Ga naar inhoud

Hanneke! : 1 juni 2011 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

Heyy,

Ohh 28 mei, dan kan je al lekker gaan aftellen inderdaad :P

Mooi aantal cc’s meid, daar bereik je denk ik wel mee wat je zo graag wilt.

Ik ken beide pc’s niet, misschien kan je de zoekfunctie hier op het forum gebruiken? Misschien kom je dan meer reacties en foto’s tegen en maakt dat je keuze makkelijker. Het beste dus even opzoeken hier en googlen. Daarop je keuze baseren waarbij jij denkt: ja die moet het doen.

Ik zal je titel even aanpassen ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Het zullen ronde protheses zijn en ze zullen achter de borstspier geplaatst worden.

Alles samen zal ik 3250 euro betalen. Maar daar zit ook de nazorg in, en ik heb een levenslange garantie!

Na 10 jaar moet ik bv automatisch teruggaan om een echografie te nemen om te kijken of er geen scheur in het implantaat zit, en dit is allemaal gratis. :)

Ik zal zeker nog eens rondzoeken over de pc's, maar uiteindelijk denk ik wel dat het niet zoveel uitmaakt...

Het implantaat en de plaatsing enzo is toch belangrijker, of niet soms?

Straks ga ik gaan shoppen !

Jammer dat ik ze nog niet heb natuurlijk,

maar ik zal toch al eens rondkijken naar kleding die me nu wél zal passen, hihi!

^^

Spannend ! :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mannelijke dokter die zo goed schijnt te zijn in wat hij doet is dus dr Vercoutere.

Ik heb een beetje beginnen zoeken op internet en het klinkt NIET goed !! :o

Hetgeen ik al gelezen heb, maakt me ontzettend bang!

Als dat écht zo'n slechte en gemene pc is (???), hoe betrouwbaar kan de privékliniek zélf dan zijn?

Wie en wat moet ik nu geloven?

Ik had er tot nu toe nochtans écht een goed gevoel bij en nu ben ik zo bang ... !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy,

Ben even gaan neuzen, dacht dit laatst ook te lezen van een ander lid.

Weet wel dat ze nu uiteindelijk naar Dr. Plovier gaat.

Misschien dat je wat hebt aan dit topic: Borsten verminkt na goedkope operatie.

Ik zou er ook nog eens goed over nadenken...

Gr. Fem

Ja dat topic heb ik ook al gelezen... Het klinkt echt niet goed...

Pffff ... Ik denk dat ik morgen eens bel naar de Quan Clinic...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid bel aub af.. ik heb gezien hoe hij te werk gaat (vriendin van me is de eerste keer door hem geholpen en zo nog een heleboel dames) maar dit is geen plastisch chirurg! Hij kan heeeel mooi praten waardoor je, als je daar gevoelig voor bent, je zelf in laat pakken, maar ik zeg je nu : DOE HET NIET DAAR en zeker niet door VERCOUTERE! Die man is niet te stoppen, maar al eerder voor het gerecht gesleept wegens het verminken van borsten.

Echt ik smeek het je, doe het niet en ga op zoek naar een echte plastisch chirurg, Vercoutere is dat namelijk niet!

:116:

Succes meid maar je laat niet verminken! Je bent gewaarschuwd: die berichten op internet staan er niet voor niets he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso laat ik die Vercoutere niet aan me komen ...

Maar wil dat daarom ook zeggen dat da Quan Clinic zelf slecht is?

En dat de andere pc, A. Neuprez slecht is?

Gent is voor mij zo'n 65 km, dus op zich ook nog ver...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen waarom je 65km te ver vind?? Ik heb 107km gereden naar mijn pc, dat had ik er zeker voor over omdat hij zeer kundig is.....

Uiteindelijk vind ik dit niét te ver, maar als er complicaties optreden moet je toch telkens wéér zo ver rijden ...

Nu ik denk dat ik je raad zal opvolgen en kijken voor een andere pc, desnoods verder.

Alleen jammer, want ik had alles nu zo goed ingepland :( ...

sowieso bel ik morgen naar de Quan Clinic en zeg ik het ze kortaf.

Dan zie ik wel wat ze er zelf van zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je kunt beter 100 kilometer moeten rijden en een HEEL kleine kans op complicaties hebben, dan naast de deur zitten en zeker weten dat het fout gaat.. De Quan kliniek is over het algemeen niet echt positief in de media, dus ik zou het persoonlijk echt niet doen. Iedereen die met zo'n man samen werkt is in mijn ogen ook niet te vertrouwen, wetende wat voor dubieuze praktijken die man uitvoert..

Jammer dan dat je planning in het water valt, maar als je voor de rest van je leven verminkt bent, dan ben je pas echt niet blij. Sorry dat ik misschien zo heftig reageer, maar dat komt omdat het dus bij een goede vriendin van me gebeurt is en ik zeg je, er is NIETS erger dan verminkt worden. Dan kan je nog beter kleine borstjes hebben...

Liefs en heel veel succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je kunt beter 100 kilometer moeten rijden en een HEEL kleine kans op complicaties hebben, dan naast de deur zitten en zeker weten dat het fout gaat.. De Quan kliniek is over het algemeen niet echt positief in de media, dus ik zou het persoonlijk echt niet doen. Iedereen die met zo'n man samen werkt is in mijn ogen ook niet te vertrouwen, wetende wat voor dubieuze praktijken die man uitvoert..

