Ga naar inhoud

Hanneke! : 1 juni 2011 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag het ik met dr Karel Van der Linde gepraat van Quan Clinic.

Hij was heel vriendelijk tegen me. Hij vertelde me dat er in de Quan Clinic elke week 10 BV's uitgevoerd worden, waarvan 6 door Vercoutere, en dat iedreen tot nu toe tevreden was. De nazorg, zei hij, is het belangrijkste en dat staat hier in de Quan Clinic centraal. Hij zei nog eens dat ik ook door dr. Arielle Neuprez geopereerd kon worden en dat ik, als ik dat wou, een consult met haar kon verkrijgen en ook gerust nog eens met hem kon gaan praten zodat hij alles kon uitleggen van dr. Vercoutere. De kliniek is het belangrijkste, zei hij, en volgens hem heeft nog niemand over de Quan Clinic zelf geklaagd. "De tevredenheid van de patiënten staat centraal in de Quan Clinic."

Van der Linde is een erg lieve man bij wie ik me meteen op mijn gemak voelde en hij is ook wel gekend (heb eens opgezocht op internet hij is blijkbaar de man die de sterretjes van Kimberley Vlaeminck verwijderd heeft)

Hij zei dat hij mijn beslissing respecteerde maar dat ik dus nog altijd bij hen terecht kon.

Pfff wat vervelend nu. Ik heb gezegd dat ik voorlopig tóch bij mijn beslissing (annuleren van de ingreep) zal blijven.

Hopelijk is dat toch de juiste beslissing...

Anders zal ik voor niets meer betalen (bij Casaer is het duurder) én een maand langer moeten wachten enzo...

Zou ik de goeie beslissing genomen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Wat een vervelende situatie!

Van je eerste consult heb ik begrepen dat je ook door een vrouw geholpen kan worden is dit geen optie?

Zelf zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen, een maandje langer is wel rot maar je kan beter naar een kliniek gaan waar je je fijn bij voelt. Voel jij je fijn bij Quan clinic dan hoef je je hier door niet te weerhouden

Welness heeft ook een tijd slecht in het nieuwd gestaan maar er zijn toch vele meiden die er naar toe gaan en heeeeel tevreden zijn ;) Volg je gevoel en ik zou zeker voor de vrouwelijke arts gaan hoef je niet bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Wat een vervelende situatie!

Van je eerste consult heb ik begrepen dat je ook door een vrouw geholpen kan worden is dit geen optie?

Zelf zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen, een maandje langer is wel rot maar je kan beter naar een kliniek gaan waar je je fijn bij voelt. Voel jij je fijn bij Quan clinic dan hoef je je hier door niet te weerhouden

Welness heeft ook een tijd slecht in het nieuwd gestaan maar er zijn toch vele meiden die er naar toe gaan en heeeeel tevreden zijn ;) Volg je gevoel en ik zou zeker voor de vrouwelijke arts gaan hoef je niet bij hem!

Bedankt voor je reactie Marisjuh!

Ik zal beginnet met op consultatie te gaan naar Casaer :)

Een maandje langer verlangen dan maar ... ^^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in meid je kan ook kijken hoe je je daar voelt een 2de consult is altijd goed ;)

En meid las dat je 18 was maar maak je niet druk hoor!! ik ben zelf 18 (bijna 19) maar heb alleen maar positieve reacties gehad ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag het ik met dr Karel Van der Linde gepraat van Quan Clinic.

Hij was heel vriendelijk tegen me. Hij vertelde me dat er in de Quan Clinic elke week 10 BV's uitgevoerd worden, waarvan 6 door Vercoutere, en dat iedreen tot nu toe tevreden was. De nazorg, zei hij, is het belangrijkste en dat staat hier in de Quan Clinic centraal. Hij zei nog eens dat ik ook door dr. Arielle Neuprez geopereerd kon worden en dat ik, als ik dat wou, een consult met haar kon verkrijgen en ook gerust nog eens met hem kon gaan praten zodat hij alles kon uitleggen van dr. Vercoutere. De kliniek is het belangrijkste, zei hij, en volgens hem heeft nog niemand over de Quan Clinic zelf geklaagd. "De tevredenheid van de patiënten staat centraal in de Quan Clinic."

