Ga naar inhoud

Hanneke! : 1 juni 2011 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Hanneke!!!!

Sorry dat ik niet eerder een bericht heb gestuurd... maar het kon niet anders!

Hoe gaat het nu met je? Is het bevallen? Veel pijn nu al of nog niet?? :D

Heb je nu nog steeds twijfels of niet echt??? Ik twijfel ook een ongeluk.. word er gestoord van!

Enne snel foto's he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel iedereen !

ZO de eerste nacht zit er al op :)

Ben veel wakker geweest, maar het viel al bij al nog mee (dankzij de dafalgans wrs ^^)

Mijn ventje heeft me in de watten gelegd, niet normaal :D Ik mocht niets zelf doen, hij deed alles voor mij.

En uit angst dat hij 's nachts zijn arm op mijn boobies zou gooien (heb al vaker zijn arm in mijn gezicht gekregen 's nachts xD)

heeft hij naast mijn bed op de grond geslapen !! Op een aantal dekens en een slaapzak.. Hij stond erop !

Hij vroegt voortdurend gaat het ? Heb je iets nodig? Kan ik iets voor je doen??

Super super lief :D Nu is hij gaan werken maar vanavond komt hij me weer verwennen hihihi zo'n schatje !!

Oooh ik ben zo blij !!! :D kzit er voortdurend naar te kijken :P

kverlang wel al tegen dat we enkele daagjes verder zijn, dat de pijn toch wat minder is !

Maar ik klaag niet hoor, uiteindelijk doe ik het mezelf toch aan he :D

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke, proficiat met je boobies!

Wat heb jij een lieve man :)

Mijn lieverd doet ook veel nu en vraagt ook af en toe of ik nodig heb. Leuk hé :)

Veel succes met je herstel meid.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vandaag ben ik 3 dagen PO en de misselijkheid is zo goed als helemaal verdwenen!

Super ^^ Ik ben meteen een heel ander mens geworden :) De pijn valt ook nog steeds goed mee vind ik :)

De eerste keer douchen en pleisters vervangen deed wel erg raar !

ik verlang al zo hard tegen dat ik weer op mijn zij ga kunnen slapen !! Pfff

En dat mijn boobies zullen ingedaald zijn en de sportbeha af zal mogen :)

Maar ja, geduld he ! ^^

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij volledige narcose gehad of sedatie? Want normaal bij sedatie (als ze je niet moeten beademen maar je zelf kan ademen) ben je niet zo lang misselijk, die is sneller uit je lichaam of hoe zal ik het zeggen. Daar was ik nu toch eens benieuwd naar :7:

En misschien lees ik er over, maar hoeveel cc heb je gekregen en welke plaatsing enzo?

Pfffff kzie het zelf niet meer zitten, heb mijn operatie al willen afbellen, kben echt suuuperbang!

Nog eens proficiat he Hanneke!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij volledige narcose gehad of sedatie? Want normaal bij sedatie (als ze je niet moeten beademen maar je zelf kan ademen) ben je niet zo lang misselijk, die is sneller uit je lichaam of hoe zal ik het zeggen. Daar was ik nu toch eens benieuwd naar :7:

En misschien lees ik er over, maar hoeveel cc heb je gekregen en welke plaatsing enzo?

Pfffff kzie het zelf niet meer zitten, heb mijn operatie al willen afbellen, kben echt suuuperbang!

Nog eens proficiat he Hanneke!

xxx

Hey Twijfelaartje!

Bedankt!

Ik heb volledige narcose gehad, geen sedatie ! (Ik dacht wel dat ik zelf kon ademen is dat geen waar dan?)

Ik heb 240 cc gekregen (nu de ene kant een beetje meer omdat mijn borst op zich kleiner was maar hoeveel dat weet ik niet precies)

en ze zijn dual plane geplaatst.

Meis, ik was ook super bang! Tot op het allerlaatste moment, toen ze me de operatiezaal inreden heb ik gedacht: "ik kan nog steeds terug, het is nog niet te laat ... !"

En ik zal er geen doekjes om winden de dag van de operatie zelf was echt een hel ik ben tot 7u na de operatie groggy geweest ,

mijn ma kwam bij me zitten aan mijn bed en ik had de fut niet om iets te zeggen, het deed pijn als ik iets zei of diep inademde

en ik was super moe, dommelde steeds in maar ik sliep niet echt want ik hoorde de tv nog => afzien dus.

(mss moest ik wat meer pijnstillers gevraagd hebben toen ik op de recovery lag maar ik wou zo snel mogelijk naar mijn kamer)

Toen zei ik tegen de verpleegster dat ik zo misselijk was en ze heeft me iets gegeven daartegen.

Maar toen ik naar huis moest heb ik toch overgegeven.

