Ga naar inhoud

barbieblondie : 7 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hello ladies,

Kort en bondig:

Vandaag was het zover, m'n consult!!!!

Na 2 nachten niet slapen, paniekaanvallen, kotsmomentjes en een middenrif wat totaal op slot zit was het dan ein-de-lijk zo ver.

Zat me ook druk te maken over de heen weg, maar die ging me best goed af, had het in 1 keer kunnen vinden... met de navigatie of course ben nog net geen wonderwoman. :154:

Terugweg heb ik helaas een dikke 2.5 uur over gedaan... omleidingen.. navigatie die stout was.... maar ben gelukkig thuis want de pijn was niet meer te houden. :134:

Nou goed, was een half uur te vroeg, en kon vrijwel meteen al naar binnen!!

Hij wat gekeken en zitten voelen.. m'n vragen beantwoord en hij had zelf nog wat te vertellen over de operatie. :P

Ik krijg tussen de 500 en de 600 cc!!!!

15 Juni 0m 10.30 u :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Wilde eerst voor de 450 cc ofzo te gaan, maar ja m'n heupen en schouders zijn vrij breed... daartussen in weer vrij smal.. dus Plovier zei ook je moet het wel in verhouding maken dan.

Aan de ene kant klinkt het echt huge... maar laat me wel verassen...

Ook had ik tubulaire borsten.... denk dat er daarom ook wat meer in moet.. :blush:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid

ik hoop dat je je al wat beter voelt??

probeer jezelf niet helemaal gek te maken.

blijf positief denken ,je doet het voor je zelf.

heel veel sterkte met aftellen!!!

als ik geweest ben zal ik je in geuren en kleuren vertellen hoe eng het was!!

dikke knuf

marrie

ps,je consult heb je ook overleefd dat is de eerste stap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo bang dat het te groot is of niet??!!

Al zat ik net de foto van mii18 te bekijken met een beetje heel haar lijntje erop, en vind haar borsten prachtig bij haar staan.

Nu ben ik ietsje voller dan Mii... dus misschien is rond de 500 cc nog zo groot niet en juist perfect?

Ik maak morgen een foto van m'n figuur... hoop dat jullie mij kunnen helpen voor m'n gevoel

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissie,

Wat fijn dat je consult goed is gegaan! Alles komt goed weet het zeker!!

Probeer rustig te blijven! Het word vast super mooi!!

Kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh heb je topic gevonden! Leuk leuk leuk, zoveel cc's! Niet twijfelen, hij weet wel wat ie doet :rolleyes:

Had je voorbeeld fotos mee?

ps Ben je nog verliefder geworden nu trouwens hahaha :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

Pff heb een maaginfectie.... en ik maar denken dat het spanning was haha not.... zou gisteren naar de dokter gaan maar is het niet doorgegaan want kon niet eens rechtstaan... dus vanmorgen maar gegaan en heb 3 soorten pillen gekregen. :P

Zie net dat ik 1000 typfouten gemaakt heb, al met name in de titel... was zo overdonderd van die dokter Plovier denk ik hihihi.

Knappe man hoor... echt! Zeker als die lacht. :P

Maar tussen de 500 en de 600 cc, ik wil er max 500 cc in heb ik besloten met mezelf... ik heb van mezelf al een leuk snoetje ( slecht dat ik het zo zeg.. klinkt uhm alsof ik een heel erg ego heb.. :133: ) maar ik vind niet dat ik zoveel cc nodig heb... wil graag nog normaal over straat kunnen en denk dat het toch te veel gaat zijn.

Ik wil mooie grote borsten, maar over de top.. dat heb ik eigenlijk gewoon niet nodig.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel beterschap, een infectie is natuurlijk niet leuk.

Maar nu weet je wel dat het niet door de spanning kwam !

En overleg nog eens met Plovier, en leg het hem even voor.

Precies zoals je het hier schrijft..

Nogmaals beterschap !

x

Thanks meid!

Pff ik dacht het gaat vanzelf weg.. niet dus.. lekkere infectie erbij.. kan met pijn en moeite zitten... blegh wilde dat de slaapkamer al af was hier kon ik lekker tv kijken in bed maar helaas........ :blush:

Ik ga morgen een mail sturen als ik me wat beter voel... hou niet van bellen. :P

Zat al die dag toch niet lekker in mn vel met het aantal cc's, max 500 cc lijkt me mooi... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wat vervelend dat je een infectie hebt, heb je nu wel medicijnen ervoor?

Twijfels over het aantal cc's is heel normaal. Misschien voel je je beter

als je het hier nog een keer over kunt hebben met dr. Plovier?

Beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon je gevoel volgen, 600 cc is idd ook heel veel,en 500cc ook,als jij voelt dat je dat niet nodig hebt moet je naar jezelf luisteren.

Ja ik zit nog steed te twijfelen maar zal wel normaal zijn.

Aan de ene kant moet ik misschien maar luisteren naar wat Plovier zegt en niet zo klagen en het gewoon over me heen laten komen..

Gelukkig heb ik nog een flinke bedenktijd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.