Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel allemaal!!

Ik ben nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor hihi. Laatste keer in mijn leven dat ik mijn kleine bh'tje aan heb! Mijn vriend heeft gisteravond uitgebreid afscheid genomen van ze! Ik hoop dat hij ze ook mooi vindt straks.

Mijn moeder komt mij zo halen en zij blijft in de kliniek wachten, de schat. Ik heb een lekker zittende spijkerbroek aan en een wijd shirt dat ik via mijn benen aan kan trekken hihi. Gisteravond nog even de 'voor' foto's gemaakt. Als ik die zie denk ik echt UHL! Maar ik heb ze wel :)

Verder net lekker uitgebreid gedouched, alles geschoren, nagels geknipt, haren gewassen etc.

Ik heb trouwens vannacht nog wel redelijk geslapen, had ik niet verwacht. En ik heb honger maar ik mag niets eten grr. Nou ja, de tijd vliegt om en voor ik het weet ben ik weer wakker en dan MET boobs jeuhj!

Ik hou jullie op de hoogte hoe het gegaan is etc!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is mogen we je nu feliciteren!!

je hebt ze!!!!!!!! :1bouncingboobs:

van harte gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen!!

ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat je je goed voelt!!

laat je lekker verwennen en alvast een heel goed herstel toegewenst!!

hoop snel wat van je te horen!!

heel veel liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meisje!!

Wat spannend!! GEFELICITREERD met je nieuwe boobiesss :lol: ..!!!

Hoop dat alles goed is gegaan en dat je lekker kunt gaan genieten van wat je al super lang wilde!

Laat je goed verwennen :38: HET IS JOU DAG!!!

Meissiee ben benieuwd naar je verhaaltje! Rust goed uit!!

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiii lieverds!

Even een verslagje van mij. Niet te lang, want ik ben best moe hihi.

Half 12 kwam ik in de kliniek aan. Ik moest een vragenlijstje invullen en daarna kwam een vriendelijke meneer bij halen om mijn bed aan te wijzen. Ik moest mij uitkleden en het operatiejasje aan.

Even later kwam de anesthesist naar mijn hart en longen luisteren en moest ik de schoentjes aandoen, petje op en mee naar de operatiekamer.

Daar begon mijn hart wel sneller te kloppen. Tot die tijd was ik vrij rustig, het voelde een beetje onwerkelijk. Maar toen ik daar eenmaal lag met al die piepjes en machines begon ik wel zenuwachtig te worden.

Ik kreeg een infuus in mijn hand en hij stelde wat vragen. Ik vertelde hem over mijn nachtmerrie en hij stelde mij gerust dat dat echt niet zou gebeuren. Toen kwam dr van der Weij binnen om de boel af te tekenen. Hij zei 'het tekenen is het moeilijkst, daarna is het een kwestie van binnen de lijntjes blijven'. Ze grapten nog wat over Rembrand en Picasso en vervolgens verliet dr van der Weij de kamer en hij zei 'tot straks'.

Van de zuster kreeg ik een mondkapje voor met zuurstof en de meneer injecteerde een stofje waar ik rustiger van werd. Daarna herinner ik mij niets meer en werd ik wakker in het bed waar het begon. ik keek meteen naar beneden en het eerste wat ik dacht was 'jeetje wat een borsten!'. Mijn moeder zat naast mijn bed (zij was de hele tijd mee, de schat) en zei dat ze ze al heel mooi vond. Ik voelde mij eigenlijk al snel heel goed. Ik kreeg een broodje met ham, tomaat en komkommer en wat pijnstillers. Ik mocht mij aankleden, wat ik natuurlijk alweer veel te snel deed omdat ik niet echt veel pijn had, maar ik werd meteen terug geroepen door de meneer dat ik rustig aan moest doen hihi.

