Ga naar inhoud

kelly21 : 16 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaaaaaaa Kelly heeft d'r nieuwe boobies!!! :43::43::43::43: gefeliciteerd :40:

Ik hoop dat het jou allemaal een beetje meevalt met de pijn etc.

Een heeeeel voorspoedig en snel herstel toegewenst!

Ben erg benieuwd naar jouw verslagje, hoe jij het ervaren hebt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey dames!!

Ben weer thuis en heb heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel pijn!!ik doe nog liever een bevalling dan dat ik dit nog een x overdoe pfff,

Vanochtend ging om 6u de wekker,me zoontje weggebracht en rond 7u richting belgie gegaan,daar aangekomen rond een uurtje of half 10

nog wat vragen beantwoord,afgerekend en mochten daarna naar me kamer toe nummertje 3:PHeb me omgekleed badjas aan en nog wat tv gekeken

om de tijd te doden.Half elf kwam de anestesist binnen en hebben even de vragenlijst doorgenomen,ik mocht trouwens gewoon deo gebruiken dus

mischien handig voor de mensen die nog moeten!rond elf u kwam dokter plovier binnen,die heeft fotos gemaakt,afgetekend en fotos gezien van wat

ik mooi vind.2 minuutjes later werd ik opgehaald en mocht ik naar de operatiekamer toe,daar hele aardige mensen,hebben het nog even over

me zoontje gehad en me nieuwe huisje en toen heerlijk in slaap gevallen!(trouwens wel algehele narcose).werd uurtje later wakker in me bedje en

alles was helemaal goed verlopen,me vriend heeft intussen de medicatie opgehaald en die was er weer toen ik weer bij kwam.

Hij heeft me een mooie c cup gegeven en heeft 565 cc geplaatst!!!Ben er wel heel blij mee maar wat een pijn heb ik zeg,kan me armen niet meer gebruiken

en me hele bovenlichaam doet pijn,maaaar heb niet overgegeven,ook me avondeten op,hoop echt dat ik een beetje kan slapen vanacht!!

Benieuwd wat de aankomende dagen me gaat brengen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,de eerste nacht heb ik overleeft,heb half zittend met wat kussens in me rug geslapen,we'll steeds wakker maar zakte ook steeds weer in slaap,heb nog meer spierpijn dan gister maar als ik lekker in bed blijf en die pijnstilling neem komt het we'll goed,ben stiekem we'll een beetje benieuwd wat eronder zit!hebben jullie tips voor me met oog op die bh,hij staat op me rug al op de grootste stand maar ik word gek van dat ding,die band doe ook zn pijn en ademen is gewoon lastig,fijne dag nog vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey dames!!

Hij heeft me een mooie c cup gegeven en heeft 565 cc geplaatst!!!

Jeetje best een flinke hoeveelheid voor een C cup! Die zul je zo wel gaan halen ;)

Fijn dat alles goed is gegaan, en de pijn achteraf is niet zo leuk. Netjes om de 4 uur je pijnstillers pakken dan blijf je de pijn een beetje voor.

De enigste tip die ik heb is om je armen te bewegen, laat ze niet nog stijver worden.

Met slapen ook, leg ze dan op hè buik, en dan weer naast je beer enz... Veel afwisselen..

Succes en een goed herstel! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke, naast je beer?? :lol:

Jee Kelly,

Ik wilde vragen om een D cup...maarre denk nu dat ik mijn mond maar hou...

Ik geloof niet dat jij straks in een C-cup gaat passen meid met die CC's, dat moet groter worden :101: .

Ben erg benieuwd!

Oeh wat jammer dat je zo'n pijn hebt! Nou ja je hoefde gelukkig niet te kotsen, dat is positief!

Past er nu iemand anders op je kindje? Want dat kun je nu niet zelf doen denk ik?

Of heeft je vriend vrij genomen?

Veeeeeel beterschap meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip,ik ga me armen dan bewegen,ik wist namelijk niet of dat we'll mocht,of ik dan niks zou forceren,ik vind het ook een grote hoeveheid cc hoor zal als ik naar beneden kijk ook we'll groter worden dan een c maar het past we'll heel mooi bij me lichaam vind ik!ik mag morgenaaf douchen en dan ga ik meteen fotos maken,ben we'll heel benieuwd naar jullie reacties hoor!me vriend is een hele maand thuis voor me,hij heeft vrije dagen opgenomen en een week zorgverlof dus die zorgt voor me zoontje!ik baal alleen we'll dat ik zelf niet in of uir bed kan komen maar dat zal nog we'll 3 dage duren voordat ik t weer kan, liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa dat gaat zeker erg mooi worden.

Hier zijn veel resultaten van hem te zien en ik vind dat hij goed in kan schatten wat iemand nodig heeft!!!

