Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

15 :o wow..

ja natuurlijk is het je eigen keus, en zolang je het allemaal kan dan moet je het ook vooral doen..

Ik vind wel dat je je kindje iets te bieden moet hebben, dus als je het financieel allemaal kan enzo...

maar mij lijkt het absoluut niks.. ben zo op mijn vrijheid gestelt, lekker doen en laten wat ik wil, en dat kan dan toch op een bepaalde manier niet meer! maargoed, ik wil later ook echt geen kids..

maar heb respect voor de meiden die hier jong kids hebben gekregen hoor, zeker :)

Maar marisjuh, ik heb ook zovaak het gevoel gehad dat ik zwanger was, opgezwollen buik, pijn tijdens sex, misselijkheid een aantal dagen!

elke keer een test gedaan en kwam nooit iets uit.. je kan jezelf ook zwanger 'denken' he...

maar ff een vraagje: ik slik nu echt al 8 jaar de pil ofzo, dan kan het nu toch niet eens zijn dat je nu wel zwanger word door de pil heen? Als dat zo is dan was dat toch allang gebeurd ? Je hebt dat toch of je hebt dat toch niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meiden!

Dankje voor jullie lieve reacties :116: De misselijkheid is bijna weg, blijf alleen echt een vol/opgeblazen gevoel houden heel vervelend :blush: Ook zijn mn borsten s avond wat gevoelig dan voel ik ze wat zeuren grr hihi wat een vage klachten :blush:

@rox89

Heel erg bedankt voor je verhaal doet me heel goed alleen vind het toch wel eng om te horen hihi

Ik hoor dat een test nog niet veel nut kan hebben en over een klein weekje moet ik toch echt ongesteld worden dus even afwachten nog :blush: Wauw 19 en gepland zwanger worden zou zeker niet mijn bedoeling zijn maar wat je zegt het kindje gaat zeker voor mocht zo zijn!! Maar ik denk dat alles goed zit

@ladytien

Wauw wat een verhaal maar fijn dat alles toch nog een lief kindje hebt gekregen :136: Het gekke is ik weet niet wat ik voel...

@Rebacca

Jee meid 15!!! Dat vind ik stiekem ook wel wat jong maar heb heel veel respect voor je zeg dat je het kindje hebt gehouden en volgens mij zijn het echte schatjes! Hihi ja 3 is zeker wel genoeg hoor :blush: Hoe vonden je ouders dit?

@Jess

Ja zo denken mn vriend en ik er ook over! Mocht het zo zijn is het kindje echt welkom maar liever over een aantal jaartjes dan kunnen we hem/haar zo veel meer bieden :blush:

@ Mii18

Ja meid heel erg bedankt je stelt me ergens weer wel gerust! Het voelt alleen niet zoals normaal :blush: Gek is dat he? Ik snap je ergens ook heel goed je zit echt aan een kindje vast!! Maar als je al weet dat je geen kinderen wil is dat ook ergens een goede beslissing dit is wat jij wil!

Over de pil weet ik zelf ook niet, ik hoor dat de 1 over moeten stappen maar dit lijkt me ergens ook wel raar? Dat zou beteken dat je over moet stappen anders zou je zwanger kunnnen worden? :blush: Heb hier geen flauw idee van maar na volgende week ga ik zo ie zo naar de huisarts om te vragen wat het had kunnen zijn! Zal het gelijk even vragen ;)

Meiden vind het super lief van jullie dat jullie meedenken en helpen!! Ik denk zelf dat mn lichaam door de war is en dat het allemaal goed zit, even afwachten en volgende week kan ik gerust zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is goed, vraag het maar aan je huisarts, ben wel benieuwd naar zijn antwoord!!

Ik slik namelijk ook al die jaren al dezelfde pil dusja, ben ook wel eens aan het nadenken over een andere manier,

me zusje heeft namelijk zon dingetje in haar arm, ben de naam ff kwijt? dan ben je 3 jaar beschermd maar dat is dan ook weer niet zeker!

en dat ding schieten ze erin en moeten ze er na 3 jaar weer uit snijden !? naja me zusje heeft dat ding gekregen onder narcose dus ze kan me helaas niet vertellen of het zeer doet,

maar denk toch dat de pil het handigst is, ook omdat je lekker je ongesteldheid uit kunt stellen, wat ik altijd doe :P slik hem altijd 2 maanden door..

Ja ergens is het wel een goede beslissing.. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over!!

Misschien is het wel egoistisch hoor, maar goed er zullen wel meer meiden zijn die er geen willen :P

Probeer je niet al te druk te maken lieverd !

Gewoon ff afwachten tot je ongesteld word, en ook al komt het niet op de dag dat het zou moeten komen

geen paniek he, want dit kan ook zijn omdat je je nu druk maakt! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt me bekend voor!!

morgen ga ik een test doen, met ochtend urine ;)

ik ben ook steeds vaker misselijk en nu ook van geuren...

ik ruik ineens ook sterk lijkt het...

