Ga naar inhoud

kelly21 : 16 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hey,

ik ben ook bij dr plovier geweest en heb ook consult en operatie op dezelfde dag gedaan. is me prima bevallen, alleen moet je natuurlijk niet teveel voorstellen van het consult. je kleed je uit hij meet je op bespreekt wat je hebben wilt, tekent je af en je gaat opweg naar de ok.

ikzelf vond het heerlijk geen tijd om te stressen :D.

maar sommige vinden deze manier niet prettig, omdat het allemaal vrij snel gaat.

succes :D

xx

Het lijkt me ook heerlijk!

ik heb fotos die ik meeneem en die laat ik zien en dan maar gelijk me operatie,anders ga ik mischien twijfelen of me druk maken en nu gaat alles lekker snel!

Ben alleen wel benieuwd hoe ik op die narcose reageer,moet nog 3,5u in de auto terug dus hoop dat dat goed gaat!

Voor ik het weet ben ik wakker met boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

mijn terugreis was ook rond de 4 uur, maar je bent dan nog vrij suf van de narcose, je krijgt een pijnstiller mee voor onderweg en ik heb 2 uur daarna lekker mn andere pijnstillers genomen, nergens last van gehad op de terugreis.

sommige meiden zijn helaas misselijk dan is het minder leuk, maar de meeste vinden de terugreis wel meevallen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Ik denk dat ik ook zo'n 4 uurtjes ,moet rijden. Maar dan moet ik niet in de file komen...

Ik moet er 9:00 zijn, 10:00 operatie!

Ik heb ook een stuk of 8 voorbeeldfoto's. Allemaal ongeveer dezelfde maat en vorm borsten.

Zoek ook een beetje meiden uit met ongeveer hetzelfde postuur als ik heb.

Ik hoop dat het er uit gaat zien als een natuurlijke D, maar ik begrijp van de meesten hier dat je dan toch een grotere bh maat nodig zal hebben.

@Rox, cola schijnt ook te helpen tegen misselijkheidheid toch? Zorg in ieder geval dat ik dat bij me heb.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kelly,

Ik denk dat ik ook zo'n 4 uurtjes ,moet rijden. Maar dan moet ik niet in de file komen...

Ik moet er 9:00 zijn, 10:00 operatie!

Ik heb ook een stuk of 8 voorbeeldfoto's. Allemaal ongeveer dezelfde maat en vorm borsten.

Zoek ook een beetje meiden uit met ongeveer hetzelfde postuur als ik heb.

Ik hoop dat het er uit gaat zien als een natuurlijke D, maar ik begrijp van de meesten hier dat je dan toch een grotere bh maat nodig zal hebben.

@Rox, cola schijnt ook te helpen tegen misselijkheidheid toch? Zorg in ieder geval dat ik dat bij me heb.

Groetjes Janine.

heeyy janine!

Ik hoop idd dat we geen file hebben!ik heb wel voorbeeld fotos van wat ik mooi vind maar weet eig niet op wat voor cup het dan uit gaat komen,stond geen maat bij,maar goed

het word bij iedereen toch anders dus zie t dan wel:P

Hoop wel op hoe dan ook een goeie c cup hoor,betaal niet voor niks zoveel geld:P

Goeie tip,ik ga zorgen voor een blikje cola en hopen dat de terugreis mee gaat vallen zoals rox zei!

Groetjes!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja lekker blikje(s) cola en misschien wat dextrose of chocola. ook appelsap is goed want dat verdikt je bloed. met deze dingetjes bij je zal je sneller opknappen.

misschien is het slim ook een kussen mee te nemen voor tussen jou en de gordel. ik heb dit zelf niet gedaan omdat ik geen last had, maar hoorde van veel meiden dat het prettig was bij je te hebben.

succes :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

cola.kotsbakje.kussens check haha,ik ga het allemaal meenemen,hebben toch een grote auto en alle beetjes helpen toch:D

Gaat nou wel kriebelen hoor haha,ben ook zo blij dat ik strakkies echt vrouwelijk ben voor me vent:D

Ben echt blij met dit forum,soms word ik gek van mezelf en als ik dan weer ervaringen heb gelezen hier

dan is het weer goed haha hebben jullie dat ook??

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook wel erg blij dat dit forum er is, nu weet ik dingen die ik anders nooit had geweten,

en ook de keuze voor het aantal cc's heeft dit forum me echt goed geholpen!!

snap dat je er naar uit kijkt, de eerste weken is het echt zo speciaal dat je ineens boobies hebt, en daarna ga je er aan wennen!

de tijd voor jou gaat nu ook lekker opschieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy meiden,ik heb toch nog 2 vragen waarop jullie mischien het antwoord weten?!

Waarom mag ik 2 weken van te voren geen paracetamol meer nemen als ik bijv hoofdpijn heb ofzo?

én die medische vragenlijst moet ik die thuis invullen en meenemen of daar invullen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aspirine is bloedverdunnend, paracetamol mag volgens mij gewoon wel hoor! Een paracetamol is ook na 4 uur uitgewerkt en weg, dus ik zie dat probleem niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

:126::63::43::43:

Jippie!!!

Morgen jouw dag!

Eerst lijkt het zo ver weg, nu komt het heeeeeeel dichtbij.

Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt, alvast dromen :lol: over je nieuwe mooie boobies!!!

En veeeeeeeeeeeeel succes :71: voor morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.