Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoiiiiiiiiiiiiiii allemaal,

Na wat vragen gesteld te hebben in de chat, heb ik besloten om even een voorsteltopic te maken. Ik lees al een tijdje mee hier en heb voor mezelf deze week de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek.

De reden waarom ik voor deze kliniek heb gekozen is het grote aantal positieve reacties en het feit dat het heel dichtbij is. Mochten er complicaties optreden (wat ik niet hoop uiteraard), dan kan er snel heen.

Ik ben 1.69 lang en weeg 63 kilo. Momenteel heb ik cup 75A/kleine B. Ik ben al vanaf mijn 18e onzeker over mijn borsten. Ik vind de vorm niet mooi en ze passen niet bij mijn lichaam. In de winter heb ik er weinig last van, maar als ik in de zomer weer eens word geconfronteerd met een bikini die door een golf opzij spoelt omdat er niks in zit, dan word ik toch wel erg verdrietig. Jaloers kijk ik naar vrouwen met een mooie volle boezem.

Ik ben best zenuwachtig voor het eerste consult en heb ook wel veel vragen. Ik wil graag borsten die er zo natuurlijk mogelijk uit zien. Ik denk aan een grote C/kleine D afhankelijk van wat de mogelijkheden zijn en wat het mooist staat bij mijn lichaam.

Mijn vriend was een jaar geleden nog sceptisch tegenover een borstvergroting, maar hij staat nu wel helemaal achter mij. Wat hij, maar ook ik erg belangrijk vindt, is hoe ze voelen na een vergroting. Voelen ze nog zacht en als echte borsten? Of voelt het totaal anders?

Ik heb besloten niemand te vertellen over mijn vergroting, behalve mijn moeder en vriend uiteraard. Vandaar dat ik ook mijn echte naam niet neerzet, hopelijk is dat oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Minimouse!!

wat goed van je dat je eindelijk de stap hebt genomen!!

morgen je eerste consult al! spannend!!

weet je al wat je wilt vragen enzo?

ik word 23 april door Dr. van der Weij geopereerd. Ik vind het persoonlijk een hele rustige, aardige man, die goed de tijd voor je neemt en ik heb me heel erg op mijn gemak bij hem gevoeld!

hij meet alles goed op en daarna mag je prothesen passen om te kijken welke maat je mooi vind!

na het gesprek met van der Weij krijg je een gesprek met de consulente.. zij verteld wat meer over de ingreep en eventuele complicaties.. uiteraard kan je haar al je vergeten vragen nog stellen!

al met al ben ik toen een uur binnen geweest! en de meiden achter de balie vond ik al net zo aardig!

Ik hoop dat jouw gesprek je ook een goed gevoel gaat geven!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!!

ik krijg trouwens 255 cc anatomische prothesen voor de spier..

(en wees er maar op voorbereid dat hij sowieso anatomische prothesen voor de spier gaat adviseren! haha, dat doet hij namelijk bijna bij iedereen!)

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii!

Ja ik vind het heel spannend. Helemaal omdat ik gister gebeld heb en morgen meteen terecht kan omdat er iemand uit viel.

Jeetje 23 april is al erg snel. Fijn om te lezen dat het een rustige aardige man is die de tijd neemt. Ik heb best wel wat vragen zoals of het mogelijk is om daarna nog borstvoeding te geven, wat de complicaties zijn, of de kosten voor een tweede operatie gedekt zijn als de eerste bijvoorbeeld helemaal mislukt, wat voor mij de mogelijkheden zijn, of het er natuurlijk uit kan zien en voelen etc.

Ik moet mijn vragen allemaal even netjes opschrijven, anders weet ik zeker dat ik morgen de helft vergeten ben haha. Ik heb hier op het forum echt hele mooie borsten voorbij zien komen die er heel zacht en natuurlijk uit zien, dat is ook mijn streven.

Anatomische voor de spier heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen bij dr van der Weij. Wat is jouw cupmaat nu? En hoe groot worden je borsten met 255cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vragen opschrijven is inderdaad een goed idee! dan kun je niets vergeten in ieder geval!

een hoop vragen zullen al beantwoord worden tijdens het gesprek zelf, maar soms heb je nou eenmaal vragen, zoals inderdaad vergoeding van een operatie bij een eventuele complicatie, die hij niet standaard meeneemt in zijn consult!

ik heb nu 70A, en ik hoop op een kleine C uit te komen.. 255cc is niet zoveel, maar meer kon er bij mij helaas niet in :unsure: dus ik zal het ermee moeten doen! :rolleyes:

