Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

bmi boven de 30 word niet vergoed. maar ook word er dan niet geopereerd omdat de risico´s dan grote worden op complicaties tijdens de operatie. ik woog toen ik 18 was 75 kilo. voor dat ik begon met lijnen woog ik 93. nu weeg ik mooi rond de 80, tja miss moet ik niet extreem gaan afvallen. maar oplette wat ik eet. over 2 weken ga ik ok weer beginnen met sporten! en daar val je ook het 1 en ander af. dus ben benieuwd.

zal het zo snel slap worden met 5 kilo? de ander 10 kilo is er niks van me borsten af gegaan. dus lijkt me vreemd als dat nu wel zo zou zijn. maar goed ik ga er gewoon langzaam over doen. voor dat ik op vakantie ga wil ik die 5 kilo eraf hebben dus heb tijd tot 26 juli.

haha wat betreft de man. ik doe precies het zelfde :rolleyes: maar bevalt me wel goed hoor. hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

De vorige keren dat ik afviel ging er idd ook niets van mijn borsten af..nu wel dus ik weet t niet....ieder lichaam is anders toch?

<Maar het gaat vast goedkomen.

Dat het idd bij een te hoge BMI niet vergoed wordt is wel duidelijk maar ik zit nu ook (nog) niet op 25 maar goed...dat komt wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deempje heeft gelijk ieder lichaam is anders maar het zullen niet in eenkeer theezakken worden hoor.. :75:

Misschien dat ze wat slapper worden misschien niet...als je maar je spieren denk ik goed train etc komt het toch wel goed....alleen ff je borstspieren trainen zit er voorlopig nog niet in...das te voeg :29:

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig, heb het gister met me ma over borstspier oefeningen gehad. maar ik begin er echt pas over 6 weken mee. durf het nu nog niet zo goed. in de avond voellen me borsten ze hard aan. dat ik het nog even uitstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt oefeningen voor thuis maar voorloppig moeten jullie alleen maar denken aan relaxen want zelfs na 6 weken kunnen je nieuwe aanwinsten opzwellen van te veel spanning erop...als je denkt dat een volledige herstel 1 jaar is enzo is het niet zo gek om even geduld te hebben met je nieuwe borsten... :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ja dit is ook zo. ik wil het straks langzaam opgaan bouwen. en dan kijken wat wel en wat niet kan. toch nog wel na me lichaam luisteren luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Even een update:D

me wond is goed dicht en zijn goed aan het herstellen. het is nu alweer 1 maand geleden, wat gaat de tijd toch snel. alleen is er een tijdje geleden uitgekomen dat ik een longembolie had, maar dat het niet zo extreem hoog is dat ik er medicijnen voor moet slikken. maar nu na 3 halve week nadat het vast gesteld is, is het nog steeds niet over. om nou hiervoor mijn pc te bellen heeft ook geen zin denk ik. denk dat ik morgen maar even de HA op ga bellen. want dit is niet echt een pretje. ik merk gewoon dat als ik iets gedaan heb ik bekaf ben.

Lief Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meid,

Wat fijn dat je wonden dicht zijn!! Een longembolie.. Meid hoe kom je daar toch aan? Gekregen na de operatie?

Hoe gaat het met de halve dagen naar school gaan? Is het niet te vermoeiend voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

die longembolie is al bekend vanaf 4 april. blijkbaar heb ik dat nie beschreven. maar dire heb ik over gehouden na de opreatie. dus als ik me wil inspannen heb ik snel last van me adem. dus bel morgen even na de huisarts.

op school gaat het wekl hoor. een half dagje is precies genoeg. ben daarna echt dood op. maar vind het fijn van school dat ik deze optie krijg om op deze manier wel de lesstof kan blijven volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Silvia,

Fijn dat het nu dicht is!

Voor die longembolie zou ik inderdaad de huisarts even bellen. Is toch erg vervelend lijkt me! Ik ben nu al zo snel moe, terwijl alles goed gaat, dus kan me voorstellen dat jij het helemaal zwaar hebt :141:

Vandaag voor het eerst weer aan het werk, bevalt tot nu toe goed (lekker rustig aan en nu even stiekem het forum doorspitten haha). Wel super dat je lekker halve dagen naar school kunt. Ik heb tegen mijn baas gezegd dat ik aankijk hoe het gaat. Als ik dan 's middags heel moe ben ga ik gewoon eerder naar huis toe. Beetje rustig aan opbouwen.

Pas goed op jezelf, laat je even weten wat de ha zei?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wanneer heb je afspraak bij de ha meis? Hoop snel voor je..

Ja is indd fijn dat school je aanbied om dan halve dagen te doen, dan mis je niet zo heel veel!

Beterschap meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie school heb jij dat jij die optie krijgt :7: Ik hoop dat je snel van je longembolie af bent en dat je weer snel kan genieten van alles doen. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was vandaag te laat om de ha te bellen. dus morgen vroeg. ik heb trouwens nieuwe foto´s geupload. van me deuk in de borst. je ziet dat er iets mankeert maar het lijkt er op dat er vocht of zo zit. maar in echt echt voel je echt een deuk. wat moet ik hiermee doen? pc bellen of wachten tot 18 mei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben je borsten pas na 2 maanden hun uiteindelijke vorm (dat zei mijn pc) dus ik zou het even afwachten? Bij mij zit er rechts nog wat wondvocht bij de plek die niet dicht wilde gaan, en de verpleegkundige net zei dat dat geen kwaad kan.

Foto heb ik nog niet bekeken, ga ik nu doen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Als je je zorgen maakt, gewoon bellen en voorleggen. Anders blijf je je zorgen maken toch :wacko: ?? En twee weken met zorgen lopen lijkt mij niet nodig. Misschien kun je eerder langskomen of je foto gewoon mailen en laten bekijken. En als 'het' erbij hoort tijdelijk dan is dat toch ook fijn om te horen? :141:

Groetjes,

Eefjeeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je die 'deuk' al langer of is dat sinds kort? Zoals Eefje zegt even de pc bellen en navragen.. Kan nooit kwaad toch?

En dan hoef jij ook geen 2 weken rond te lopen met vragen of dat wel goed is etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gister heb ik toch even de pc gebeld, heb hem verteld dat er een deuk in me bors zit. dit schijnt normaal te zijn. nu moet ik me borst gaan masseren zodat de bloed door streem goed word. over 2 halve week moet ik terug komen, ze kijken dan even na die deuk en het kan dan zijn dat ze me doorverwijzen na een huidtherapeut.

vanochtend ook de HA gebeld maar hij is met vakantie. kan er pas na maandag terecht. en ik vind het toch niet zo erg dat ik na een andere ha wil. (die man is zo eng). dus ik wacht het even af. en word her erger dan maar na de HOV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.