Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik wil me even voorstellen. ik ben Silvia en ben 21 jaar oud. ik ben ander halve week geleden geopereerd aan een borstverkleining. ik ben van een 80 G naar nu een volle C cup gegaan, ben er echt blij mee. ik ben geopereerd in kliniek sana visie (viasana) in mill. door dokter Bauland. ik heb al 2 jaar zitten denken om een borst verkleining te doen. ik had veel last van me rug, schouders en nek. vorig jaar oktober was de druppel. ik ben toen door me rug gegaan, ik ben dezelfde maand naar de huisarts gegaan deze heeft mij gelijk doorverwezen naar mill. op 1 dec had ik een intake gesprek, ik kreeg een video te zien met foto's van een borstverkleining. bauland vroeg wat ik verwachten van een borstverkleining. vervolgens liet hij mij zien wat hij ging doen. op 1 april was het zover. ik was best wel zenuwachtig niet voor de operatie maar voor de narcose. ik werd toen door een assistente naar een omkleed kamer gebracht. ik mocht me hier omkleden, Bauland is even later gekomen en heeft mij nogmaals uitgelegd wat hij ging doen en vervolgens me borsten afgetekend. voor ik het wist lag ik op de ok. het moment dat ik wakker werd was echt vreemd. ik wist niet waar ik was. ik lag telkens op me zij en werd iedere keer terug gelegt.

ik heb heel veel pijn gehad die dag ze hebben mij 6 keer morfine gegeven en ben een keer bewusteloos geweest. het ergste was gewoon dat ik zelf niet alleen mocht lopen. ik mocht niet zelfstandig naar het toilet er moest altijd iemand mee. iedere keer moest je op de bel drukken. ik zelf werk in de zorg maar nu pas heb ik gemerkt hoe irritant het kan zijn dat je afhankelijk bent van anderen.

de volgende dag mocht ik gelukkig weer naar huis. maandags heb ik nog 1 dag in het ziekenhuis gezeten. ze dacht dat ik een longembolie had. ik kon slecht adem halen. gelukkig was het niet ze ernstig dat ik weer naar huis mocht.

nu ben ik al dus ander halve week thuis, en het gaat steeds beter. a.s vrijdag moet ik weer terug naar Mill, dan worden mijn hechtingen eruit gehaald en dan zie ik echt het resultaat.

al met al was ik wel geschroken van de eerste 4 dagen doordat ik veel pijn heb gehad en ik nog 1 dag in het ziekenhuis heb gezeten.

nou dit was zo'n beetje mijn verhaal.

liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd Silvia met je nieuwe aanwinsten :136:.

Mag ik vragen welke methode er bij jou is toegepast?

Tips over zwelling enzo vind je in de algemene borstverkleining topic en natuurlijk andere borstverkleiningen bij de operatie verslagen. April is een drukke maand hier op het forum want er zijn al een heel veel dames in het begin van april gegaan voor een borstverkleining en daar hoor jij nu ook bij :145:

Rust nog lekker uit en doe het rustig aan en dan komt alles goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvia,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :64: De eerste periode is best nog heftig geweest zo te lezen, gelukkig is het ergste alweer achter de rug! Wens je een voorspoedig herstel toe!

Liefs, :54:

PS: Heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar de operatieverslagen borstverkleinig. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Dank je wel voor je verhaal. Altijd goed om van andere te horen hoe zij het ervaren hebben.

Balen dat je zoveel pijn gehad hebt, maar ook goed te horen dat het nu weer beter gaat. Hopelijk blijft die stijgende lijn zich voortzetten.

Geniet van je nieuwe booby's en uiteraard welkom hier.

Ik mag 9 mei ....dus nu nog 25 dagen! :63:

Groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

bij mij hebben ze de j techniek gebruikt of wel de anker methode. de laatste paar dagen wilde ik graag mijn verhaal kwijt met als doel dat ik ook anderen hiermee kan helpen, om mijn ervaringen met hun te delen. dus hopelijk komt dat helemaal goed. ik wil jullie bedanken voor de steun en ik hoop natuurlijk ook dat het zo blijft gaan zoals het nu gaat. want de eerste periode heb ik zeker niet als prettig ervaren.

morgen mag ik weer terug naar de pc. dus morgen zie ik het resultaat ik ben benieuwd.

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deempje,

Ik was jjou heel veel sterkte, de zenuwe beginnen dadeljk aardig bij je te komen!! maar het is voor een goed doel!!

heel veel sterkte en hou me een beetje op de hoogte. ben wel benieuwd hoe het bij jou is gegaan!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :1boobs:

Jammer dat de eerste paar dagen tegen vielen! Heb je nu nog veel pijn?