Eetje (een andere gebruiker hier op het forum) is vorig jaar september geopereerd, zij heeft ook 255cc op de spier gekregen en zij heeft daar echt hele mooie grote borsten aan over gehouden! (kijk maar eens in haar album)

ook Blonde Dollie is door vd Weij geopereerd en zij heeft 300cc op de spier gekregen --> zij heeft nu 70F!! :126:

welke maat heb jij op dit moment?

morgen ben je al een hoop wijzer meid! dan weet je het aantal cc's enzo!

en misschien zelfs al een operatiedatum (als het goed voelt natuurlijk!)

ja 23 april is al snel, maar ik ben dan ook al een jaar aan het wachten! ik zou eigenlijk 18 augustus geopereerd worden, maar toen ging ik op vakantie, dus toen zou ik 17 december geopereerd worden, maar toen kreeg ik geen vrij van mijn werk en nu is het dus 23 april.. dus ben blij dat het nou eindelijk gaat gebeuren!

heb jij een voorkeursdatum?

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitgebreide reactie, echt fijn. Ik had mij hier eerder aan moeten melden haha.

Ik heb trouwens nog niet eens mijn leeftijd genoemd haha. Ik ben 24. Is dat erg jong of valt het mee?

Een kleine C is toch een prima maat? Misschien kan er bij mij ook wel niet meer in, ik heb werkelijk geen idee. Vorig jaar waren mijn borsten wel groter, maar toen was ik in het algemeen een stuk zwaarder. Nu ben ik dunner, maar heb ik amper borsten over. Ik zou dus feitelijk wel wat ruimte moeten hebben maar we zullen het zien.

Ik ga eens in haar album kijken. Jeetje 70F? Dat is wel heel groot haha, ze mogen van mij wel iets kleiner hoor anders kan ik het nooit geheim houden:P

Momenteel heb ik 75A. Ik draag bh's maat 75B maar dat is met vulling.

Jeetje een jaar al? Dan ben je vast en zeker blij dat je nu kan! Een voorkeursdatum heb ik niet echt. Als het goed voelt wil ik zo snel mogelijk haha. Moet wel kijken of ik vrij kan krijgen van mijn werk, maar dat moet denk ik wel lukken. Heb jij het iedereen verteld eigenlijk?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid wat fijn dat je morgen op consult kunt!

Ik hoop dat de kliniek en dr van der weij je bevalt,ik zelf ga naar Roddi.

Ben benieuwd hoe je het evaren hebt!

We wonen kennelijk bij elkaar want voor mij is het ook dichtbij!!!

enne....vergeet niet zo een leuk klein pennetje mee te nemen die je aan je sleutelhanger of telefoon kan hangen hihiih

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis!

vind het zelf ook fijn om uitgebreide antwoorden te krijgen, dus ben misschien een beetje lang van stof, sorry daarvoor :69:

ik ben 20, dus ik ben jonger dan jij! Fijn hè dat het tegenwoordig wat normaler wordt om op jonge leeftijd een borstvergroting te nemen. Nu hoeven we tenminste niet te wachten totdat we kindjes hebben gekregen en hangborsten hebben! hihi.. :rolleyes:

ik heb het tegen iedereen verteld en iedereen die erom vraagt krijgt het te horen! haha.. ik wilde er geen geheim van maken, want dan zou het denk ik alleen maar des te meer opvallen..

Gelukkig heb ik van iedereen positieve reacties gekregen en staat iedereen achter mijn beslissing..

Waarom wil jij het zo min mogelijk mensen vertellen?

Bij mij wist iedereen al heel lang dat ik problemen had met mijn kleine borsten, dus de verrassing was niet heel groot toen ik vertelde dat ik ze nu eindelijk ging laten vergroten!

misschien heb je door het afvallen inderdaad wat meer vel over en kan er dus ook wat meer in! morgen weet je het allemaal :126:

70F hoeft van mij ook niet hoor, maar wil achteraf geen spijt hebben dat ik een hoop geld betaald heb en maar weinig mensen er iets van zien!

het belangrijkste is dat je er zelf tevreden mee bent! want als het aan mijn omgeving lag, was die hele borstvergroting nooit nodig geweest hoor! maar ik wil het gewoon voor mezelf en gelukkig begrijpen ze dat allemaal wel..

vind je het spannend??

Liefs! Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marriebarrie: Ik vind het ook erg fijn, maar het blijft spannend. Hihi grappig dat we bij elkaar wonen. Jij gaat ook al bijna toch?

