Ga naar inhoud

kelly21 : 16 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

@moontje:ik heb idd dual plane geplaatst gekregen,ze hebben de fotos bekeken en moet morgen weer nieuwe fotos maken en opsturen om te zien of het niet nog meer opzwelt want dan gaat t niet goed.

Ik heb nu paracetamol en me ibrupofen tegelijk ingenomen en moet zeggen dat ik nu pijn vrij ben zolang ik me dan weinig of niet beweeg dus voel me nu wel een heel stuk beter!

Ik ga gewoon nog een paar dagen door met dubbel innemen van die 2 en dan hopen dat het snel wat minder word,hoelang heb je er zelf last van gehad?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben benieuwd, ik wil je niet over de flos helpen, maar ik dacht zelf aan een interne bloeding door de kenmerken die je opnoemde.

Gelukkig heeft de kliniek nu de foto's en zullen ze je snel gerust kunnen stellen !!

Veel sterkte, pijn waar je niet tegen kan vechten is echt gemeen :(

Hopenlijk is dit je laatste pijnlijk(st)e dag en gaat het vanaf nu steeds wat beter.

Bedankt voor je bezorgdheid maar ze hebben naar de fotos gekeken en gaan het nu in de gaten houden maar voel me echt al een heel stuk beter nu ik die medicatie dubbel in mag nemen dus hoop dat het hier bij blijft!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Gelukkig dat het niks ernstigs is.

Ik hoop dat je snel het ergste gehad hebt, ze zeggen vaak dat het de eerste vier dagen het ergst/pijnlijkst is he?

Nou dan vanaf de goede kant weer op!

Liefs Janine :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@janine jaa de eerste 4 dagen zijn idd het ergste en dat is me ook meerdere keren verteld maar dan nog had ik dit niet verwacht,maar goed mischien heb ik gewoon pech,het gaat nu wel echt een heel stuk beter alleen lachen doet echt heeeel zeer haha:)Nog een paar daagjes en dan is het zover:P:P

@bonita,dankje wel!gaat al een heel stuk beter en hoop dat het nu gewoon de goede en leuke kant op gaat:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag een goeie dag gehad,bijna geen pijn,lekker buiten geweest,gaat zeker de goeie kant op,alleen maar douchen vind ik het maar niks haha moet ze dan echt vasthouden anders gaan ze zeer doen.morgen ff een bh bijhalen bij de hema en kijken hoe ver ik ga komen met shoppe:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zoooo!!!

Gelukkig gaat het nu de goede kant op!

Lijkt me idd een raar gevoel zonder BH, hangt toch ineens extra gewicht aan je voorkant.

Maar went snel heb ik hier begrepen ,gelukkig, haha.

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien geeft je dit wat duidelijkheid

je kan de bovenmaat(in cm) en de ondermaat(in cm) van elkaar aftekken,en hieronder de cupmaten in verschillen

10 cm. verschil = AA-cup

12 cm. verschil = A-cup

14 cm. verschil = B-cup

16 cm. verschil = C-cup

18 cm. verschil = D-cup

20 cm. verschil = DD-cup

22 cm. verschil = E-cup

24 cm. verschil = F-cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de pijn wat minder is! Pfff, ik had t zo met je te doen! Ik kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent naar het uiteindelijke resultaat, spannend hoor. Ik zag op je foto dat de protheses nog erg hoog zitten (logisch) maar als ze wat meer indalen en je minder vocht vasthoudt, zal dat wellicht nog een cupmaatje (of twee) schelen met de meting die je nu hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa klopt,zit allemaal nog heel erg hoor he!

vind het ook niet mooi zoals het er nu uitziet maar goed

moet geduld hebben:P

Ben blij dat ik van die erge pijn af ben,vloog soms echt tegen de muren op,

merk alleen wel dat ik toch wel een tik van die narcose nog heb hoor.als ik nu

boodschapjes ga doen ben ik al bekaf als ik thuiskom terwijl ik normaal 100

dingen tegelijk kon doen dus voorlopig rustig aan:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet dit toch even kwijt,ik heb maanden uitgekeken naar het moment dat ik me bv zou krijgen,nu ik ze heb,baal ik echt!ik heb alleen maar pijn,kan niks meer zelf,ik weet dat het pas een week later is maar ben nooit pijnvrij,stukje wandelen gaat niet want dan speelt me linkerborst weer op,zelfs een boodschap kan niet zonder pijn.daarnaast ben ik geschrokken van het feit dat er 565cc is geplaatst.ik ben van een a naar een c,maar heb al meerdere reacties gehad dat dit toch echt groter gaat worden en tot nu toe iedere x als ik in de spiegel kijk baal ik want ik vind het lelijk,te groot en het doet zeer! Ben er gewoon een beetje ongelukkig door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow jakkes meid.

Snap wat je bedoeld hoor!

Maar heb dit vaker gelezen en uiteindelijk wen je eraan en vind je ze helemaal niet groot meer.

Natuurlijk spreek ik niet uit ervaring, en ben ik zelf ook bang hetzelfde gevoel als jou te hebben vlak na de vergroting.

Het ziet er eerst nog niet helemaal mooi uit, bovendien is het gewoon erg wennen aan zoveel borst als je dat niet gewent bent. Van de ene op de andere dag zit het er gewoon.

