Ga naar inhoud

Minimouse : 11 mei 2011 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Haai..

Dat moet geen probleem zijn lijkt me.. Je draagt hem toch geen hele dag? Uurtje of 2 a 3 moet kunnen hoor.. Haha dat vond ik ook vreselijk die harde tepels..

Zo 80 d mooie maat. Welke maat zit je van kliniek bh? Ik had een 75c maar daar zaten ze er strak in pfoehh helemaal gepusht.. Heb je nog geen bh gepast? Ik kon het niet laten met week 3 kreeg ik me eerst bhtje:)..

Oke gelukkig:) ik hou personlijk wel van grote borsten daarom wil ik ze over ff wat groter laten doen:)..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiii,

Nee ik draag hem zeker niet de hele dag. Alleen even naar de bioscoop, inderdaad een uurtje of drie ongeveer. Ja ik vind dat zo vervelend die doorschijnende tepels. Dan moet ik al een wollen trui aan doen om het niet te zien en daar heb ik niet zoveel zin in haha.

Mijn kliniek bh is 80C, maar die zit ook niet zo lekker meer. Die randjes drukken heel erg in mijn huid, ik heb allemaal striemen als ik hem uit doe. Ik las ergens dat de HEMA ook een mooie heavy sports bh's verkoopt dus ik denk dat ik die maar eens ga scoren. Ik heb nog geen gewone bh gepast, daar wacht ik echt mee tot zes weken denk ik. Straks veranderen ze nog en dan pas ik ze niet meer haha.

Nou ja, als je dat graag wilt kun je over een paar jaar twee maatjes groter kiezen toch?:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat kan wel hoor:).. Gewoon lekker van genieten..

Ja, dat heb ik ook.. Die randen van die sport bh staan ook in mijn borst.. Maar draag hem s nachts nog steeds haha.. Durf nog niet zonder te slapen.. de sport bh van de kliniek ziet er niet te klein uit, bij mij zit het er veel voller in.. Misschien als je paar weken verder bent dat ie fijer aan voelt..

Ja, je borsten zijn al erg veranderd.. Heel mooi.. Verwacht dat ze kwa maat niet veel zullen groeien denk dat je dat achter de spier vooral hebt.. Maar die d heb je zeker:) wat zijn je maten nu?

Ja, eerst kinders mocht het lukken natuurlijk en dan mooie volle e fzo:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij vooral zo vervelend voelt omdat mijn huid heel gevoelig is. Ik zal binnenkort wel gaan vervellen denk ik.

Ik verwacht ook niet dat ze nog geen groeien, maar misschien qua vorm nog iets veranderen? Volgens mij moeten ze nog wel een beetje indalen. Ik zal het morgen even vragen aan dr. van der Weij tijdens mijn controle. Ik vind het trouwens ook eng om iets met een beugel te passen hihi. Wacht er gewoon nog eventjes mee :) Ik heb ook wel foto's van meiden hier op het forum gezien, waarbij ze ook voor de spier nog heel erg veranderden in die zes weken.

Thanks! Ik heb nu ondermaat 73 en bovenmaat 93. Dat heb ik al een tijdje, dus ik denk dat dat wel zo blijft :)

Jeetje een volle E klinkt wel heel groot hihi. Draag je nu 75D?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, dalen zeker ja.. Ik was de eerste weken verdrietig ik zag die prothese zitten van op zij dacht echt wat heb ik nu toch weer gedaan, maar is allemaal goed gekomen.. :) nee, moet je dan zeker niet doen.. Ik heb toen 1 gepast en was precies goed.. Had ff een boost nodig was in t begin niet super gelukkig namelijk.. Maar gewoon wachten tot 6 wekem po en dan fijn shoppen:)..

Mooie maat hoor:) ik wil ook gewoon blij zijn met ze maar had er gewoon meer van verwacht kwa grote en projectie en als je dan na die werken van plovier kijkt, en dan te weten dat ik eigenlijk na hem wilde maar wanneer ik kon, was plovier met vakantie..

