Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat super meid dat je toch eerer kon!

Geniet er nog van lekker op je buik / zij slapen ;-) en succes met de laatste voorbereidingen!!!

De laatste 2 weken gaan zo voorbij!!!

Kussss :53:

ja echt spannend joh, nog maar 17 daagjes! is beter dan nog 8 weken, toch?! :) ohh ik ben zo blij!! maar ook zo zenuwachtig!

ik kan wel wat tips gebruiken hoe ik me nu het beste kan voorbereiden eigenlijk... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... Geen idee?

Ik heb helemaal niks als voorbereiding gedaan geloof ik..

Ja me huis gepoetst en boodschappen gedaan,

Voor de rest heeft me ventje me gewoon verzorgd en als ik iets nodig had is hij het gaan halen..

Komt heus wel goed meis! Relax!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de be-clinic kan idd slordig zijn, ze hadden mij helemaal niet gebeld voor de operatie terwijl ze hadden gezegd dat ze dat wel zouden doen ,wel belde de bergman kliniek om me operatie door te nemen die ik al 2 maanden geleden had geannuleerd haha dus ook daar zijn ze slordig! zolang ze maar niet slordig zijn met de operatie is het goed ;) plovier heeft natuurlijk ook nog maar net zn eige kliniek en zo veel klanten in 1 x en is natuurlijk ook maar een mens dus snap wel dat er aventoe iets fout gaat en aangezien wij hier op t forum alles aan elkaar door lope te spelen komt alles naar boven :P hahaha tiszonde die plovier die word goed in de gate gehouden !!

ben super blij voor je latina dat het nu toch zo snel kan en ook heel fijn dat je plovier persoonlijk gesproken heb geeft denk toch een fijn gevoel en ook heel netjes van hem ! hou je in de gate ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faltan once días.....¿Ya estás nerviosa? Me parece que sí, viendo los días acercando..uyy!

Para prepararte quizás puedas comprar un sujetador de deportes. Yo también lo he comprado, y sentí tan extraño comprarlo en tamaño D, hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaah si

:154::154:

Hihi, sorry, nu met ondertitels: :)

"Nog 11 dagen...Ben je al zenuwachtig? Ik kan me voorstellen van wel, de dag komt steeds dichterbij..

Om je voor te bereiden kun je misschien een sportbh kopen, ik heb er ook een gekocht, moet wel zeggen dat het zó raar voelde om een maatje D te kopen, hihi"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja ik wilde je nog tergu antwoorden met een vertaling omdat de rest het aners niet mee kan lezen..

jaaaaaaa errug zenuwachtig nu het steeds dichterbij komt!!

thnx voor je tip.. maar ik dacht dat je zo'n bh mee kreeg uit de kliniek? die heb je dan toch meteen aan of niet?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook een bh mee van de kliniek, maar omdat je die dag en nacht moet dragen leek het me wel lekker die ook ´n keer in de was te kunnen gooien en dan ff die sportbeha aan. En natuurlijk wilde ik ook gewoon graag ´iets´ met cup D kopen, haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem kopen in de maat die je wilt... Hihi :D maar wel omvang ietsje groter, dus als je 75 hebt zou ik nu 80 kopen, word de cup ook automatisch wat groter!

haha echt? en als ie dan te groot of te klein is?

en dan bij de hema ofz? las dat ze ze daar ook verkopen..

hebben jullie ook van tevoren de sport bh gekocht en welke maat hebben jullie gekocht?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ´m ook bij de Hema gekocht, die zagen er lekker stevig uit (de 'heavy sport'). Nadeel is wel dat de sluiting achter zit, dus moet vriendjelief even meehelpen.

Ze zijn niet zo heel duur, 17 euro geloof ik (laatst in de aanbieding, weet niet of dat nu nog is...) dus je zou twee maten kunnen kopen.

Goeie tip inderdaad om omvang een maatje groter te kopen, want je krijgt ook echt vochtophoping enzo toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies ja.. ik ga wel even kijken morgen voor sportbh's!

Maar ik weet nog steeds niet welke cup ik dan he beste kan nemen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ook erg handig is| die tussenstukjes ...hiermee kun je de omtrek iets vergroten.

in het begin hou je vocht vast en daardoor is de omtrek veel groter...na een paar weekjes is dat helemaal weg.

dan kun je gewoon je normale omtrek maat kopen....past hij na die weken tenminste ook nog!!

ik zou als ik jou was minstens een D-cup halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey ik heb binne kort mijn borst vergroting bij dr vermeylen in turnhout

het is een zeer goede chirurg , en heb er al veel resultate van gezien

ook vele bv"s die daar hun chirurgie laten doen

ik betaal veel geld voor mijn borstvergroting 4300 euro

en word ook opgevangen in het ziekenhuis

zit allemaal wel bij in de prijs 24 uur verblijf

na de operatie , je bent wel verplicht je bloed te laten onderzoeken vooraleer je inslaap mag gedaan worden

platen laten nemen van je borsten en een goedkeuring van je dokter ,

hier ben je zeker , en je hebt heel je leven garantie

grtjjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey ik heb binne kort mijn borst vergroting bij dr vermeylen in turnhout

het is een zeer goede chirurg , en heb er al veel resultate van gezien

ook vele bv"s die daar hun chirurgie laten doen

ik betaal veel geld voor mijn borstvergroting 4300 euro

en word ook opgevangen in het ziekenhuis

zit allemaal wel bij in de prijs 24 uur verblijf

na de operatie , je bent wel verplicht je bloed te laten onderzoeken vooraleer je inslaap mag gedaan worden

platen laten nemen van je borsten en een goedkeuring van je dokter ,

hier ben je zeker , en je hebt heel je leven garantie

grtjjjj

Mijn bv staat al gepland op 16 mei as, bij dr Plovier in Overijse (Be Clinic).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.