Ga naar inhoud

Hoe voelt het om zwanger te zijn?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je 3,5 jarige dag!

Ik denk dat je een eisprong hebt gehad alleen (wil je niet bang maken) kan hij zich in hebben genesteld en kun je hierdoor oud bloed verliezen.

Ik heb dit zelf ook gehad, en was dus wel zwanger (gewenst hoor).

Bij mijn tweede slikte ik de pil en werd ik door de pil zwanger van de tweede.

Ik had een beetje dezelfd eklachten die jij omschrijft. Ik ben nooit zo misselijk geweest dat ik moest overgeven.

Zou het aankijken en anders een test halen. Maar nu een test halen heeft ws ook geen zin omdat je nog niet over tijd bent.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :136:

Ja daarom schrok ik gister, kon me herinneren dat oud bloed verliezen iets met innestelen te maken had :blush:

Maar mischien komt het ook omdat mn lichaam van slag is? mn buik lijkt ook wat gezwollen (klein beetje buikpijn in vlagen) alsof er vocht in zit... dus mischien is het heel iets anders :136:

Maar net wat je zegt wil nog even wachten met een testje! gelukkig beheerst het nu niet heel mn dag hihi :blush:

Even kijken of ik het 2 weekjes volhoud en mocht ik niet ongesteld worden dan toch echt maar een test halen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alleen vandaag even van slag hihi al die verschillende verhalen zo word je er niet geruster op :blush:

Heb alleen nog nooit een eisprong gevoeld.. :blush: of tenminste dit heb ik nog nooit gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan.. Ik werkte al, woonde al op mezelf. Daarin tegen zou ik nooit abortus plegen, maar ook dat is een persoonlijke mening.

Ja tuurlijk, als je toch een een kinderwens hebt en je kunt jezelf en je kind onderhouden zou ik ook geen abortus plegen,

maar als je geen kinderen wilt zou ik het wel doen... maar dat is ieder zijn mening :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maris,

Ik heb het ook ooit eens gehad zo'n tussenstijds bloedinkje, was toen ook ongerust en naar de gyneacoloog gegaan, heeft toen een echo genomen, en bleek ook gewoon de pil geweest te zijn die te licht was (nam 'm ook al jaren) dus toen een zwaardere gekregen.

Hoop voor je dat het niks is, gezien de omstandigheden, maar mocht het wel iets zijn kom je er vast ook wel uit samen met je vriend (hij lijkt me een schatje net als jij)! Gefeliciteerd nog trouwens met jullie 3,5 jaar samenzijn! :64:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moppie toch! Je kan jezelf ook schijnzwanger maken he.... dan kan zelfs je ongesteldheid wegblijven.

Ik wist dat ik zwanger was voordat ik een test kon doen omdat mijn tepels ineens er heel anders uitzagen, veel donkerder en harder dan anders... en ik was draaierig als ik opstond....

ALs je per ongeluk toch zwanger bent en je zou het willen houden... stop met alcohol en roken en begin met foliumzuur te slikken... mocht het loos alarm zijn is dat mooi, maar mocht je wel zwanger zijn, dan heb je in ieder geval goed voor de baby gezorgd! liefs en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik herken je gevoel hoor, heb ik destijds ook weleens gehad, altijd negatief getest. Ik denk dat het een doorbraakbloedinkje is geweest. Heb ik heel erg vaak gehad. De eerste jaren niet, maar daarna maandelijks tussendoor. Je voelt je dan ook wat anders, maar is gewoon licht tussentijds bloedverlies. Kan zijn dat je wat zwaardere pil moet als dit vaker voor gaat komen en je wilt het tegengaan, maar in de regel ben je wel gewoon beschermd en zijn die doorbraakbloedinkjes onschuldig.

Ik zou morgen gewoon een testje halen, weet je het zeker en hoef je je niet vanalles in je hoofd te halen meissie!

En gefeliciteerd met jullie 3,5 jarig samenzijn! zo te lezen heb je een fantastische gozer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh,

Als je pas over 2 wkn moet menstrueren kan je niet zwanger zijn. :)

Rond de 20ste en 21ste mei zijn dan jou meest vruchtbare dagen geweest. Dus de afgelopen dagen heb je je eisprong gehad. Dit gaat weleens gepaard met buikpijn en een beetje bloedverlies. Sommige vrouwen kunnen hun eisprong altijd voelen.

