Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik heb het vanochtend nog te horen gekregen dat het 2700 is.

En wie weet komt er toch nog eerder een plekje vrij in de meivakantie.

heb je al je consult gehad? dat ze zo zeker weten wat jij moet betalen..

jaaaa hopelijk komt er eerder iets vrij he! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum! Nu heb je iets om naar uit te kijken :)

Vind je het niet fijner om de arts van te voren nog te zien? Ik zou eerst ook t consult

en de operatie opdezelfde dag hebben. Ik was nl bij dr. Danau geweest op consult, maar wilde

toch door Plovier geholpen worden. Ik was toch blij dat ik vantevoren nog was geweest.

Of is dit helemaal geen optie voor jou?

Ik ben 4 april geholpen en heb 2600 betaald, het is dus weer duurder geworden!

Die man heeft het ook hartstikke druk hihi.

:116:

THANKSSS! Errug blij! Zeker, ik ga de dgn aftellen nu he! hahaha

Ja de arts zie ik wel van te voren.. eb officieel nog het consult voor de bv gepland. Dus ik heb dan gewoon de normale tijd van een consult om over alles te praten.. Vind het toch heel vreemd waarom die prijzen zo omhoog schieten opeens...?? <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je op de reserve lijst laten zetten

het komt heeeel vaak voor dat er iemand uit valt en je alsnog kunt komen..!!

nee ik zou ook niet bij een andere arts gaan hoor, gewoon lekker bij dr.plovier gaan!

XX

Heel goed ja op de reservelijst! :)

plovier here I come! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf zou hevig opzoek zijn gegaan naar iemand die mij 1 week kon helpen met alles dat heb ik zelf ook gedaan omdat ik zoooooooo ongeduldig ben en no wayyyy dat ik zo lang kan wachten. :1big_boobs: dus ik had voor juni gekozen als je iets heel graag wilt. kun je een oplossing vinden. en misschien is in jou geval de oplossing wel juli. heel veel succes. ben wel benieuwt hoe het bij jou gaat worden,.,

Ik ga morgen even goed met manlief overleggen en het schema heel goed op elkaar afstemmen!! hij zei al dat ie me zou steunen dus dan hoort dit er ook bij! is niet niks snapje en een maand extra wachten nu het al zo in zicht is.. is gonna kill me.. hahhaa!

Ben ook heeeeeel benieuwd hoe het gaat worden pfffff wat spannend!

wie weet of je man mee mag kijken tijdens de operatie? Consult mag ie zeker wel bijwonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 1500 uur geholpen wordt dan mag je nog een licht ontbijtje. Ik had die tijd eerst ook. Xx

Oja? toevallig.. was je op tijd aan de beurt of liep alles uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja even lief aan kijken hihih dan komt het goed!!

je vriend kan best wel paar dagen vrijnemen de eerste paar dagen zijn de ergte!! daarna gaat het steeds beter en je krijg goede pijnstilling! ik kreeg paracetemol, inbrufen en tramadol!

Ja zou ik ook vragen als ik jou was! mischien door die populairiteit dat ze denken oh kan wel hoger haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ik ben 1 april op consult geweest en kon of 4 april of 14 april al geholpen worden.

Gewoon aangeven dat je snel wilt en als er dan een plek uitvalt of vrij is dan plannen ze je in.

Ik vroeg bij het maken van het consult wanneer er een operatie plek vrij was en heb dat meteen vast laten leggen.

Het aantal cc's weet ik nog niet. Dr Plovier zei wel minimaal 350cc voor een mooi resultaat.

Ik ga donderdag naar Overijsse, dik 3 uur rijden, ben benieuwd hoe het gaat op de terug weg.

je rijdt toch niet alleen he?? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk laat ik het weten,maar het duurt wel even, want ik word pas om 13.30 geholpen en het is dik 3 uur terug rijden.

Hoeveel cc ik krijg weet ik nog niet,want ben er nog niet helemaal over uit.

kijk... en daar heb je nou blackberrys voor :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En latina, je moet narcose gewoon over je heen laten komen...

