Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

heey vicky,

bij mij lukt het ook redelijk het slapen.. en auto rijden gelukt..? ik moest vanochtend ook met de auto na een vergadering van het werk. lopen geeft te veel trillingen. maar auto rijden ging echt goed, heb nergens last van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat geloof ik Vicky! Heb vanmorgen aan de verpleegkundige gevraagd wanneer ik weer mocht autorijden, zij adviseerde me nog een weekje te wachten. Ben nu 12 dagen po.

Heb je stuur bekrachtiging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ja klopt. ik had er niet zoveel last van. maar goed ben ook een week verder met herstel. zo kan ik nog niet fietsen dan heb ik te veel pijn. haha wel grappig wel auto kunnen rijden maar niet kunnen fietsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah das wel fijn met stuurbekrachtiging. Die heb ik niet :(

Ja kan ik me voorstellen moet je toch kracht voor zetten om te schakelen.

niks forceren hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Ik dacht laat ik jou topic ook eens even doorlezen. Meid wat een gedoe heb je achter de rug zeg, en dan ook nog zo'n kloothommel van een ex. Ongelofelijk!

Fijn om te zien dat het nu, ondanks je open wond, wel beter met je gaat. En wow! je hebt al gevoel in je tepel?

Wat fijn voor je zeg! Ik voel nog helemaal niets hahahah. Fijn dat je al kunt autorijden, ik heb het zelf nog niet aangedurfd. Laat me deze week ook nog maar lekker verwennen haha, nu kan het tenslotte nog.

Geniet je ook lekker van het zonnetje? Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja heb ook al vanalles gehad. maar gelukkig mag ik de laatste dag niet klagen. de wond is redelijk dicht aan het groeien! en de pijn word al heel wat minder. heb alleen last wanneer ik te veel heb gedaan en dan ben ik ook wel weer moe.

tja me ex, ag die is gevlogen en ik zie het als een hele nieuwe start. nu kijken ze niet eerst naar de boobs maar na wie ik ben, ook heel erg fijn :rolleyes:

ik ben ook alweer 10 dagen verder dan jij, ben sinds gister weer aan het auto rijden. ik kan zeggen dat lukt wel goed. heb daarna wel even wat steken maar daar is wel mee te leven.

heerlijk het zonnetje die mag zo nog wel een tijdje blijven hoor, kan er nu optimaal van genieten nu ik lekker thuis zit. heel de middag zonnen ben nog nooit zo snel bruin geworden hahah.

laat je lekker verwennen, en je overal na toe laten brengen!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk he, even het onaangename (verplicht thuiszitten na ok) met het aangename (de zon) verenigen ;)

Maakte er gister met mijn moeder een grapje over, als we straks terug op de werkvloer komen en zo bruin zijn.. Heb je vakantie gehad? ;) Nee ben geopereerd :lol:

Fijn dat je wond dicht gaat Silvia. Dan alles netjes worden.

Heb je in mijn topic nog gelezen over de littekencreme?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je topic gelezen. haha ja dat is wat. lekker bruin aankomen op het werk. ik heb nog nooit zoveel in 2 dagen in de zon gezeten als nu. wat heerlijk. en het leuke is, het blijft nog zo een paar daagjes.

ik ben zeker blij dat de wond weer goed dicht aan het groeien is. het begint nu allemaal mooi vorm te krijgen en de littekens worden al erg mooi:D echt fijn dat je al weet wanneer je die littekencreme mag smeren. ik moet 18 mei terug dus ik denk dat ik vanaf dan mag gaan smeren. ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

slim. maar ik weet niet of ik er een creme opmag doet. ivm die open wond die nu langzaam dicht aan het gaan is.

dus houd me boobs wel wat uit de zon hoor :rolleyes: en heb ook nog verband erop zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat mijn wondje over enkele dagen dicht gaat zijn. Het is zooooo gevoelig! Net in het 3landenpunt :-/ ik ontsmet met isobetadine, dan isobetadine-tule erop, en daarbovenop gaasje met zelfklevend verband.

Ik hoop vannacht wat beter te slapen, want deze nacht schuurde mijn bh constant over het wondje. Brrrrrrr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had die open wond op dezelfde plek. en ik deed het ook met ontsmettings middel en gaasjes. maar inmiddels begint er een kleine korst op te komen. hoop voor je dat jou wond ook snel dicht is

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hilde,

haha, pff was er in het begin ook erg van geschroken. heb tussen door ook bloeduitstortingen en een open wond gehad. maar ik mag niet meer klagen. het gaat redelijk goed, de wond is weer lekker dicht aan het gaan, en verder geneest alles redelijk goed. me bloeduitstroting is weer weg. het is nu 21 dagen geleden maar als ik het weer zou moeten doen, zou ik het meteen doen. heb er nu echt geen spijt meer van. ik ben dan in een kliniek geopereerd, maar de vriendelijkheid, enthoussiastme, begrip etc straalde ervan af. ook in het ziekenhuis kwam mijn pc nog even langs om te kijken of alles goed gaat. en ook hebben ze me vlak na de operatie gebeld hoe het gaat.

