Ga naar inhoud

Hanneke! : 1 juni 2011 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Raar dat iedereen verschillende adviezen krijgt, ik heb tape onder allebei mijn borsten en daaronder nog pleisters.

De tape mag pas donderdag eraf en dan mag ik helemaal douchen joepie. Eerst moet je zo`n geduld hebben voor 1 juni, en nu weer voor 9 juni :-)

Amai dat is idd wel raar ! Ik heb nu al 2x gedoucht :)

Pfff daarnet ben ik flauwgevallen. Had ik nog nooit meegemaakt, super eng !!! :unsure:

Mijn ma was mijn pleisters aan 't vervangen en ja ik ben daar al geen held in, ik zei zo pfff ma ik word weer duizelig en misselijk (heb dat vaak zo bij wonden)

dus ik zette me op de wc-pot. Ze lachte zo haha je bent ook een held he jij in zo'n dingen ;) en legde een washandje op mijn hoofd.

Totdat het plots serieus werd ik ging gewoon van mezelf !! Mijn ma helemaal panikeren, met een washand op mijn hoofd en roepen achter mijn pa xD

Naar 't schijnt zat ik helemaal te beven op de wc-pot!

Mijn pa heeft me dan op mijn bed gelegd en toen ben ik trg wakker geworden :P

Haha iedereen stond daar rond mij ze waren helemaal in paniek :P direct naar de dokter gebeld maar ze zei dat het niet zo erg was ;)

Toch wel griezelig om mee te maken hoor !!!!! :mellow:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Hè bah meid, gelukkig was je niet alleen thuis. Ik ben ook niet zo`n held hoor, hou er ook rekening mee dat ik niet lekker word met de tape eraf halen of met de hechtingen eruit.

Maar ik geloof dat dat best griezelig is, ook voor je ouders.Doe verder maar lekker rustig hoor.

Liefs Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè bah meid, gelukkig was je niet alleen thuis. Ik ben ook niet zo`n held hoor, hou er ook rekening mee dat ik niet lekker word met de tape eraf halen of met de hechtingen eruit.

Maar ik geloof dat dat best griezelig is, ook voor je ouders.Doe verder maar lekker rustig hoor.

Liefs Fleur

Amai ik hoop dat er dat niemand van julie moet meemaken hoor, ben al de hele dag niets waard, alsof het flauwvallen al mijn energie opgeslorpt heeft!

Ik kan wel slapen waar ik zit :P En das echt niks voor mij ! Ik moet STUDEREN ! :o

Vnv kruip ik lekker vroeg in m'n bedje.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeh wat heftig!! gelukkig was je niet alleen! ik heb vandaag ook mn bh voor het eerst uit gehad.. werd ook helemaal licht in mn hoofd!

Ja wie weet wat er dan gebeurd zou zijn ! Ik zou mss met mijn hoofd op de grond gebokt zijn ofzo ! :blink:

Raar he! En zo douchen dat doet ontzettend raar vind ik. Ik durf echt niet lang zonder beha rond te lopen hoor :P

En wat vond je ervan als je ze voor de eerste keer zag? Of had je al gepiept? ;) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef meisje, gelukkig kon je ma je helpen hihi ze schrok wel even :P

Ik had dit de eerste paar dagen ook vooral bij douchen, voelden mn borsten heel pijnlijk en af en toe moest ik even zitten heel gek!!

Doe jij maar eens rustig aan en ga maar ''lekker'' leren :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wie weet wat er dan gebeurd zou zijn ! Ik zou mss met mijn hoofd op de grond gebokt zijn ofzo ! :blink:

Raar he! En zo douchen dat doet ontzettend raar vind ik. Ik durf echt niet lang zonder beha rond te lopen hoor :P

En wat vond je ervan als je ze voor de eerste keer zag? Of had je al gepiept? ;) x

Nee heb ze toen ook voor het eerst gezien.. vond t super eng durfde niet eens te kijken eigenlijk :P

eerst vond ik het er heeeeeeeeel gek uitzien en idee van ojee dit hoort niet dit is niet van mij!

en later wende ik er aan en durfde ik wat meer in de spiegel te kijken en heb ik fotos gemaakt (staan in galerij!)

