Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Jaaaa erg fijn dat er zo'n forum bestaat!! het was voor mij echt een verademing (en nog steeds), dat je kan praten met allemaal meiden, die hetzelfde probleem hebben! Ik voelde me altijd een eenling met dit probleem, praatte er nooit over. en ondertussen een ernstig complex! Dus ja nu er eenmaal een datum staat ben ik zo blij.. en wil ik niet wachten! \maar 6 weekjes zijn zo voorbij toch..

van welke site is dat plaatje dan?

xxx :rolleyes:

ik heb dat via Google afbeeldingen gevonden...het was een foto bij een krantenartikel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

ik zou nog even laten weten hoe het is gegaan.

Ik ben nu 3de dag po en het gaat goed hoor.

Heb nog niet kunnen douchen,maar dat komt omdat mijn man met de kinderen aan het crossen is.

Ik durf niet alleen onder de douche te stappen.

dr Plovier heeft er uiteindelijk 360cc medium profile van Sebbin in gedaan.

Ik weet nog niet wat voor cupmaat dat is. Zodra ik ga douchen maak ik foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Latina,

hoe is t? Ik zie dat je een datum heb geprikt 7 juni! Wauw dus het is toch gelukt fijn hoor. En het is Plovier geworden, dat komt helemaal goed... Nu alleen nog de dagen aftellen! Heb je een andere dag nog consult of gewoon alles op 1 dag gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Latina,

hoe is t? Ik zie dat je een datum heb geprikt 7 juni! Wauw dus het is toch gelukt fijn hoor. En het is Plovier geworden, dat komt helemaal goed... Nu alleen nog de dagen aftellen! Heb je een andere dag nog consult of gewoon alles op 1 dag gedaan?

hey meid! jaa goed, met jou? had je nog een pbtje gestuurd.. wat wel eventjes duurde dus sorry daarvoor haha!

idd heb ik de afspraak al meteen vast laten leggen, zonder eerst een consult te hebben gehad. die krijg ik dan alsnog op de dag vd operatie, snapje? ben er wel zeker van dat ik het door plovier wil laten doen.. plus ik wil niet langer wachten... :):blush:

hoest met jou verder dan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet jij ook 1.5 uur rijden? WOon jij bij mij in de buurt??? :P

Tis al bijna Juni :blush::1big_boobs:

Yeahhh nog 1 maand en 11 dgn voor mij! whoehoeiiii

Ik denk dat het 1,5 uur rijden is ongeveer ja.. Jij woont in limburg? ik in brabant :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 28/4/11

BOOS BOOS BOOS !!!! :104:

Op 1 april belde ik dus om de afspraak vast te leggen. Ik hoopte dat ze in de meivakantie plek zouden hebben, omdat dat voor mij eigenlijk de enige optie was, ivm de kinderen die ik dan niet hoef te halen en brengen van en naar school en allerlei hobbies en bezigheden. Dat is gewoon een hoop geregel en eigenlijk bijna onmogelijk! Mijn vriend zelf werkt en studeert ook nog. Dus voor ons weegt het heel zwaar. Maar nee, mei zat helemaal vol vertelde mevrouw mij. Nou verdorie, dan maar 7 juni. Natuurlijk blij dat ik uberhaupt een datum héb, maar niet blij met het feit dat het niet in de mei vakantie kon. Het kon wel, maar dan bij dr Danau. En ik wil perce plovier. Dat is de reden dat ik uberhaupt naar die kliniek ben gestapt! Dus een andere pc, nou nee. :mad:

Ik heb gevraagd of ze me op de reservelijst wilde zetten, voor als er alsnog iemand uitviel of als er alsnog plek zou zijn, in de mei vakantie. Hoor ik zojuist (28/4/11) op de chat, dat iemand (noem geen namen hahhaha) vandaag heeft gebeld, en 5 mei bij dr Plovier terecht kan!!! Is toch te zot voor woorden?! Ik ben nu zo boos! Heb boze mails gestuurd en om uitleg gevraagd. En heb daarna gebeld en vertelt dat ik erg boos ben en het onterecht vind dat ze mij niet in de mei vakantie konden inplannen, terwijl ik veel eerder (ruim 3 weken!) was met bellen. Klopt gewoon niet en ik vind het erg kwalijk!! Ik heb nogmaals benadrukt dat het voor mij erg belangrijk was, dat ik WEL in de mei vakantie geholpen kn worden! Mevrouw zou het uitzoeken en mij terug bellen. Wordt vervolgd dus.! :104:

