Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

sylvia

wat ik uit je verhalen kan halen is dat je een sterke meid bent..

en die gaat het zeker wel redden.

Ik kom er morgen even op terug..

ga nu slapen.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

hihi, ik ga voor me toekomst en voor me eigen leven. en daar doe ik alles aan. dus klopt wel wat je zegt. iedere geval al bedankt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik hoef hem niet meer terug. klikt misschien hard. maar hij heeft de afgelopen 2 weken niks van zich laten horen. ik vind hem behoorlijk respectloos bezig zijn geweest. het is een keuze die ik gemaakt hebt. hij heeft me toen verteld achter mijn beslissing te staan. maar ja denk ook wel dat er meer is. maar goed heb nu lekker de tijd voor me zelf. hoef geen rekening te houden met een partner ook wel lekker hoor haha

als enigste vrouw des huize. en dan door 4 mannen in de watten gelegd worden haha. wel fijn hoor. ik woon half op me zelf. zal veel zelf moeten doen. heb gelukkig wel ouders die me af en toe komen helpen en die ik kan bellen als er iets is.

ja , en ik moet zeggen dat ik wel goed in de watten gelegd word hoor; ze zijn alle 4 even lief voor mij, dat is wel leuk

mijn man, en zonen ze zijn dan ook al 19j-16j-15j he, maar toch helpen ze me goed hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja , ik ben zeer tevreden over hen hoor, en ben wel blij dat ze me zo steunen

want het is toch als moeder wel nodig hoor , dat je hulp krijgt,

Moest ik ze laten doen, ze zouden mijn boterhammen ook smeren hoor.

Maar ja, ik moet toch nog iets kunnen he ,

Hoe is het nu met u 17d later.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn :rolleyes:

was megister dood geschroken.

ik was me boobs weer even aan het bewonderen totdat ik zag dat ik een open wond had net onder de tepel. heb gister avond/ vannacht na mill gebeld. maar hun konden opdat moment niks voor mij betekenen (logisch) heb vanochtend terug gebeld. gelukkig is het niks ernstig. de open wond zit net onder de tepel en is 1 cm ongeveer. dit schijnt vaker voor te komen op die plek. het schijnt goed te genezen. moet morgen wel even op co komen. krijg dan nieuwe gaasjes en ook krijg ik een cup maar kleiner joehoe. zoals verwacht een C. 1 april was de bh al wat te groot maar een C was toen weer net te klein. ben zo benieuwd morgen.

hopelijk groeit de wond snel maar vooral ook mooi dicht :rolleyes: ook heb ik eindelijk een beetje gevoel in me rechter tepel gekregen!! waar kan je een vrouw gelukkig mee maken :rolleyes:

hoe is jou 10e dag..?

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Thuisverpleging is juist geweest

en die wist me te vertellen ook onder de tepel dat het wat onstoken is .

zo het ook zijn dagelijkse verzorging nodig zal hebben.

De wonde is ook nog wat open maar het zal wel mooi genezen zei ze.

Nu het is wel zo , dat ik nu een paar dagen weer nie mag douchen.

Daar het wat te gevaarlijk is , zo er soms wat zeep of zo in de wonde zou kunnen komen

We gaan zien zegt ze wat het geeft naar eind deze week.

Zo ik weer mag douchen of niet.

volgende woensdag moet ik terug op controle , zal dan ook zien wat pc zegt he .

Het gevoel in mijn tepels heb ik nog niet hoor, zelfs voel ik het nog niet zo dat ze aan mijn borst komen.

Maar ja, kan nu ook wel een beetje door de ontsteking zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow dat is ook wat minder. hopelijk is de onsteking snel weg en mag je weer douche. niks erger dan niet mogen douche is er niet haha.

ik had dus vanochtend mij pc gebeld. hij gaf mij het advies om het 2 keer per dag de wond schoon te spoelen met water. maar nu moet ik nog meer uitkijken met zeep. dus heb ik het volgende bedacht. voordat ik ga douche laat ik iemand anders mijn haren was onder de kraan. vervolgens kan ik gewoon douche. haha je bnet wel een uur kwijt in 1 keer terwijl ik er normaal een half uur over doet.

weet jij trouwens wanneer je weer op je buik mag liggen..? ben het op me rug/ zij liggen wel bui:P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het is erg niet douchen, maar ja, moet toch zorgen dat ik

die ontsteking kwijt geraak he;

Nu ik heb zaterdagavond mijn pc opgebeld met dat ik bloed zag en vuil.

En die raade me dan aan voor een thuisverpleging.Zo ik sinds vandaag die heb ingeschakelt.

En zaterdag en gisteren avond mijn schoonzus daar ze verzorgende is .

