Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

En latina, je moet narcose gewoon over je heen laten komen...

Ik heb al ooit eens een oorcorrectie gehad.. en dat was toen mijn eerste operatie.. was bang dat ik niet in slaap zou komen en wat ik mezelf toch wel niet aan zou doen... wilde bijna uit het bed springen richting huis...

Maar uiteindelijk stelt het niks voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey shoompie,

Ben je 1 April bij dr Plovier geweest, en je kan aankomende donderdag al terecht? :D

Waar moet je heen?

x

Klopt ik ben 1 april op consult geweest en kon of 4 april of 14 april al geholpen worden.

Gewoon aangeven dat je snel wilt en als er dan een plek uitvalt of vrij is dan plannen ze je in.

Ik vroeg bij het maken van het consult wanneer er een operatie plek vrij was en heb dat meteen vast laten leggen.

Het aantal cc's weet ik nog niet. Dr Plovier zei wel minimaal 350cc voor een mooi resultaat.

Ik ga donderdag naar Overijsse, dik 3 uur rijden, ben benieuwd hoe het gaat op de terug weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannendddd! laat me weten hoe het ging.. wat krijg jij?

tuurlijk laat ik het weten,maar het duurt wel even, want ik word pas om 13.30 geholpen en het is dik 3 uur terug rijden.

Hoeveel cc ik krijg weet ik nog niet,want ben er nog niet helemaal over uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee dames dit is wel heel erg spannend... Ik ben het hele weekend bezig geweest met info verzamelen welke PC ik zou willen en ik neig hele erg naar Plovier. En heb ik dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ik het consult + BV meteen kon inplannen, op 1 dag! Dit omdat ik eigenlijk heel erg overtuigd ben van zijn kwaliteiten, mede dankzij de positieve berichten hier op dit forum. De receptioniste was erg aardig, rustig en beleefd (ondanks het feit dat mijn zoontje op de achtergrond kabaal maakte en we elkaar niet altijd konden verstaan).

De afspraak voor de BV (met consult vooraf) is gepland op 7 juni. Ik zou voor het consult 50 moeten betalen en de BV zelf zou tussen 2700 en 3000 zijn, afhankelijk vh soort prothese. Is dit jullie ook zo vertelt?

Ik heb wel aangegeven dat de datum onder voorbehoud moest zijn omdat ik even met het schema thuis, op het werk, de kids, mn vriend en alles moet afstemmen. Wat zou het geweldig zijn als ik 7 juni al aan de beurt was. Maar zelf denk ik dat het niet te regelen valt praktisch gezien en dat ik het misschien moet 'verzetten' naar 11 juli bijvoorbeeld, wanneer de zomervakantie begint. Zowel mijn kinderen als mijn vriend hebben dan vakantie, wat betekent dat mijn vriend alle tijd heef voor mij en kids te zorgen.. en er niet zo veel regelzaken zijn. (met name de kids dus) Nadeel is dan wel dat ze de hele dag thuis zijn. En nadeel dat het dus wel langer wachten is.

Wat vinden jullie?? Hellup!! :wacko:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Gefeliciteerd met je voorlopige datum.. ;)

Uhmm, tussen de 2700 en de 3000..??

Dan is het weer duurder geworden dan..?? :unsure:

Ja blijft lastig die keuze maken..

Maar je hebt de eerste 2 weken toch wel zeker hulp nodig met alles,

zeker ook met de kids..

Dus ik zou even kijken wanneer het het beste uitkomt..

hoe oud zijn de kids?

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woepieeeeee!!! je hebt een afspraak staan!!! Spannend hoor!!

Alle 2 de situatie's heeft wel wat.

7 juni kids op school en dan heb je niet zoveel drukte om je heen maar je hebt echt wel hulp voor jezelf nodig de eerste dagen!!!

En als het 11 juli is dan heeft je vriend alle tijd voor je maar zijn kids er ook. Iets minder rust maar dan is er wel iemand voor je die je kan helpen.

Tja..... ikzelf zou dan voor die 11 juli kiezen puur omdat je dan geen dingen hoeft te regelen, verstandelijk....

Succes met een keuze maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Gefeliciteerd met je voorlopige datum.. ;)

Uhmm, tussen de 2700 en de 3000..??

Dan is het weer duurder geworden dan..?? :unsure:

Ja blijft lastig die keuze maken..

