen ik de sportopleiding begon kwam ik er achter dat kinderen heel leuk zijn maar niet voor mezelf... ik ben ze na een dag werken gewoon zat hahaha!

Gelukkig denkt mijn vriend er hetzelfde over....wij willen reizen, de wereld zien, emigreren.... en als ik naar de dierentuin wil leen ik wel een nichtje of neefje haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow is t baby tijd ofso?!!

ikzelf heb ook allerlei kwaaltjes sinds kort, en heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was heeeeeel vaag positief!maarja winkels al dicht dus kon geen andere halen en heel de zondag lopen stressen pff....stiekem zou ik t wel leuk vinden hoor hihi....en naja vanmorgen weer een test gedaan en nu niks te zien...heb voor de zekerheid maar een afspraak gemaakt bij de dokter morgen..dus wie weet....

wel apart hoor ineens heel veel die zwanger zijn enzo haha....

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI! gewoon een test halen meid! anders blijf je het je afvragen hoor!

Ik ben een van die zeldzame gevallen die door de pil heen zwanger is geraakt..... uiteindelijk is het toen een miskraam geworden, achteraf maar goed ook, ik was niet bezig met zwanger raken en leefde er nogal op los..

Ik heb toen ook niets gemerkt totdat ik in het ziekenhuis werd opgenomen..

De tweede en derde zwangerschappen zijn wel goed gegaan en toen was ik vrij snel misselijk maar niet heel erg, wel voelde ik het meteen in mijn borsten, ze werden gevoeliger en zwaarder.

Dat bloedverlies kan ook een innestelingsbloeding zijn...... heb ik ook gehad!

Haal een testje , en misschien moet je jezelf eens serieus de vraag stellen of je misschien nu al een kind wilt?? ik krijg aan de hand van je verhaal het gevoel dat je het stiekem misschien al wilt??

Neem wel een ding van mij aan: een kind is de ultieme relatieTEST!!!!

Ik ben zelf geen voorstander van jong moederschap omdat ik vind dat je eerst lekker veel leuke dingen moet doen, met kids word alles lastiger, je moet vooral alles van te voren regelen, en spontaan dingen doen word best zeldzaam dan.

Maar.. dit is mijn ervaring en mijn mening!! jij kan het totaal anders ervaren en natuurlijk zijn er ook voordelen aan het jonge moederschap !!

Veel succes en houd ons op de hoogte!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe spannend meid!!

Ben stiekem benieuwd :136:

Ja jong moeder worden heeft veel nadelen maar mocht ik ooit zwanger raken wij houden m :blush:

Ik heb nu weer vage klachten... beetje roze bloed met heel gek gezegt wat wit erbij? Nou ik snap niks van mn lichaam :133:

Wel leuk jolly dat je zwangerschappen zo goed zijn gegaan geen extreme dingen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik moet zeggen dat ik het niet eens ben met jolly

ik was zelf 21 toen mijn zoontje geboren werd en ik moet zeggen dat ik het super vindt

hij is nu 10 en ik kan gewoon lekker mee voetballen of wat dan ook!

en cindy, ik heb 7 tests gedaan totdat het duidelijk was dus ff bij de dokter bloed prikken is het beste!

succes en ben ebnieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi parkietje toch!

Ik heb de laatste tijd dat ik er 1 vergeet de volgende dag denk ik oo shit!! neem ik er savonds 2 :P

@dalin!super dat je er zo over denkt, zelf zou ik rond m 22 wel een kindje willen, ben nu 19 en het kriebelt bij mij en mn vriend al hihi (we zijn bijna 4 jaar samen ^_^)

Het zou zeker niet geplant zijn en ook totaal niet gewenst vanuit mijn familie... maar ik zou er voor knokken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies at dalin zegt, lijkt me juist leuk ben nu ook 21 en dan als de kids wat ouder zijn kun je zelf ook nog meekomen :P

het is bij ons ook niet gepland maar mocht t echt zo zijn dan is t meer dan welkom!

en dalin.... ik deed er 1 en die was vaag positief en 2 dagen later 1 negatief...snap t ook nie meer....maarja we zullen zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Cindy, als een test vaag positief is dan kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent hoor! Een test kleurt totaal niet als je geen zwangerschapshormoon in je urine hebt zitten. Je zult dan wel nog maar net zwanger zijn, en dan istie heel licht. Maar iets van streepje of stipje geeft toch een zwangerschapshormoon aan hoor!

Succes met wachten... pffft zenuwslopend!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Cindy, als een test vaag positief is dan kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent hoor! Een test kleurt totaal niet als je geen zwangerschapshormoon in je urine hebt zitten. Je zult dan wel nog maar net zwanger zijn, en dan istie heel licht. Maar iets van streepje of stipje geeft toch een zwangerschapshormoon aan hoor!

Succes met wachten... pffft zenuwslopend!!!

Groetjes van Ingrid.

ok ja dat lees ik idd ook veel op internet.....hoop t tog stiekem wel heeeel erg ;)

morgen dokter :P

jaaa egt zenuwslopend jaa...voel me weer net as voor mn bv haha...

thnx en laat t weten als ik meer weet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehh......wqe hebben t er een tijdje geleden over gehad en hij zit er nou nie zozeer op te wachten omdat ie eigen bedrijf heb enzo...maar mocht t zo zijn dan is het zo en hij zei'' als t zo is dan krijgt dat kind t beste leven dat we kunnne bieden!' stiekem vind ie t wel heel leuk, alleen hij is weinig thuis maarja....da zien we dan wel weer..

en we hebben nog een mooie grote slaapkamer over hier dus word tijd dat die gevuld word haha.... :P

oooh man ben zooooo benieuwd ga egt balen as blijkt dat t vals alarm was....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap ook niks meer van mn eigen lichaam hor....houdt ie me nu voor de gek of wat?!:P

en die testen wor je ook nie wijzer van haha....1 positief en 1 negatief schiet lekkeer op he..:P

naja ik wacht af wat meneer de dokter te zeggen heeft en we zullen zien....

wow Cindy, ik lees nu toch echt dat er een test positief was....

ik wil geen reclame maken hoor, maar toen ik net zwanger was had ik eerst een test van clearblue gedaan, die was negatief, een dag later nog een test van predictor en die was postief, ik was dus echt zwanger!!!

Volgens mij kan een test alleen postief uitslaan als je zwanger bent (of net geweest)

ik zou even naar de huisarts gaan!!

succes en liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt een test kan foutief zijn en negatief (verkeerd testen, te vroeg, enz) , maar positief kan die niet verkeerd aangeven. bij het kleinste spoortje word ie al positief en positief betekend ook eigenlijk altijd positief! dus... gefeliciteerd??! haha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi parkietje toch!

Ik heb de laatste tijd dat ik er 1 vergeet de volgende dag denk ik oo shit!! neem ik er savonds 2 :P

@dalin!super dat je er zo over denkt, zelf zou ik rond m 22 wel een kindje willen, ben nu 19 en het kriebelt bij mij en mn vriend al hihi (we zijn bijna 4 jaar samen ^_^)

Het zou zeker niet geplant zijn en ook totaal niet gewenst vanuit mijn familie... maar ik zou er voor knokken :D

tja familie... die waren bij mij ook niet echt blij, maar ja wij wilden het graag dus ja.

wel goed van je dat je ervoor zou knokken!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.