2 dagen terug maakte me vriend steak klaar nouuuuu werd me misselijk,.

maar niet braken.. geen 1 x.

op mijn borsten kan ik niet letten weet toch niet of het aan de bv ligt..

maar ben wel moe.. prikkelbaar..en emotioneeeel!! hhaha ineens als er iets gebeurd

kan ik wel goed janken ook!!

Mijn vriend wil het echt gewoon nog niet.. ik ben er ook niet klaar voor hoor!

maar dat is dan ook beetje kut als de vriend er niet achter staat :(

we zien wel!! hou jullie op de hoogte!!! en ben benieuwd maris van jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit trouwens aan de prikpil, heb geen antibiotice gehad, maar wel vaak diaree...

maar dat schijnt niet uittemaken met prikpil he! krijg hem trouwens ook om de maand

ipv om de 3 maanden door bloedingen tussendoor, dit hoort dus niet bij prikpil.

ik gebruik geen condoom dusja misschien is de kans er dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mii

Oef dat lijkt me niet zo lekker zon ding in je je arm en er dan weer uit laten halen :blush: Nee doe mij maar gewoon de pil, kun je gewoon elke maand ongesteld worden en natuurlijk ook uitstellen wanneer het niet uit komt :136:

Nee ik moet zeggen ik maak me niet zo druk (best gek voor een stresskip) ik heb zon gevoel van nee het zit wel goed maar blijf bol buikje houden en nog meer dingen :blush: Stort zolang even mn stress op forum hihi!

@April, oef meisje ben heel benieuwd wat is er uit gekomen? Heb gehoort dat een test nog niet kan werken pas nadat je ongesteld zou moeten worden maar weet ik niet zeker :blush: Wel jammer dat je vriend nog niet achter je zou staan, maar we moeten er vanuit gaan dat het goed zit!

Net als jou gebruik ik ook geen condooms maar dat zou ook niet nodig moeten zijn :blush:

Ben benieuwd meisje hoop zo snel mogenlijk te horen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Dankje voor jullie lieve reacties :116: De misselijkheid is bijna weg, blijf alleen echt een vol/opgeblazen gevoel houden heel vervelend :blush: Ook zijn mn borsten s avond wat gevoelig dan voel ik ze wat zeuren grr hihi wat een vage klachten :blush:

@rox89

Heel erg bedankt voor je verhaal doet me heel goed alleen vind het toch wel eng om te horen hihi

Ik hoor dat een test nog niet veel nut kan hebben en over een klein weekje moet ik toch echt ongesteld worden dus even afwachten nog :blush: Wauw 19 en gepland zwanger worden zou zeker niet mijn bedoeling zijn maar wat je zegt het kindje gaat zeker voor mocht zo zijn!! Maar ik denk dat alles goed zit

@ladytien

Wauw wat een verhaal maar fijn dat alles toch nog een lief kindje hebt gekregen :136: Het gekke is ik weet niet wat ik voel...

@Rebacca

Jee meid 15!!! Dat vind ik stiekem ook wel wat jong maar heb heel veel respect voor je zeg dat je het kindje hebt gehouden en volgens mij zijn het echte schatjes! Hihi ja 3 is zeker wel genoeg hoor :blush: Hoe vonden je ouders dit?

@Jess

Ja zo denken mn vriend en ik er ook over! Mocht het zo zijn is het kindje echt welkom maar liever over een aantal jaartjes dan kunnen we hem/haar zo veel meer bieden :blush:

@ Mii18

Ja meid heel erg bedankt je stelt me ergens weer wel gerust! Het voelt alleen niet zoals normaal :blush: Gek is dat he? Ik snap je ergens ook heel goed je zit echt aan een kindje vast!! Maar als je al weet dat je geen kinderen wil is dat ook ergens een goede beslissing dit is wat jij wil!

Over de pil weet ik zelf ook niet, ik hoor dat de 1 over moeten stappen maar dit lijkt me ergens ook wel raar? Dat zou beteken dat je over moet stappen anders zou je zwanger kunnnen worden? :blush: Heb hier geen flauw idee van maar na volgende week ga ik zo ie zo naar de huisarts om te vragen wat het had kunnen zijn! Zal het gelijk even vragen ;)

Meiden vind het super lief van jullie dat jullie meedenken en helpen!! Ik denk zelf dat mn lichaam door de war is en dat het allemaal goed zit, even afwachten en volgende week kan ik gerust zijn :136:

jah die waren eerst beetje heel erg boos he

en wisten ook niet dat ik bezig was maar na een week laten zakken heeft me moeder me heel goed opgevangen

en was ze echt me beste vriendin denk dat ik daar ook echt wel van geluk kan spreken hoor anders had ik het denk ik ook niet gered

en tuurlijk wil je dat je eerst een goeie baan heb mooi huis

maar heb nu geen baan wel mooi huis en vind naar mijn mening dat ik alles goed voor elkaar heb kids zijn gelukkig en altijd vrolijk

en daar doe je het toch voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Gekke Maris :P

ik heb in totaal 6x ene zwangerschap gehad,waarvan ook werkelijk niet 1 hetzelfde voelde ,dus ja ;)

ik zou eens naar je huisarts gaan en je pil eens bespreken.