Toen ik opstond voelde ik mij wel een beetje duizelig maar de buitenlucht deed een hoop goed. We stonden dik in de file en halverwege werd ik heel beroerd. Eerst misselijk, toen duizelig en daarna dacht ik dat ik flauw zou vallen. Ik heb mijn ogen dicht gedaan, raampje open en rustig adem gehaald. Na een tijdje ging het gelukkig weer goed.

Nu valt het mee met de pijn. Ik voel vooral een drukkend/trekkend gevoel en wat steken aan de linkerkant maar als het hierbij blijft dan ben ik dik tevreden.

En het resultaat? IK HEB BOOBS!!!!!!! Het voelt nog steeds onwerkelijk, alsof alles in een roes gaat zeg maar. Maar ik vind ze nu al mooi en dat word natuurlijk alleen maar mooier dus dat beloofd wat. In mijn rechterborst heb ik alweer redelijk gevoel, maar in mijn linkerborst voel ik helemaal niets. Ik neem aan dat dit tijd nodig heeft? Mijn vriend is ook helemaal trots, hij vindt ze ook nu al mooi en groot vooral hihi.

Ik heb trouwens kliniek bh 80C gekregen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow meid!! 80c!! En die sportbh's vallen nog klein hè!

Wat fijn dat alles zo goed is gegaan!

Heel fijn om jouw ervaring en verslag te lezen!

Rust lekker uit, laat je verwennen!

Geniet van je volle boezem!! (eindelijk;-))

Dikke kus, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOOOOH meisje wat fijn om te lezen dat het zo goed gegaan is! een wooowww 80C! Dat gaat echt SUPER mooi worden meid!!!!

Ga er lekker van genieten en laat je goed verwennen!!!!

Rust goed uit!!

Hele dikke kus en een zachte ;-) knuffel!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!! :116:

Vallen die sportbh's klein? Dus het zou zomaar kunnen dat ik uiteindelijk op een 75D uit kom? Aaaah dat zou ik echt mega geweldig vinden!!!!

Vannacht heb ik nog wel redelijk geslapen. Geen last van mijn borsten, maar wel van mijn rug. Pff, dat ben ik echt niet gewend om zo te slapen! Er ligt nu een hele berg kussens op mijn bed, hopelijk gaat het vannacht beter.

Ik slik overigens helemaal geen pijnstillers of iets, het valt mij onwijs veel mee hoeveel pijn ik heb. Als ik op sta en loop voelt het een beetje beurs, maar verder heb ik weinig last. Af en toe een steekje of een branderig gevoel.

Mijn tepels staan heel bol en daar heb ik ook echt geen gevoel in. Is dat gek? Mijn linkerborst is sowieso helemaal gevoelloos. Echt raar, als ik eraan zit voel ik echt helemaal niets!

Moet ik nu trouwens al beginnen met smeren van iets? Of pas als ik op mijn controle ben geweest? En ik beweeg opzich best veel, lopen, aankleden en dat soort dingen. Mag dat gewoon of doe ik dan al teveel? Het doet geen pijn ofzo maar ik ben bang dat ik dan straks kapselvorming krijg. Hihi ik merk wel dat ik heel voorzichtig ben met ze. Moet er niet aan denken dat er wat fout gaat!

Met die sport bh en een wijd shirtje aan zie ik eigenlijk weinig verschil, maar als ik die bh uit doe denk ik echt WOOW HUGEEE!!!!

Hopelijk gaan die zes weken een beetje snel voorbij hihi.

Dikke knuf terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid!!

