Ga naar inhoud

Hanneke! : 1 juni 2011 : Dr. Casaer : Jan Ypermanziekenhuis : Ieper


Aanbevolen berichten

hoi het verschil in prijs kan bv liggen als je een operatiezaal in een ziekenhuis afhuurt of in zijn privé kliniek.

Ik ga in maart naar een echt ziekenhuis,ik voel mij daar gewoon beter bij vandaar de meerwaarde (totaal 3200euro.)

Als je meerderjarig bent en je wilt die stap zetten omdat je veel complexen hebt,vind ik dat je het moet doen.

Zeker als je de steun krijgt van je ouders(misschien ook wel financieel).Trek je niets van andere mensen aan

Ze zijn misschien jaloers of kunnen het gewoon niet begrijpen dat vrouwen dit doen.JIJZELF moet gelukkig zijn.

Laat de andere maar denken als je daar binnenkort met zelfvertrouwen rondloopt :).

Bevraag je wel goed bij chirurgen,zodat je u op je gemak voelt en dat je samen een mooi resultaat kunt verwezelijken.

Veel succes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt iedereen voor de steun en info!

Zie het steeds meer zitten!

Die Dr. Plovier is blijkbaar erg goed en het is natuurlijk interessant dat het goedkoper is, maar voor mij is het toch zo'n 124 km naar Brussel... En heb je daar geen lange wachtlijsten ook?

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het echt zo graag zou willen zou ik zeggen gewoon doen,er wel rekening mee houdende dat mocht je kids willen,je kans hebt om een wissel te moeten ondergaan,omdat dat nogal veel vergt van je lichaam.

Ik heb altyd wel een mooie cup borsten gehad© maar na 2 keer borstvoeding te hebben gegeven waren ze wel erg veranderd(slap)

dus daar moet je wel rekening mee houden natuurlijk.

ik heb dr zelf nooit 1 dag spijt van gehad..en velen met mij.

gr Vlinder01.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden allemaal hier,...

wel het prijsverschil kan aan vele dingen liggen...

ik laat ze in de Quan clinic in roeselare doen en daar moet je voor je consult ervoor niet betalen en het totale bedrag van borstvergroting is 3250 euro met de nazorg en alles bij dus er komen geen kosten niet meer bij achteraf...

ik hou jullie zeker op de hoogte van hoe ik het daar gesteld heb en zal foto's trekken van m'n boobs dat je ze dan achteraf keer kan bekijken is ook altijd leuk e...

groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden allemaal hier,...

wel het prijsverschil kan aan vele dingen liggen...

ik laat ze in de Quan clinic in roeselare doen en daar moet je voor je consult ervoor niet betalen en het totale bedrag van borstvergroting is 3250 euro met de nazorg en alles bij dus er komen geen kosten niet meer bij achteraf...

ik hou jullie zeker op de hoogte van hoe ik het daar gesteld heb en zal foto's trekken van m'n boobs dat je ze dan achteraf keer kan bekijken is ook altijd leuk e...

groetjes xx

Echt super !! Bedankt op voorhand!

Vind het zo spannend vr je !! ;)

gtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij plovier 2500 betaald en ik hoef niks meer te betalen voor de nazorg hoor en ook mijn consult is verekend, ben ook niet eens speciaal overgestapt vanwege het geld maar meer de goedeverhalen en foto's , hij heeft ook nieuwe operatie zalen uit amerika daar zijn er maar 3 van in europa en 13 over de wereld en hij gebruikt goedgekeurde cilliconen niet speciaal van die goedkopen ofzo dus geloof niet dat als je meer betaald het allemaal beter is maar dat is mijn mening! ik zou eerst naar de bergman kliniek gaan die zijn ook goed maar die vragen 4000 euro dat is bijna 2x zoveel maar vind het resultaat niet 2x mooier hoor en dkr maas die daar werkt werkt dus ook in een andere kliniek en daar vraagd hij 5000 euro, zou hij in die kliniek dan beter zijn best doen? nou dat geloof ik niet! Ik vind trouwens niet dat je naar een pc moet gaan omdat hij goedkoper is maar waar je je goed bij voeld of hij nou duurder is of goedkoper, een smak met geld kost het zowiezo!

De wachtlijst valt mee hoor denk niet langer dan een maand maar daarvoormoet je bij karoline zijn die heeft denk gelijk een operatie datum geprikt toen ze belde, want ik had bewust in januari een afspraak gemaakt.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is, als ik eerst op consult moet naar Brussel,

dat is echt heel ver voor mij.

En als er dan complicaties ofzo optreden...

De kilometers zullen ook optellen he !

Ik zal beginnen met eens op consultatie te gaan naar de Quan Clinic, dat is daar blijkbaar gratis dus dat kan nooit geen kwaad he!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat iedereen.

Ik wil nu al zolang een borstvergroting en denk dat ik er eindelijk voor zal gaan want ik ben nu 18 en heb nu eindelijk die mogelijkheid. Dus nu ben ik me volop aan het informeren.

Ik richt me hier tot vrouwen die rond hun 18e levensjaar een borstvergroting hebben laten doen en die nu al vele jaren later zijn?

Het klinkt allemaal superleuk op korte termijn,

maar sowieso moet het toch ooit vervangen worden ?

Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes Hanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanneke ,

het spijtige aan het forum is dat velen na een maand of 2 , " hier 'afhaken' omdat alles goed verloopt en ondertussen het leven verder gaat :)

Je zal bijgevolg weinig info vinden specifiek over jouw vraag maar het voorstel van SaraMay gaat jou al wat wijzer maken .