Dus als je de afgelopen dagen niet gesext heb, is er helemaal niks aan de hand.

Mocht je maandag toch een test halen, dan kan die ook nog niet aangeven of je zwanger bent.

Dus dit zou dan weggegooit geld zijn. Een zwangerschapstest kan je pas uitvoeren als je inderdaad overtijd bent. Dan heb je evt. pas voldoende zwangerschapshormoon in je urine.

Dus volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken ;)

Hier spreekt een ervaren moeder van 4 kids haha......

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je u geen zorgen moet maken.

Je kan bij de eisprong een beetje bloed verlies hebben.

Mits je steeds je pil slikt. Denk het niet.

Anders een testje gaan halen of bij de huisarts gaan die hebben beroepsgeheim.

Ik heb dat vroeger ook eens mee gemaakt ik dacht toen ook met mijn vriend dat we prijs hadden.

Slikte de pil. En mijn maandstonden kwamen niet.

Die vriend had toen problemen en deze een beetje aangetrokken.

En gewoon van de zenuwen en de stress kwamen ze er niet door. Twee maand zonder maandstonden.

En ik durfde ook niet naar de apotheek voor een test. Zie dat ze het verder vertellen.

Maar ze mogen gewoon niet.

Trek het je niet te veel aan komt wel goed over twee weken is (tante sidonie of de rooi vlag) dat zeggen ze bij ons der wel.

En als het zo is dan valt dat kindje wel in goei handen. Maar denk het niet.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel lieve meiden jullie stellen me echt gerust :116:

Gister naar een feestje geweest was super! Heb alleen de hele avond met buikpijn rondgelopen en kon niks anders drinken als cola van de rest moest ik net niet overgeven... :79: Maar was wel heel erg leuk hihi

Was bij mn vriend blijven slapen en ja prompt geen pil bij dus vannochtend vriendje lief er echt op moeten wijzen dat het niet slim was (anders gaan we het echt opzoeken :blush:)

Ik moet zeggen dat vandaag beter ging! Tijdens het douchen had ik alleen wel het idee dat ik van mn stokkie ging...

Wat ik allemaal heb zou het niet weten, even dit weekje aankijken :136:

Ik vind jullie zo lief!! Heel erg bedankt meiden dat jullie me willen helpen, terwijl het waarschijnlijk loos alarm is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update!!

Heb geen last meer van buikpijn (gelukkig :blush:)

Blijf wel lichte misselijkheid houden in de ochtend tot een uurtje of 12 en dan verdwijnt het langzaam... :136:

Voel me nog wel redelijk moe maar dit kan mischien ook het weer zijn?

Nou die 2 weekjes lukt me wel om te wachten het zit wel goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat al wat beter met de misselijkheid jippie :136: Blijf wel een gezwollen opgeblazen gevoel hebben in mn buik en mn lichaam wil meer eten dan normaal.... ook merk ik dat mn boobies op dit moment gevoelig zijn maar dat is mischien toevallig :136: Over een 8 a 9 dagen moet ik ongesteld worden dus even afwachten, mocht alles goed zijn toch naar de dokter om te vragen wat dit nu allemaal is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

sluit me aan bij de meiden hier de kans is enorm klein!!

maar je zal niet de eerste zijn waarbij het er toch langs heen glipt.

en juist een beetje bloedverlies 2 weken voor je periode kan een innestelingsbloeding zijn.

als ik jou was zou ik gewoon een testje halen deze kun je ook via internet bestellen en thuis laten bezorgen op die manier hoeft verder niemand er vanaf te weten.

als je een dubbele test haalt kun je nu testen en over 2 weken als je periode zou moeten starten.

ik wil je geen bezorgdheid brengen hoor, maar mijn zusje is 3x "ongewenst" langs de pil heen zwanger geworden. dus bij sommige mensen werkt het gewoon minder.

mijn eigen zwangerschapsklachten waren heeeeeel misselijk, heeeeel veel overgeven, veel hoofdpijn, gespanne borsten (werden later pas groter).

de eerste maand was ik alleen misselijk en had veel hoofdpijn, ging er eigenlijk vanuit dat ik toch wel weer ongesteld zou worden, maar GELUKKIG testte we positef!.

mijn zwangerschap was gepland toen ik 19 was al en ik werd uit eindelijk pas zwanger toen ik 21 was, (ik was niet zo vruchtbaar als gedacht).

dus 19 vind ik niet te jong, maar het is wel een keuze waarin JOUW leven en wensen stil komen te staan en de wensen en behoefte van een kleintje voorop staan, denk er niet te makkelijk over (mocht het zo zijn).

succes toegewenst!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was 21 en na 5 operatie's te horen gekregen dat ik 10% kans had op een natuurlijke zwangerschap!

