Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Een beetje wel ja, maar na het lezen van jouw verslag zijn mijn kriebels extra sterk geworden hihi.

Ben vandaag naar het strand geweest in bikini. Was constant naar beneden aan het kijken, naar die mierenheuveltjes. Kan mij echt nog niet voorstellen dat daar straks echt boobs zullen zitten hihi. Ik let overal en altijd op borsten haha ik word er bijna gek van:P

Hoe gaat het met jou en je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEF! Ik heb het op mijn werk verteld. Wat voelt dat goed zeg! Ik ben al sinds de afspraak aan het piekeren wat ik precies moet zeggen. Ik wilde het eerst niet vertellen, maar ik ben blij dat ik het wel gedaan heb. Wat een opluchting. Nu hoef ik niets te verbergen of moeilijk te doen met dubbele vulling etc.

Ze reageerden allemaal heel positief! Sterker nog, twee collega's kenden zelf een meisje die het ook had laten doen. Ze vonden het ook niet raar of wat dan ook. Ze reageerden heel begripvol. Ik moet even bellen met P&O om te vragen of ik mij ziek kan melden, maar volgens mij collega's moet dat kunnen.

Zo heeeeeeee, voelt echt goed dit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

wat goed dat je het hebt verteld op je werk!

valt er een last van je schouders?!

en wat fijn dat je collega's er zo positief op gereageerd hebben!! dat horen we graag ;-)

oh lekker naar het strand geweest!?

meis, over niet al te lang lig je daar met prachtige boobies!! hahaha YEAH!!

NOG MAAR 15 DAGEN!!

spannend he?! morgen zit je al op 2 weken, het gaat zo snel! echt waar..

en dan gaan we lekker aftellen naar JOU datum!!

vind het zo spannend voor meid!! whaaa..

maar het gaat helemaal goedkomen! ik heb het even voorgedaan en nu ben jij aan de beurt! hahaha..

geniet van de mooie dag!

Liefs, suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er valt zeker een hele last van mijn schouders. Voelt echt heerlijk dit! Ben er nog steeds zo blij mee dat ik het gewoon gezegd heb! Nu hoef ik ook niet stiekem te doen en te liegen en weet ik het wat allemaal.

Haha ja, ik kan echt niet wachten. Ik wil liever ook niet meer in bikini tot 'de grote dag'. Dus van mij mag het twee weken regenen whahaha :P Nee dat ook weer niet, maar iets minder warm mag wel.

Vandaag nog maar twee weken! Klinkt nog zo lang, maar tegelijkertijd begon ik twee weken geleden met aftellen en die weken zijn echt omgevlogen.

hihi ja jij hebt het mooi voorgedaan. Ik ben wel gerustgesteld door jouw verhaal hoor. Ik twijfel alleen weer aan de maat. Eerst dacht ik dat 350cc te groot zou zijn, maar nu denk ik weer dat het misschien te klein is? Ik vind dat maar lastig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het echt definitief. Geld is overgemaakt! Elise belde mij vandaag, of ik nog vragen had of iets dergelijks. Echt een goeie service! Ik zei dat ik af en toe twijfelde over de maat en zij vertelde dat ik gerust nog eens langs kon komen om te passen. Ik heb gezegd dat ik daar alleen maar meer van ga twijfelen en dat ik vertrouw op de dr van der Weij. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog maar 9 daagjes, TOF!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels nog maar acht dagen. Ik krijg nu toch echt wel kriebels hoor hihi.

Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb er vannacht nog even gedroomd. Ik liep in Amsterdam, onderweg naar de kliniek en daar kwam ik ineens een vriendin van mij tegen. Zij vroeg mij wat ik ging doen en ik kon zo 123 niets verzinnen, dus ik zei eerlijk dat ik naar Boerhaave ging voor mijn borstvergroting. Ze reageerde heel verontwaardigd, ze vond het echt niet tof en was zelfs jaloers. Dus ik kwam met een sip gevoel bij de kliniek aan. Slofjes aan, hele gedoe vooraf en toen ik in mijn droom de narcose kreeg, werd ik weer wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha wat een droom zeg!!

natuurlijk was ze jaloers! jij krijgt eindelijk mooie borsten! weet je hoeveel meiden daarvan dromen?

en wij zijn zo stoer om het eindelijk door te zetten!!!

wij waren toch al die tijd 'jaloers' op de meiden met mooie borsten?? nu is het onze tijd om andere meiden eindelijk eens jaloers op ons te laten zijn! hihi..

nee hoor meid! het was gewoon een gekke droom!

het gaat helemaal goedkomen!!!

nog maar 8 dagen!! morgen over een week heb je eindelijk je borsten.. :1bouncingboobs:

whaaaaaaaaaaaaa, vind het zo spannend voor jou!

heel veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meissieee!!!

Aaah wat een vervelende droom!! Maar gelukkig was het niet echt :38: ..!

Heb je alles zo goed als klaar of moet je nog dingentjes regelen!!

Meidd ooooooeeeee je bent bijna aan de beurt!! Joeeppieee :126:

Kussiessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk jullie reacties :D Inderdaad, al die tijd jaloers naar de boezem van andere dames gluren, straks hoeft dat lekker niet meer :D Ik was vorig jaar op vakantie ook zo jaloers op zo'n heel dun meisje met mooie grote borsten. Ik zat er de hele tijd naar te staren, echt erg! Straks straren ze lekker naar die van mij (hoop ik :P)

Vannacht had ik helemaal een nare droom. Ik lag op de operatietafel en ze gingen mij onder narcose brengen. Op een gegeven moment voelde ik dat mijn lichaam niet meer reageerde, ik kon niet praten of bewegen, maar ik hoorde en voelde nog wel alles. Ze begonnen gewoon met opereren, terwijl ik alles kon voelen, maar ik kon dat niet zeggen. Van binnen schreeuwde ik het uit. Was echt vreselijk! Heb de rest van de nacht niet meer kunnen slapen. Brr, hopelijk gebeurt dat niet in het echt!

Vrolijke dromen heb ik he? Hahaha ik weet echt niet waar ik die fantasie vandaan haal. Hopelijk worden het snel leuke dromen.

Ooh, ik heb geprobeerd om op mijn rug te slapen, maar dat lukte echt niet. Nou ja, straks zal ik wel moeten. Weten jullie trouwens of het erg is als je je in je slaap omdraait? Ik lig vaak nogal te woelen, maar ik kan mezelf moeilijk vastbinden.

En hoe lang mag je niet douchen? Zolang de hechtingen er nog in zitten? Gelukkig hebben wij een bad. Ik zag bij Suus de gouden tip om gewoon het bad vol te laten lopen voor een gedeelte :) Oeh en hoe moet ik mijn haren wassen? Dat moet mijn vriend maar doen dan denk ik.

Uhm voorbereidingen, ik neem elke dag een vitamine C bruistablet en ik heb vast bio oil in huis gehaald. Verder probeer ik mijn kleine tietjes 's avonds zo vaak mogelijk in te smeren met bodylotion waar je huid soepeler van wordt. Verder heb ik nog geen voorbereidingen getroffen, vergeet ik iets essentieels? Oeh nog maar een WEEK!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiss!!! nog maar een week!! gaat zo super snel!!!

ja die dromen; verschrikkelijk he!!

dat wat jij gedroomd hebt, daar ben ik zooooo bang voor geweest!! dat je verlamd bent, maar nog wel alles voelt!

nou gebeurd dat gelukkig heeeeeel zelden en dan moet je geloof ik ook nog iets van een allergie hebben voor de narcose enzo! Ach meid, het gaat allemaal helemaal goedkomen!!

