Ga naar inhoud

barbieblondie : 7 juni 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahah scarrie!!!!

was besttttt braaf hehe.. hij zat in het animatieteam en hij is daar in het hotel fitnessinstructeur.. en hij zat me steeds te versieren maar vond het maar niks.. en toen de zon begon te schijnen dacht ik eigenlijk.. hey das best een mooie turk voor een turkse man HAHA!!

Beetje over strand gewandeld de laatste dag.. beetje tv gekeken.. drankjes gedaan.. en per ongeluk kusjes..die buitelandse mannen zijn zo heet pff.. kon geen nee meer zeggen HAHA.. Maar ik was ook een keer met een andere jongen wat gaan drinken.. wilde hij net naar me toe komen in zn pauze.. nou hij was al meteen over de zeik toen die dat zag.. mannen :P

En hij noemde me de hele dag barbie maar verder heb ik het wel leuk gehad hihi :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah scarrie!!!!

was besttttt braaf hehe.. hij zat in het animatieteam en hij is daar in het hotel fitnessinstructeur.. en hij zat me steeds te versieren maar vond het maar niks.. en toen de zon begon te schijnen dacht ik eigenlijk.. hey das best een mooie turk voor een turkse man HAHA!!

Beetje over strand gewandeld de laatste dag.. beetje tv gekeken.. drankjes gedaan.. en per ongeluk kusjes..die buitelandse mannen zijn zo heet pff.. kon geen nee meer zeggen HAHA.. Maar ik was ook een keer met een andere jongen wat gaan drinken.. wilde hij net naar me toe komen in zn pauze.. nou hij was al meteen over de zeik toen die dat zag.. mannen :P

En hij noemde me de hele dag barbie maar verder heb ik het wel leuk gehad hihi :109:

Oooohhh goed bezig barbie ;) !!! hihi !!

En natuurlijk huilt ie als je weg gaat, dat doet ie volgende week precies opnieuw bij z'n volgende schatje hoor, laat je niks wijs maken aub! Zeker die van het animatie team :148:

Maar gelukkig heb je het iig wel een beetje naar je zin gehad, want je had niet veel zin om te gaan.. !

Tot snel meisjeeeeeeeeeee joehoeee

XXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ja toch !! Weet wel dat die mannen makkelijk aan de vrouw kunnen daar.. zeker als je zo gespierd ben zoals die gast maar ja heb mn pleziertje toch ook gehad :P

Hou echt niet van buitelandse jongens.. maar aan deze moet ik toch wel blijven denken.. is dat normaal?? Zou het overgaan denk je lotus HAHA :ph34r::blush:

Wanneer ben je fitnesssssss xxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha alles went behalve een vent , dus ja dat slijt wel weer hoor hihi :P

Ik was er vandaag en dacht dat ik je auto zag, maar er kwam geen barbieblondie binnen lopen dus toen was ik verdrietig!!!!!!!!!!! :102:

Haha , nee Ome Akkie was er dus heb weer gehuild van het lachen pffff !

Ik denk donderdag avond weer, dan is iedereen er weer.. Kom je dan ook even bijkletsen?! HEB JE GEMIST HOOR!!!!!!!!

Kussssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik hoop het, zit nu al voor last minutes te kijken om volgende week terug te gaan HAHA hoe sneu is dat <_<

Heb jij mij zien rijden gister???? Was wel ff gaan tanken bij de van horne.. en ben toen naar huis gereden hehe..

Was ome akkie weer bezig sjonge jonge.. tinus was er zeker ook weer bij :P

Donderdagavond is dan heel het clubje bij elkaar??? IK BEN OOK VAN DE PARTIJ!!!!!!! Yeahhhh :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

koray.jpg

Laatste foto ahahah dalijk wist ie ze en kan ze niet opslaan op de pc.. dus zo kan ik toch nog soms kijken :154:

Ik moet er steeds aan denken word er gek van, er bestaan geen knappe turken grrrrrrrrrrr hoe kan ik daar nou aan denken ik spoor niet maar kan wel huilen :147::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.