Ik heb hem na het douchen ook weer snel aangedaan hoor! haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef meisje, gelukkig kon je ma je helpen hihi ze schrok wel even :P

Ik had dit de eerste paar dagen ook vooral bij douchen, voelden mn borsten heel pijnlijk en af en toe moest ik even zitten heel gek!!

Doe jij maar eens rustig aan en ga maar ''lekker'' leren :blush:

Ja haha mijn ma loopt al de hele dag zo verward rond ze is er echt niet goed van xD

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee heb ze toen ook voor het eerst gezien.. vond t super eng durfde niet eens te kijken eigenlijk :P

eerst vond ik het er heeeeeeeeel gek uitzien en idee van ojee dit hoort niet dit is niet van mij!

en later wende ik er aan en durfde ik wat meer in de spiegel te kijken en heb ik fotos gemaakt (staan in galerij!)

Ik heb hem na het douchen ook weer snel aangedaan hoor! haha.

X

Ik herken het helemaal, had net hetzelfde gevoel !!

Ik heb je foto's bekeken en 't ziet er goed uit he meid ! ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te horen, hier ook hoor. Morgen mag de tape eraf, eindelijk van top tot teen weer douchen mmmmmm :-)

Super dat alles goed gaat ;)

Amai toch raar dat dat bij de ene zo verschilt dan bij de andere he! :o (Wel of niet tape, wel of niet direct mogen douchen)

Gelijk hoe, geniet er maar van !! ^^

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld en het mag lekker vanavond al :-) Ik begrijp ook niet waarom het zo verschillend is. Ik doe maar wat mijn pc zegt, mocht iets niet goed gaan kan ik nooit mezelf de schuld geven omdat ik niet geluisterd heb.

Ja natuurlijk, dat is waar!

Ik ga mijn pc dan eens vragen of ik iets van crème op de littekens moet smeren of niet. Maar ik heb zo het gevoel dat hij nee zal zeggen. Nog zoiets raars !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag je pas smeren als je littekens helemaal dicht zijn. Maar dan nog zegt de 1 ja doe maar en de ander dat helpt niet. Baat het niet schaad het niet, mits ze echt dicht zijn.

Ja ik zou het graag doen voor het geval dat het zou helpen ^^ maar mss met gwne nivea crème of uiercrème ofzo ^^

Slaap jij nog altijd op je rug Fleur?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de kliniek een littekencreme gekregen, die smeer ik nu op het litteken op mijn been. Zal eens even kijken of het echt helpt.

We mogen nu nog niets smeren, heb het donderdag gevraagd aan de verpleegkundige, moet echt goed dicht zijn. Ze heeft gezegd over hoeveel weken maar ik vergeet sinds een week erg veel :-) Mijn hoofd zit nog vol met 1 gedachte.... borsten hahahaah. Ik zal het vanmiddag aan mijn vriend vragen.

Ik slaap sinds twee dagen een beetje op mijn rechterzij, niet te lang en mijn matras is nog wel bij het hoofd omhoog. Ik heb gister geprobeerd plat te liggen maar dat gaat nog echt niet, dan doen mijn borsten nog teveel pijn. En jij, hoe slaap je nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de kliniek een littekencreme gekregen, die smeer ik nu op het litteken op mijn been. Zal eens even kijken of het echt helpt.

We mogen nu nog niets smeren, heb het donderdag gevraagd aan de verpleegkundige, moet echt goed dicht zijn. Ze heeft gezegd over hoeveel weken maar ik vergeet sinds een week erg veel :-) Mijn hoofd zit nog vol met 1 gedachte.... borsten hahahaah. Ik zal het vanmiddag aan mijn vriend vragen.

