Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi !

Middels een zoektocht op he internet vond ik deze site.. super om te lezen dat ik niet de enige ben met een 'borstenprobleem'. Deze site zorgt ervoor dat vrouwen openlijk kunnen spreken over hun bevindingen en dat vind ike cht super!

Maar goed, aangezien ik hier dus nieuw ben, stel ik me even voor..

Ik ga op dit topic onder de naam Latina82, omdat ik het fijner vind anoniem te blijven. (voorlopig) Woon in Nederland, ik heb kinderen, en al heel lang een complex als het gaat om mijn borsten. Ze zijn te klein, denk wel AA of A en na borstvoeding te hebben gegeven, is er bijna niets meer van over. Heb al jaren niet meer gezwommen, mijn vriend heeft mijn borsten nog nooit gezien en ik ben het nu gewoon zat! Ik ben bijna 30 en wil me niet meer onzeker voelen over mijn lichaam en niet de dingen doen die ik zou moeten/mogen doen.

Daarom heb ik ervoor gekozen om nu écht de knoop door te hakken en een borstvergroting te doen. Heb totaal geen idee waar.. en bij welke chirurg..en welke maat.. Daar hoop ik zsm achter te komen. Door een vriendin ben ik gewezen op het feit dat ze in Belgie goedkopere BV's aanbieden, dus dat is voor mij toch wel de doorslaggevende factor om het daar te laten doen.

Ook zou ik het leuk vinden om wat vriendinnen aan over te houden :)

Nou dit was het een beetje.. mochten jullie vragen hebben of mij kunnen helpen/adviseren e.d. hoor ik het heel graag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Oja.. op internet kom ik vooral veel info tegen over wellness kliniek, beaucare en linea en de nieuwe kliniek van plovier ofzoiets.. Heben jullie ervaring met dee klinieken en kunnen jullie me foto's laten zien van hoe het eruit ziet bij jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Latina,

Welkom! :D

Je zult het hier zeker naar je zin hebben op deze site!

Gelukkig maar dat er de mogelijkheid is om iets te laten doen aan je borstenprobleempje hé, het zit zo te lezen wel behoorlijk diep bij jou.

Ik ben zelf bij Dr. De Meyere geholpen, meerder meiden ook hier op de site, en zeer tevreden! Kan je hem met een gerust hart aanbevelen, hij opereert in Gent.

Van de meiden die bij dr. Plovier en Wellness Kliniek zijn geweest krijg je ongetwijfeld ook nog reacties! :)

In ieder geval veel lees- en postplezier en succes met je eventuele consulten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja super leuk hier! Ben nog even aan het onderzoeken hoe alles werkt enz..

Heb nog niet eerder over deze kliniek gehoord. Is dat ook een arts net als plovier die eerst bij een gezamelijke kliniek werkte en toen vor zichzelf begon? Adhv de site lijkt het er wel op.. en dat betekend dat ie wel goed is toch? Anders begint ie niet zelf een eigen praktijk denk ik.. Ik ben benieuwd of ik foto's mocht zien van jouw bv? En wt heb jij ervoor betaald als ik vragen mag?

sorry voor de spellingsfouten, tis al laat :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo latina82

Ik ben ook nieuw hier in de forum.ik wordt 6 mei geopereerd in het velthuiskliniek door dokter laban.zoals ik heb gelezen over hem is hij heel goed.

Goed informatie zoeken en hier ben je op het juist adress succes ermee

gr sexybrasil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja super leuk hier! Ben nog even aan het onderzoeken hoe alles werkt enz..

Heb nog niet eerder over deze kliniek gehoord. Is dat ook een arts net als plovier die eerst bij een gezamelijke kliniek werkte en toen vor zichzelf begon? Adhv de site lijkt het er wel op.. en dat betekend dat ie wel goed is toch? Anders begint ie niet zelf een eigen praktijk denk ik.. Ik ben benieuwd of ik foto's mocht zien van jouw bv? En wt heb jij ervoor betaald als ik vragen mag?

sorry voor de spellingsfouten, tis al laat :)

x

Ja klopt, hij heeft al sinds 1997 z'n eigen kliniek, en dat ie goed is dat is zeker!!! :136: Levert prachtwerk, al zeg ik het zelf hihi, en hij maakt supermooie littekentjes, na een jaar zie je er al bijna niets meer van!