Ja, ik draag 75 d maar die beugel pikt in me borst die zit er niet helemaal goed om heen snap je? Dus weet niet of ie dan te klein is?

Geniet van je mooie boobies liefs

Jaa, dalen zeker ja.. Ik was de eerste weken verdrietig ik zag die prothese zitten van op zij dacht echt wat heb ik nu toch weer gedaan, maar is allemaal goed gekomen.. :) nee, moet je dan zeker niet doen.. Ik heb toen 1 gepast en was precies goed.. Had ff een boost nodig was in t begin niet super gelukkig namelijk.. Maar gewoon wachten tot 6 wekem po en dan fijn shoppen:)..

Mooie maat hoor:) ik wil ook gewoon blij zijn met ze maar had er gewoon meer van verwacht kwa grote en projectie en als je dan na die werken van plovier kijkt, en dan te weten dat ik eigenlijk na hem wilde maar wanneer ik kon, was plovier met vakantie..

Ja, ik draag 75 d maar die beugel pikt in me borst die zit er niet helemaal goed om heen snap je? Dus weet niet of ie dan te klein is?

Geniet van je mooie boobies liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik heb mijn controle gehad. Dat ging snel, ik stond zo weer buiten. Van te voren had ik allerlei vragen in mijn hoofd, maar tijdens de controle was ik alles vergeten. Gelukkig bestaat er zoiets als dit forum haha.

De pleisters zijn eraf en de hechtingen zien er al heel goed uit. Ik ben super tevreden over waar en hoe ze zitten, hopelijk zie je die straks helemaal niet meer.

Verder zat volgens mij alles goed. Dr van der Weij zei dat hij ze al erg mooi vond en dat ze alleen nog maar mooier en natuurlijk worden omdat ze nog iets in moeten dalen. Ik ben blij!! :D Vanavond beginnen met het smeren van de litteken creme.

Ik heb een hele kleine rimpeling aan de binnenkant van de linkerboob. Je ziet niets en je voelt het alleen als je echt drukt. Ik had even gevraagd of dat goed was. Hij zei dat dat bijna onoverkomelijk is omdat de prothese dan 'duwt' tegen de pocket. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik vind het helemaal niet erg hoor, je ziet het toch niet, maar ben wel nieuwsgierig :) Mijn huid zit ook nog erg strak daar, dus misschien trekt het nog weg als mijn huid was losser wordt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh, ik kon het niet laten. Heb uit nieuwsgierigheid toch bh's gepast bij de Hunkemoller. Ik pakte eerst een 75C en een 75D uit het rek. De C kwam ik niet eens half in en bij de D had ik twijfels. Ik aan die vrouw gevraagd 'neeeeeeeeee, veel te klein. Je moet een 75e'. WAT?! Zij een 75E halen en ja hoor, paste perfect! Ook nog even van een ander merk geprobeerd, ook perfect! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik heb er 5 aangehad ofzo en heb er uiteindelijk stiekem vast eentje gekocht (de goedkoopste hihi). Je hebt toch even de tijd om te ruilen, mochten ze ineens kleiner worden of iets.

Bij een andere winkel ook nog gepast, maar ook daar was de 75D te klein. Echt bizar, kan het mij absoluut niet voorstellen want zo groot zien ze er echt niet uit, maar ik neem aan dat die verkoopsters er wel verstand van hebben.

Woeehoeeeeeeeeeeeee ben zo blij!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jij daar!! ja jij, met die dikke boobies!!! :136:

wooooow!! wat een mooie maat zeg!! wat zul je daar gelukkig van zijn!!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!! big boobies!!