Ik zal het leuke kleine pennetje niet vergeten hoor hihi.

@ SuusBoob: Geen sorry zeggen hoor, ik vind het juist fijn die lange antwoorden.

Het is zeker heel fijn dat we niet meer hoeven te wachten totdat we uitgelebbere melktieten hebben haha :D Maar ik ben wel benieuwd of ik dan nog borstvoeding kan geven en hoe dat gaat, hoe ze er daarna uit zien etc. Allemaal vragen voor morgen! Ik ben zo dat wanneer ik morgen een goed gevoel heb, het liefst vrijdag geopereerd word haha. Maar dat zal wel niet kunnen :P

Ja ik weet het niet. Ik ben bang dat mensen mij misschien oppervlakkig vinden of dat ze het raar vinden ofzo. Dat komt waarschijnlijk doordat ik het idee zelf ook nog een beetje raar vind omdat het ineens zo dichtbij komt zeg maar. Ik heb liever dat mensen denken dat het natuurlijk is, dan dat ik er iets aan heb laten doen. Maar ik ga het wel sowieso 1 vriendin vertellen want zij moet mij helpen met mijn paardje als het gebeurd is. Ik ga niet tegen haar liegen dus dan kan ik meteen zien hoe zij reageert. Misschien valt het wel mee en besluit ik uiteindelijk toch dat anderen het ook mogen weten. Ik praat nooit over mijn borsten. Zeg wel eens voor de grap dat die mierentietjes zo klein zijn dat je ze amper ziet enzo, maar serieus niet. Toch een te grote drempel waar ik dan overheen moet.

In eerste instantie wilde ik ze maar iets groter, een kleine C ofzo. Maar het is precies wat jij zegt, zonde om er veel geld voor te betalen en dat niemand er dan iets voor ziet. Dus ik wil wel graag echte borsten, maar geen F nee.

Ik vind het best spannend ja. Vooral omdat ik mijn blote borsten aan een onbekend iemand moet laten zien. Zelfs mijn vriend krijgt ze amper te zien in het licht omdat ik mij er zo voor schaam, laat staan een vreemde man. Maar goed, daar moet ik maar eventjes doorheen bijten, hij ziet elke dag heel veel borsten haha.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, ik ben benieuwd naar je consult morgen! Wens je heel veel succes in ieder geval.

En ik zou wat foto's verzamelen van wat je mooi vindt die kan je dan laten zien zo heeft hij een beter beeld.

In eerste instantie wilde ik ze maar iets groter, een kleine C ofzo. Maar het is precies wat jij zegt, zonde om er veel geld voor te betalen en dat niemand er dan iets voor ziet. Dus ik wil wel graag echte borsten, maar geen F nee.

Die F is alleen de cupmaat, maar ze zien er niet uit als een F cup. Ze lijken op een mooie volle D cup, dat wil ik zelf ook dus als ik daar een MAAT F aan over houd.. prima :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp je wel hoor meis, het is ook moeilijk om er open over te zijn.. zeker als je dat nooit bent geweest!

anders zeg je toch gewoon dat je van die breast grow pilletjes hebt geslikt! hihi..

nou bereid je maar voor hoor.. van der Weij is echt niet van het gemeut! hij zegt gewoon; okee nu gaan we even opmeten! en dan mag je alles uittreken en op de bank gaan zitten dan gaat hij eerst eens even aan je borstweefsel voelen --> AUW!! :145: hij knijpt gewoon keihard in je borsten! maar wel goed hoor, dan kan hij goed de kliertjes beoordelen enzo.. en daarna gaat hij alles opmeten en puntjes zetten enzo.. hihi.. :154:

Ik vond het ook wel moeilijk hoor om zo alles uit te trekken, maar wat je zegt; die man heeft al 1000'en borsten gezien!

haha je weet het niet, misschien heeft hij toevallig een uitvaller op vrijdag en kan je zo geholpen worden! Zou wel lachen zijn! Dat je nog eerder dan ons geholpen wordt! hihi!! :126:

meid, het gaat allemaal goedkomen! ik hoop zo dat je een goed gevoel bij dr van der Weij hebt!

morgen wel even laten weten hoe het is gegaan hè!!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nou dat was best een korte nacht. Ik heb de nacht liggen denken en woelen en er zelfs over gedroomd haha. Ik kreeg allemaal spookscenario's in mijn hoofd dat het bij mij niet kan omdat er iets raars in zit ofzo.

Vragenlijstje is opgesteld, ik heb een hele collage gemaakt van wat ik wel en niet mooi vind, dus ik ben aardig voorbereid dacht ik zo.