Zal je zo een pbtje sturen voor m'n foto's.

Oja, hier vind je ook wat info over dr. De Meyere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hij maakt supermooie littekentjes, na een jaar zie je er al bijna niets meer van!

Zal je zo een pbtje sturen voor m'n foto's.

Oja, hier vind je ook wat info over dr. De Meyere!

Thanks!! Ga ik even doorspitten! En vwb die littekens, was me ook al opgevallen ja. echt knap. mooi gedaan! :59:

Ik heb wat fotos gezien v andere meiden en ik vind Ploviers werk ook mooi! Mijn gevoel neigt naar hem... Is er over hem ook een topic te vinden hier? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo latina82

Ik ben ook nieuw hier in de forum.ik wordt 6 mei geopereerd in het velthuiskliniek door dokter laban.zoals ik heb gelezen over hem is hij heel goed.

Goed informatie zoeken en hier ben je op het juist adress succes ermee

gr sexybrasil

spannend! ben benieuwd naar de fotos.. moest je lang wachten op de wachtlijst? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi latina..

welkom op het forum hier...om je imformatie te verkrijgen ben je hier goed, ik ben zelf door dr plovier geholpen 29 dec 2010 ik heb 560 cc gekregen ..ben mede door dit forum bij hem terecht gekomen ..ik zou bij een aantal pc een consulst plannen en je bv laten doen bij wie je het best voelt ...in ieder geval heel veel sucsess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo latina, na lang niks te hebben gedaan heb ik nu ook de stap gezet om een bv te laten doen. Ik ben op consult geweest bij dr. Verdonck in de Wellnesskliniek. Een vriendin van me is ook daar geweest bij dr. Horn en zij was zo tevreden erover en alles is zo goed gegaan, weinig pijn, mooi gedaan echt super. Dus daarom ben ik daar gaan kijken, wel met het idee dat als me iets niet aanstond dat ik het niet zou doen. Maar dat was dus niet het geval. Ik word 15 juni geopereerd omdat ik dan vakantie heb. Ook de prijs vind ik heel erg meevallen.

Veel succes met je keuze, en je kunt me altijd iets vragen.

Oh ja als je eenmaal in de chatbox zit dan kom je helemaal niet meer van deze site af, is echt super gezellig!!

doeii xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey latina ,

ik ben op 17 maart geholpen door dr. Verdonck in de wellnesskliniek in Genk !

ik ben supertevreden met de opvang in deze kliniek en de luisterbereidheid en de vriendelijkheid van mijn PC !

Dr. Verdonck werkt zelf het liefst achter de spier (en dat wou ik ook) maar ik heb hier ook al veel verhalen gelezen over dr. Visser ! dat is een vrouw en zij werkt hoodzakelijk voor de spier !

ik heb 1999 euro betaald all-in ! ik kreeg 350cc extra-high profile !!

succes met je keuze

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, wat leuk, gelijk al meer reacties. Ik zit nu mobiel maar als ik op mijn pc zit ga ik er even voor zitten! En de reacties lezen/antwoorden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben door dr. Plovier geholpen en nu al super tevreden. Hij is een heel kundig arts en kan je hem zeker aanbevelen!

Een tip voor jou: bedenk vast wat je wilt! Wil je ronde of anatomische prothesen? Op de spier, tussen of achter? Hierdoor kun je alvast een selectie maken. De meeste artsen hebben hun eigen voorkeuren. Dr. Plovier werkt nl alleen met ronde prothesen en bij bijv. Accz werken ze met anatomisch.

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben door dr. Plovier geholpen en nu al super tevreden. Hij is een heel kundig arts en kan je hem zeker aanbevelen!

