Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo de tweede nacht heb ik overleefd! Alweer zonder pijnstillers yeah :D Heb nu wel een stuk beter geslapen met allemaal kussen bij mijn hoofd/nek/rug. Ik voel mij nu ook aanzienlijk fitter dan gister. Gister was ik echt zo suf als een konijn.

Met de boobs gaat het prima. Ik voel af en toe wat kriebelen/steken maar verder eigenlijk geen last. Ik heb nog steeds geen gevoel in mijn borsten en dat is voor mijn idee heel gek. Nu lijkt het net alsof ze van iemand anders zijn.

Verder zijn ze nog erg puntig, maar dit trekt wel weg met indalen toch?

Vanochtend had ik eventjes een paar minuten mijn sportbh uit, even luchten. Dat voelde wel goed. Gister heb ik mij nog gewassen met een washandje, maar vanavond ga ik lekker in bad! Kan ik meteen die roze en gele vlekken van mij af wassen. Nu ruik ik ook nog zo ziekenhuis-achtig.

Ik ben echt ongeduldig, wil zo graag weten hoe ze uiteindelijk worden! :1bouncingboobs: Ik denk heel mooi :D:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de derde nacht heb ik ook weer overleefd :D Ik ben nu al een beetje gewend aan het op mijn rug slapen, want ik ben tussendoor niet een keer wakker geworden.

Gister had ik voor het eerst een beetje last aan de linkerkant, maar dat is nu alweer minder geworden. Ik moet alleen niet voorover bukken, dat is niet zo fijn.

Ik heb trouwens het idee dat ze kleiner worden... kan dat? Of worden ze daarna weer groter? Ze worden natuurlijk kleiner omdat het vocht weg begint te trekken, maar ik vond de maat juist zo mooi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!!

Wat heerlijk dat zo goed hebt geslapen!!

Als de zwelling wegneemt kan het zijn dat ze wat kleiner worden.. Maar no worries daarna kunnen ze ook weer groeien! Hahaha..

En je maat vind ik echt perfect zo!! Ze gaan zo mooi worden meis! Echt waar!!

Eigenlijk moet je elke dag ff een fotootje maken, dan kan ze het best met elkaar vergelijken!

Hoe is het verder? Kun je alweer een beetje uit de voeten? Lekker van t weer genieten hè!? Hihi..

Heel veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiii

Hihi we zullen zien waar ik uiteindelijk op uit kom! Ik probeer wel zo vaak mogelijk foto's te nemen inderdaad, om de verschillen goed te kunnen zien. Wel grappig want op de foto's ziet mijn rechterborst er groter uit, terwijl die juist kleiner voelt :P

Ik moet ook wel opletten dat ik niet overal in het openbaar waar andere mensen bij zijn aan mijn borsten ga lopen voelen. Ik heb er zelf namelijk bijna geen erg in dat ik dat doe.

Verder gaat het allemaal goed. Ik moet uitkijken dat ik niet teveel dingen ga doen. Vandaag was ik een tijdje buiten en heb ik veel gelopen/gestaan. Toen merkte ik wel dat het weer zeer ging doen. Verder heb ik nog steeds heel weinig last gelukkig :D

Ik vind het koud buiten, brrr!!! Volgens mij is mijn weerstand nog niet helemaal oke. Misschien moet ik meer vitamientjes eten!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb weer even wat nieuwe foto's geplaatst :D Ik heb nu nog steeds iets meer last dan de eerste twee dagen. Af en toe steken en het kriebelt van binnen hihi. Maar ik mag zeker niet klagen, want het valt mij echt allemaal hartstikke mee.

Ik heb mezelf nog maar even gewassen met een washandje, douchen durf ik nog niet echt hoewel dat nu wel zou mogen volgens mij. Mijn borsten beginnen al aardig in te dalen, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ze krimpen. Als ik naar andere boobs met 350cc kijk lijken die veel groter. En boobs met minder cc lijken ook wel groter. Ik zal wel een vreemde kijk hebben op mijn eigen boobs.