En zoveel pijn maakt je ook nog een onzettend prikkelbaar/ gevoelig voor dit soort dingen.

Komt goed meid! Dat weet ik zeker!

x Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Wat jammer om te lezen dat je je ongelukkig voelt.

Ik begrijp dat de pijn frustrerend is, maar probeer toch positief te blijven meis!

Je weet niet hoe het over een paar weken of maanden zal zijn, dus blijf toch uitkijken naar betere tijden.

Ik heb zoveel foto's gezien van vrouwen waarbij de borsten er aan het begin echt niet mooi uitzagen, maar welke er uiteindelijk echt prachtig uit kwamen te zien.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je je toch snel wat beter mag gaan voelen *knuf*

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat lief van jullie!

dankje wel voor de steun,de pijn is al wat minder waardoor ik wel wat positiever ben maar blijf gewoon een beetje saggo om de kleine dingetjes zoals lekker op me buik slapen of lekker gek doen met me zoontje,maar dat had ik van te voren kunnen weten en moet ik maar acsepteren...Vinden jullie niet dat ik veel cc heb gekregen voor een normale c cup,ik ben nu bijna 2 weken po en zit nu op een 85c...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Geen idee wat voor cup ik ga krijgen, maar zoals het er nu uitziet schat ik dat ik wel een D ga krijgen.

Voel dat er onder mijn borsten en over mijn buik nog veel vocht zit. Als dat wegtrekt dan lijkt het ook alweer anders he.

Normaal had ik onder-omtrek 70.

Denk dat dat bij jou ook het geval is en dat jij minstens een cup D gaat krijgen hoor, ls het vocht weg is.

Die van jou ogen op de foto echt groter dan die van mij vind ik?

Vind die van jou erg mooi!! Ze staan zo mooi bij elkaar! Dat heb ik niet.

Ik heb ook twee kindjes, het is wel erg vervelend dat je nu niks met ze kan doen he.

Dat heb jij ook met je zoontje.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Geen idee wat voor cup ik ga krijgen, maar zoals het er nu uitziet schat ik dat ik wel een D ga krijgen.

Voel dat er onder mijn borsten en over mijn buik nog veel vocht zit. Als dat wegtrekt dan lijkt het ook alweer anders he.

Normaal had ik onder-omtrek 70.

Denk dat dat bij jou ook het geval is en dat jij minstens een cup D gaat krijgen hoor, ls het vocht weg is.

Die van jou ogen op de foto echt groter dan die van mij vind ik?

Vind die van jou erg mooi!! Ze staan zo mooi bij elkaar! Dat heb ik niet.

Ik heb ook twee kindjes, het is wel erg vervelend dat je nu niks met ze kan doen he.

Dat heb jij ook met je zoontje.

x

Heeyy janine!!

een D,daar wou je ook wel op uitkomen toch?ik vind die van mij idd ook best groot hoor maar het zit

nog steeds hoog dus ben echt benieuwd hoe het over een paar maandjes is,ik denk ook wel omdat

ik high profile dat het er bij mij gewoon anders uitziet,ik vind het bij jou juist mooier staan!!

Idd erg vervelend mdat ik niet veel kan doen met me zoontje maar sinds een paar dagen kan ik wel

weer een beetje ravotte met m,leg op ook zelf weer op bed en in de auto zetten gaat gelukkig ook weer

dus ben wel weer een stuk vrolijker:D

Hoe ist verder met je herstel??

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we moeten echt geduld hebben he? Over drie maanden kun je pas echt zien hoe het wordt zeggen ze.

Mijn herstel gaat erg goed. Weinig pijn, alleen na het slapen, is het opstaan wat pijnlijk door de stijve spieren.

Verder doe ik niet zoveel, wat lichte dingetjes in huis.

Mijn vriend heeft deze week vrij dus die doet het huishouden.

Mijn kinderen kunnen gelukkig zelf trap op en af lopen dat scheelt ook weer.

Voor de rest kan ik ze wel aankleden enzo.

Wat grappig zeg, ik vind die van jou al echt zo mooi!

Bij mij staat de huid tussen mijn borsten helemaal strak en zit veel vocht onder. Dus mijn spleetje is een beetje verdwenen zeg maar.

Hoop dat dat vocht gauw wegtrekt zeg, pfffff.

Heb ook een dik buikje, voel het gewoon mee bewegen als ik loop :blink: (gek).

Nou we hebben nog wel even geduld! Tis toch herfst.

Volgend jaar zomer lekker pronken met onze nieuwe borsten!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo weer ff een berichtje plaatsen hoor!

Vrijdag mag me kliniekbh uit!!lekker shoppe:D:D

Voel me echt een heeeel stuk zekerder,resultaat mag er zijn,hihi

Alles qua kleding staat gewoon beter en ik heb gewoon meer zelfvertrouwen,ik hoef

me niet meer te schamen of te verberge!

Duurt nog wel een paar maanden voordat ik echt zal zien wat het resultaat is maar nu de pijn

helemaal weg is kan ik er alleen nog maar van genieten,buikslapen gaat nog steeds niet maar kan

me rug heerlijk ontzien door op me zij te gaan liggen..

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.