Groot gelijk dat je je niet meer kon inhouden hoor!!

je hebt nu eindelijk tieten en dan moeten die BH's er komen ook!!

ik doe ze stiekem ook elke avond even aan hor! gewoon om even te kijken hoe het staat en om er gelukkig van te worden!! hihi!!!

vond je het ook zo leuk om te zeggen tegen die verkoopster; ehm mevrouw.. deze is te KLEIN!!! hahahahaaha...

leuk he!??

geniet er maar lekker van meis, dat heb je verdiend!

hoe gaat het voor de rest?

om nog even terug te komen op die rimpeling; dat herken ik wel hoor!

heb het ook af en toe, vooral als ik op mijn zij lig, dat ik dan ineens rimpels voel (niet zie!)

het zal inderdaad wel met die pocket te maken hebben.. vind het niet zo heel erg hoor, dat heb je nu eenmaal met nepborsten; er zitten voor- en nadelen aan!

zolang je ze niet kan zien, vind ik het allemaal wel prima!!

hoe sta jij er tegenover? vind je het eng?/

Veel liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiiiii

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben er echt zoooo blij mee! Was wel gek, want als die bh's daar zo hangen dan zien ze er huge uit. Vandaar dat ik eerst die C uit het rek pakte. Maar als je ze eenmaal aan doet valt het wel mee!

Ik wist het niet zo goed, qua maat. Mijn vriend was mee en die riep de verkoopster. Zij zei meteen 'nee, die is te klein.' Wat ik super grappig vond was dat ze zei 'ja je hebt echt volle ronde borsten, dan heb je al snel een grotere cup'. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik vraag mij af of zij zag dat die volle ronde borsten niet puur natuur zijn hihi. Denk jij trouwens dat ze nu nog kleiner kunnen worden? Dat zou ik stiekem wel jammer vinden, als ze ineens weer krimpen :P

Nu kan ik al helemaal niet meer wachten om gewone bh's aan te doen. Het voelt zo onwijs goed om die A'tjes te kunnen laten hangen en een grote bh uit zo'n rek te kunnen sleuren. Echt wauw! Helemaal euforisch hihi. Alsof je chocola eet, i love them!!

Gister hadden wij vrienden over de vloer en ik had best een strak truitje aan. Ik merkte wel dat ze naar mijn boobs zaten te kijken. Ze weten niet dat ik er iets aan heb laten doen, dus dat was best spannend. Maar ik voel mij zoveel zekerder nu. Ik gooi ook met gemak mijn bh op de vloer bij mijn vriendje, terwijl ik 'vroeger' het liefst mijn bh aan hield. Nu trek ik hem met het grootste gemak uit want nu heb ik mooie grote boobs!

Voor de rest gaat het allemaal goed. Mijn littekens zien er echt al goed uit. Die smeer ik nu twee keer per dag in met dat spul van de kliniek. Ik weet alleen niet precies hoeveel ik erop moet smeren. Ik doe maar lekker veel, beter dan te weinig denk ik. Ik heb ook steeds minder pijntjes. Alleen met gekke bewegingen en soms wat steekjes maar dat is amper noemenswaardig. En hoe gaat het met jou??

Morgen ga ik voor het eerst autorijden en weer werken, best spannend. Ik hoop niet dat iedereen vet op mijn boobs gaat letten, maar dat zal wel haha. Toch wel gek om er dan zo over te praten op je werk.

Ik vind die rimpeling ook niet erg hoor. De eerste keer schrok ik er wel van, maar mijn vriend voelt het amper en toen dr. van der Weij zei dat vrijwel iedereen dat heeft vond ik het wel oke. Wat je zegt, er zitten voor en nadelen aan. Maar die nadelen wegen ECHT niet op tegen de voordelen! Zolang je het niet kan zien inderdaad, kan ik er niet mee zitten. En 1 rimpel is gewoon een ader hahaha :P

Dikke kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaaha!! al die vrienden van jou denken ineens; wooow, die borsten van haar zijn eigenlijk best wel groot.. dat is me nooit zo opgevallen:p

gewoon lekker in hun waan laten, toch?? heb je lekker wat binnenpretjes!