Ik ben 8 april geopereerd, mijn verslagje staat hier ook op het forum (lianne 08-04 dr Holtzer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

thanks, jij ook gefeliciteerd he.

nu is het redelijk te doen. alleen savonds heb ik nog veel last. morgen weer terug naar de pc, dus dan alles weer bespreken word er een beetje moe van.

hoe is het bij jou..? jij veel pijn of valt het mee..? is het allemaal mee gevallen..? of had je er toch wat anders van verwacht..? welke cup maat had je? en welke cup maat heb je nu..?

ik heb jou forum al gelezen en volgens mij heb ik er ook een berichtje achter gelaten:D

btw: hoe heb jij de meter van since new boobies op je profiel gezet. ik heb zo;n meter al aangemaakt maar ik weet begod niet hoe ik hem op mijn profiel moet zetten. krijg het niet gevond:$

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Silvia,

Gefeleciteerd met je nieuwe :1boobs:

Die ongemakken heb ik niet gehad hoor, kan wel zeggen dat de pc enorm keek vanmorgen naar me dat ik zo goed was

en dat ik al kon autorijden, mijn armen bewegen en al.

Ik zei hem ook dat ik eigenlijk nergens last van heb, enkel van

de zwelling op de zijkanten rechts.

hou u maar rustig en tot later.

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb erg veel last van de buiten kant van me borsten. en op de plaats waar de knoopjes zitten. maar dat zal denk ik wel een irritatie zijn. ben benieuwd van middag als er andere pleisters op komen. dan zie je je boobs even zonder pleister. daar ben ik echt benieuwd na. maar kanp dat je al kan auto rijden. ik heb het nog niet geprobeerd, denk ook niet dat ik dat al kan. maar als ik ergens heen moet brengt iedereen me weg dus dat is ook weer lekker relax.

hoe reageerde je man/ vriend erop..? de mijne heeft me verlaten echt gewoon triest voor woorden maar ja!

Liefs silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

thanks, jij ook gefeliciteerd he.

nu is het redelijk te doen. alleen savonds heb ik nog veel last. morgen weer terug naar de pc, dus dan alles weer bespreken word er een beetje moe van.

hoe is het bij jou..? jij veel pijn of valt het mee..? is het allemaal mee gevallen..? of had je er toch wat anders van verwacht..? welke cup maat had je? en welke cup maat heb je nu..?

ik heb jou forum al gelezen en volgens mij heb ik er ook een berichtje achter gelaten:D

btw: hoe heb jij de meter van since new boobies op je profiel gezet. ik heb zo;n meter al aangemaakt maar ik weet begod niet hoe ik hem op mijn profiel moet zetten. krijg het niet gevond:$

Liefs Silvia,

Dankje! Hoe was het vandaag bij de co? Heb jij de pc gezien of de verpleegkundige? Afgelopen woensdag bij de 1e controle heb ik de pc niet gezien alleen de verpleegkundige, en dat schijnt bij mn 2e controle (as woensdag de 20e) ook zo te zijn.. :wacko: Ze zeggen dat ik de pc pas zie bij eind co over 4 maanden..

Ik heb er geen pijn meer aan, alles wel heel gevoelig. Soms een steek door mn rechterborst heen maar denk dat dat steken zijn van genezing binnen in.. Het is me ook 100% meegevallen.. Had meer pijn en beperkingen verwacht.. En jij? Is het jou ook meegevallen?

Ik had een E cup en heb nu een volle B cup. Ja ik zag het indd dat je berichtje achter gelaten had heb erop gereageerd :)

Als je op mijn ticker klikt, dan kan je er ook 1 aanmaken en volgens mij moet je dan als je klaar bent de bovenste code hebben de hmtl code dacht ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee silvia ben het met suzan eens wat een kl**tzak zeg..ik wordt er helemaal stil van. <_<

Gelukkig heb je nog steun van je familie die je overal heen brengt enzo.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lianne-> ik heb vandaag co gehad. ik heb alleen de verpleegkunidge gezien. zij heeft de knoopjes verwijderd. maar wat doet dat zeer. pff was behoorlijk rood vertelde ze er even op gaan letten. nu zijn de pleisters eraf. maar wat ziet dat eruit zeg.. pff over een paar weekjes zit er hopelijk weer verandering in. maar ik heb 18 mei weer een controle maar de met de pc.