Ik heb nu eenmaal een gevoelige maag, dat verschilt ook van persoon tot persoon he ;)

Ik wil dit zeker niet zeggen om je bang te maken, integendeel. Bij mij is het dus niet zo vlotjes verlopen de eerste dagen,

maar nu zijn we dag 3 en ik ben totaal niet meer misselijk, de pijn valt best goed mee en ik ben zoooo blij dat ik het gedaan heb :D

Ze moeten nog heel veel veranderen maar ik voel me nu al, voor het eerst, een jonge vrouw :D (ipv een kind)

Zalig :D

Dus mijn punt is gewoon: Je moet erdoor! Als het eenmaal achter de rug is zal je opgelucht zijn ;)

Wat krijg jij van cc en plaatsing??

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me is verpleegster en die zei eens dat bij volledige narcose je een machine hebt die je beademt, en bij sedatie blijf je zelf ademen...

Ik ben niet zo zeer bang voor de pijn die ik zal hebben de dagen na de operatie, dat is nu eenmaal iets waar ik weet dat ik wat zal moeten doorbijten, maar de schrik zit bij mij echt voor die operatie zelf... Kheb ook zo'n ongelooflijke schrik van naalden, en dan de gedachte dat je nog zelf op die operatietafel moet kruipen, brrr...

Maar goed, als jij ook zegt dat het de moeite waard is... Iedereen zal die schrik wel hebben, is ook normaal, maar deze week heb ik echt op het punt gestaan om de telefoon te nemen en te bellen dat ik niet kom!

Misschien was dat ook omdat ik op tv iets had gezien over borstvergrotingen, en bijna iedereen daar raadde het af, ze hadden het zich beklaagd, waarom snijden in een gezond lichaam en blablabla...

Ik zou normaal ook dualplane krijgen bij dr. Plovier, en rond de 400cc. Maar het aantal cc gaat hij zelf nog beslissen tijdens de operatie, kijken wat het best bij je lichaam past enzo.

Ben wel blij voor jou dat je misselijkheid wat beter is! Ikzelf heb wel een redelijk sterke maag dus hopelijk komt dat ook goed!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me is verpleegster en die zei eens dat bij volledige narcose je een machine hebt die je beademt, en bij sedatie blijf je zelf ademen...

Ik ben niet zo zeer bang voor de pijn die ik zal hebben de dagen na de operatie, dat is nu eenmaal iets waar ik weet dat ik wat zal moeten doorbijten, maar de schrik zit bij mij echt voor die operatie zelf... Kheb ook zo'n ongelooflijke schrik van naalden, en dan de gedachte dat je nog zelf op die operatietafel moet kruipen, brrr...

Maar goed, als jij ook zegt dat het de moeite waard is... Iedereen zal die schrik wel hebben, is ook normaal, maar deze week heb ik echt op het punt gestaan om de telefoon te nemen en te bellen dat ik niet kom!

Misschien was dat ook omdat ik op tv iets had gezien over borstvergrotingen, en bijna iedereen daar raadde het af, ze hadden het zich beklaagd, waarom snijden in een gezond lichaam en blablabla...

Ik zou normaal ook dualplane krijgen bij dr. Plovier, en rond de 400cc. Maar het aantal cc gaat hij zelf nog beslissen tijdens de operatie, kijken wat het best bij je lichaam past enzo.

Ben wel blij voor jou dat je misselijkheid wat beter is! Ikzelf heb wel een redelijk sterke maag dus hopelijk komt dat ook goed!

xx

Ja je hebt natuurlijk altijd vrouwen die ontevreden zijn, maar dat hangt ook af van je keuze denk ik (pc, prothesen, aantal cc...)

als je voor 't beste van 't beste gaat (dus niet kijken achter enkele honderden euro's meer of minder) en je kiest voor iets dat bij je lichaam past zonder te overdrijven,

denk ik niet dat je daar meteen spijt van krijgt hoor :) , en als je het voor jezélf en niémand anders doet !!!

Uiteindelijk is het toch ook de bedoeling om onszelf zekerder en beter te voelen he na de operatie :)

Ik dacht dat ook de hele tijd "goh ik ben zó gezond en nu ga ik toch in mezelf laten snijden" maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij he :o !

Ik ben ook bang van naalden :P had schrik hoor toen ze in mijn arm gingen prikken maar uiteindelijk valt dat best mee :)

Als je echt twijfelt moet je gewoon eens voor de spiegel gaan staan en een T-shirt zonder beha aandoen.

dat hielp bij mij xD haha toen dacht ik hier moet ik echt iets aan doen ! :45:

Komt wel goed meid :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweet wel dat je gelijk hebt maar die schrik is er echt niet uit te krijgen, hoe graag ik het ook zou willen :145:

Ga jij foto's plaatsen of ben je daar niet zo voor?

xx

Ik had toch graag enkele foto's geplaatst, kwestie van enkele meningen te hebben.