zou wel lachen zijn als die verkoopster niet zag dat ze nep zijn! ik vind die van mij best wel natuurlijk lijken, ook omdat ze niet heel dicht op elkaar staan enzo (wat ik zelf wel jammer vind) dus kan me voorstellen dat niet veel mensen ze er 'nep' uit vinden zien!!

ja bij mij is een rimpel ook een ader! whahaha, die is gewoon lekker naar buiten geduwd natuurlijk!! nou hij zakt vanzelf weer terug;-)

volgens mij gaan ze niet echt krimpen hoor! in ieder geval geen hele maat!

ben nu 5 weken po en moet eerlijk zeggen dat ze qua maat niet meer veranderd zijn sinds 2 weken po.. dus misschien komt dat nog ofzo??

wel zijn ze qua vorm en hardheid veranderd! ze voelen nu meer als natuurlijke boobs en als ik loop voel ik ze heen en weer gaan!! dat is echt een heel raar gevoel joh!! eerst had ik dat natuurlijk nooit!!! hahahahaa

voor de rest gaat het allemaal zo super goed! kan niet wachten tot volgende week, dan kan ik lekker mijn sexy bh'tjes aan gaan trekken en eindelijk bed ook mijn boobies showen! (hield tot nu toe voor de zekerheid mijn BH altijd aan, vond vriendlief wat minder leuk, maar begreep het uiteraard maar al te goed!)

heb jij al het idee dat ze wat zachter worden enzo? gaat snel he! al bijna weer 3 weken po jij!

ben je lekker aan het smeren met die littekencreme van de kliniek? ik vind het wel een fijne creme! mijn potje is nog bijna helemaal vol (terwijl ik echt 2 keer per dag smeer) dus hoop dat ik er nog heel lang mee kan doen..

denk dat ik bij de 3 maanden po check om nog een potje vraag, voor de zekerheid:P.. of anders of hij me iets kan aanraden wat ik erop kan smeren, wil wel dat ze mooi blijven natuurlijk!!

oeh spannend voor het eerst weer autorijden! laat maar even weten hoe het ging!

wanneer ga je weer naar school??

liefs, Suus! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja, ik hoop dat dat zo makkelijk gaat en dat ze het inderdaad denken. Het zou best kunnen hoor, ik schommel met alles behoorlijk en ben al eens van een A naar een kleine C gegaan. Dus kan best dat ik nu van een A naar een grote D ben gegaan haha.

Ik vind die van jou ook heel natuurlijk lijken! Ik vind ze echt heel mooi, mag je super trots op zijn. Je hebt ook echt schattige bh's gekocht trouwens :) Staat je goed! Heb je al gekeken hoe het eruit ziet met een bh met een shirtje er overheen? Ik dacht gister echt, woow.. HUGE!! Daar moet ik nog erg aan wennen.

Als ze zo dicht bij elkaar staan is inderdaad wel mooi, maar een stuk minder natuurlijk. En als ze straks helemaal zacht zijn dan kun je toch een spleetje maken met een mooie bh? :)

Ik heb nu volgens mij geen vocht meer, dus ze zouden niet heel erg moeten kunnen krimpen. Nou ja, we zien het wel. Als de bh straks te groot is ruil ik hem gewoon om voor een kleinere. 75D is wel een handigere maat qua shoppen want bij de Hunkemoller hadden ze niet zo heel veel bh's in 75E. Wel een paar hele mooie, maar die waren bijna 50 euro. Dat vind ik te duur om alvast mee te nemen, dus dat komt over 4 weken wel. Lijkt mij trouwens heel gek om straks ineens gewone bh's te dragen. Volgens mij is dat echt onwijs wennen.