Nou ik heb een heel plan. Ik zeg namelijk gewoon dat ze zo zijn gegroeid omdat ik van de pil over bent gestapt naar een spiraaltje. Dat is ook echt zo, alleen heb ik er helaas geen grotere borsten van gekregen terwijl veel meiden dat wel schijnen te krijgen. En dat is alleen al als iemand er naar gaat vragen.

Auw, gewoon eraan voelen? Oei wat een eng idee haha. Ik ben echt een super preutse trut dus ik moet best even over een drempel heen.

Nou als ik vrijdag al kan, dan kan ik niet want dan mag nooit van mijn werk hihi. Maar volgende week donderdag zou het wel kunnen bijvoorbeeld.

Nou ik laat jullie wel weten hoe het gegaan is! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het overleefd haha.

Ik vond dr van der Weij een hele aardige, rustige man die zijn vak echt verstaat. Ik vond het nogal ongemakkelijk om mijn bh uit te doen, maar goed even over die drempel stappen.

Na wat passen en meten kwam hij tot de verrassende conclusie dat anatomische prothesen voor de spier het beste voor mij zouden zijn. Hij gokte op 350 cc en die heb ik dan ook gepast. Ik vond het onwijs moeilijk om aan de hand van een hempje met kipfile's te bepalen welke maat ik wil. Ik zei dat ik een grote C/kleine D wil en hij dacht dat 350 cc daar wel goed voor zou zijn. Wat denken jullie, ook zoiets?

5 mei zou ik eventueel al kunnen, maar dan kan ik zelf niet. Ik ga morgen bellen om te vragen wanneer dan de eerste mogelijkheid is. Ik vind het wel erg eng hoor, straks wordt het niet mooi en ben ik er helemaal niet blij mee.. En wat over tien jaar? Of als ik zwanger wordt en ze gaan hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!!

Wauw gefeliciteerd ook een mooie maat 350 cc :136:

Ik hoorde hier veel dames zeggen wow 70 F is groot maar het valt mee hoor!

Ik heb ronde dual-plane gekregen 325 cc. Ik ben ook naar een 70 F gegaan nietgeheel de bedoeling maar dat terzijde hihi :blush:

Ik ben ook groot en smal vanmezelf maar het staat precies goed! Lijkt eerlijk gezegt meer een kleine D!

Dus kortom soms moet je niet naar de maat kijken maar naar het aantal cc's wat je mooi vind ;)

Hij maakt hele mooie boobies dus dat het niet mooi word hihi nee dat gebeurd niet hoor meid!

Als je zwanger word zullen ze niet gelijk mega gaan handen hoor! Ligt er ook wel een beetje aan in hoeverre je borsten groeien, wel heb je meer kans op hang bij voor de spier als achter of dual-plane.

Meid laat het over je heen komen komt goed! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha wat een verrassing he; anatomisch voor de spier :152:

maar goed.. ik heb wel het idee dat hij er echt goed naar kijkt! en dat hij het ook wel eerlijk zou zeggen als het niet kan!

350cc!! WOW!! dat is echt superveel!! Blonde Dollie is ook door vd Weij geopereerd en die is met 300cc al op een F uitgekomen!!

maar inderdaad een F van nepborsten lijkt om een D van echte borsten..

dus ik denk dat je zeker uitkomt op de maat die wil!!

en mocht het wat groter uitvallen; daar wen je zo aan joh!!

lees juist alleen maar verhalen dat de meiden ze liever groter hadden gewild enzo..

en tja, elke operatie of ingreep aan je lichaam heeft onderhoud nodig! dus over 10 jaar zal je misschien wel weer geopereerd moeten worden, maarja een permanent moet ook om de 12 weken opnieuw gezet worden en botox moet je ook om de zoveel weken opnieuw laten inspuiten.. Zo ook nepborsten!

maar bij de ene is het 10 jaar bij de ander 15.. en het ligt er maar net aan wat je zelf wilt he! de prothesen gaan in principe levenslang mee, maar in de loop der tijd veranderd je lichaam natuurlijk..

ik heb er ook nog geen ervaring mee, dus kan je er helaas niet veel advies over geven.. maar ik denk dat je ooit in de leven nog wel een keer onder het mes moet om de boel weer een beetje op te kalefateren..

heb je er wel een goed gevoel over? of zou je nog eens bij iemand anders op consult willen?

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blonde Dollie heeft ook een smalle omvang namelijk 70 dan kon je heel snel uit op grote cupmaten!

