Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gast Twijfel1

OOOEEEEE YEEEAAHHH het is ZOVER!!!! EINDELIJK!!

Nou girl veel plezier en succes alvast van het weekend!! En wie weet met volle tassen terug ;-) hahaha!!

Wat fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent!! SUPER!!!

Dikke kuss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey wijfie!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! 6 weken PO!

Eindelijk mooie bh's shoppen! Laat je ze wel even showen als je ze gevonden hebt!

Heel veel plezier met het dragen van mooie bh's!! Je zult het geweldig vinden, neem dat maar van mij aan!

Dikke kus, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiii Suus,

Ja echt super, ik kan niet wachten om te gaan winkelen! Zoooooooooooooooooooo heerlijk om die kleine maatjes te laten hangen :D Ik kan daar echt onwijs van genieten. Helemaal als zo'n verkoopster komt kijken of alles goed zit en dan zegt dat je mooie volle borsten hebt hihi. Dan groei ik echt 10 centimer!

Voor jou dezelfde vraag, draag jij nu gewoon elke dag gewone bh's? Is dat niet gek? Zit dat wel fijn enzo? Hihi wat een vragen he :D

Liefsssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Jeetje en dan is er alweer ruim een jaar voorbij. 11 mei 2011 kreeg ik borsten en ik ben er alweer ruim een jaar gelukkig mee! Kleding zit veel beter, in bikini's voel ik mij zoooooooooooooooooveel fijner en zekerder. Echt super gewoon!:D Heb er ook helemaal geen last meer van, op heeeel af en toe een enkel steekje na. De littekens zijn zo goed als verdwenen. Ik draag nu een mooie maat 75E.

Toch twijfel ik stiekem wel eens of ik ze niet nog een maatje groter wil... Het lijkt wel verslavend te werken. En ach, eerst maar kinderen enzo en dan zien we wel weer verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd fijn om zulke berichten te horen, helemaal als ze komen van iemand die door dezelfde pc is geholpen als jijzelf :D

Je hebt een hartstikke mooie maat joh! Maar kan me wel inbeelden dat het idee ze een maatje groter te hebben aantrekkelijk is. Aan de andere kant, als je dat blijft denken na een wissel, dan blijf je aan de gang. ;) Ach wie weet in de toekomst...... maar eerst voorlopig blijven genieten hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.