Waar ik me ook maaaatteeeeelooossss aan irriteer is het feit dat ik een aanbetaling moest doen, van 500 euro en het meerendeel hier op het forum niet. En ook de manier hóe dit is gegaan is niet bepaald charmant te noemen! Aan de telefoon vertelde mevrouw me gewoon dat het bedrag 2 weken vóór de BV betaald kon worden, of contant op de dag zelf. Zoals de meesten hier dus. Kreeg ik daarna doodleuk een mail, of ik een aanbetaling wilde doen van 500 euro binnen 2 weken, omdat ze helemaal vol zaten in mei, en annulaties wilden vermijden. Omdat aan de telefoon mij anders werd verteld, heb ik alsnog met tegenzin dus die 500 betaald. En dan nog te horen dat het meerendeel dat dus niet hoeft. WAAROM DE 1 WEL EN DE ANDER NIET? Het is voor mij gewoon echt echt echt niet te begrijpen dat zij geen eenduidige werkwijze hierover hebben bij Be Clinic! latina is dus BOOS BOOS BOOS! :83::26: :26:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Jee wat naar zeg, snap heel goed je frustratie. Ik heb wel al vaker iets negatiefs gelezen over de administratie van Plovier hier op het forum.

Maar je weet dus zeker dat je voor die andere meid hier op het forum die nu 5 mei kan later dan jou op de reservelijst stond? Want dan vind ik het indd belachelijk en lijkt het me niet meer dan netjes dat ze die meid een bericht sturen dat er een fout is gemaakt en dat de datum niet naar 5 mei verschoven kan worden en jou daar dan plaatsen!!

Ik hoop echt voor je dat het goed komt!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Latina,

Ik vind het ook niet eerlijk, zeker niet omdat jij al een tijd geleden op de wachtlijst stond.

Ik zou er alles aan doen om die dag te pakken, ook al is dat niet netjes maar uiteindelijk heb jij daar het meeste recht op.

Ik sta aan niemand z'n kant, don't get me wrong maar het is wel zo.

Maar ja ze verwachten natuurlijk niet dat we samen hier op 1 forum zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG Carla!!

Je hebt nu al denk ik... 25 keer aangegeven dat je niet kan en wilt ruilen... Dat weten we nu toch wel??? Het was een simpele vraag, waarop een simpel 'nee' op gegeven kan worden. Ik hoef vervolgens geen tekst en uitleg of een heel lang drama eromheen te horen, waarom je niet kunt ruilen en dat het zo absurd is dat ik dat heb gevraagd. Nee heb ik, ja kan ik krijgen. Het had zomaar gekund dat je heel toevallig wél in de gelegenheid was te ruilen. Je zei nee, klaar toch?

Deze topic gaat ook niet over het feit dat ik graag met jou wil ruilen. Dit topic is mijn topic, met mijn verhaal en mijn frustratie/ervaring etc etc. Ik vind jou in dit verhaal helemaal niet zo belangrijk, want het had ook iemand anders kunnen zijn. Dit is niet iets tussen jou en mij, maar tussen mij en de kliniek. Dus leg aub de aandacht nu niet de hele tijd op jou. Hier in dit topic niet, en op de chat niet. En zeker niet als ik offline ben. Bah..

Zoals ik al zei, succes met je BV! Nuff said..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Latina rot dat de kliniek zo slordig is.. Ik sta aan niemand zijn kant maar ik snap je frustratie.

