Ga naar inhoud

kelly21 : 16 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

@ piepke:jaaa helemaal heppy de peppy haha,hoe is het verder met jou herstel?nu ook aan het genieten??

@janine:hechtingen voel je niks van hoor en het is weer een stapje verder in je herstel:D!ga dit weekend

lekker shoppe,kan ik eindelijke kijken wat ik leuk vind en niet wat ik pas,me vorige maat was nooit wat

leuks te vinden,succes vd week!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff ik snap er niks van!

ik vraag bij de operatie om een c cup en niks meer en ben gister weze shoppen voor me nieuwe bh's nu die kliniekbh weg mag,zit ik gewoon op een 75 E en die zit zelfs een beetje strak?!

Heb ik het niet goed uitgelegd wat ik wou of kloppen die bh maten nou niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je had foto's mee van hele BIG boobies???

Dacht hij dat jij dat verstond onder een C?

Geen idee...maar wel een mooie maat meid!

Vaak hebben siliconenborsten omdat ze rond zijn een grotere cup nodig dan naturel borsten.

Terwijl siliconenborsten juist kleiner ogen dan de naturelle variant.

Wel geslaagd verder?

Zit het lekker, een gewone bh?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zei juist dat de fotos die ik mee had geen c cup waren maar kleiner dus ik zei,deze vorm vind ik mooi maar wil een c cup,niet groter dan dat..

maar goed heb nieuwe foto met een bh aan in de galerij gezet,het zit nog wel een beetje onwennig maar aan de andere kant kan wel allemaal leuke kleertjes aan!

Hoe ist verder met jou janine,kan je al weer wat meer met je kindjes??ik kan die van mij alweer optillen enz gelukkig!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kelly,

Hmmmm die plovier toch...

Heb even je foto bekeken! Leuke BH!

Past net idd zo te zien.

Maar ben je zelf wel content met de grootte nu?

Ik vind de jouwe prachtig maar hoop dat je dat zelf ook vindt?

Met mij gaat het heel goed.

Doe op zich alles met mijn kindjes hoor. Behalve optillen. Want ze zijn beiden boven de 10 kilo.

Maar ik had de jongste al snel geleerd de trap zelf op en neer te lopen. En ze heeft een maand voor de operatie een peuterbedje gekregen...

Zodat mama haar niet in en uit bed hoeft te tillen.

Ze zijn er nu helemaal aan gewend dat ik ze niet optil, haha, want mama is niet zo sterk...

De jongste heeft zelfs geleerd hoe ze zelf met hulp van mama in de tafelstoel klimt en er weer uit.

Pampers verschonen doe ik op de grond. Jaaaaaaaaa je wordt heel handig he?

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ piepke:jaaa helemaal heppy de peppy haha,hoe is het verder met jou herstel?nu ook aan het genieten??

hahha nou,niet helemaal.Feestje is weer opnieuw begonnen maar zal uiteindelijk vast goedkomen.

Maarre... dat bh'tje van jou is echt te klein!! Heeeel leuk, maar denk dat hij echt een maatje groter mag ;) Zien er wel mooooiiii uit!! :1bouncingboobs:

Vind je ze ook wat te groot ogen bij jezelf, of zit het in de richting van wat jij in je hoofd had zitten bij een C cup.

Dr.Plovier is wel wat royaal geweest met zijn cc's ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kelly,

Hmmmm die plovier toch...

Heb even je foto bekeken! Leuke BH!

Past net idd zo te zien.

Maar ben je zelf wel content met de grootte nu?

Ik vind de jouwe prachtig maar hoop dat je dat zelf ook vindt?

Met mij gaat het heel goed.

Doe op zich alles met mijn kindjes hoor. Behalve optillen. Want ze zijn beiden boven de 10 kilo.

Maar ik had de jongste al snel geleerd de trap zelf op en neer te lopen. En ze heeft een maand voor de operatie een peuterbedje gekregen...

Zodat mama haar niet in en uit bed hoeft te tillen.

Ze zijn er nu helemaal aan gewend dat ik ze niet optil, haha, want mama is niet zo sterk...

De jongste heeft zelfs geleerd hoe ze zelf met hulp van mama in de tafelstoel klimt en er weer uit.

Pampers verschonen doe ik op de grond. Jaaaaaaaaa je wordt heel handig he?

Liefs Janine.

ik moet zeggen dat ik ze wel te groot vind hoor,maar goed doe er niks aan denk..die kleine van mij doet ook gelukkig alles zelf en heeft idd ook een peuterbedje en verschonen doe ik gewoon op zn bedje,lekker makkelijk:)haha je word idd aardig creatief ervan!ga nog ff afwachten wat het gaat worden want ben zelf maar 1.58 groot dus wil niet dat het nep gaat staan!