Maar je hebt de eerste 2 weken toch wel zeker hulp nodig met alles,

zeker ook met de kids..

Dus ik zou even kijken wanneer het het beste uitkomt..

hoe oud zijn de kids?

liefs..

Hey!

Jaaaa thanks!! Ben zoooo blij!!!

Hoe duur was het eerst dan?

Ja het probleem is dat ik niet mag tillen he.. dus dan is het beter als ik het doe als kids en man vakantie hebben? Duurt wel langer :( In de mei / paasvakantie was er helaas geen plek werd er gezegd.. dat zou echt ideaal zijn geweest zeg.. Kon wel.. maar dan bij die andere arts.. maar die ken ik niet... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Nu heb je iets om naar uit te kijken :)

Vind je het niet fijner om de arts van te voren nog te zien? Ik zou eerst ook t consult

en de operatie opdezelfde dag hebben. Ik was nl bij dr. Danau geweest op consult, maar wilde

toch door Plovier geholpen worden. Ik was toch blij dat ik vantevoren nog was geweest.

Of is dit helemaal geen optie voor jou?

Ik ben 4 april geholpen en heb 2600 betaald, het is dus weer duurder geworden!

Die man heeft het ook hartstikke druk hihi.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt je op de reserve lijst laten zetten

het komt heeeel vaak voor dat er iemand uit valt en je alsnog kunt komen..!!

Eerst of 2600 of 2700 euro geloof ik..

lag eraan of je cereform of sebbin nam..

nee je mag niet meer tillen als 10 kilo..

dus je hebt echt wel hulp nodig,

om je zelf aan te kleden en het huishouden te doen..

nee ik zou ook niet bij een andere arts gaan hoor, gewoon lekker bij dr.plovier gaan!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woepieeeeee!!! je hebt een afspraak staan!!! Spannend hoor!!

Alle 2 de situatie's heeft wel wat.

7 juni kids op school en dan heb je niet zoveel drukte om je heen maar je hebt echt wel hulp voor jezelf nodig de eerste dagen!!!

En als het 11 juli is dan heeft je vriend alle tijd voor je maar zijn kids er ook. Iets minder rust maar dan is er wel iemand voor je die je kan helpen.

Tja..... ikzelf zou dan voor die 11 juli kiezen puur omdat je dan geen dingen hoeft te regelen, verstandelijk....

Succes met een keuze maken.

xxx

Jaaaa spannend heeee whoeihoeeei ik was zó vrolijk toen ik ophing.. dat ik mijn kindje helemaal doodgeknuffeld heb, hahaha!!! Oh oh oh.. ik word weer vrolijk als ik eraan denk hè...

Ja is wel een goeie verstandelijke keus ladytien.. maar idd allebei heeft voor- en nadelen. Hoe zit het eigenlijk met vrij krijgen, als je vrouw ziek is ofzo? Kan dat? Want dan kan ie toch dat weekje vrij vragen? Wie weet dat?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je mag zou natuurlijk gewoon 1 week vrij kunnen vragen of 2 weken..?

dan kan hij de kids naar school helpen en jou verzorgen..

Ja zorgverlof heet dat toch..??

weet niet precies hoe dat zit, zou je man even na moeten vragen op zijn werk..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf zou hevig opzoek zijn gegaan naar iemand die mij 1 week kon helpen met alles dat heb ik zelf ook gedaan omdat ik zoooooooo ongeduldig ben en no wayyyy dat ik zo lang kan wachten. :1big_boobs: dus ik had voor juni gekozen als je iets heel graag wilt. kun je een oplossing vinden. en misschien is in jou geval de oplossing wel juli. heel veel succes. ben wel benieuwt hoe het bij jou gaat worden,.,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid

Gefeliciteeeerd jeeeeeej!!

ik zelf zou voor de snellere datum gaan wat er ook hierboven werd gezegt als je het graag wilt dan krijg je die oplossing toch wel!! de kracht van de WIL hiihih!

2700-3000? hij is dan wel in een korte tijd weer duurder geworden dan ik heb 2 weken geleden nog 2700 betaald en bij mij zeiden ze tussen de 2600-2800 euro denk dat ze het dan ruimer nemen ben benieuwd hoeveel je dan moet betalen!

Ik zal gewoon wat probren te regelen na een week kan je al wat meer ik was de 3de dag al dingen aan het doen, had wel last maar ben gewoon echt koppig hahaha!! en hou van een schoon huis! :blush::rolleyes:

Nu is het aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik wil zelf ook geopereerd worden op 11 juli of 12 juli (ook omdat ik dan 6 weken vakantie heb) dus misschien zien we elkaar wel hihi!