Ik slaap sinds twee dagen een beetje op mijn rechterzij, niet te lang en mijn matras is nog wel bij het hoofd omhoog. Ik heb gister geprobeerd plat te liggen maar dat gaat nog echt niet, dan doen mijn borsten nog teveel pijn. En jij, hoe slaap je nu?

Liefs

Laat je me iets weten of het werkt of niet, die crème? Want ik ben echt benieuwd wat nu het beste is smeren of niet smeren !

Ja ik ben er ook de heeeele tijd mee bezig maar ja 't is normaal zkr ;) !!

Ik slaap nog steeds op mijn rug... Met 2 hoofdkussens zodat ik wat hoger lig en een kussen tussen mijn knieën en dan nog een rechts van mijn benen zodat ik niet omdraai.

Soms draai ik me ook een klein beetje om naar rechts, maar echt op mijn zij liggen durf ik nog niet. Het zou pijn doen denk ik.

Het zal wel niet lang meer duren zeker voordat het trg lukt !!?? Hoop ik :rolleyes:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net je berichtje, dat je ze toch wel iets groter had willen hebben....

Hoeveel cc heb je gekregen en welke maat heb je nu ongeveer??

Bijna alle meiden zeggen dat na hun bv dat het toch iets te klein is,

erg he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net je berichtje, dat je ze toch wel iets groter had willen hebben....

Hoeveel cc heb je gekregen en welke maat heb je nu ongeveer??

Bijna alle meiden zeggen dat na hun bv dat het toch iets te klein is,

erg he!!!

Hey Mii!

Ik heb 240 cc gekregen, dual plane.

De sportbeha's die ik aanheb zijn 80B. Maar ik denk dat 75C me ook wel past ^^ Heb me eigenlijk nog niet opgemeten, ik heb daar niet echt materiaal voor ook denk ik xD

Eigenlijk wou ik ook maar een klein C'tje, maar als ik het nu zo bekijk mochten ze toch wel nog wat groter :( ..

Het is idd zoals ze zeggen, het went ontzettend vlug..

Ja als ik het had geweten had ik denk ik eerder 280 ofzo gevraagd! :P Verdorie toch.

Maar ja het resultaat is ook nog niet definitief he nu, ben nog geen 2 weken PO.

Mss dat ik binnen enkele weken of maanden zal zeggen best dat ik ze niet groter genomen heb ;)

liefs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm jaa.. i know !! en iedereen hier zegt het van te voren ook wel maar toch he..

Ja prothese boobs lijken gewoon veel kleiner als echte!!

Zoizo achter de spier of dual plane plaatsing verlies je nog eens 40 cc..

Hoop inderdaad dat ze nog wat veranderen en dat jij straks denkt: het is precies goed zo !!! :D

Ze zullen in ieder geval wel mooi zijn!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm jaa.. i know !! en iedereen hier zegt het van te voren ook wel maar toch he..

Ja prothese boobs lijken gewoon veel kleiner als echte!!

Zoizo achter de spier of dual plane plaatsing verlies je nog eens 40 cc..

Hoop inderdaad dat ze nog wat veranderen en dat jij straks denkt: het is precies goed zo !!! :D

Ze zullen in ieder geval wel mooi zijn!!

Liefss

Mijn pc zei dat dat zever was, van die 40 cc die je verliest. Hij zei: het komt er toch ook bij in je lichaam? Dat komt op hetzelfde neer hoor.

Maar ik had nooit getwijfeld aan de grootte voordien eigenlijk. Wou helemaal geen grote boobs!

Nu, kga niet teveel klagen ik vind ze al heeel mooi en ze passen toch goed bij mij denk ik ^^

Ik hou jullie via mijn topic wel op de hoogte de komende weken als ze zouden gaan veranderen :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.