Het zou kunnen dat ze niet heel erg meer veranderen toch? Wij hebben ze natuurlijk voor de spier en volgens mij veranderen ze vooral wanneer je ze achter de spier hebt. Je moet het eigenlijk even bijhouden met foto's, want ik zag eerst van bovenaf ook geen verschil, maar op foto's wel. Meewiebelen heb ik nog niet meegemaakt, maar ik kan mij voorstellen dat dat heel gek is de eerste paar keer. Ik heb dat ook nog nooit echt gehad, want zelfs mijn kleine C propte ik in een push-up bh en dan hebben ze weinig kans om te wiebelen. Alleen als je zonder bh de trapt op rent of iets in die richting.

Ik heb wel het idee dat ze al een beetje zachter worden. Ik heb alleen nog niet overal gevoel, heb jij dat wel al? Het lijkt ook alsof het soms terug komt en dan weer verdwijnt om op een andere plek terug te komen.

Ik ben lekker aan het smeren met de kliniek creme ja. Vind het ook zeker fijn spul, smeert lekker makkelijk en het voelt goed aan. Bij mij zitten de knoopjes er nog aan, dus daar moet ik wel een beetje voorzichtig mee doen want als ik daar hard overheen wrijf doet het zeer :P Die knoopjes vallen er vanzelf af volgens dr. van der Weij. Misschien dat ik tegen die tijd ook nog wel een potje vraag, desnoods koop als dat moet. Is toch wel fijn om voor de zekerheid te hebben.

Ik ga vandaag weer voor het eerst werken en dinsdagavond voor het eerst naar school. Ik doe namelijk een deeltijdopleiding :) Dus even kijken hoe dat allemaal gaat.

Fijne dag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennnnnnnnnnnnnnn alweer bijna vier weken PO! Lekker een weekendje weg geweest en ik heb bij New Look een leuke bikini gescoord hihi. Maat 42 topje en die is zelfs nog een beetje aan de kleine kant. Woeehooeee!!

Ik begin steeds minder last te krijgen. Nu heb ik alleen nog af en toe een steekje en het voelt ook al een stuk beter als ik buk. Ik heb niet steeds meer de neiging om ze vast te houden als ik buk, dat staat ook zo stom haha. In het begin had ik echt het idee dat ze er anders uit zouden vallen haha.

Qua maat en vorm zijn ze volgens mij nog best hetzelfde gebleven. Ik heb trouwens wel, als ik de gekocht bh aan doe, dat het midden verbindingsstukje en het begin van de beugels een beetje van mijn huid af staan. Is de omtrek dan te groot? Ik heb hem op het kleinste gaatje gedaan.

Ik ben zoooooooooooooooooooooo blij met mijn boobs! Heb nog geen seconde spijt gehad, ik geniet er onwijs van. Heerlijk om mij eindelijk echt een vrouw te voelen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meis,

Fijn dat je zo blij bent met je boobs:) ik wilde ff reageren op de bh.. Ik heb dat ook een beetje dat heeft bij mij te maken met de stand van me borstkas.. Ik draagde de verkeerde maat bh. de beugel hoort vrijwel om je hele boob te zitten (dat verklaard ook dat we een E cup nodig hebben onze borsten zijn breed ). Ik denk dat je bh wel goed zit. Heeft de mevrouw in de winkel niet geholpen? Ik pakte altijd D uit t rekt terwijl ik me even terug liet meten en tot men schrik moet ik een E hebben.

Geniet van je boobs

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

thanks voor je reactie! Ja die mevrouw heeft mij wel geholpen, maar ik heb hem vorige week al gekocht. Vorige week zat hij nog prima, maar hij begint nu anders te zitten. Dan veranderen mijn boobs toch nog echt van vorm denk ik waardoor ze breder worden en mijn bh niet goed meer past. Het kaartje hangt er nog aan dus ik kan hem eventueel nog ruilen als het zo blijft.

Tot je schrik? Is juist goed toch?:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh misschien toch te vroeg gekocht dan? Misschien terug brengen of nog ff keer passen in de winkel?