70 F = 75 E = 80 D zo zie je maar hihi! Is wel een rot maat hoor!

Ja meid ze zullen over een aantal jaren toch wel vervangen moeten worden maar ik hoor ook zat dames die na de zwangerschap nog 15 jaar zijn doorgegaan. Meestal laten mensen een wissel doen omdat ze het zelf minder mooi vinden maar de protheses zijn dan gewoon nog goed. Kortom als jij een beetje hang niet zo erg vind so what dan kunnen ze nog 10 jaar mee :136:

Zelf als het er nog prima uitziet na kindjes denk ik dat ik het gewoon laat zitten!!

Natuurlijk als ik rond de 35 a 40 ben dan zal het toch echt wel moeten hihi maar dat zien we dan wel

Hihi ja Weij plaats alleen maar anatomisch voor de spier maar is wel heel mooi!!

En voor de spier heeft ook veel voordelen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de geruststelling meiden! Ik heb er even een nachtje over moeten slapen, maar ik heb vanochtend mijn afspraak gemaakt.

Woensdag 11 mei word ik geopereerd, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Ik vind het nu al eng! Hopelijk worden ze niet veel te groot en ziet het er wel natuurlijk uit.

Ik heb niet de behoefte om nog bij iemand anders op gesprek te gaan, dus dat ga ik ook niet doen. Dan ga ik waarschijnlijk alleen maar twijfelen en dr van der Weij heeft een positieve indruk bij mij achter gelaten. Hopelijk zijn mijn boobs dan al mooi voordat de zomer echt begint.

Hebben jullie misschien enig idee of er ook goeie sportbeha's te gebruiken zijn die dunne bandjes hebben? Die bh's van de kliniek hebben van die dikke banden en als het al eerder mooi en warm wordt, draag ik liever sportbh's met een spaghetti bandje.

Oh ik vind het echt nu al spannend. Zoveel jaar over getwijfeld en het nu gewoon doen. Ik hoop zo dat het mooi en natuurlijk wordt en dat er geen complicaties optreden.

Ik heb het trouwens vandaag wel aan een vriendinnetje verteld. Ik kan niet tegen haar liegen en ik zie haar elke dag dus het gaat haar zeker opvallen. Zij reageerde wel verrast maar ook positief en staat 100% achter mij. Wat een fijn gevoel is dat zeg, ik ben daar echt blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid! GEFELICITEERD!!!!! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

EINDELIJK BOOBIES!!

ik ben heel blij voor je!! supergoed!!

ik heb ook het volste vertrouwen in vd Weij en je kan voor dat je onder het mes gaat nog mijn resultaten even checken!! :126:

350 cc is denk ik een mooie maat voor je hoor! hij kijkt echt goed naar je lichaam en wat er bij je past! ik zou me er dus niet al te veel zorgen overmaken!!

11 mei al!! dat is echt supersnel!

BH's met dunne bandjes weet ik eigenlijk niet, maar bij de Hema hebben ze ook sportbh's en die zijn wat lager uitgesneden enzo.. maar dunnere bandjes weet ik eigenlijk niet..

wat fijn dat je vriendin zo positief reageerde, geeft je toch ff een goed gevoel hè!

geniet van het mooie weer vandaag!!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan rol ik van het voorsteltopic naar het operatie verslagen topic. Met een datum op de planning, is het nu echt 'the real thing'.

Woensdag 11 mei is het zo ver, dan word ik door dr. van der Weij geopereerd en kan ik deze zomer niet genieten van een vol decollete. Dan kan ik eindelijk mooie bikini's en mij sexy voelen op het strand. Geen jaloerse blikken meer naar meiden met een mooie volle boezem. Ondanks dat ik het doodeng vind, kan ik ook niet wachten.

Tijdens mijn eerste consult heeft dr. van der Weij mij erop gewezen dat 350cc anatomisch voor de spier het meest mooi en natuurlijke resultaat gaat geven voor mij. Ik hoop dat dit niet veel te groot word, maar ik vertrouw op de arts.

Ik ben nu al zenuwachtig hihi. Ik moet echt nog het vertrouwen krijgen dat het mooi wordt en goed zit, maar dat komt hopelijk vanzelf. Ik heb in ieder geval al heel veel aan jullie posts en verslagen, dus dank daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mini ,

succes met het aftellen !!

ik heb ook 350cc maar dan ronde achter de spier !

veel leesplezier hier op het forum !

indien vragen : vuur maar af , er is hier altijd wel iemand die je kan helpen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.