Ik heb al ooit eens een oorcorrectie gehad.. en dat was toen mijn eerste operatie.. was bang dat ik niet in slaap zou komen en wat ik mezelf toch wel niet aan zou doen... wilde bijna uit het bed springen richting huis...

Maar uiteindelijk stelt het niks voor

thnx voor de geruststelling, komt door een andere narcose, die bij mij erg pijn deed, toen de naald erin ging en de vloeistof erin ging.. lag te 'gillen' vd pijn en toen ik wakkeer werd had ik tranen in mijn ogen.. vh huilen onbewust

dat moet toch niet goed zijn.. sindsdien heb ik een trauma! :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja even lief aan kijken hihih dan komt het goed!!

je vriend kan best wel paar dagen vrijnemen de eerste paar dagen zijn de ergte!! daarna gaat het steeds beter en je krijg goede pijnstilling! ik kreeg paracetemol, inbrufen en tramadol!

Ja zou ik ook vragen als ik jou was! mischien door die populairiteit dat ze denken oh kan wel hoger haha!!

Is naproxen accord ook goed? Die slik ik nu voor rugpijn enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je ver rijden latina??

Bij mij is het een uur en 20 minuten... vind dat ook al best een eind...

Nu ik jullie hoor krijg ik er ook zin in hoop dat ze me snel terug mailen voor consult.. en hopelijk kan ik ook nog begin Juni.. maar liefst nog in mei hihi.

In een hotel heb je niet echt iemand om je heen.. maar misschien ook wel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je ver rijden latina??

Bij mij is het een uur en 20 minuten... vind dat ook al best een eind...

Nu ik jullie hoor krijg ik er ook zin in hoop dat ze me snel terug mailen voor consult.. en hopelijk kan ik ook nog begin Juni.. maar liefst nog in mei hihi.

In een hotel heb je niet echt iemand om je heen.. maar misschien ook wel fijn!

Ik heb nog niet de exacte route bekeken maar denk dat het anderhalf uur rijden is ongeveer :)

Waarom bel je niet even naar ze? Ja als je begin juni je bv doet, zien we elkaar misschien :)

Is je BV gelijk inplannen geen optie, of wil je eerst het consult en dan nadenken en dan later je BV plannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht er aan om samen met mn vriend een hotel of zo te boeken en de kids naar opa en oma, maar ja.. dat moet maar net te regelen zijn!

Weet iemand hotels op loopafstand van Be Clinic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt een recept van de pc mee met pijnstilling.

en wat als je dus als pijnstillers op recept hebt vd dokter.. mag je die dan niet gewn slikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben ook pas in de namiddag geopereerd, ik moest om 16u aanwezig zijn en zou om 17 u geopereerd worden. Uiteindelijk ben ik pas om 18u onder het mes gegaan.

Ik ben die dag nog gewoon gaan werken, anders zou ik toch maar zitten stressen! En om 11u mocht ik mijn laatste lunch nemen, viel dus best wel mee. Daarna kan je toch niet meer eten van de stress.

Ik zou persoonlijk voor operatie in juni gaan...zo heb je meer plezier van je boobs in de zomer en in juni is het mss nog niet te heet.

Je kids zijn dan op school, zodat jij lekker kan rusten thuis...

Ik stond er ook alleen voor; mijn man kon geen verlof krijgen. Ik stond elke ochtend met hem op en hij installeerde me in de zetel en zorgde dat ik alles binnen handbereik had. De eerste 2 dagen heb ik nog veel geslapen en kwam ik toch niet uit de zetel. Na 3 dagen ging het beter en beter...Nu sta ik nog steeds samen met hem op, omdat ik nog niet alleen uit bed geraak, maar voor de rest doe ik zo goed als alles zelf.

Qua voorbereiding heb ik heel veel eten geprepareerd om daarna in te vriezen,zodat we een 3tal weken eten hadden. Voor de strijk hebben we dienstencheques aangevraagd en het kuisen neemt mijn man op zich.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ben ook pas in de namiddag geopereerd, ik moest om 16u aanwezig zijn en zou om 17 u geopereerd worden. Uiteindelijk ben ik pas om 18u onder het mes gegaan.