die dromen horen er gewoon bij, we zijn er ook zo erg mee bezig natuurlijk! logisch dat ons hoofdje dat 's nachts allemaal probeert te verwerken!!

dat rugslapen is gewoon een hel!! ik kan het niet en ik ga het ook niet meer proberen..

ik word er hondsmoe van joh!

dat draaien hoef je je niet druk om te maken, het doet de eerste week zo'n zeer dat je vanzelf wakker word als je op zij draait! dat was het bij mij vooral, dat draaide ik en dan werd ik met tranen in mijn ogen wakker van de pijn (vooral het litteken doet dan erg zeer, mijn borsten opzich vielen nog wel mee!)

na een week heb ik het opgegeven en ik merk dat ik nu vaak wakker word op mijn rug en dan nog ff een uurtje op mijn zij draai zodat ik nog ff lekker kan wakker worden..

je lichaam regelt het toch vanzelf wel een beetje denk ik..

ik heb twee van die zijslaap kussens waarmee ik mezelf inbouw, zodat ik niet heel erg kan omrollen!

het ligt heerlijk stevig en voelt lekker veilig!

misschien is dat een idee? ik slaap er sowieso mee 's nachts, dus ik had ze al in huis..

Twijfel heeft bij de opmaat (tegenwoordig Aafje geloof ik) een rugsteun gehaald waarmee je wat comfortabeler op je rug ligt. Dat kun je ook altijd nog even huren natuurlijk!

ja dat bad is echt fantastisch! dan kan ik lekker ff achterover leunen en lekker een boekje lezen..

ondertussen zit je lekker warm en je hoeft niet heel de tijd de stralen van de douche te ontwijken omdat anders je pleisters nat worden! dan doe ik de bovenkant lekker met een washandje wassen enzo.. gaat prima!

alleen mijn rug is dan een beetje lastig, maar daar heb ik mijn mammie voor! :127:

mijn haar heb ik de dag van de operatie nog even gewassen zodat ik het pas na 2 dagen hoefde te wassen..

toen ben ik gewoon met mijn hoofd onder de kraan gaan hangen en heeft mijn moeder het gewassen.. (zij is kapster dus wij hebben ook zo'n bak, maar vond dit makkelijker)

de tweede keer dat het gewassen moet worden (is dus ongeveer na 4 dagen geweest ofzo) heb ik het lekker zelf gedaan.. ging prima... je hoofd hangt natuurlijk een beetje naar beneden zodat je niet echt je handen boven je hoofd hoeft uit te steken..

ach, je moet toch maar afwachten hoe het gaat lopen! misschien heb je hartstikke veel pijn en moet je inderdaad geholpen worden.. (hoop het uiteraard niet, maar je weet het van te voren maar nooit!)

whaaaaa, nog maar een weekje!! over 7 daagjes heb je eindelijk borsten!

ik moet vrijdag weer naar vd Weij; zal wel even zeggen dat ie zijn best moet doen bij jou! hahaha :130:

spannend he!??

Heel veel Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels nog maar zes dagen, jeetje de tijd vliegt! Morgen ben ik vrij, dus eigenlijk nog maar twee werkdagen OEHHHHHHHHH. Ik word nog steeds dagelijks overvallen met gedachten als 'moet ik dit nu wel doen, heb ik wel echt last van die kleine borsten etc.'. Maar dan ga ik douchen en kijk ik in de spiegel, al mijn twijfel weg. Ik draag ook echt super gevulde bh's van de H&M dus in een shirtje lijkt het nog best wat. Trek ik die bh uit.. dan blijft er echter niets meer over. Dan is ook mijn twijfel weer weg. Ach, gewoon doen, komt vast en zeker goed :)

Ik had er eigenlijk nog niet echt over nagedacht dat dat kan gebeuren tijdens een narcose, totdat ik er over droomde. Maar net wat je zegt, het gebeurt echt zelden en dan moet je inderdaad al ergens allergisch voor zijn. Ik ga het voor de operatie wel even zeggen hoor, dat ze daar voor uit moeten kijken haha.