Ze worden wel al mooier van vorm, zwelling wordt steeds minder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow Minimouse!! ze worden echt heel erg mooi!! :1bouncingboobs:

ik denk dat het maar zo lijkt hoor, dat andere groter zijn! want ik vind ze wel groot!!

dat gaat een heel mooi maatje worden meis!!

heb je ze al eens opgemeten? dan kun je bijhouden of zij krimpen en groeien!

ja ik had ook na de eerste dagen wat meer pijntjes dan daarvoor..

hoort er allemaal bij ;-).. het is toch aan het genezen daarbinnen!

ben benieuwd naar jouw littekens!!

veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah thanks Suus, lief!

Fijn dat jij ze wel groot vindt hihi. Ik vind ze ook groot, als ik ze zelf zonder bh bekijk. Als ik dan achteraf de foto's zie vind ik ze ineens klein lijken.

En klopt, het hoort er allemaal bij inderdaad.

Ik heb ze net even opgemeten. Mijn bovenmaat is 92cm en mijn ondermaat is 70cm.

Ik ga dat nu om de dag bijhouden, dan zie ik of ze krimpen of groeien :1bouncingboobs:

Ook als ze zo blijven ben ik onwijs blij met mijn boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo hallo!!!!

Weet je dat je dan op 70E/ 70F uitkomt!!! Tering wat een tieten!

Hahaha (sorry voor mijn taalgebruik!)

Super cool!! Met je grote bloemkolen! Naar een liedje van André van Duin.. Hihi..

Wow meid! Ben zo blij voor je!! Hoop ook dat ze zo blijven! Maar ze kunnen alleen nog maar mooier worden!

Veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT!

Toen ik jouw berichtje zag moest ik even opnieuw meten, want ik draag namelijk nooit bh maat 70. Altijd 75, dus dat kon niet kloppen. Vriendje en meetlint opnieuw gepakt, en het is niet 70 maar 73! Echt geen idee hoe we bij die 70 zijn gekomen :unsure: maar we hebben het nu drie keer nagemeten en het is 73.

Dus dan kom ik volgens mij uit op een D. Iets kleiner dan een E/F, maar wel precies wat ik wilde dus als ze zo blijven (of nog iets groter worden) dan ben ik meer dan tevreden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan zijn ze nog steeds huge hoor!

En 75D = 70E! Hahaha dus dan is het eigenlijk nog steeds hetzelfde!!

Leuk toch! Grote borsten, Die nog eens heel mooi bij je staan!

Supercool! Eindelijk grote Boobies meid!!

Nu mogen wij ook lekker met bikini's showen van de zomer!

Liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaah ik word blij van je vrolijke berichtjes!! :D

Ik heb geen enkele seconde getwijfeld of mijn borsten laten vergroten wel de juiste keuze was. Maar ik twijfel wel eens of ik niet meer CC had moeten nemen.

Ach, het zal allemaal wel zijn tijd nodig hebben om te wennen.

Yeah bikini's! Ik kan niet wachten. Heb jij al een leuke gescoord?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo inmiddels alweer bijna twee weken PO. Nog maar vier weekjes, dan kan ik lekker shoppen! Kan echt niet wachten hihi.

Met de boobs gaat het volgens mij wel goed. Ik heb steeds wisselende periodes, de ene keer met steekjes, de andere keer met het gevoel alsof alles los zit. Hopelijk heb ik niet teveel gedaan en zit het allemaal nog goed.

Ik las overigens dat wordt aangeraden om een jaar geen push up te dragen. Nu ben ik dat sowieso niet echt van plan, maar voorgevormde bh's mogen wel toch? Ik vind het namelijk vreselijk als je je tepels door je kleding heen ziet wanneer je het koud hebt. Dat heb ik nu wel met die sportbh en ik haat dat :P

Vrijdag controle, ben echt benieuwd. Hopelijk zegt dr van der Weij dat alles goed zit en gaat, maar dat zal wel :D Ik begin er al meer aan te wennen, ze voelen alweer iets meer van mij. Kan het ook niet laten om af en toe wat truitjes te passen zonder bh en ik ben heel blij met wat ik dan zie, dus dat gaat helemaal goed komen :D

