Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

zo weer thuis. alles is goed gegaan. weinig pijn gehad vandaag en dus maar 1keer morfine en iets tegen de nisselijkheid gekregen. mijn pc heeft mijn linker borsr extra verdoving gekregen dit heeft goed gegholpen tegen de pijn. vandaag heb ik ook te horen gekregen dat ik over een paar weken naar huidtherapie. hun gaan mij leren de juiste massage technieken te leren. dit omdat ze vandaag 125 gram littekeb wezels weg hebben gehaald (linker borst). 31 okt moet ik tweug jomen voor de controle bij de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wie weet er hoe het zit met op je zij slapen? Ik ben dat dus helemaal vergeten. Ik heb nauwelijks pijn aan de zij kanten van me borst.

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Verder gaat alles redelijk vandaag maarv2x2 paracetamol op. Merk wel dat de pijn minder is dan de vorige keer. Wel snel vermoeid maar ja als dat alles is :-)

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi silvia,

Fijn dat t achter de rug is!

Zij slapen, tsja, volgens mij heb ik zeker vier vijf weken braaf op mijn rug gelegen en daarna voorzichtig af en toe eens op mijn zij. Als het geen pijn doet lijkt t mij dat je dat eerder al zou kunnen. Maar nu al lijkt me heel vlug. Zou er niet wat meer druk op je borsten komen daardoor? Even wachten totdat de huid wat tijd heeft om weer dicht te groeien? Je hebt je bh aan toch dus stel dat je op ke zij wakker wordt is alles nog goed ingepakt.

Eigenlijk weet ik het dus niet.. Kliniek bellen en vragen....

Rustig aan en herstel ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvia,

Mijn pc zei, ik verbied je niet op je zij of buik te slapen

iedereen voelt zichzelf,

als je kan liggen op je zij kun je het proberen om zo te slapen

weet je ik gebruikte een borstvoedingskussen,om op mijn zij te slapen

zo ik dit in mijn zij legde en er tegen leunde , dan deed het geen pijn.

Met mij na al mijn complicatie's gaat het zeer goed hoor,

wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb,

zelf zie je bijna geen littekens niet meer

moest het zover komen, doe ik het zeker weer en dan wel

direckt , en met de zelfde pc , zou geen ander niet meer moeten hoor.

grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik twijfelde of het mocht. Ik heb dit vorig jaar aan mij pc gevraagd en volgens mij mocht dit wel als het geen pijn doet. In iedergeval als ik nu wakker word op me zij draai ik me wel terug op me rug.

Super prutseke dat alles goed gaat en dat alles toch nog mooi genezen is. Na alle complicaties die je toen der tijd hebt gehad.

Ik heb er ook totaal geen spijt van gehad na de complicatie die ik heb gehad. En nu weer geopereerd te zijn. De pc zet zich 200% in om te zorgen da ik de perfecte borsten krijg.

Afgelopen week heeft hij aan mijn linker borst 125gr littekenweefsel weg gehaald. Hij gaf aan dat dit veel is. Om het dit keer te verkopen moet ik binnenkort naar een huidtherapeut. Het is dan de bedoeling dat die er voor gaat zorgen da er zo min mogelijk littekenweefsel terug komt en mijn litteken weer naar binnen trekt. Zij gaat dit doen door middel van massages. Mij word dan ook uitgelegd hoe je op een juiste manier masseert.

Nou ik ben benieuwd. Nu zien mijn boobs er goed uit, dus hopelijk blijven ze op deze manier herstellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even weer een update.

deze week zit ik in mijn 3e en laatste week van mijn herstel. ben vandaag een paar uur begonnen met werken. deze week hoef ik maar 6 uur te werken van de 28. maar het is me best vies tegen gevallen. ondanks dat ik een stagiaire bij me had heb ik toch iets te veel gedaan dat dat zou moeten. vanmorgen ben ik met mijn band + sport bh (deze moet ik wel 6 weken dag en nacht aan houden) na het werk gegaan. ook had ik pijnstillers meegenomen. ( een aantal dagen slikte ik de pillen niet, maar nu durfde ik het risco niet te nemen om zonder pijnstillers te gaan werken).

helaas heeft het mij meer pijn gegeven dan dat ik had gehad. na mijn dienst toch maar contact op genomen met mijn Manger: zij vond dat ik gewoon kan werken, maar meer aanwezig moet zijn dan lichamelijk handeling uit te voeren. tja dan moet ik dat maar doen. collega vond het maar raar dat ik aankomende wel moet komen werken als ik nu al pijn aan geef. je weet niet waar het naar lijd en wie weet zit ik dadelijk met een groter probleem. ik heb met mijn manger afgesproken dat ik dus a.s woensdag maar wel ga werken en na mijn dienst maar weer ga bellen hoe het was gegaan.