Hihi ja zou echt leuk zijn als we elkaar zagen.. maar eerst even de datum bevestigen of verzetten.. welke provincie woon jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid

Gefeliciteeeerd jeeeeeej!!

ik zelf zou voor de snellere datum gaan wat er ook hierboven werd gezegt als je het graag wilt dan krijg je die oplossing toch wel!! de kracht van de WIL hiihih!

2700-3000? hij is dan wel in een korte tijd weer duurder geworden dan ik heb 2 weken geleden nog 2700 betaald en bij mij zeiden ze tussen de 2600-2800 euro denk dat ze het dan ruimer nemen ben benieuwd hoeveel je dan moet betalen!

Ik zal gewoon wat probren te regelen na een week kan je al wat meer ik was de 3de dag al dingen aan het doen, had wel last maar ben gewoon echt koppig hahaha!! en hou van een schoon huis! :blush::rolleyes:

Nu is het aftellen :D

Jaaaaaa jeeeej zeker spannend!!! Hihi..ja dus 7 juni aanhouden bedoel je? Is wel beter idd.. dan ben ik in de vakantie helemaal fit! anders loop ik in de vakantie te zweten met die boobs.. Nee ik denk dat ik gewn voor 7 juni ga hoor! Alleen ik mag dus echt niet tillen enz, ik wil echt niet dat er iets gebeurd door mn eigen schuld, snapje?!

Maar ik ga morgen een knoop doorhakken en met mn vriend overleggen en idd zorge dat t gergeeld wordt. (krijg toch altijd mn zin van hem hahahahahha) :P

Maar dan vind ik de prijs echt niet normaal dan! Ze vroeg eerst aan mij; u weet wat de prijzen zijn? Zou ze daarom hoog hebben ingezet? Ik ga het morgen ff vragen hoor, heel vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Er werd tegen mij ook gezegt tussen de 2700 en 3000 euro,maar het wordt dus 2700 euro.

Kan je man niet een paar dagen vrij nemen? Ik word Donderdag geholpen en mijn man heeft donderdag en vrijdag vrijgenomen en dan ook nog de 2 dagen van het weekend en daarna mijn moeder en schoonmoeder me.

Wel grappig he dat je dan zo ineens de knoop doorhakt. En nu weer een keuze maken juni of juli.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Er werd tegen mij ook gezegt tussen de 2700 en 3000 euro,maar het wordt dus 2700 euro.

Kan je man niet een paar dagen vrij nemen? Ik word Donderdag geholpen en mijn man heeft donderdag en vrijdag vrijgenomen en dan ook nog de 2 dagen van het weekend en daarna mijn moeder en schoonmoeder me.

Wel grappig he dat je dan zo ineens de knoop doorhakt. En nu weer een keuze maken juni of juli.

Succes

heeey!

wanneer heb je te horen gekregen vd prijs 2700-3000? en wanneer hoorde je dat het def. 2700 werd?

ja ik besprek t morgen met em... en kijk em ff lief aan.. want wil gwn in juni!!!mits ik zeker weet dat ik alle hulp heb..

probleem is, mijn schoonmoeder werkt zelf ook fulltime.. en mijn moeder woont echt ver :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey!

wanneer heb je te horen gekregen vd prijs 2700-3000? en wanneer hoorde je dat het def. 2700 werd?

ja ik besprek t morgen met em... en kijk em ff lief aan.. want wil gwn in juni!!!mits ik zeker weet dat ik alle hulp heb..

probleem is, mijn schoonmoeder werkt zelf ook fulltime.. en mijn moeder woont echt ver :(

Ik heb het vanochtend nog te horen gekregen dat het 2700 is.

En wie weet komt er toch nog eerder een plekje vrij in de meivakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hetzelfde dilemma om 13.30 word ik geholpen en het is ook nog eens 3 uur rijden, dan wil je graag wat drinken.

Neem genoeg eten mee voor op de terugweg :3:

Ik zit heen met file en terug ook,maar goed wie mooi wil zijn. LOL

Denk dat ik een paar dgn in een hotel ga zitten ofzo :) Kids maar bij opa en oma laten!

Maare drinken mag je toch wel?

wanneer is jouw bv ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.