Ga naar inhoud

barbieblondie : 7 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi iedereen is anders he meis!! Misschien heb jij wel juist geen pijn!!

Gewoon straks op tijd je medicijnen slikken dan kom je wel doorheen!!

Ik zelf vond de pijn namelijk wel meevallen, ja ff die eerste paar dagen doorkomen is k*t!!

maar daarna gaat het steeds beter.. en misschien heb jij wel een hoge pijngrens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

och meissie, je moet je niet bang laten maken door verhalen van anderen!

iedereen is anders en ervaart het ook anders.

bij iedereen is ook de pijngrens anders.

Ik heb het alletwee de keren niet als pijnlijk ervaren!!!

Heb nooit pijnstillers geslikt!

ja, als je uit je bed moest komen was in het begin even lastig :159:

het gaat allemaal helemaal goed komen!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha moet zo lachen om jou stukjes!

Als die Turk van jou na de operatie naar Nederland komt, gaat ie nooit meer terug!!!!

Hou je zenuwen onder bedwang de komende 2 dagen, alles gaat goed komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Je moet je zeker niet bang laten maken door andere, mss heb je zoals mij helemaal geen pijn. Dus dan zit je je nu lekker druk te maken om niets, effe doorzetten nu en dat komt allemaal wel goed.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jullie hebben vast gelijk... stel me gewoon aan. :P

Iedereen heeft een andere pijngrens idd..

En natuurlijk heb ik met mn oren al een hoop ellende gehad ( en nog steeds), maar mijn oren zijn ook nooit goed gedaan.. losse botjes.. rood worden bij warmte.. kan ooit dagen niet slapen door de pijn.. terwijl ik een jaar geleden geopereerd ben.

En dat is ook nog eens bij je hoofd.. dus ik hoop dat m'n pijn met de BV wat verlicht :P

EN ik leef al elke dag met m'n flinke spierpijnen die ik onderhand wel kan hanteren.. dus ik stel me vast gewoon aan.. :1big_boobs:

Zat te denken om een touw aan de verwarming te binden om omhoog te komen (m'n vriend...uhum.. die gaat gewoon werken), zal toch naar de wc moeten denk ik zo? :P

De turk hahaha krijg nu al heimwee. :blush:

Hij zei dat hij m'n tietjes nu al wel mooi vond (had het tubulaire wat weggewerkt :153: ) en dat hij het niet nodig vond.

Maaaaaaar hij zei wel dat als ik echt echt echt wou dat hij me wel zou steunen.

Pff moet een Turk je al steunen die je nog maar 3 weken kent.. terwijl je eigen vriend je niet eens steunt :ph34r:

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah komt allemaal goed die van mij was de dag van de operatie en de dag erna thuis...daarna weer 3 dagen werken en toen het weekend.

Ik heb gewoon gezorgd dat ik flink omhoog lag met kussens zo dat ik nog een klein stukkie moest.

En ja je buikspieren moeten werken hoor!! hahahah

De pijn ja dat is iets wat je zelf moet evaren.maar het valt vast mee.De eerste week is gewoon het rottigst.

En ja ze gaan echt eigen voelen...had het er net nog met mijn vriend over dat het helemaal niet gek voelt,of dat ik niet het gevoel heb of er iets "in"" zit.

Net of het altijd zo geweest is...maar goed...in het begin evaar je het nog niet zo.Ik ben al bijna 5 weken po en het voelt helemaal van mij

Heel veel succes...gewoon rustig door blijven ademen..komt goed!!

Ik heb het ook gedaan...zoals vele andere hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

aan een touw trekken is echt geen goed plan hoor! daarvoor moet je juist je borstspieren gebruiken! de enige mogelijkheid die je hebt als je alleen bent is je matras ophogen door er veel kussen en handdoeken onder te stoppen zodat je al een stuk omhoog ligt en dan met je handen in je knieholten te swingen en met je buikspieren de rest doen..

het beste: zorgen dat er hulp in huis is!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ik woon alleen en leef nog steeds hoor na me bv! :D

Denken jullie dat ik elke ochtend me moeder heb gebeld om me uit bed te halen en op de pot te zetten?! Hahahaa idd we hebben die buikspieren niet voor niks, laat ze maar werken!!!

Maak je niet druk barbie, voor je het weet zitten er een half jaar in en weet je niet meer beter! Alles komt goed.. En ga anders de eerste week bij je moeder zitten, want meneer badmeester heb je al heeeeeeeeeeel lang niks meer aan!!!!!

Succes alvast als ik je niet meer zie of spreek en ik kom gauw op tietenbezoek!

:116: Heel veel Liefs :116:

Lotus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar barbie kijgt dual plane, dan wordt de spier gescheurd en de prothese ertussen gezet. Is toch weer anders dan voor de spier waarbij de borstspier (vrijwel) niets te verduren heeft!! je kan het maar beter overschatten en té voorbereid zijn dan onderschatten en te weinig voorbereid zijn..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh als ik jullie niet had dan was ik echt nergens en ten einde raad :blush:

Ik denk dat ik idd veel kussens maar klaar leg.. moet die dus morgen niet vergeten op te halen!

Zit gewoon aan te denken om me uit bed te laten vallen, dan op m'n knieeen draaien.. en dan opstaan, denk dat het zo wel gaat lukken. :P

Maar ja hoop natuurlijk dat ik gewoon vrij makkelijk recht kom..

Krijg veel cc, heb tubulaire borsten, en dual plane... maar ga er vast niet dood van hoop ik. :ph34r:

Ik ga er gewoon van uit dat ik heel veel pijn heb.. dan kan het alleen maar meevallen...

De slaapkamerkast staat al.. mn kleren liggen erin.. morgen nog rolgordijn ophangen want deze gordijnen houden de zon niet tegen.. dan een tvkabel erin en dan kan ik tenminste al wat tv kijken.. en internet kan ik op de gsm wel.. :1bouncingboobs:

Denk dat ik mn gsmkabel naast bed leg, flesjes drinken, een emmer mocht ik misselijk zijn.. iemand nog tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zo bang dat het niet eigen aanvoelt, vind het ook een eng idee om ineens tieten te hebben.

Hoop dat de ronde vorm er ooit in komt.. en dat ik er over 20 jaar ook nog blij mee ben...

En dat roesje pffffffff.... had liever volledige gewone narcose waar ik beademt word.. :rolleyes:

Heb al wel besloten zodra ik wakker ben en voel me goed genoeg om te staan of wat te doen.. dat we meteen aanrijden naar huis.

Maar ja.. als ik veel last heb van hyperventilatie en het roesje zal het wel moeilijk gaan.. maar moet maar ff doorbijten en gewoon in de auto gaan zitten en dan proberen nog wat te slapen. :145:

Wil ook graag high profile als het ff kan... of extra high? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.