Jammer dan dat je planning in het water valt, maar als je voor de rest van je leven verminkt bent, dan ben je pas echt niet blij. Sorry dat ik misschien zo heftig reageer, maar dat komt omdat het dus bij een goede vriendin van me gebeurt is en ik zeg je, er is NIETS erger dan verminkt worden. Dan kan je nog beter kleine borstjes hebben...

Liefs en heel veel succes! :116:

Je hebt volledig gelijk meid! Dankjewel !

Ik laat jullie morgen meteen iets weten nadat ik gebeld heb naar de Quan Clinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanneke,

ga es op consultatie bij Dr Defrene of Dr Casaer in het Jan Ypermanziekenhuis te Ieper. Mijn vrouw heeft daar een BVG laten doen en supertevreden over!en prima gedaan!!

Wij zijn ook es op consultatie geweest geweest naar de quan kliniek en mijn vrouw ging een BVG krijgen van een PC die daar in de verste verte niet werkt!!!?? :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zullen ronde protheses zijn en ze zullen achter de borstspier geplaatst worden.

Alles samen zal ik 3250 euro betalen. Maar daar zit ook de nazorg in, en ik heb een levenslange garantie!

Na 10 jaar moet ik bv automatisch teruggaan om een echografie te nemen om te kijken of er geen scheur in het implantaat zit, en dit is allemaal gratis. :)

Ik zal zeker nog eens rondzoeken over de pc's, maar uiteindelijk denk ik wel dat het niet zoveel uitmaakt...

Het implantaat en de plaatsing enzo is toch belangrijker, of niet soms?

Straks ga ik gaan shoppen !

Jammer dat ik ze nog niet heb natuurlijk,

maar ik zal toch al eens rondkijken naar kleding die me nu wél zal passen, hihi!

^^

Spannend ! :D

x

Vind je de PC niet zo belangerijk??wat ben je met goede implantaten als ze slecht geplaatst zijn??

Ik zou zegn:speel op zeker en laat het elders doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanneke wat goed dat je het af gaat zeggen. Zou het risico ook niet willen nemen.

Ik heb 200km gereden naar Belgie naar gent omdat ik juist een goede arts wilde.

Het is juist van belang dat een arts ervaren is in het plaatsen van prothesen. Zodat je pockets niet te groot zijn, je de littekens niet ziet, dat ze gelijk worden/ Etc . Dus een goede arts kan al het verschil maken hoor.

Artemedis is zeker een aanrader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gebeld naar de Quan Clinic.

De secretaresse zei dat de dokter me ging terugbellen om de situatie uit te leggen...

Maar ik zal proberen een consult te maken in dat ziekenhuis in Ieper!

Mss ook in Roeselare en desnoods in Gent!

bedankt allemaal om me zo te waarschuwen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Goed dat je hebt gebeld, maar zou geen waarde hechten aan de woorden die de dokter verteld als hij terug belt.

Ga gewoon naar Bruno in Gent, dat is die 65km meer als waard. Neem eens een kijkje bij mensen die bij hem zijn geweest, dan zie je dat hij zeer goed werk doet. Voor die personen was het zelf meer als 65km rijden, zoals bijv. Jayro. Het is het waard!

Waarschuwen doet iedereen hier graag, beter iets te vaak waarschuwen en verminkt en ongelukkig rondlopen.

Ik blijf je volgen, ben erg benieuwt wat je gaat besluiten.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Goed dat je hebt gebeld, maar zou geen waarde hechten aan de woorden die de dokter verteld als hij terug belt.

Ga gewoon naar Bruno in Gent, dat is die 65km meer als waard. Neem eens een kijkje bij mensen die bij hem zijn geweest, dan zie je dat hij zeer goed werk doet. Voor die personen was het zelf meer als 65km rijden, zoals bijv. Jayro. Het is het waard!

Waarschuwen doet iedereen hier graag, beter iets te vaak waarschuwen en verminkt en ongelukkig rondlopen.

Ik blijf je volgen, ben erg benieuwt wat je gaat besluiten.

:116: Fem

Intussen heb ik al gebeld naar het Jan Ypermanziekenhuis in Ieper, zoals P&S.

Daar heb ik een eerste consult met dr Casaer op 27 mei. (nog zo lang :P)

Daarna zal normaal gezien een tweede consult met alle info volgen de week erop, en de operatie zou dan op 29 juni zijn.

Het enige probleem is dat ik nu niet weet hoeveel dat gaat kosten... !

Maar dr Casaer is wel een gekende en goeie chirurg he? :)

Dus dan wacht ik toch liever een maand langer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hanneke,

Gefeliciteerd met je beslissing, dr. Casaer heeft zich hier op het forum reeds voorgesteld:

Mijn link

Dus dat zit wel goed! Ik zal je titel alvast een beetje aanpassen, mochten er nog wijzigingen komen dan is het snel opnieuw veranderd. Veel succes met aftellen, is een maandje langer maar nu ben je tenminste weer gerust!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever een maandje langer wachten en dat het resultaat prima is,dan dat je binnen de korste keren onder het mes kan en schrik moet hebben of het wel in orde zal zijn en dat je niet weet wie er aan je lijf zal zitten terwijl je slaapt(om het cru te zegn :rolleyes: )

grtzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.