Een tip voor jou: bedenk vast wat je wilt! Wil je ronde of anatomische prothesen? Op de spier, tussen of achter? Hierdoor kun je alvast een selectie maken. De meeste artsen hebben hun eigen voorkeuren. Dr. Plovier werkt nl alleen met ronde prothesen en bij bijv. Accz werken ze met anatomisch.

Groetjes :116:

hoi esther, weet je dat ik het verschil niet eens weet, rond of anatomisch.. weet alleen dat de meeste fotos die ik zie v dokter plovier, ronde zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey latina ,

ik ben op 17 maart geholpen door dr. Verdonck in de wellnesskliniek in Genk !

ik ben supertevreden met de opvang in deze kliniek en de luisterbereidheid en de vriendelijkheid van mijn PC !

Dr. Verdonck werkt zelf het liefst achter de spier (en dat wou ik ook) maar ik heb hier ook al veel verhalen gelezen over dr. Visser ! dat is een vrouw en zij werkt hoodzakelijk voor de spier !

ik heb 1999 euro betaald all-in ! ik kreeg 350cc extra-high profile !!

succes met je keuze

anne

Hoi anne

thnx voor je reactie! mooi dat het allemaal zo goed bevallen is zeg! das heel belangrijk!

heb je ook al fotos toevallig?

hoe weet je eigenlijk of je voor achter of tussen de spier moet hebben? en hoeveel cc je moet hebben?

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo latina, na lang niks te hebben gedaan heb ik nu ook de stap gezet om een bv te laten doen. Ik ben op consult geweest bij dr. Verdonck in de Wellnesskliniek. Een vriendin van me is ook daar geweest bij dr. Horn en zij was zo tevreden erover en alles is zo goed gegaan, weinig pijn, mooi gedaan echt super. Dus daarom ben ik daar gaan kijken, wel met het idee dat als me iets niet aanstond dat ik het niet zou doen. Maar dat was dus niet het geval. Ik word 15 juni geopereerd omdat ik dan vakantie heb. Ook de prijs vind ik heel erg meevallen.

Veel succes met je keuze, en je kunt me altijd iets vragen.

Oh ja als je eenmaal in de chatbox zit dan kom je helemaal niet meer van deze site af, is echt super gezellig!!

doeii xx

Hoi Miss.. haha ja je hebt gelijk, het werkt een beetje verslavend op deze site he! Maar dat komt natuurlijk omdat we ons begrepen voelen, met allemaal dezelfde gedachten over onze boobs.. Maar jij moet nog gaan dus, spannend! Gaat er iemand met je mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi latina

Jaa het is zeer verslavend hoor ik ben hier ook bijna elke dag te vinden.

,

Ik ga naar de boerhaave kliniek in amsterdam.Word door dr.Roddi geholpen en betaal 3000 euro al in

dat zijn dan ronde prothese.ik wilde zelf ronde omdat ik een volle borsten wil!

Anatomisch kost 4250 euro

Maar mijn arts gebruikt die vaan bij vrouwen die weinig borsten hebben die dus nog gevormt moeten worden.

Dan het verhaal ,voor,achter of tussen de spier.

*voor word meestal gedaan als je genoeg eigen weefsel hebt om de protheses te bedekken.(schijnt het minst pijnlijk te zijn)

*achter meestal omdat je dan geen eigen weefsel heb en de spier word dan gebruikt om de prothese te bedekken(word vaak bij vrouwen die niks hebben of heel slank zijn gebruikt)pijnlijker dan voor de spier.

*en tussen(dual plane) heb je het beste van twee wereld en zeggen ze maar is ook het meest pijnlijk zeggen ze

hoe het verder met dual plane zit weet ik niet maar dat kunnen de meiden die het hebben gehad je wel beter vertellen!

Ronde en anatomische protheses

Anatomisch geeft meer het natuurlijke(schans) effect

Rond geeft weer meer volume bovenop.Het is maar net wat je mooi vind en soms heeft de arts een persoonlijke voorkeur!