BEN ZO BLIJ VOOR JE!!!! :1bouncingboobs:

en wat goed dat je zo weinig pijn hebt!! ik herken het echt helemaal!!!

ik ben na een paar dagen begonnen met smeren, maar meer omdat ik toen de eerste velletjes zag verschijnen..

ja die sportbh's vallen hartstikke klein!! ik heb 75B aan en heb gisteren bh's gepast op 70D! :136:

dus dat moet jij zeker halen!!

ja, dat slapen is echt verschrikkelijk!! je moet echt een standje met kussens enzo vinden waarin je wel lekker ligt, want anders is het echt een hel!!

echt super goed dat je geen pijnstillers slikt! ja als je geen pijn hebt is het natuurlijk altijd beter om niks te slikken en ze te bewaren voor bijvoorbeeld de nachten ofzo..

ik heb nog steeds geen gevoel in mijn borsten (althans tot aan de onderkant van mijn tepels) dus dat hoort er helemaal bij! trekt vanzelf wel weg joh!

gewoon lekker rustig aan doen! niet tillen, niet je handjes boven je hoofd en je lekker laten verwennen! dan gaat het helemaal goedkomen!!

whaaaaa!! je hebt ze meis!!! je hebt gewoon borsten!!! HUGE borsten zoals je zelf zegt!!

geniet ervan meid!!

dikke kus! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

En toen heb je er bio oil op gesmeerd of eerst iets anders? ik zit nu vol met rare roze vlekken op mijn armen en mijn buik. Had jij dat ook? Lijkt wel een allergische reactie op een stofje ofzo. Naja, trekt vanzelf wel weer weg :D

Aaaaah dan ga ik de D ook wel halen. Wat een gek idee zeg! Niet langer de kleinste maatjes met de grootste vulling! Voel jij je ook zelfverzekerder nu, als je bijvoorbeeld bh's gaat passen?

Goed om te horen dat jij ook nog niet helemaal gevoel hebt. Ja, niet voor jou natuurlijk, maar dat is wel een geruststelling dat het normaal is.

Ik heb trouwens wel een paar keer mijn handen wat hoger gehouden om mijn haar in een knotje te doen en mijn mouwen van mijn shirtje aan. Dat is toch niet heel ernstig, of kan ik dat ook beter niet doen?

Verder zorgt mijn vriendje echt onwijs goed voor mij. Mijn moeder is er nu ook dus ik word op en top verzorgd. Kreeg net lekker een broodje met aardbeien hihi.

Fijne dag!'

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

En toen heb je er bio oil op gesmeerd of eerst iets anders? ik zit nu vol met rare roze vlekken op mijn armen en mijn buik. Had jij dat ook? Lijkt wel een allergische reactie op een stofje ofzo. Naja, trekt vanzelf wel weer weg :D

Aaaaah dan ga ik de D ook wel halen. Wat een gek idee zeg! Niet langer de kleinste maatjes met de grootste vulling! Voel jij je ook zelfverzekerder nu, als je bijvoorbeeld bh's gaat passen?

Goed om te horen dat jij ook nog niet helemaal gevoel hebt. Ja, niet voor jou natuurlijk, maar dat is wel een geruststelling dat het normaal is.

Ik heb trouwens wel een paar keer mijn handen wat hoger gehouden om mijn haar in een knotje te doen en mijn mouwen van mijn shirtje aan. Dat is toch niet heel ernstig, of kan ik dat ook beter niet doen?

Verder zorgt mijn vriendje echt onwijs goed voor mij. Mijn moeder is er nu ook dus ik word op en top verzorgd. Kreeg net lekker een broodje met aardbeien hihi.

Fijne dag!'

Dikke kus

hey meis,

tuurlijk mag je je haar gewoon in een knotje doen.. het is meer dat je niks uit kastjes enzo moet gaan pakken, waarbij je en boven je hoofd zit met je handen en ook nog eens aan het uitstrekken bent.. is best nog lastig hoor!! een glas uit een keukenkastje doe je zo zonder nadenken!! hahaha.. daar moet je een beetje op letten dus..

dat roze is ontsmettingsmiddel.. dat had ik ook (zie ook op de eerste foto's in mijn album)

dat was je er gewoon lekker af!! (wel ff schrobben ;-))

ik had eerst bio- oil.. erg lekker, maar ik was er allergisch voor..

dus toen heb ik mama borsten creme van zwitsal gehaald! dat is echt helemaal top!! niet vet, trekt snel in en ik vervel sindsdien niet meer..

hmmmm.. geef mij ook zo'n mama!! lekker broodje met aardbeien gaat er hier wel in (zit college te volgen, nou ja ik ben aanwezig, laten we het daarop houden! hahaha!!) :154:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ja inderdaad, ik heb gister nog mijn vitaminen pillen uit een hoog kastje gehaald en mijn tandenborstel ook. Ik heb ze daarna wel meteen lager gelegd zodat dat nu niet meer hoeft.

