Ga naar inhoud

barbieblondie : 7 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

hey barbieblondie, las net in je profiel dat je het wat moeilijk hebt laatste tijd, vermits ik in je profiel niets kan posten dacht ik dan doe ik het hier gewoon.

Wou je gewoon even laten weten dat iedereen wel eens over de "rooie" kan gaan, dat iedereen wel eens momenten heeft dat het even allemaal wat teveel wordt. Het is niet erg hoor,dat hoort bij het leven en gaat allemaal ook wel weer voorbij, ben zeker dat niemand je hier wat kwalijk neemt,we horen hier tenslotte allemaal bij hetzelfde "clubje"! En denk wel dat de vrouwen hier het onderscheid kunnen maken tussen iemand die over de rooie gaat omdat ze zich slecht voelt of iemand die iets persoonlijk bedoeld...

Ik hoop dat het er snel allemaal wat rooskleuriger voor je gaat uitzien en dat je weer happy verder kan!

Grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor maar bij mij is ze toch net wat te ver gegaan.......dat je niet lekker in je vel zit kennen we allemaal maar al te goed denk ik....

maar zoals zij doet is gewoon te erg...je moeder doodwensen gaat mij iets te ver...maar wel je moeders geld aannemen,maar verder is t een kutwijf...?gaat er bij mij werkelijk niet in...hoop voor dr dat ze eruit komt en s goed nadenkt over wie en wat ze precies is voor iemand,want als je zo doet maak je gen vrienden!vooral niet de mensen die hun moeder kwijt zijn geraakt,of bijna zoals ikzelf.....zal mij benieuwen of ze ooit anders zal denken........

vind heel jammer maarja.....het is en blijft toch je moeder in goede en slechte tijden......en doodwensen is toch wel heel erg vind ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit sowieso absoluut niet de plek om persoonlijke problemen te bespreken!

Laten we het lekker op BORSTEN houden!

Iedereen die zn gal wil spuwen over zn prive leven kan lekker naar een therapeut!

(Sowieso denk ik als je problemen 'oh zo erg' zijn dat je ze dan niet hier in geur en kleur en in detail met iedereen deelt die maar wilt luisteren ;) Ben het daarmee ook met cindy eens)

Dus: Boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook ik ben het met cindy eens. Sowieso zag barbie de chat als haar uitlaatklep geloof ik, maar door sommigen woorden en acties kwetst ze onbedoeld ook anderen ermee. Of kwetsen.. hoe zeg je dat... Van mij mag ze eerst even rustig afkoelen en eens nadenken over wat ze nu werkelijk allemaal wil en doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.