Van der Linde is een erg lieve man bij wie ik me meteen op mijn gemak voelde en hij is ook wel gekend (heb eens opgezocht op internet hij is blijkbaar de man die de sterretjes van Kimberley Vlaeminck verwijderd heeft)

Hij zei dat hij mijn beslissing respecteerde maar dat ik dus nog altijd bij hen terecht kon.

Pfff wat vervelend nu. Ik heb gezegd dat ik voorlopig tóch bij mijn beslissing (annuleren van de ingreep) zal blijven.

Hopelijk is dat toch de juiste beslissing...

Anders zal ik voor niets meer betalen (bij Casaer is het duurder) én een maand langer moeten wachten enzo...

Zou ik de goeie beslissing genomen hebben?

Ze zijn er precies fier op dat Dr veroutee bij hen werkt! :wacko:

Hanneke,wat is één maandje nu?das toch niks!

De nazorg het belangerijkste?Als de plaatsing en de prothesen correct zijn dan volgt de nazorg toch vanzelf?Mijn vrouw is al 1keer op consultatie geweest bij Dr defrene en volgende week nog es,en meer dan es kijken of alles goed herstelt kunnen ze toch ook niet doen??Allez,als ik zie wat voor een :1bouncingboobs: mijn vrouw nu heeft,kan ik Dr Defrene alleen maar aanraden aan iedereen!

Grtz

Ik heb je ook pm gestuurd met onze bevindingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De consultatie van vandaag is heeel goed verlopen, de BV zal doorgaan op 1 juni ipv 29 !!!

:43:

Ooh super zeg, een maandje vroeger!!! :136: Zal je titel even aanpassen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het normaal dat ik, nu mijn datum nadert, weer begin te twijfelen?

Ik wil het ÉCHT ÉCHT graag, maar toch... ik denk dan soms:

het is echt zóveel geld... (ÁL mijn geld dat ik heb zelfs) .. IK ZOU HET BETER GEWOON NIET DOEN straks krijg ik er ooit spijt van!!

Hebben/hadden jullie dat ook of is er iets mis bij mij? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, die twijfel hoor je bij iedereen. Ik stond in mijn operatiehempje en dacht, als hij nu zegt van je kunt nog terug, dan was ik hard weg gerend denk ik haha.

Maar ik ben zo blij dat ik nu eindelijk borsten heb en ze zijn mooi!!

Was vandaag bij de huisarts voor herhaalrecept van de littekencreme en hij wilde graag weten waarvoor, dus ik uitgelegt van mijn bv en vroeg hij heel netjes of hij het mocht zien en heel misschien ook ff voelen hoe het voelt :blush: , dus ik van hmm ja hoor!! Hij complimenteerde mij omdat hij het zo mooi geworden vond en wilde alles weten, kosten, kliniek, soort prothesen want hij kreeg vaak dames op spreekuur die het wel wilden maar ook niet durfden of wisten waar ze heen moesten en nu kon hij ze verder helpen met mijn informatie en ervaring!!

Dus meis, ga ervoor!! Je kunt na je bv gewoon verder sparen voor andere leuke dingen!

Succes en het komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, die twijfel hoor je bij iedereen. Ik stond in mijn operatiehempje en dacht, als hij nu zegt van je kunt nog terug, dan was ik hard weg gerend denk ik haha.

Maar ik ben zo blij dat ik nu eindelijk borsten heb en ze zijn mooi!!

Was vandaag bij de huisarts voor herhaalrecept van de littekencreme en hij wilde graag weten waarvoor, dus ik uitgelegt van mijn bv en vroeg hij heel netjes of hij het mocht zien en heel misschien ook ff voelen hoe het voelt :blush: , dus ik van hmm ja hoor!! Hij complimenteerde mij omdat hij het zo mooi geworden vond en wilde alles weten, kosten, kliniek, soort prothesen want hij kreeg vaak dames op spreekuur die het wel wilden maar ook niet durfden of wisten waar ze heen moesten en nu kon hij ze verder helpen met mijn informatie en ervaring!!