Hmm die kussens klinken wel interessant, ik ga eens googlen. Oh jee, wakker worden met tranen in je ogen? Dat klinkt niet erg fijn. Nou we zullen het zien. Voor de pijn ben ik eerlijk gezegd niet eens echt bang hoor. Het is waarschijnlijk eerder dat ik mezelf er op moet wijzen niet meteen van alles te gaan doen.

Mijn rug moet mijn vriendje dan maar even doen inderdaad hihi. Mijn haar wordt heel snel vet. Ach, ik ga toch de deur niet uit dus als het wel heel pijnlijk is dan heb ik gewoon maar eventjes een dag vet haar. Dat is dan maar zo.

Jij bent alweer 12 dagen PO. Jeetje, wat gaat de tijd snel he? Ik zag dat ze al een beetje gingen voelen alsof je echt van jezelf waren? Dat klinkt fijn :)

Oeh ja, zeg maar dat hij erg zijn best moet doen inderdaad hihi.

Heb jij trouwens verder nog operatie dingen die je zou willen doen? Ik schrok wel een beetje toen ik op het forum ging snuffelen en allerlei gewenste operaties voorbij zag komen. Ik wil echt alleen mijn borsten en verder niks. Misschien een ooglift als ik oud ben, maar dat zie ik dan wel weer.

Wel grappig, want mijn vriend heeft een beetje het idee dat mijn hele karakter verandert door borsten. Dat ik s traks alleen nog maar in korte strakke jurkjes rond ga lopen haha. Ik heb hem er van verzekerd dat alles hetzelfde blijft, behalve de voorgevel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!

Zooooo de tijd gaat snel hè!!

Nog maar heeeeeel even en dan ben jij al aan de beurt!! Whaaaaaa, spannend!!

Ik wil ook alleen maar mijn borsten laten doen hoor!

Voor de rest ben ik tevreden!

Zal misschien allemaal mooier en beter kunnen, maar wil wel mezelf blijven!

Misschien als ik 50 ben, mijn oogleden laten liften, maar meer omdat ze nu al bijna over mijn wimpers hangen en niet omdat ik er zo graag als 20 uit wil zien (als ik 50 ben dan hè)...

Schijnt ook verslavend te zijn plastische chirurgie.. Dus ik zou t inderdaad gewoon lekker hierbij laten en over 10 of 20 jaar zien we wel weer verder ;-)..

Hahaha ja mijn vrienden dachten ook dat ik er als pamela Anderson bij zou gaan lopen na mijn bv..

Nou ten eerste zo groot zijn ze helemaal niet en ten tweede zo zit ik helemaal niet in elkaar! Ik wilde voor mezelf grotere borsten niet om ze aan Jan en alleman te kunnen showen!!

Dus nee hor, ik heb ook geen blote topjes en dat soort dingen aan! Gewoon jezelf blijven ;-)..

Hoe is het met de zenuwen? Spannend hè!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wens je alvast heel veel succes.ik ben afgelopen maandag geopereerd in de boerhaave door dr rodi en ik ben tervreden met de gang van zaken.

alles ging lekker relaxt....leuke spontane mensen....

alles gaat goed met mij...en ik hoop dat je snel kunt gaan genieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suus, helemaal goed gezegd! Je doet het voor jezelf en niet om aan jan en alleman je borsten te willen laten zien. Weet je wat ik wel heb? Dat ik vriendinnen en feestjes etc. uitstel tot na de operatie. Ik wil dat mensen mij dan pas weer zien, met nieuwe boobs. Gewoon, omdat ik dan zelfverzekerder ben etc. En bij mij komen er ook geen blote truitjes in de kast. Ik draag het nu niet, dus ga dat straks ook niet doen. Het gaat mij toch sowieso vooral om bikini en zomer topjes enzo. Dat er echt wat in zit en zelfs zonder bh nog mooi kan zijn.