volgende week ga ik weer halve dagen na school en ga ik kijken hoe dat gaat verlopen.. ik ben benieuwd

als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Patricia,

er zit een mooie korst op de wond. dat is echt 1 gerustelling. denk dat het op school wel goed komt. heb van de week ook al een halve dag gewerkt en dat verliep ook. en ben van het weekend ook redelijk eigenwijs geweest haha. ben ook al 2 dagen op stap geweest. en ja het ging redelijk goed :rolleyes: ow wat is dat heerlijk dat je gewoon kunt dansen zonder dat je moet denken ow uit kijken anders vliegt alles omhoog, hahah.

fiijn paas weekend :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvia,

Ik lees net dat je vent weg is gegaan bij je...idd hij is je niet waard dus geniet van je nieuwe boobs en zorg voor een goed herstel. Ik lees idd wel eens vaker dat er iets open gaat....weet natuurlijk nog niet of het er aan ligt dat je mss toch teveel doet dan ....er staat toch spanning op die wonden. Dus doe rustig aan.

Ik moet nog 15 dagen wachten!!! spannend allemaal hoor.....eindelijk weer lekker kunne bewegen en na mijn verlies van 11,5 kg mss wel een maatje M aan kunnen....van XL naar M.....zou wat zijn....en eindelijk een bh kopen die je in de etalage ziet hangen.....

Ik hoop Silvia dat het jou goed gaat en dat je herstel weer de goede kant op gaat.

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ja klopt hij is foetsie, maar wat ik al had getypt een nieuwe start. miss is dat ook wel beter zo. ja ik lees ook op veel topic´s dat er een stuk van de wond open is. best vervelend ik weet zo ook niet waar het aan ligt. mijn wond ging in de 2e week open. opzich niet veel gedaan na mijn idee maar ja, je weet het niet.

op dit moment gaat het herstel goed. wondje is dicht dus daar ben ik al zo blij mee. alleen kwam ik er vandaag achter dat ik aan de buiten kant rondom mijn tepel geen gevoel meer heb terwijl dit er gister nog wel had. vind het echt vreemd. ik heb het ook nog niet gelezen hierop de forum. ik kijk het even aan en dan zullen we zien.

nog maar 15 dagen heerlijk. zie je er een beetje tegen op..? 11,5 kilo goed man. ik ben voor de operatie ook 10 kilo afgevallen het hoefde niet omdat ik dacht dat je bmi onder de 25 moest zitten. mijn bmi zat tot op de 27. maar het schijnt dat je bmi onder de 30 moest dus was wel een opluchting. maar had toen echt zoiets, we gaan door met afvallen alles wat ik kwijt ben voor de operatie is mooi mee genomen. nu wil ik er nog 5 kwijt en dan ben ik helemaal klaar :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is nooit iets verteld over de BMI. Wat vergoeding betreft dan...maar wilde al jaren afvallen.

Ik ben toen ik 13 was met lijnen begonnen, als ik nu foto's zie was dat niet nodig maar de ha gaf me een 3 dagen dieet omdat ik vond dat ik te dik was. En ja noem een dieet en ik heb het gehad. Heb over die 11,5 kg dan ook 2 jaar gedaan maar de knop moest om en is om maar dat heeft jaren geduurd, lijnen, afvallen, aankomen. Omdat ik mijn borstverkleining wilde moet ik ook voor het herstel en de risico's bij opereren een gezond gewicht hebben. Voor mijn zwangerschap woog ik 68 kg, en ben naar de 84 kg gegaan. Nu zit ik dus op 72,5 kg maar die 68 ga ik niet meer halen denk ik. Was toen ook net 26 jaar en nu 35. In aug. 36 en dan gaat je lichaam ook veranderen.

Maar ben jij niet bang als je nog afvalt je ineens weer borst verliest! Tuurlijk niet erg haha maar meer dat het dan iets slapper gaat worden. Dat is bij mij nl. wel gebeurd, maar goed ben er dan wel 11,5 kwijt en geen 5...geloof dat ik toen nog niet echt heel veel verschil merkte....

Maar goed....als je het rustig aan doet haha. Daarom wil ik nu nog voor de operatie proberen die 70 kg te halen. Dat zou mooi zijn....die 68 kg zou super zijn maar daar ga ik niet naar streven 70 klinkt wel mooi toch....36 jaar, straks een goddelijke tieten en geen buik meer...en toch lekker wat vast te pakken hahahahahahah

Maar goed heb geen vent dus knuffel mezelf maar hhahahahaha

Silvia, rustig aan met je boobie-herstel! fijn te horen dat de wond weer dicht is!

Zorg goed voor jezelf ! ...

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.