Ik ben die dag nog gewoon gaan werken, anders zou ik toch maar zitten stressen! En om 11u mocht ik mijn laatste lunch nemen, viel dus best wel mee. Daarna kan je toch niet meer eten van de stress.

Ik zou persoonlijk voor operatie in juni gaan...zo heb je meer plezier van je boobs in de zomer en in juni is het mss nog niet te heet.

Je kids zijn dan op school, zodat jij lekker kan rusten thuis...

Ik stond er ook alleen voor; mijn man kon geen verlof krijgen. Ik stond elke ochtend met hem op en hij installeerde me in de zetel en zorgde dat ik alles binnen handbereik had. De eerste 2 dagen heb ik nog veel geslapen en kwam ik toch niet uit de zetel. Na 3 dagen ging het beter en beter...Nu sta ik nog steeds samen met hem op, omdat ik nog niet alleen uit bed geraak, maar voor de rest doe ik zo goed als alles zelf.

Qua voorbereiding heb ik heel veel eten geprepareerd om daarna in te vriezen,zodat we een 3tal weken eten hadden. Voor de strijk hebben we dienstencheques aangevraagd en het kuisen neemt mijn man op zich.

Heel veel slimme adviezen van jou prettyboobs! dankejwel!!! :D

ik heb de datum in juni nu vast laten zetten dus alle regel dingetjes moeten we tegen die tijd maar aan beginnen. Dat het door gaat is een feit! zooo blij.. kan ik eindelijk na tien jaar weer gewoon zwemmen! jurkjes aantrekken! en kan ik eindelijk naakt in bed liggen :D ipv elke keer mijn bh of hemd aan te houden. Wat zal mijn vriend opgelucht zijn zonder dat krampachtig gedoe van mij meer.

Van wie is dat plaatje/foto eigenlijk (onderaan je bericht) dat zijn wel 2 hele mooie boobs :):1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb veel gelezen op het forum en alles even overwogen en even snel mijn vriend gesproken erover en hij zei ook; ik heb beloofd je te steunen dus dan regelen we het gewoon! nou superrr toch!

het moet er toch een x van komen en hoe eerder hoe beter! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor! Ik heb hier zelf ook heel veel steun gehad op het forum,want ik was vooral bang om het te laten doen...kon maar niet beslissen!

Tot ik plots de knoop heb doorgehakt en toen ging het heel erg snel! Er zitten maar 10 dagen tussen het bevestigen van mijn operatiedatum en de operatie zelf. Voor mij ideaal!

Je zal zien, het valt reuze mee en je zal net zoals wij allemaal denken: 'had ik het maar eerder gedaan'!

Super dat je alvast een datum hebt om naar uit te kijken!

Ik zou niet weten van wie dat plaatje is...was ik het maar :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor! Ik heb hier zelf ook heel veel steun gehad op het forum,want ik was vooral bang om het te laten doen...kon maar niet beslissen!

Tot ik plots de knoop heb doorgehakt en toen ging het heel erg snel! Er zitten maar 10 dagen tussen het bevestigen van mijn operatiedatum en de operatie zelf. Voor mij ideaal!

Je zal zien, het valt reuze mee en je zal net zoals wij allemaal denken: 'had ik het maar eerder gedaan'!

Super dat je alvast een datum hebt om naar uit te kijken!

Ik zou niet weten van wie dat plaatje is...was ik het maar :blush:

Jaaaa erg fijn dat er zo'n forum bestaat!! het was voor mij echt een verademing (en nog steeds), dat je kan praten met allemaal meiden, die hetzelfde probleem hebben! Ik voelde me altijd een eenling met dit probleem, praatte er nooit over. en ondertussen een ernstig complex! Dus ja nu er eenmaal een datum staat ben ik zo blij.. en wil ik niet wachten! \maar 6 weekjes zijn zo voorbij toch..

van welke site is dat plaatje dan?

xxx :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.