ook kan die misselijkheid,buikpijn,opgeblazen gevoel komen van ontregelde darmpjes,eet je wel goed? en gezond enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de eerste meisje ben ik van de eerste dag tot de dag van de bevalling ziek geweest. de tweede een jaar later meisje ben ik geen enkele dag ziek geweest zalig; Stond toen de laatste week nog te schilderen in de living. Grappig als ik er aan terug denk.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens mij zou het niet uit moeten maken met de prikpil april..

heb er ook een tijdje aan zitten denken om die te gaan doen, maar heb ook gelezen dat je dan maanden aan een stuk ongesteld kunt zijn enzo.. nou laat maar :P

maar wat is er uit gekomen april of doe je t morgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rebeca

Wat een lieve ouders heb jij zeg! En het is waar, je hoeft niet gelijk ongelukkig te zijn en in een kartonnendoos te eindigen zal ik maar zeggen ;) Vind het fijn voor je dat je helemaal happy bent!

@moontje

Heb jij 6 kindjes meid? Vind dat je nu al wel hele lieve schatjes hebt hihi!

Ja dit wil ik zeker gaan doen! Wil wel weten waar ik aan toe ben, maak voor volgende week een afspraak ^_^

Ja dat zou het ook kunnen zijn, ik heb vooral in de avond echt een vervelende buikpijn drukkend en een vol gevoel....

Ik voel me ook even niet zo lekker in mn vel word gek van die kleine pijntjes :blush:

@Pinki

Hihi wat grappig dat het zo veel verschilt!! Dat is ook wel het moeilijke was iedere zwangerschap maar hetzelfde :rolleyes:

@mii

Ja dat hoorde ik ook! ik hou ook niet van prikken dus niks voor mij :P

April heb je de test al gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden sinds gister heb ik bijna geen last meer moet toch niet gekker worden :145:

Merk dat ik wel wat meer honger heb en mn borsten wat pijnlijker zijn maar dat zal wel even aan mij liggen hihi!

Zaterdag of zondag kan ik helemaal gerust zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden toch geen baby voor mij hihi!!

Normaal word ik zaterdag avond/zondag ochtend ongesteld maar nu begint mn buik al te rommelen :blush:

Is nu wel een nadeel want heel mischien wilde ik morgen een tattoo zetten ongv daar dus hopen dat het nu even wacht hihi :136:

Wel wil ik toch even naar de dokter om te vragen wat het had kunnen zijn?

Heel lief ikke59 :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi goedzo.. dacht het al wel hoor :D !!

Ik heb er op dit moment ook weer is last van hoor...

Me buik is echt heel dik en gezwollen... ik lijk ook echt zwanger :S

en af en toe heb ik wat buikpijn onderin... dan maak ik me meteen altijd druk he!

maar het is toch niks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihih wat zijn we toch erg he!! :blush:

Pff zei gister tegen mn vriend, mn buik zal is even vertellen dat alles goed zit!!

Heb er veel last van terwijl ik het normaal nooit echt voel....

Nou fijn :unsure:

Wat is het toch leuk om vrouw te zijn :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja errug leuk is dat!! en ondertussen maar geld uitgeven aan testen :P

Nee ik heb er nog eentje liggen van kruidvat... en moet eigelijk alweer stoppen met de pil maar wilde hem nog ff doorslikken hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zovaak testen gedaan, dan was ik weer over tijd en had ik pijnlijke borsten, misselijk, bla bla bla heel die kwaaltjes en de testen waren altijd negatief, toen ik dus ECHT zwanger was had ik nergens last van haha na 2 maanden overtijd toch maar een test gedaan en er absoluut niet van uit gaan dat het dit x wel positief zou zijn ! Zijn gewoon allemaal hormonen door die pil al die kwaaltjes en een dikke buik krijg je pas na 4/5 maanden hoor :P dat zie je de eerste 3 maanden echt niet! of et moet je 2de zijn dus als je een xtje een opgezwolle buikje heb moet je je geen zorgen maken:P hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa klopt ik heb dat nu nog welleens hoor dan kijk ik naar me buik en denk ik OMG zou dr wat in zitten ofzo haha maar dan denk ik weer, ownee zo snel groeien ze niet:P vooral als ik ongesteld ben heb ik een opgezwolle buikje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja morgen is het zelfs al weer voorbij :136:

Ik moet toegeven dat het echt zeker twee keer zo erg was als normaal heel gek...

Heb me net een meloentje gevoeld en erg veel kramp en behoorlijk pijnlijke steken :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.