Gelukkig dat jij ook alleen je borsten op de planning had staan. Ik heb ook vaak gezien/gehoord/gelezen dat het erg verslavend kan zijn. Ach, ik zou best wat willen veranderen, maar het meeste kan ik zelf ook wel voor elkaar krijgen. Ik wil het liefst nog 4 kilo kwijt, maar om dat nou te gaan opereren ofzo, hell no. En mijn gezicht wil ik sowieso niet aan rommelen. Als dat fout gaat, zit je mooi. Wat je zegt, als ik 50 ben en mijn ogen hangen onder mijn knieen dan zou ik dat waarschijnlijk wel willen.

@MarrieBarrie, Thanks, wat lief! Ik heb gelezen in je topic ja en je foto's zijn erg mooi. Fijn dat je tevreden bent met de gang van zaken. Ik ben erg benieuwd! Spontane mensen zijn altijd goed hihi.

Jeetje, nog maar drie dagen. Wat gaat de tijd snel. Voor mijn gevoel duurde het eergister nog 28 dagen. Time flies.. Ik ben nog niet echt zenuwachtig, vooral heel benieuwd naar het resultaat. Ik hoop dat het mooi en natuurlijk wordt en dat ik er geen spijt van ga krijgen. Dat zou ik echt rampzalig vinden, maar dat komt vast wel goed. Ik hoop ook dat ik er snel aan wen en dat ze snel aanvoelen alsof ze echt van mij zijn! Wat een wensen heb ik he? Hahaha :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOOOOEEEEE Spannend, maar wel onzettend leuk meid!!

Eindelijk is het bijna JOU dag!!!! Jippieeee!!

Gaat nu ineens snel hee!!

Hahah ik herken het van Pamela!! Dat denken ze toch als eerst als je verteld over je bv!! Maar daarna zeggen ze ook van tjaa dat had ook niet bij je figuur gepast hahaha!

Heb gister feest gehad want m`n vriend is kampioen geworden en heb veel complimentjes gekregen!! Dat doet je toch wel ERG goed!!!!!!

Heel veel succes alvast

Liefssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Gefeliciteerd met je tijd!!

Jaaaaa, gaat nu super snel hè!!

Voor je het weet heb je Boobies!

Moet je nog wat dingen regelen of heb je alles wel zo'n beetje gedaan voor de operatie?

Whaaaa, het echte aftellen is begonnen!!!!

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IEK! Morgen om deze tijd ben ik al in de kliniek aanwezig. Ik vind het nu toch wel eng hoor. Vanochtend twijfelde ik of ik het uberhaupt wel moet gaan doen. Is dat normaal?? Nu twijfel ik niet meer hoor, maar ik vind het wel super spannend hihi.

Ik moet om 12 uur, mag ik nu wel of niet om 7 uur iets eten? Beter van niet eigenlijk he?

@ Suus, dingen regelen? Ik zou niet weten wat ik zou moeten regelen haha. Ik heb aspirientjes in huis en bio oil. Mijn school en werk zijn op de hoogte en uhm, verder heb ik eigenlijk niets geregeld. Mis ik van alles?

@ Twijfel, ik denk dat het ook wel goed bij mijn figuur gaat passen. Althans, dat hoop ik. Pamela's worden het zeker niet hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi!!

Over 24 uur krijg jij Boobies!!

Raar idee hè? Je moet nog wel even 'voor' foto's maken! Ookal vind je het misschien niet leuk, straks heb je er spijt van dat je het niet gedaan hebt!

Oja, trek iets makkelijks aan morgen, een vestje of een blouse.. Dan is makkelijker aantrekken na de operatie!

Heb je voor de rest arnica en vitamine c 1000mg geslikt? Of niet?

Wwhaaaaa! Zo spannend!