Het aantal cc's.Is ook weer zoiets.Dat kan een arts het beste tegen je zeggen.Je zou wel zelf met zakjes meel ,rijst,water kunnen kijken hoeveel cc's jij ongeveer mooi vind.Maar bedenk dat is toch aners dan een echte bv.

Met fotoos van andere meiden is gewoon heel moeilijk,hoe is je bouw,hoe groot ben je,ben je smal,ben je breed.....ga zo maar door!!

verder zullen de meiden me wel aan vullen!!!

Ik wens je veel succes met je zoek tocht.

Ga desnoods bij meerdere artsen en kijk waar je je goed voelt.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina,

Welkom op deze verslavende site hahahaha.

Ik ben ook door dr demeyere geholpen en erg tevreden. Ik heb 450 cc en rond voor de spier.

Bij dr Plovier zijn er echt een heleboel meiden hier geholpen. Lees je lekker in het forum.

Advies zou zijn maak een paar consulten bij artsen die je aanspreken.

In Belgie is de prijs lager als in Nederland. Dit doet niks af aan de kwaliteit.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ja ik vind het superspannend!! Was het maar al zover..Mijn vriend gaat sowieso mee. En eigenlijk wil ik dat mijn moeder ook meegaat. Ze is tot nu bij al mijn ziekenhuisbezoeken en onderzoeken geweest.

Ik vind het roesje eigenlijk het engst, dat je dan ineens in slaap valt. Maar mijn vriendin zegt dat je helemaal geen tijd hebt om daarover na te denken, ze was na 2 tellen weg en volgens haar na 5 min. weer wakker haha :131:

Maar goed we gaan het zien!!!

Doeiii mss tot snel op de chat.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

Ik ben zelf door dr.plovier geholpen in beaucare.

kostte me 2450 euro..

maar dr.plovier heeft nu zijn eigen kliniek..

beaucare stelde ook helemaal niks voor maar wilde alleen maar daarheen vanwege de pc.

ben nu al 7.5 maand po.

je kunt eventueel mijn fotos zijn in de gallerij!

liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word aankomende donderdag bij Dr Plovier geholpen.

Ik ben 1 april op consult geweest bij hem en heb er een goed gevoel over.

Ga bij diverse pc's langs en laat je goed informeren.

succes.

Knuffie,

Shoompie

spannendddd! laat me weten hoe het ging.. wat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ja ik vind het superspannend!! Was het maar al zover..Mijn vriend gaat sowieso mee. En eigenlijk wil ik dat mijn moeder ook meegaat. Ze is tot nu bij al mijn ziekenhuisbezoeken en onderzoeken geweest.

Ik vind het roesje eigenlijk het engst, dat je dan ineens in slaap valt. Maar mijn vriendin zegt dat je helemaal geen tijd hebt om daarover na te denken, ze was na 2 tellen weg en volgens haar na 5 min. weer wakker haha :131:

Maar goed we gaan het zien!!!

Doeiii mss tot snel op de chat.

x

Hey Miss.. we hebben elkaar misgelopen op de chat denk ik? Wanneer staat de datum bij jou vast? Wel fijn dat je mensen mee neemt he die je steunen! Zelf vind ik de narcose idd ook erg eng..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina,

Welkom op deze verslavende site hahahaha.

Ik ben ook door dr demeyere geholpen en erg tevreden. Ik heb 450 cc en rond voor de spier.

Bij dr Plovier zijn er echt een heleboel meiden hier geholpen. Lees je lekker in het forum.

Advies zou zijn maak een paar consulten bij artsen die je aanspreken.

In Belgie is de prijs lager als in Nederland. Dit doet niks af aan de kwaliteit.

Succes

dankje dankje!! ben zo blij met alle adviezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik word aankomende donderdag bij Dr Plovier geholpen.

Ik ben 1 april op consult geweest bij hem en heb er een goed gevoel over.

Ga bij diverse pc's langs en laat je goed informeren.

succes.

Knuffie,

Shoompie

Hey shoompie,

Ben je 1 April bij dr Plovier geweest, en je kan aankomende donderdag al terecht? :D

Waar moet je heen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.