Mijn maten zijn nog hetzelfde gebleven. Bovenmaat 93 en ondermaat 73. Ik heb al heel veel mooie bh's en bikini's gezien dus moet mij echt inhouden om niet als een gek te gaan shoppen. Geduld.. wat een rot woord :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi!

herken het helemaal!! dan voel je weer wat en dan denk; onee!! zit alles nog wel goed daarbinnen..

en de volgende dag voelt alles weer helemaal normaal!!

heb ik ook nog steeds hoor meid! het is gewoon allemaal zo nieuw en je leest zoveel ramp verhalen dat je gewoon een beetje bezorgd bent om je eigen lichaam, wat heel logisch is natuurlijk.

ik ben echt benieuwd wat vd weij zegt! en hoe je littekens eruit zien!

toevallig stond er in de nieuwe Linda ook een vrouwtje met een BV bij vdWeij echt super grappig!

zijn ze al aan het vervellen of ben je gewoon lekker aan het smeren??

nog maar 4 weekjes meis! dan opent de mooie wereld van de grote BHs zich voor je!! hahaha..

Veel Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiii,

Gelukkig dat jij het ook herkent. Het is inderdaad dat ik zoveel verhalen lees over complicaties en enge dingen, dat ik best snel bang ben dat het allemaal fout zit. Ik heb niet zoveel zin om weer zes weken niks te doen.

Wat grappig dat dat in de Linda stond. Was ze tevreden? En had ze mooie borsten gekregen?

Ik smeer elke dag met bio oil en tot nu toe zijn ze nog niet aan het vervellen. Ik vraag mij wel af of de sportbh wel goed zit. Heb jij ook van die striemen aan de bovenkant doordat dat gedeelte met de gaatjes in de je borsten drukt? En striemen aan de onderkant doordat die band half over je borst zit? Dat ding zit echt niet lekker meer bij mij.

Yeah, bijna controle! Ik zal straks ook even nieuwe foto's maken en erop zetten. Ze zijn best veranderd zijn de laatste foto's :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hoe gaat t met je? Hoop dat het allemaal mee is gevallen voor je en dat je te vreden ben. Heb t helaas zo druk gehad dat ik niet meer heb kunnen reageren voor je operatie..

Ik ben heel benieuwd na je fotos zou ik ze mogen zien?

Geniet van je vriendinnen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

Gaat allemaal eigenlijk best wel goed! Gister had ik even een dagje dat ik dacht dat alles fout zat, maar dat gevoel is vandaag weer helemaal weg. Heb net nieuwe foto's gemaakt in mijn album gezet en wat zijn ze veranderd zeg! Jeetje, echt veel verschil. Ze zijn nu al meer ingedaald en veel voller. Op de foto's zien ze er echt HUGE uit. Ben benieuwd op welke maat ik eindig :)

Ik heb je een pb'tje gestuurd met het wachtwoord. En maakt niet uit hoor, vind het al leuk dat je hier weer een berichtje plaatst.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woooww mooi hoor! Zijn echt heeel erg veranderd in het begin wat klein maar nu mooi groot hoor:). Jammer ik heb dat van me zelf niet gedaan.. Grappig hoe die veranderen.. Nou gelukkig maar :) ja ben ook benieuwd welke maat je op uit komt. Ik gok 75d..:) mooie maat toch?

Ik ben al ontzettend gewent en vind ze zelfs soms te klein.. 2 maatjes meer graag:).. Baal ik wel van af en toe.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames! Ben ook erg trots :D

@ ChanJoep, ik ben blij dat ik geen grotere maat heb genomen. Ik vind ze mooi bij mijn lichaam passen en aangezien ik best schommel met mijn gewicht, wil ik niet te groot. Dan zie je straks van die ronde ballen en daar hou ik absoluut niet van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Ik heb een vraagje. Ik heb een sportbh bij de HEMA gekocht, zo'n light versie, 80D. Ik ga morgenavond naar de bioscoop, is het verantwoord om hem dan aan te doen? Ik vind het namelijk vreselijk als iedereen mijn tepels ziet wanneer ik het koud heb, dus ik draag dan liever die van de HEMA want daar zie je het niet in.

En denken jullie dat deze maat goed is?

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.