Ja, op tijd mijn broer vragen voor een ligbad te nemen he, zo er geen water of zeep op de tape's kunnen komen.

Dat zal ook wel schelen e dan.

Nee, wanneer je op je buik weer mag slapen weet ik ook niet, ben ook een echte buikslaper en verlang er ook naar.

Maar ja, ik denk dat het zeker na de 6w zal zijn.

Ik kan ook op mijn zij liggen maar dat voel ik soms nog door de zwelling.

soms heb ik ook zo van de hele koude rillingen maar ja, zal ook wel beteren is nog geen 2w he, van mij.

Nu en doen heb ik zo wel een pijnscheut links sinds de verzorging denk dat het de ontstekingszalf is die zijn werk doet.

dat het dit is dat ik voel .

Nu afwachten morgen weer de verpleegster, we zullen zien he.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, wel grappig dat je je pc in het weekend belt. maar groot gelijk heb je. ik heb ze vannacht nog gebeld :rolleyes: maar ja bij mij zijn ze in de nacht ook bereikbaar dus dat is wel fijn.

ben al een aantal keren wakker geworden op me buik. maar hup dan is het snel weer om draaien haha. maar ik heb ook nog wel last van als ik op me rechter zij ga liggen. leg er altijd een kussen langs voor me arm. dan ligt dat opzich wel.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh zal echt wel weer blij zijn als ik op mn buik kan slapen. Wat een gemis he?

Wat balen Prutseke dat je een ontsteking hebt.. Beterschap ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha al hoewel dat wel heel anders gaat voelen. eerst lagen die g boobs er nog, nu is het een c:P dus mss ligt dat wel niet meer :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tjah tis gewoon een kwestie van wennen silvia daarna slaap je denk ik weer heerlijk gewoon op je buik.

@ prutseke...ai wat jammer zeg dat je een ontsteking hebt opgelopen hopelijk ben je er weer snel vanaf ...veel beterschap:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel goed hoor maar ik denk dat tot ongeveer 6 tot 8 weken dat niet mogelijk is en ook niet echt fijn is...tis maar hoe je eigen lichaam aanvoelt. :blush: Ik ben ook een buik en zij slaper dus ben nou al aan het oefenen voor in juli :155: alleen lukt het nog niet zo :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig, en ben het toen ook gaan oefenen maar dat lukt me toen ook niet. ik moet toevallig vandaag terug voor een co van me open wond zal het dadelijk eens even vragen :rolleyes: dan zal ik het jullie straks laten weten. maar ik denk dat het na 2 weken mag als die knoopjes eruit zijn. en als je het weer kan. maar goed weet het niet zeker! jullie horen het straks van me!!

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werd vandaag door een verpleegster geholpen, en die wist niet goed of het wel of niet mocht. ze gad mij het advies om het zolang mogelijk uit te stellen. omdat er anders veel druk op de wond komt.

heb ook weer een nieuwe bh :rolleyes: ze zij je kan een bh met cup b of c aan :rolleyes: ik zei door maar een cd. ik schrok zo toen ze dat zei. pff. van een bh maat G na een B wow. was echt even sprakenloos

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey, ja klopt, maar ik heb toch gekozen voor een c bh. zat toch iets mooier dan de B bh. maar je moet zo lang mogelijk proberen uit te stellen om op je buik te liggen. zodat er zo min mogelijk druk op je borsten komen!

het wondje is al redelijk aan het dicht groeien. moet wel weer verband er op gaan doen tot dat de wond helemaal dicht is.

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

raar dat de verpleegkundige het niet weet lijkt me toch een standaard vraag want de meeste vrouwen die een bvk doen zijn buikslapers...haha :lol: mr goed gewoon grote bank kussen onder je matras doen lig je wat hoger en kussen onder je knieen en ontlast je zo je rug en lig je wat comfortabeler :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dit waren verpleegkundige op de afdeling, en er zijn ook weer verpleegkunidge op de controle. dat zal denk ik het verschil zijn.

ik begin nu meer op me zij en half op me buik te liggen. het ligt redelijk lekker hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bijna 2 weken PO en ik kan al goed op mijn zij slapen.

Kneuzingen zijn bijna volledig weg joepie!

Mijn ene borst staat wel een beetje dikker dan de andere. Maar je moet al goed kijken om het te zien... Ik hoop dat het gewoon wat vocht is. Uiteindelijk resultaat is pas na 4 à 6 maand, en ik ben nog maar 2 weken :rolleyes:

Van de vorm ben ik nu al supertevreden, daar moet van mij eigenlijk niets meer aan veranderen haha :1big_boobs: straks een eerste kleine autoritje proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.