Hopelijk krijg je nog antwoord van de kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Latina,

Carla bedoelde dit vast niet rot, dus probeer niet te boos te antwoorden :blush:

De aandacht ligt niet op haar ze wilde alleen haar verhaal even vertellen ^_^

Ik vind het ook niet kunnen! Dit had voor jou zo veel beter uitgekomen en dan laten ze niks weten vind ik erg slecht!!

Heb inderdaad ook vaker gehoord dat het soms wat vaag gaat daar. Ik hoop ook dat je snel een mail terug krijgt ^_^

Maar meid 7 juni krijg jij mooie boobies!! Al neemt ik hiermee je boosheid niet mee weg! Maar ik hoop dat je terecht antwoord krijgt en dat je er tevreden mee kunt zijn!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meis,

Wat lees ik nou?! Slorig zeg van ze! Gebeurt denk ik vast veel vaker, omdat ze toch niet verwachten dat de vrouwen erachter komen...

Ik kon ook absoluuuuuuut niet meer eind mei, was helemaal vol volgens telefoniste (ze zei inderdaad ook tegen mij dat mei helemaal vol zat)!

Misschien proberen ze in de eerste instantie de werkdruk een beetje te verdelen voor plovier maar dat als ze geen keuze meer hebben dat ze dan pas de laatste gaatjes vullen... ?? ik weet het niet..

Nouja we zijn beiden begin juni, dat is onze tijd :153:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De administratie verloopt inderdaad een beetje stroef daar, ik ben de voorbije dagen ook al 2x gebeld geweest om m'n operatie te bevestigen (1 keer was niet genoeg blijkbaar :P)

En het secretariaat is door meerderen bemand, waardoor niet iedereen op de hoogte is van bepaalde wensen waarmee ze rekening moeten houden (denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve dames,

Enorm bedankt voor jullie lieve berichtjes en met name het begrip..

Dr Plovier belde vanmiddag en bood zijn excuses aan en vond het rot voor mij

en vertelde dat hij met goede bedoelingen Carla alsnog wilde helpen en het dus niet

deed om iemand voor te trekken oid. Op dat moment wist hij niet van de wachtlijst, gaf hij aan

En normaal gesproken zou er in de mei vakantie ook gene plek zijn geweest maar

Hij begint zelfs een uur eerder met werken (6 uur smorgens) om haar BV te doen, zo vertelde hij

Nu ik beide kanten heb gehoord, en ik een rationele mening kan vormen, kan ik zeggen dat ik wel

rustiger ben geworden, haha.. en kan zeggen dat ik inderdaad wel misschien wat fel heb gereageerd door de boosheid..

Maar zoals ik al tegen Carla zei, het was helemaal niet persoonlijk bedoeld en sorry als het misschien wel zo overkwam.. :155:

Ook al verdiend Be-Clinic geen schoonheidsprijs met deze gang van zaken..

Ik ben blij met mijn datum in juni.. en ik laat niets of niemand dat van me afpakken!

Hier heb ik zo lang op gewacht dus ik ga ervan genieten ook! :1big_boobs:

Hopelijk zien we elkaar tijdens het uitje en kunnen we er met zn allen nog over lachen!

Want die big boobs, komen er toch, hoe dan ook :1bouncingboobs::152::153::136:

Liefs

Latina :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeii... dat is idd heel erg slordig van de kliniek!

Maar carla kon er weinig aan doen als ik het zo lees?

Naja iig wel netjes dat dr.plovier jou zelf heeft gebeld meis!

Laat je door niemand meer tegenhouden nu, jij krijgt die mooie big boobs :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

update 29/4/11

Vandaag werd ik gemailed en gebeld met de mededeling dat er op 16 mei een plekje vrij is gekomen bij dr Plovier! Ik word dan m 9 uur geopereerd. Woehoeeiiiii, dat betekent dat ik nu als een malle alles moet gaan regelen want over zo'n 2 weekjes is het dan zover!!!!

Zoooooo spannend!!! :115::01::118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Wat super meid dat je toch eerer kon!

Geniet er nog van lekker op je buik / zij slapen ;-) en succes met de laatste voorbereidingen!!!

De laatste 2 weken gaan zo voorbij!!!

Kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.