Fijn weekend nog ff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahha nou,niet helemaal.Feestje is weer opnieuw begonnen maar zal uiteindelijk vast goedkomen.

Maarre... dat bh'tje van jou is echt te klein!! Heeeel leuk, maar denk dat hij echt een maatje groter mag ;) Zien er wel mooooiiii uit!! :1bouncingboobs:

Vind je ze ook wat te groot ogen bij jezelf, of zit het in de richting van wat jij in je hoofd had zitten bij een C cup.

Dr.Plovier is wel wat royaal geweest met zijn cc's ;)

joh dat meen je!ben je alweer terug geweest bij de kliniek??ik ga zo je topic wel ff doorlezen,hoop echt dat het snel voor je ophoud!!

jaa dankje dat je het zegt,ik vond hem ook al aan de kleine kant maar in de winkel zeiden nee zo hoort hij echt te zitten dus ik werd daar een beetje onzeker van en heb m dus maar gekocht..

Het is totaal niet wat ik in me hoofd had eerlijk gezegd,vanaf dag 1 heb ik gezegd dit is te groot en dit heb ik ook niet aangegeven bij plovier,ik moet wel zeggen dat als ik me kleding aan heb het totaal niet opvalt,je ziet dan niet eens dat ik een vergroting heb gehad!als ik ga douchen dan denk ik wel booiinnkkk als ik me bh uit doe..hahaha,maar goed moet niet zo zeuren denk,heb zelf deze stap gezet moet gewoon echt wenne aan de grote..

Ik ga echt voor je duimen dat je heeeeel snel aan een super goed herstel kan gaan beginnen en dat dat kwakkelen van je ophoud,echt respect hoe je ermee om gaat hoor!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kelly,

Volgens mij is dat normaal hoor!

Want ik heb dat ook, als ik in mijn blootje sta, dan denk ik ook WOW die zijn huge!!!

Maar in kleding valt het amper op.

Ideaal al zeg ik het zelf! Ik vind trouwens mijn formaat wel heel goed gelukt!

Maar ik wist van te voren hoeveel hij erin zou doen, en hij heeft zich er ook nog aan gehouden!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel zo,met kleding aan is het gewoon heel mooi,denk ook omdat ik een aa cupje had dat het verschil zo groot is dat het gewoon wenne is hahah,maar heb hoe dan ook weer zelfvertrouwen,gek eigenlijk he dat ik dat nu weer terug krijg!en de grijns op het gezicht van me vent doet me ook goed haha!

Was gewoon ook een beetje boos op mezelf dat ik mezelf niet normaal kon acsepteren en dat ik zoiets nodig had ervoor maar nu heb ik echt zoiets van booeeiieee,ben er super blij mee en mag mezelf ook weleens goed voelen toch!

Nu ik ook alles weer kan word het steeds leuker!!jij mag over 1,5 week die bh uit en gaan shoppen toch?! hebbie er al zin in:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 1 november mag de BH uit! (Ik moet hem 1 maand dag en nacht dragen.)

Kijk er nu al naar uit om normale BH's te kunnen dragen!

Koop er eerst een stuk of twee/drie denk ik, hoor hier dat bij sommige de maat nog veranderd.

En straks weer zonder schaamte met de kindjes te zwemmen!

Een nieuwe bikini shoppen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo meiden!

weer even een update haha,

ben echt super blij met me boobies!moest er echt aan wenne maar ik vind het heeeeeeerlijk

dat ik een f cup heb numalles staat goed,ik voel me een stuk beter en god wat voel ik me weer

sexy hahah:11:

Alles is super goed genezen en kan alles weer doen wat ik wil

Ik zweer echt bij de be clinic,wat een service en resultaat voor de helft van het geld waarvoor je het in nl kan

laten doen,ik ga zometeen een paar fotos maken van hoe het nu 3 maandjes verder eruit ziet,ben benieuwd wat jullie

ervan vinden:12:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kelly!

Ik had ook al op jou gereageerd in mijn topic!

Fijn dat alles goed met je gaat.

En WOW ik heb jouw foto's bekeken, wat zijn ze veranderd!!!!

Echt prachtige big boobs!! En dat spleetje..... :109:

Ik ben ook erg blij dat ik bij de be-clinic gegaan ben. Als ik ooit een wissel moet in de toekomst.

Dan ga ik er weer heen! Ze zijn zo lief en kundig daar!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.