Ga naar inhoud

Latina82 : 16 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 253
  • Created
  • Laatste Reactie

SORRYYYYY beetje late reactie van mij :blush:

Oh boi waar zal ik beginnen haha.. Ik had de eerste trein gemist dus moest ik een uur later pakken en bij het overstappen had ik weer die aansluiting gemist.. wéér 1 uur wachten en mijn telefoon was ik vergeten op te laden, dus.. je raadt het al.. kon niet bellen!!! Ik besloot de gok niet te wagen, om toch verdre te reizen, want anders zou ik misschien helemaal voor niks zijn gegaan, aangezien dr plovier zo'n druk schema heeft :s. Al met al.. even een nieuwe afspraak maken dus en dan ga ik ECHT een auto regelen/huren oid.. wanteh OV sucks big time! :wacko: Wordt vervolgd.. Oh.. morgen ben ik 2 maanden PO en het voelt echt zooooooooooooooo nice om big boobs te hebben.. kan bijna niet geloven soms.. heb gewoon een F cup... 5 maten groter dan wat ik eerst had... Ik ben gewoon verliefd op mn boobs! En wat ik ook heel bizar vind is dat meiden hier op het forum nu opeens míjn foto mee nemen naar consult, als voorbeeld. Das toch een hele eer.. Echt een compliment! (you know who you are) :rolleyes: Vandaag even shoppen en naar de kapper, weekend feestje van mn vriend en zoontje! Is wel gek hoor, om mensen te ontmoeten die dan opeens 'raar' kijken en ik ze 'hoor denken' van 'heey ze had toch eerst niet zulke grote' en ze dan vervolgens niks durven te zeggen :152: Volgende stap is; óf wenkbrouwlift of ooglid correctie.. Niet dat het zo erg opvallend naar beneden hangt, maar ik merk dat naarmate ik ouder word, mijn oogopslag gewoon veranderd... Oud worden... aaaarrggghhhh wat errrrgg!!

Zal ook even wat fotokes uploaden weer!

liefs latina :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.