Suzan-> tja hij zag het ineens niet meer zitten. weet het ook niet. maar goed dan weet je waar je relatie omgedraaid heeft de afgelopen 2jaar. zo'n vent ben ik niet waard. maar het is en blijft wel k*t.

yc-angel-> en dan moet je je voorstellen hoe ik me gevoelt

heb. en het ergste moet nog komen. ik doe dezelfde opleiding als hem. en het leukste daarvan is dat ik in de zelfde klas zit. 1 voordeel zit 6 weken thuis:P dus hoef ik hem nog even niet te zien. hij heeft ook nog maar 1 keer gebeld hoe het met me ging. maar vervolgens vroeg die, wanneer kan ik me spullen op komen halen.. dus ja, wat was nou belangrijker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmiddag ben ik op co geweest, alles was goed. ze hebben de knoopjes verwijderd. sommige plaatsen waren behoorlijk rood, moet die even in de gaten houden. kan een onsteking worden. op 18 mei om half 3 mag ik weer terug komen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit man 2 jaar..wat een kl*j*...en je hebt helemaal gelijk hij is je niet waard.

Tijd heelt wonden silvia, het klikt zo cliché maar het is zo...jah het doet pijn enzo maar je komt er door heen. Wat je niet breekt maakt je sterker en dat zal je straks zeker zijn. :136::116:

En voor wat de wonden betreft, eet meer vitamientjes, stimuleer je immuunsysteem zo blijf jij sterk en krijg je straks geen ontsteking. Drink ook wat citroen thee/sap..het recept staat in de algemene borstverkleining topic...dat helpt ook reinigend van binnen, tegen zwelling etc...

Rust lekker uit en laat je verwennen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie het ook als een heel nieuwe start, nieuwe boobs geen relatie. joehoe dan weet ik zeker dat er een vent niet op me boobs zijn gevallen maar om wie ik ben.

maar het komt allemaal wel weer goed. ik mis hem wel. maar krijg gelukkig heel veel steun van vrienden en familie. en daar ben ik ook echt blij mee en ben hun ook erg dankbaar.

ik heb heel wat geleerd van deze relatie. en heb er de positieve dingen uitgehaald.

en miss is het ook beter dat het over is. dan kan ik echt helemaal voor mezelf gaan en me zelf de optimale rust geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb erg veel last van de buiten kant van me borsten. en op de plaats waar de knoopjes zitten. maar dat zal denk ik wel een irritatie zijn. ben benieuwd van middag als er andere pleisters op komen. dan zie je je boobs even zonder pleister. daar ben ik echt benieuwd na. maar kanp dat je al kan auto rijden. ik heb het nog niet geprobeerd, denk ook niet dat ik dat al kan. maar als ik ergens heen moet brengt iedereen me weg dus dat is ook weer lekker relax.

hoe reageerde je man/ vriend erop..? de mijne heeft me verlaten echt gewoon triest voor woorden maar ja!

Liefs silvia,

he wat erg! dat je man je verlaten heeft.

Is het omdat je een bvk wilde? of iets anders?

De zijkanten van mijn borst recht kan ook soms lastig zijn maar ja, het gaat dan wel weer over.

Ja autorijden voor mij geen probleem maar toch gisteren iets te lang en ik was dan wel moe.

Mijn man, vind ze prachtig en is er zeer tevreden mee, en over.

Dat zei mijn man ook gisteren tegen de pc dat hij prachtig werk geleverd heeft.

en vond dat wel leuk dat hij dat deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wat het precies geweest is weet ik niet. met carnaval is het eigenlijk ook een beetje begonnen. toen had hij het eral over om geen zin te hebben om me te steunen, en dat die operatie op 1 april gezet was. en dat kwam hem helemala niet uit. en bla bla bla. dus denk om de bvk. maar zeker weten doe ik het niet.

fijn dat je man er tevreden mee is :rolleyes: fijn dat hij je goed doet steunen:D

maar goed ik zie het als een nieuwe begin in me leven!! zoals me ouders geen, geen hand voor maar land vol met goede mannen. blijkbaar kon hij het niet aan, of durfde hij het niet en loopt weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, ik hoef hem niet meer terug. klikt misschien hard. maar hij heeft de afgelopen 2 weken niks van zich laten horen. ik vind hem behoorlijk respectloos bezig zijn geweest. het is een keuze die ik gemaakt hebt. hij heeft me toen verteld achter mijn beslissing te staan. maar ja denk ook wel dat er meer is. maar goed heb nu lekker de tijd voor me zelf. hoef geen rekening te houden met een partner ook wel lekker hoor haha

als enigste vrouw des huize. en dan door 4 mannen in de watten gelegd worden haha. wel fijn hoor. ik woon half op me zelf. zal veel zelf moeten doen. heb gelukkig wel ouders die me af en toe komen helpen en die ik kan bellen als er iets is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.