Ga naar inhoud

barbieblondie : 7 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hij weet dat ik kom hihi!!!

Grr had verkeerd gekeken.. bij Juni.... maar heb net goed zitten zoeken.. kan nog bij Arkefly in het vliegtuig gelukkig... wel 1000 euro per persoon maar het maakt me geen reet uit.. wil gewoon volgende week en niemand die me tegenhoud. :ph34r:

Dus hoop maar dat dat er morgen nog staat.. anders boek ik gewoon alleen het vliegtuig in m'n eentje en dan slaap ik wel bij hem in het hotel.. weet het anders ook niet meer :P

En als ik later moet dan word mn borstvergroting wel maar 15 juni :154: He zijn maar borsten die rennen vast niet weg!

Oh my god ik spoor echt niet ik maak mezelf knettergek.. ik heb ook nooit goed afscheid genomen want ik dacht ik zal die vent wel is voor de gek houden... maar in het vliegtuig had ik er allang spijt van dat ik ook nooit goed gedag gezegd heb enzo blegh :147:

you are different, other girls i dont care.i will wait you of course my sweet

:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar meissie toch..jij hebt het wel heel erg zwaar te pakken zeg!!

ik hoop van harte dat het niet 1 grote teleurstelling wordt.

Mannen die in een vakantieoord werken zien dagelijks nieuwe "slachtoffers"

pas goed op je zelf...en blijf asjeblieft nuchter.

laat je niet alles wijsmaken!!!!!!

geloof me ik heb het ook met een dochter meegemaakt.

die kwam er na 3 jaar pas achter dat ze alleen maar interessant was als tussendoortje.

die jongen woonde al 3 jaar samen met zijn vriendin.

Ze is er toevallig achter gekomen.

Ik heb haar toen ook al vanaf het begin gezegd dat het me geen goed gevoel gaf.............

Ik moest dit even kwijt: tsja dat is mijn moederhart dat spreekt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke, lief berichtje :D

Ik weet natuurlijk ook wel dat het niks gaat zijn, dat ze daar veel vrouwen hebben/krijgen.. maar ach.. mag ook wel een keer plezier hebben toch haha. :blush:

Zou sowiezo niks met een turk nemen.. dat al ten eerste niet.. en zeker niet iemand uit Turkije zelf nog.

Ik vertrek ovlgende week de 26ste en kom terug de 1ste.. 2155 euro :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

TYhank you ikke hihihi!! :D :D

Ja echt belachelijk voor 6 dagen gewoon... maar goed.. we zijn vorig jaar helemaal niet op vakantie geweest dus vond dat het wel kon haha..

Mama gaat mee!! Ja kon ook wel 'vriendin' meenemen, maar die zijn nog verwender dan dat ik ben.. dus dat zou een rampenvakantie worden.

En mn moeder stemt overal wel mee in met wat ik wil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

<hıerrrrrrrrrrrrrrr ben ık dannnnnnnn

gratıs ınternet whoehoehoeeeeeee het ıs hıerzo heet ben weer blıj als ık thuıs ben zeg...

zoals sommıge al weten ben ık gısteren aangerand door een of andere turk dıe de mınıbar kwam vullen maar dıe ıs vandaag ontslagen gelukkıg

verder met mn eıgen turk gaat het prıma hıj praat gelukkıg nog nıet over babıes HAHAAHAH

wıj gaan nu zwemmen doeıııııııııııııııııııııı xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben inmiddels weer thuis ik kan wel janken.

Ben denk ik toch verliefd hehe oh my god en als iemand buitenlandse mannen normaal nooit zo leuk vind ben ik het wel :rolleyes:

Heb een hoop turken boos gemaakt, een hoop armbandjes gekregen, een hoop trouwaanzoeken gekregen maar ik ben weer veilig thuis. :P

Dacht echt serieus dat het vliegtuig neer ging storten... vond die piloot al niet zo best... noemde steeds de foute tijd etc..... en opeens ging het vliegtuig heel gek naar links en naar rechts... en naar beneden en zon gek geluid... maar was absoluut geen turbulentie.. alle mensen gillen pffff ik dacht daar komt mn einde ben er strontziek van omdat de landing ook al niet normaal was...g heb daarna nog een tankstation ondergekotst.... sorry voor de mensen die het hebben zien gebeuren :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.