a.s woensdag moet ik ook weer op controle ik ben benieuwd ik zou dit ook eens aan hun vragen wat het sllimste is.

want als ik thuis ben gaat alles redelijk. natuurlijk til ik niks enzo.. en als ik dat wil dan zorgt me vriend er wel voor dat ik het niet doe.

nou ja ik plaats van de week weer een update als ik weer op controle ben geweest.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vroege week toch gewoon de uren gewerkt die ik zou moeten (6). Afgelopen woensdag ben ik terug gegaan naar mijn pc voor controle. Ze hebben 3 van de 4 knopen kunnen verwijderen bij 1knoop was er al huid over heen gegegroeid. Deze hebben ze laten zitten omdat het tegen oplos hechtingen zijn.

Ik heb samen met de assistente gekeken naar een huidtherapeut. Hier in de buurt zit er 1. Ik heb contact met ze opgenomen hun vertelde mij dat ze op dat moment bezig waren om een huidtherapeut aan te nemen. Tot op heden nog niks gehoord. Morgen bel ik terug naar viasana dat ze voor mij maar een andere therapeut moeten zoeken omdat ik hier iet op ga zitten wachten aangezien de pc heeft gezegd da ik gier zo snel mogelijk mee moest gaan beginnen.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heey,

zo weer een update is alweer even geleden. in november was ik doorverwezen naar een huidtherapeut. deze vertelde me toen dat ze op het moment bezig waren met een huidtherapeut aan te nemen en mij terug te bellen. tot heden nog niks van gehoord. week na dat telefoontje heb ik mijn pc weer terug gebelt en de situatie uitgelegd. hun hebben een nieuwe huidtherapeut gevonden. hier ben ik nu al 3 keer heen geweest. ze masserd de borsten. de probeerd de litteken en klierwefels naar boven te duwen om de deuken op te vullen. daarnaast plak zij na iedere behandeling sillicone pleisters op mijn linker borst (zijn pleister die sporters ook gebruiken ben enkel blessures) hier zitten nu de deuken. de pleister masseren contuni de borst zodra ik loop enzo...

2 weken geleden ben ik terug gegaan naar pc voor controle. hij was tevreden over hoe het eruit ziet. de vorm van de borsten moet natuurlijk nog komen. (nog niet mooi rond, maar ja dat kan ook og niet is nog maar 2 maanden geleden). ik hoef pas in februari terug te komen voor de eind controle. maar als alles goed blijft gaan mag ik deze afspraak afzeggen..

ik ben benieuwd wat de resultaten zijn van de huidtherapie. tot nu toe zie ik totaal geen verschil..

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

het word weer tijd voor een update

weer leuk om hier weer terug te zijn, om alle ervaringen te lezen en om mijn ervaringen zelf terug te lezen.

vanaf november ben ik gestart met huidtherapie na hier een reeksbehandelingen gehad te hebben heb ik besloten om te stoppen. mijn therapeut gaf aan dat de deuken niet helemaal zullen verdwijen en wat er nu bereikt is ziet er al goed uit. en ik heb het nu ook geaccepteerd hoe het er nu uit ziet ( er zitten nog 2 hele kleine deukjes in mijn linkborst die bijna niet zichtbaar zijn. gelukkig kan mijn vriend dit ook accepteren :-D.

nou dit is het voo rnu wel een beetje..

het leuke nieuws is is dat wij nu druk bezig zijn met het zoeken naar ons eigen droom huis en dat we op 8 maart gaan trouwen,,, heb er echt zin in:-D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Alweer even geleden dat ik hier ben geweest.

Met me bobo's gaat het nog steeds goed. De deuken zijn er niet allemaal uitgegaan maar heb me er bij neer gelegd. Ik onze het naald kunnen opereren met de hoop dat de deuken er uitgaan maar dat zal niet ten goede gaan van de genezing van me littekens.

Tijdje terug wel een wondje gehad bij me tepel. Er zat onderhuids iets grijs. Wat dit was heb ik no steeds niet huis kunnen brengen. Me lichaam heeft het naar buiten geduwd. Nu is het goed aan het genezen. Heeft iemand dit ook gehad...?

Inmiddels ben ik nu ruim een maand getrouwd. Het was een super mooie dag en mooie herinnering om op terug te kijken. Ook gaan we binnenkort de koopovereenkomst tekenen van ons droomhuizen.

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

heey,

ondanks wat er is voorgevallen raad ik het wel aan. mijn lichaam maakte te veel litteken weefsel aan waardoor me borst in trok. dit is iets waar bauland niks aan kan doen. ik vond het super dat hij hier wel wat aan deed zonder dat ik de kost ( eigen risico moest betalen). ik vind het een vriendelijke arts en luisterd echt naar je verhaal.

hoe was je consult?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.