Dus meis, ga ervoor!! Je kunt na je bv gewoon verder sparen voor andere leuke dingen!

Succes en het komt helemaal goed.

Bedankt Renate!!!!

Ik denk ook dat ik gewoonweg zal blijven twijfelen ! Dus gewoon niet meer denken maar doen !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Renate!!!!

Ik denk ook dat ik gewoonweg zal blijven twijfelen ! Dus gewoon niet meer denken maar doen !

x

mijn vrouw kan er niet meer zonder zegt ze :1big_boobs: ,mja ,en ik eigenlijk ook nie :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jaaaa morgen rond deze tijd lig ik wrs op de operatietafel... (of ben ik er al af).

Toch een vies gedacht he dat ze zo in je snijden... Maar ja dat is nou eenmaal een operatie he ^^

Wat verlang ik ! Het wordt wrs een slapeloze nacht vnv....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen meis!!!

Over die twijfel: Ik had dat ook, maar ik ben zooo blij dat ik het toch heb doorgezet!

Natuurlijk zijn er altijd andere dingen waarvoor je het geld zou kunnen gebruiken, maar ik moet zeggen dat ik het achteraf zo'n enorme investering in mezelf vind dat ik blij ben dat ik het hierin heb 'belegd' , haha...

geniet nog even van je laatste keer op je buik/zij slapen, lekker douchen en uitgebreid je haren wassen, overal ff scheren, beetje poetsen...voor je t weet is het morgen!

grxx Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen meis!!!

Over die twijfel: Ik had dat ook, maar ik ben zooo blij dat ik het toch heb doorgezet!

Natuurlijk zijn er altijd andere dingen waarvoor je het geld zou kunnen gebruiken, maar ik moet zeggen dat ik het achteraf zo'n enorme investering in mezelf vind dat ik blij ben dat ik het hierin heb 'belegd' , haha...

geniet nog even van je laatste keer op je buik/zij slapen, lekker douchen en uitgebreid je haren wassen, overal ff scheren, beetje poetsen...voor je t weet is het morgen!

grxx Marieke

Bedankt meiden ^^

Ik zal daar zeker nog eens van genieten, Marieke !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà 't zit er al op !! :D IK HEB ZE !! :1bouncingboobs:

Volgens de pc is de operatie "vlekkeloos" verlopen :D

Ik ben wel de hele namiddag erg misselijk geweest en heb best veel pijn gehad!

Toen ik naar huis moest heb ik moeten overgeven (gal, ieuw !!)

Maar vanaf toen ging het best goed! Heb wat cornflakes gegeten en een yoghurtje, neem iedere 4u dafalgan en de pijn valt op die manier wel mee !

Heb al eens gepiept hihi maar kan er natuurlijk nog niet zoveel van zeggen nu. De grootte lijkt me alleszins al perféct ! Ik laat mijn sportbeha toch nog eventjes aan !

Ben zo blij :D Hopelijk zal ik een beetje kunnen slapen vannacht ;)

Tot zover mijn kort verslagje ^^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke,

Fijn dat het vlekkeloos ging, heb al eens een narcose gehad en was toen ook erg misselijk. Heb dat van te voren gemeld en er iets voor gekregen dus gelukkig niet misselijk. Heb een bh en band, niet fijn, snijdt ook in mijn oksel dus mijn vriend moet er zo maar even naar kijken.

Maar we hebben ze yeahhhh al voel ik me nog een beetje vreemd, onbestemd. Klinkt beetje vaag maar ja is toch niet niks zo`n operatie. Hoop dat je een fijne nacht hebt.

Liefs Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat het allemaal goed is meegevallen, nu je lekker laten verwennen! Wens je een voorspoedig herstel! En een goede nachtrust! :6:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.