Ja, breeder zullen ze niet worden haha. Miss dalen ze nog? Maar de beugel moet om je boobs zitten en dat hij iets open staat is niet erg.. Ze zijn tenslotte niet zo vormbaar als echte borsten, denk dat veel vrouwen met een bv dat hebben, voorheen heb ik dat ook niet gehad.. Ik zou voor de zekerheid ff terug gaan na de winkel waar je hem gekocht heb.

Wat is je omtrek nu van boobs? Mijn 74 onder boven 95/96...

Ja, E is maar de maat van de bh.. Vind ze er niet uit zien als E..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga inderdaad wel even langs de winkel, vragen hoe of wat precies :) Maar dat doe ik dan wel als ik zes weken PO ben, kan ik meteen allemaal nieuwe bh's kopen die goed passen.

Dat zou het ook kunnen zijn, ze zijn natuurlijk ook nog heel hard en niet echt vormbaar. Ze moeten nog wel ietsje indalen, maar veel kan het niet zijn.

Het is een padden beugel bh. Ik zal vanavond even een foto maken en in mijn album zetten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiii,

Yeah, vier weken PO! Ik heb wat nieuwe foto's geplaatst met mijn nieuwe bikini waar ik onwijs blij mee ben, mijn bh en met een topje met gewone bh aan. Ook nog twee foto's van mijn littekens en wat 'gewone' foto's. Ik ben zo blij, ik vind ze echt prachtig!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Yeah eergister is het eerste knoopje eraf gevallen en gister ben ik er weer twee 'verloren'. Nog maar 1 knoopje en dan ben ik hechting vrij!

De boobs beginnen al aardig zacht te worden en ze wiebelen zelfs al een beetje mee als ik de trap of en af loop. Yeaaaahh ben zo blij!

Gister had ik mijn zachte sportbh aan van de Hema, met een truitje die best wel laag was. Ik zag gewoon dat mensen er naar keken hihi. Dan ben ik zo trots. Echt bizar dat ik dan zo trots ben, maar ik voel mij gewoon zooooooooooooooooveel zekerder, heerlijk!!

Nog anderhalve week en dan mag ik gewone bh's aan yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiiiiiiiii,

Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Nog maar zes dagen woehoee, de tijd gaat zoooooooooooo snel echt niet normaal. Ik heb nu voor het eerst de hele dag die light sportbh aan van de Hema, want die zit gewoon veel lekkerder dan die kliniekbh. Mag vast wel vind ik.

Ik heb 1 bh bij de Hunkemoller geshopt en vandaag vier via de wehkamp. Ik heb nogal moeite met de juiste maat vinden. 75 is blijkbaar te ruim, dus moet ik 70. Maar wel 70E of 70F en die zijn er niet echt heel veel. Ik heb via de wehkamp drie keer 70E en 1 70F gescoord. Ze komen morgen binnen, ben erg benieuwd of ze passen!

Liefssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vandaag ben ik zes weken PO :1bouncingboobs: Heerlijk! De tijd is best snel gegaan :D

Ik ben ontzettend blij met mijn boobs. Eerst was ik bang dat ik misschien te weinig cc had genomen, maar nu heb ik dat gevoel totaal niet meer. Ik vind ze prachtig, ze passen mooi bij mijn lichaam en ze zien er natuurlijk uit. Van te voren had ik echt niet verwacht dat ze zoooooooo mooi zouden worden :1big_boobs:

Van het weekend ga ik lekker bh's shoppen. Ik hoop dat het lukt want ik draag nog 70E/70F en dat is in de Nederlandse winkels niet de meest gangbare maat haha. Maar het komt vast goed. Vandaag en morgen nog even lekker met zachte sportbh van de Hema aan.

De eerste dag met een gewone bh wil ik niet meteen de hele dag op mijn werk zijn. Gewoon rustig opbouwen.

Ik slaap overigens nog steeds met mijn sportbh aan, dat voelt lekker veilig. Even kijken wanneer ik eens zonder ga slapen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.