Maar mijn vriend heeft me uitdrukkelijk gevraagd om dat niet te doen, dus zal ik het ook niet doen.

Hij is denk ik bang dat iemand me zal herkennen. Gelijk hoe, ik wil niet achter zijn rug mijn belofte breken snap je !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die schrik hoeft ook niet helemaal te verdwijnen he, het is idd normaal :)

Toen ik op de operatietafel lag hoorde ik mijn eigen hartslag. De anesthesist zei: "nu ga je een beetje duizelig en rustig beginnen worden"

Mijn hartslag ging wrs 150 op dat moment haha ik lag daar zo te luisteren tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut haha xD bang dat ik was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die foto's vroeg ik enkel uit nieuwsgierigheid hoor :6: Denk ook dat ik het niet ga doen, vind het maar een raar idee hihi, niet iedereen is hier immers te vertrouwen...

xx

Daar zeg je het! Iedereen kan een account aanmaken he :o ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zijn wij nou juist niet zo blij geweest met de foto`s van alle vrouwen voor ons die een BV hebben gehad! Ik in ieder geval wel, dus zet ik er straks juist foto`s neer. Weer voor de volgende vrouwen die met twijfels en angsten op dit forum komen.

Fijn dat het goed gaat Hanneke :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zijn wij nou juist niet zo blij geweest met de foto`s van alle vrouwen voor ons die een BV hebben gehad! Ik in ieder geval wel, dus zet ik er straks juist foto`s neer. Weer voor de volgende vrouwen die met twijfels en angsten op dit forum komen.

Fijn dat het goed gaat Hanneke :-)

Dat vind ik nu net ook !

Dat argument heb ik dus tegen mijn vriend gebruikt, Fleur :P

maar ja hij moest er niets van weten. Mss vraag ik het nog eens opnieuw :)

Met jou ook alles goed verder meis??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is zo makkelijk, mag ze aan iedereen laten zien als ik wil haha

Het gaat redelijk Hanneke, rugpijn hè als ik dat heb doet alles me pijn. Door mijn yoga en bodypump was ik er net van af dus daar baal ik wel van. Maar slik nu Tramadol, en zolang het moet en mag blijf ik dat nog even gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend is zo makkelijk, mag ze aan iedereen laten zien als ik wil haha

Het gaat redelijk Hanneke, rugpijn hè als ik dat heb doet alles me pijn. Door mijn yoga en bodypump was ik er net van af dus daar baal ik wel van. Maar slik nu Tramadol, en zolang het moet en mag blijf ik dat nog even gebruiken.

Autch, dat is vervelend. Ik heb ook een tamelijk zwakke rug (ondanks dat ik nog jong ben, het zit hier nu eenmaal in de familie..)

maar ik heb er geen last van omdat ik een hele goeie slaaphouding heb gevonden :)

Goed voor je dat de pijn toch wat verlicht wordt dankzij de pillen !

ik mis het nu al om te sporten pfff heb er zo'n nood aan !

Ik wist zelfs niet dat yoga en bodypump goed was tegen rugpijn. Zelf doe ik maar één iets van sport en dat is lopen.

Dat is eigenlijk niet goed voor de rug maar ik heb er nu eenmaal nood aan !

Nu het zal steeds beter en beter gaan zeker vanaf nu ;)

Veel beterschap !!! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hanneke,

ben blij te kunnen lezen dat alles goed gaat met je. Met mij gaat het ook prima en morgen weer gaan werken blush.gif (operatie gehad op 26 mei). En morgen op controle bij dokter Casaer, dan kunnen die vervelende pleisters er af. Maar voor de rest eigenlijk geen pijn meer.

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hanneke,

ben blij te kunnen lezen dat alles goed gaat met je. Met mij gaat het ook prima en morgen weer gaan werken blush.gif (operatie gehad op 26 mei). En morgen op controle bij dokter Casaer, dan kunnen die vervelende pleisters er af. Maar voor de rest eigenlijk geen pijn meer.

grtjs

Mijn pleisters zijn er op de 2e dag al afgegaan hoor ? :P Vnv ververs ik ze voor de 2e keer, daarna binnen 2 dagen nog eens en dan hoeft het niet meer zei dr Casaer, de huidlijm houdt de wond dicht !!

Ik heb ook al bijna geen pijn meer nu! (als ik stil zit he) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat iedereen verschillende adviezen krijgt, ik heb tape onder allebei mijn borsten en daaronder nog pleisters.

De tape mag pas donderdag eraf en dan mag ik helemaal douchen joepie. Eerst moet je zo`n geduld hebben voor 1 juni, en nu weer voor 9 juni :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.