Ooh ontsmettingsmiddel haha. Ik vond het al raar. Die man zei trouwens tegen mij dat ik de volgende dag weer mocht douchen maar dat durf ik niet hoor. Ik wacht wel een weekje. Vanavond lekker jouw idee stelen van in bed met een half laagje water en dan mijn vriendje die mijn rug doet. Moet er wel aan wennen hoor, dat ik niet zoveel zelf mag doen.

Mama borsten creme? Hmm die zal ik onthouden. Ik ga eerst bio oil wel proberen, misschien ben ik er niet allergisch voor.

College te volgen? Hahahaha dat doe je goed. Hoorcollege zeker? Zit je gewoon op je mobiel te borstenforummen of heb je een laptop mee? Hihihiih :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Ikke :D

En ja inderdaad, omtrek kleiner is een cupmaatje groter. Ik heb zo weinig verstand van bh's omdat ik altijd gewoon de kleinste met de grootste vulling pakte hihi :D

Maar nu lekker niet meer :1bouncingboobs:

whahaha...ja, van bh maten had ik ook helemaal geen verstand!

was ook niet nodig: was toch maatje niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minimouse,

je mag nog wel geen bio-oil of zoiets op je littekens smeren.

Eerst moeten de korstjes er helemaal vanaf zijn!

Komt goed! Voorlopig smeer ik niks op mijn littekens want er zitten nog pleisters op. Voor zover je dat pleisters kunt noemen hihi. Je mag je littekens toch pas insmeren als dat eraf is, na de controle dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee maar wel op je borsten tegen het vervellen..

de littekens kun je nog niet eens insmeren, daar zit nog een mooie plakker op:P toch minimouse?

jaaa zou ook eerst bio- oil proberen hoor!! dat ruikt zoooo lekker!!

als je er tegen kan is dat veel lekkerder dan die mama borstencreme..

gewoon lekker in bad gaan joh!! kan geen kwaad.. is toch lekker.. ff relaxen!

lekker met een washandje en vriendlief lekker je rug laten wassen!!

was echt perfect met zo'n laagje water!! ik doe het nog steeds, want met je littekens mag je geloof ik ook een paar weken niet in bad tegen bacterien enzo.. dus ik zit nog steeds niet volledig in bad, maar nu kan ik ze in ieder geval wel helemaal goed wassen, want hoef geen pleisters meer droog te houden!

hahaha ja heb mijn laptop bij!! lekker makkelijk joh..

borstenforum is veel leuker dan congenitale infecties hahaha..

Liefs!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :43;

Hoeveel cc heb je nu gekregen, heb je ze voor de spier?

Nou fijn dat je zo lekker verwent word :D !

Geniet er maarvan...

Sterkte met je herstel !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit inderdaad nog een mooie plakker op hihi. Het jeukt wel een beetje daaronder, zal wel al aan het genezen zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al zin heb om weer lekker te douchen, terwijl ik gister nog lang onder de douche heb gestaan. Ik heb echt douche verslaafd, douche elke dag ongeveer een uur. Dus dat wordt wel even afkicken ben ik bang. Ach, tijd is zo om.

En ik kan mij voorstellen dat het borstenforum interessanter is dan uuh.. wat jij net zei :D

@Mii18, ik heb 350 cc voor de spier gekregen! En thanks, komt helemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.