O wat fijn dat je vriend zoveel bij je thuis kan zijn!

Dan kan jij je richtten op je herstel!

Je zal je wel wat gehandicapt voelen af en toe, vervelend dat je niet zelf uit bed kan komen enzo.

Maar allemaal voor het goede doel: mooie boobies.

Ik moet nog precies twee weekjes voor ik mijn nieuwe borsten krijg.

Erg spannend hoor :107: !

Wil eigenlijk ook niet teveel negatieve verhalen meer lezen, en dan doel ik voornamelijk op lekkende, scheurende en zwetende protheses.

Snap wel dat die topics hier zijn maar daar zit je zo rond je operatie niet zo op te wachten....

Ik heb er eigenlijk erg veel zin in :63: , ben ook erg benieuwd wat voor prothese (low/medium/high) en hoeveel cc ik krijg!

Laat plovier wel de vrije hand :59: , want ik als leek kan daar toch geen inschatting van maken.

Want je ziet hier zoveel verschillende resultaten met hetzelfde aantal cc's, het valt bij een ieder anders uit he?

Nou ben benieuwd naar jouw pica's!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen fotos maken en ik snap helemaal dat je er zin in heb!me vriend doet echt alles voor me,zooo lief,ik weet eigenlijk niet of ik medium of high heb gekregen weet we'll dat ik sebbin proteses heb,ik heb ook geen slechte ervaringen gelezen hoor,gewoon lekker op jezelf vertrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janine: Hahaha oooohhh wat erg: naast je beer !!!! Hahaha ik bedoel dus : leg je armen naast je neer :P

Kelly, tip om uit bed te komen: probeer je buikspieren te gebruiken, ik legde mijn handen om m'n buik... beetje op en neer schommelen en dan hups omhoog ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly.

Gefelicteerd met je nieuwe boobies ! :D

Wow, ik denk ook wel dat je mintens een E zult gaan krijgen met het aantal cc dat je hebt gekregen.

Maar goed het went super snel dus ik weet zeker dat je daar ook blij mee zul zijn!

Wens je verder een super herstel toe!

Sterkte meis !

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames!

ik heb echt zn pijn aan me linkerborst!hij is groter,klopt en is helemaal warm! boven me litteken zit ook een grote bloeduitstorting,is dat normaal?

ik weet dat ik vrijdag pas geopereerd ben maar het doet echt pijn en rechts voel ik helemaal geen pijn aan!

Pfff raak wel een beetje in paniek,hebben jullie dit ook gehad?en hoelang mag ik die stomme bh uit?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bloeduitsorting gebeurd wel vaker.

Mijn dat je ene borst veel meer pijn doet, zwelling vertoond en warm is...Dit lijkt mij niet normaal!!!

Direct bellen met de kliniek of de spoedlijn van de kliniek!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

Heb me de hele middag heel rustig gehouden,heb 2 uurtjes kunnen slapen en net een kwartiertje onder de douche gestaan en ik moet zeggen dat dat wel een hele opluchting was ff die bh uit.Ik denk gewoon dat hij te strak zat maar ga het hoe dan ook in de gaten houden want blijft zeer doen.Me wondjes zien er wel gewoon goed uit en die bloeduitstorting word ook niet groter ofzo.

Mischien dat ik morgen idd de kliniek ga bellen maar voor vanavond wacht ik het ff af want het kan idd gebeuren dat er een bloeduitstorting zit en het is wel heel erg gezwollen hoop dat dat snel minder word!

Ik hou jullie op de hoogte!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké..... Is hij nog steeds groter en warmer en pijnlijker dan de andere?

Echt NIET wachten en bellen naar de kliniek morgenochtend!!

Succes!! Laat je even weten wat Valerie zei.... ?? Echt bellen hoor ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd, ik wil je niet over de flos helpen, maar ik dacht zelf aan een interne bloeding door de kenmerken die je opnoemde.

Gelukkig heeft de kliniek nu de foto's en zullen ze je snel gerust kunnen stellen !!

Veel sterkte, pijn waar je niet tegen kan vechten is echt gemeen :(

Hopenlijk is dit je laatste pijnlijk(st)e dag en gaat het vanaf nu steeds wat beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of je een dual plean plaatsting hebt gehad,maar vergis je dan niet,ik was toen ook bont en blauw,en was echt niet 1 plekje,was gewoon paars blauw,me hele bovenlichaam,ook heb ik toen veel pijn gehad,dual plane is een van de pittigste operatie,s.

ik denk dat je gewoon enorm last van je spieren hebt momenteel,wat er gewoon bijhoord,maar zeker erg zeer kan doen,wel in de gaten houden of je ene borst niet blijft kloppen en warm aanvoelt,want dan moet je ana de bel trekken,zeker als je ook koorst hebt en of krijgt.

sterkte....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.