Tuurlijk is dat twijfelen normaal! Ik had het zelfs toen ik 2 dagen al geopereerd was; ik dacht meeeen wat heb ik gedaan! Ze moeten eruit!!

Maar dat gaat na 5 minuten weer over en dan is het weer goed!

Meis, echt het gaat helemaal goedkomen! Geniet vannacht in ieder geval van het op je buik/ zij slapen!!

Dikke knuffel, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

IEK! Morgen om deze tijd ben ik al in de kliniek aanwezig. Ik vind het nu toch wel eng hoor. Vanochtend twijfelde ik of ik het uberhaupt wel moet gaan doen. Is dat normaal?? Nu twijfel ik niet meer hoor, maar ik vind het wel super spannend hihi.

Ik moet om 12 uur, mag ik nu wel of niet om 7 uur iets eten? Beter van niet eigenlijk he?

@ Suus, dingen regelen? Ik zou niet weten wat ik zou moeten regelen haha. Ik heb aspirientjes in huis en bio oil. Mijn school en werk zijn op de hoogte en uhm, verder heb ik eigenlijk niets geregeld. Mis ik van alles?

@ Twijfel, ik denk dat het ook wel goed bij mijn figuur gaat passen. Althans, dat hoop ik. Pamela's worden het zeker niet hihi.

dat zou ik maar niet doen!

aspirine is een bloedverdunner!!

je mag wél paracetamol!

Heel veel succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie woorden ladies!

@ikke59, ik had het ook over paracetamol hihi. Wist eerlijk gezegd niet dat je dat geen aspirientje noemt. Weer wat geleerd :D Ik ben niet zo thuis in de pillen!

@Suus, ik neem nu al anderhalve week vitamine C bruistabletten. Dat wordt beter door mijn lichaam opgenomen dan pilletjes. Ik ga vanmiddag nog wel centrum vitaminen pillen halen voor na de operatie. Arnica heb ik niet genomen, eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord, oeps!

Het is een hele geruststelling dat jij ook die twijfel hebt gehad. Het is toch een best heftig iets, niet zozeer de operatie maar wat voor impact dat op je heeft. Ik ben soms bang dat ik misschien te impulsief handel etc, terwijl ik het er al zes jaar over heb.

Ik ga mijn vriend vragen of hij vanmiddag 'voor' foto's wil maken. Niet het leukste inderdaad, maar wat je zegt.. ik wil voor mezelf wel vastgelegd hebben wat het was. Waarschijnlijk vergeet je dat heel snel, hoe het eruit zag voor de operatie.

Ik ga vannacht zeker genieten van het op mijn buik/zij slapen. Daar zie ik nog het meest tegenop, het op je rug slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meisje!

Idd over die foto`s toen ik die voor foto`s ging maken dacht ik ook echt van oooh neee! En dat vergeet ik niet hoor hoe ze er nu uit zien!

Maar achteraf ben je zo blij dat je het wel gedaan hebt! dan kun je terug kijken en dan zie je het verschil nog beter!

Ik zou idd ook iets makkelijks aan trekken! Zelf had ik een heeeeeeel wijd shirtje aan gedaan (die kan ik via m`n benen aan doen ahha) en daarover een vest! Zodat ik niet boven m`n hoofd met m`n armen ging!

Die twijfel is normaal! Heb ik ook gehad, een week ervoor begon ik over alles te twijfelen! Aantal cc de plaatsing, of ik het wel moest doen! Maar idd wat Suus ook zegt! na 5 min is dat weer weg!

En als je dan het resultaat ziet, ben je super blij!

Komt goed meid, de pc weet wat hij doet!!! Het is z`n werk! Ik weet het zeker!!

Meisje wens je alvast heel veel succes en ik denk aan je morgen vroeg!!

Morgen rond deze tijd heb je ze al!!!!!

Geniet vanacht nog lekker van het buik/zij slapen! En dan ben je helemaal klaar voor JUO dag morgen!!!

Hele dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.