4 maanden na de laatste operatie begon ik me raar te voelen. Misselijk maar niet op vaste tijden zeg maar. Mijn borsten die gevoelig waren, rare tijden trek krijgen en had een bol onderbuikje. Terwijl iedereen zei, kan toch niet, de arts dit ook zei en ik het ook dacht, zei mijn gevoel totaal iets anders. Weet niet precies welk gevoel het was maar ik wist zeker dat ik inverwachting was! En wat bleek, was idd inverwachting van onze 2ling!

Bij de jongste wist ik voordat ik mijn menstruatie moest krijgen zeker dat ik zwanger was. Dus ben een test gaan halen en ja hoor, ik was zwanger!

Volgens mij weet je zelf door een bepaald gevoel dat je idd inverwachting bent of niet!

1 ding is zkr, het is het mooiste wat je kan overkomen. (tenminste als je een kinderwens hebt) En in elke situatie zijn er oplossingen!

Heel veel succes, ik denk aan je!

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het bij iedereen anders aan voelt ik was 15 maar had echt geen idee dat ik zwanger was pas naar 11 weken

stomme test gedaan was niet zwanger was en werd ook niet ongesteld maar daar zat ik toen nog niet zo mee want was daar voor ook nog niet vaak geweest dus had daar ook nog geen ritme in

ik werd ook pas misselijk toen ik het wist en toen ook echt de rest van de zwangerschap misselijk geweest echt geen pretje als je op school zit

bij de 2de wist ik het eigenlijk meteen en mijn moeder kon het meteen aan me zien ook al was ik nog maar een week zwanger

jah en dat gevoel is raar maar in je hoofd weet je het gewoon de 3de wist ik het ook meteen ook al zij die test dat het niet zo was ik wist dat het wel zo was die testen werken toch echt niet bij mij

maar wat ik wel heb ik kan zo vaak de pil vergeten wat ik wil maar wordt niet zwanger zodra ik stop ben ik binnen 3 weken zwanger

maar dat is ook weer voor elke vrouw anders

en jah zal maar wel ff een test doen als het het echt zeker wil weten of even naar de dochter gaan

veel suc6 er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zwanger zijn is supper ook al ben je wel misselijk en ikke ook heel dik rond en humeurig maar echt het gevoel te hebben dat er wat in je buik zit zou et dan zo weer doen maar 3 is genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

17???? Jeetje moet er niet aan denken sorry...

Moet er zoizo niet aan denken om een kind te krijgen!

Maris heb dit ook al vaak gehad.. Heb ook enkele keren een test gedaan

maar gelukkig altijd negatief... In tegenstelling tot jou heb ik absoluut geen kinderwens!

Maar 19 is echt veeel te jong!

Ik kreeg April toen ik 18 was. En alhoewel ik super super veel van haar hou moet ik zeggen dat ik het echt onwijs zwaar heb gehad en dat ze van mij (maar dat is achteraf gelul) best wat later had mogen komen.

Was het alleen maar omdat ik haar nu meer te bieden heb dan ik toen had.

Maar idd de een vind het geweldig zo jong moeder te zijn de ander weer niet. Het is maar net of je er klaar voor bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah dat is ook zo en denk ook niet dat er meiden zijn die er voor kiezen om zo jong moeder te zijn ook al moet ik zeggen dat er hier toch heel wat rond hangen

en tuurlijk als je terug kijkt denk ik denk bijna iedere hele jonge moeder het had best wel later gemogen ook al wil je ze nu natuurlijk nu voor geen goud meer missen

maar denk ook niet dat de meeste op die leeftijd er voor kiezen maar vind zelf als je je zo groot voelt om het te doen en het gaat mis dan moet je daar ook de gevolgen voor dragen

en heb dan heel erg geluk dat ik wel school kon afmaken en nu alles goed voor elkaar heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.