Ik heb er enkel aan toe te voegen dat je idd met een wissel moet rekening houden . Er wordt toch aangenomen dat een prothese op ze'n minst 10 jaar kan blijven zitten maar NU lopen er al vrouwen rond die al 20 jaar dezelfde prothese hebben en elk jaar 'verbetert' de kwaliteit natuurlijk . Ik ben 40 en heb 3 jaar protheses en hoop stiekem dat het niet meer hoeft maar goed , we zien wel . Als ik 70 ben zullen mooie borsten het minste van mijn zorgen zijn denk ik :D

Oja , hou er ook rekening mee dat je waarschijnlijk na een zwangerschap een wissel zal moeten ondergaan . Je borsten veranderen dan erg en je huid wordt uitgerokken/slapper .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts zei dat ik als het goed is nooit meer nieuwe zou hoeven hebben.

Het is dat mijn eigen lichaam kan veranderen (door bijv. zwangerschap) waardoor ik misschien nog een keer onder het mes zou moeten, maar in principe moeten de protheses wel mee kunnen gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden allemaal hier,...

wel het prijsverschil kan aan vele dingen liggen...

ik laat ze in de Quan clinic in roeselare doen en daar moet je voor je consult ervoor niet betalen en het totale bedrag van borstvergroting is 3250 euro met de nazorg en alles bij dus er komen geen kosten niet meer bij achteraf...

ik hou jullie zeker op de hoogte van hoe ik het daar gesteld heb en zal foto's trekken van m'n boobs dat je ze dan achteraf keer kan bekijken is ook altijd leuk e...

groetjes xx

Hoi Latoya,

wij zijn ook op cosultatie geweest in de Quan clinic en er een supergevoel aan overgehouden,prijs is idd hetzelfde als van u.Dit was onze eerste consultatie voor een BV in een kliniek,mijn vrouw voelt haar sebiet al helemaal op haar gemak!Het is Dr Bob Casaer die de operatie zou uitvoeren.

Ik zie hier wel staan dat de gemiddelde prijs bijDr Plovier 2500E is,maar dit is dan wel in Brussel.Heb jij in andere klinieken op consultatie geweest?

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het bij elke kliniek het zelfde gaat.

Ik heb er niet om gevraagt..het is mij verteld dat ze levenslang kunnen blijven zitten.Of je lichaam moet veranderen net als wat Exella hier boven al schreef.

Er zijn natuurlijk ook verschillende implantaten.

Ik heb eurosilicone met levenslange garantie.

Gr MissE :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik daar zeker eens naar informeren!

Want als het een operatie zou zijn die ik iedere 10 jaar opnieuw moet ondergaan, dan wordt dat (als ik het geluk heb van lang te leven) een duur grapje!

Bedankt voor de info !!

grtjs Hanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees hier net ergens dat het consult in de Quan Clinic gratis is ?

Volgens mij is het addertje dat je dan wel je bv daar moet laten doen , niet ?

Wanneer je niet meteen een operatie vastlegt na je consult denk ik toch dat je moet betalen . Zou anders wel erg makkelijk zijn .

Iemand die dat weet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de bergman was een eerste consult ook gratis maar als je dan dus geen operatie vast deed leggen en daarna terug wilde komen voor een 2de consult koste dat 225 euro! mischien is die regeling daar ook?

Meen je dat? Dat is toch wel van het gekke !!

Ik zou nu juist zo graag eens op consultatie gaan, maar daarom wil dat nog niet zeggen dat ik het definitief ga doen ... !!

grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees hier net ergens dat het consult in de Quan Clinic gratis is ?

Volgens mij is het addertje dat je dan wel je bv daar moet laten doen , niet ?

Wanneer je niet meteen een operatie vastlegt na je consult denk ik toch dat je moet betalen . Zou anders wel erg makkelijk zijn .

Iemand die dat weet ?

1ste consultatie is idd gratis in de Quan,ik veronderstel dat zij dan veronderstellen dat je dan uw keuzen gaat maken é...

Ik denk niet dat die consultatie aangerekend zou worden moest je toch beslissen van het daar niet te laten doen......

Ons is gezegd,dat wanneer de operatie is uitgevoerd je de dag erna terug moet,dan bellen ze u nog es op een dag of 5later,na 10dagen moet je langs voor de draadjes en dan moet je nog een keer of 3 op consultatie hoor....periodes weet ik wel nie meer...Maar ALLE consultaties zijn gratis.prijs is dus echt wel All INN.

Maar ik ga er toch echt wel van uit dat die eerste consultatie echt kosteloos is,ongeacht je het nu laat doen of nie.By the way,denk toch dat er een héél groot percentage is die na een consultatie in de Quan clinic de operatie laat uitvoeren....

Grtzzzzzzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey P&S,

neen ik ben verder niet naar een andere kliniek of zo geweest dat was de eerste en voel me daar heel goed bij ik heb achteraf maar terug gebeld voor een afspraak vast te leggen...

en de prijs is dus voor alles in je moet na de bv een week later keer terug gaan en daarna nog twee keer en dan is het niet meer nodig zei hij!!!

wat de eerste consult betreft heb ik daar niet moeten betalen en had ook nog geen afspraak gemaakt voor bv te laten doen ik heb twee dagen nadien maar gebeld om een afspraak vast te leggen.

ah oke is wist de naam niet van de pc thanks alvast voor de naam hé :)

gaan jullie nog naar andere pc's gaan? of niet?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.