Ga naar inhoud

kelly21 : 16 september 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Beste Kelly 21,

Het wachten zal wel meevallen. Niet te veel aan denken en dan gaat de tijd iets sneller.

Soms ben ik er dagen mee bezig en zoek ik nog verdere info en dan gaat het traag. Als ik mijn handen vol heb dan denk ik er niet aan en is een week zo om.

Je moet je niets van de reacties aantrekken zolang je er jezelf goed bij voelt kan de rest de boom in.

Bij mij weten mijn ma en mijn man het en aan mijn pa ga ik het twee weken ervoor vertellen.

Je kan er toch ook niets aan doen dat zij mss wel een goed gevulde boezem hebben en niet weten hoe een vrouw met minder zich moet voelen.kunnen ze gewoon niet weten. Geen haar op hun hoofd weet wat het verschil is gelukkig zijn of ontevreden.

Bij de minder bedeelden kan er iets aan gedaan worden. En zo kunnen wij ons ook goed in ons vel vielen.Dan heb ik liever een gevulde dan bijna geen borst. Kan ik eindelijk eens een deftige decolleté in de spiegel bewonderen.

Maar moet ook nog efkens wachten tot 11 julie. Ben al van 17jan aant aftellen. Dus nog efkens maar gaat wel snel af en toe.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Kelly,

Mijn moeder is er ook helemaal tegen, maar goed ik denk dat ze me wel zal laten begaan (ik heb nog steeds een soort van 'toestemming' van haar nodig omdat ik nog maar 19 ben). Alleen is ze er nu weer over beginnen nadenken en zegt ze dat ze met mij nog naar een andere chirurg wil gaan dan dr. Plovier! Awel dat zal gene waar zijn hoor! Wil echt bij hem gaan...

Ik word trouwens 29 augustus door dr. Plovier geopereerd, 2 weekjes voor jou! Tis nog lang aftellen he pffff...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kelly 21,

Het wachten zal wel meevallen. Niet te veel aan denken en dan gaat de tijd iets sneller.

Soms ben ik er dagen mee bezig en zoek ik nog verdere info en dan gaat het traag. Als ik mijn handen vol heb dan denk ik er niet aan en is een week zo om.

Je moet je niets van de reacties aantrekken zolang je er jezelf goed bij voelt kan de rest de boom in.

Bij mij weten mijn ma en mijn man het en aan mijn pa ga ik het twee weken ervoor vertellen.

Je kan er toch ook niets aan doen dat zij mss wel een goed gevulde boezem hebben en niet weten hoe een vrouw met minder zich moet voelen.kunnen ze gewoon niet weten. Geen haar op hun hoofd weet wat het verschil is gelukkig zijn of ontevreden.

Bij de minder bedeelden kan er iets aan gedaan worden. En zo kunnen wij ons ook goed in ons vel vielen.Dan heb ik liever een gevulde dan bijna geen borst. Kan ik eindelijk eens een deftige decolleté in de spiegel bewonderen.

Maar moet ook nog efkens wachten tot 11 julie. Ben al van 17jan aant aftellen. Dus nog efkens maar gaat wel snel af en toe.

Gr pinki

Ik heb idd precies hetzelfde,soms ben ik er echt de hele tijd mee bezig en als ik dan kijk hoelang het nog duurt pff,maar aan de andere kant heb ik ook wel weer iets van nou toch iets om naar uit te kijken en als ik ze heb dan is het het wachten wel waard denk!!Je heb ook idd een lange tijd moeten wachten erop,kwam dat beter uit met je vakantie ofzo?bij mij kon het niet anders met me werk.nog 2,5 maand en dan ben je al aan de beurt!!ben benieuwd:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Mijn moeder is er ook helemaal tegen, maar goed ik denk dat ze me wel zal laten begaan (ik heb nog steeds een soort van 'toestemming' van haar nodig omdat ik nog maar 19 ben). Alleen is ze er nu weer over beginnen nadenken en zegt ze dat ze met mij nog naar een andere chirurg wil gaan dan dr. Plovier! Awel dat zal gene waar zijn hoor! Wil echt bij hem gaan...

Ik word trouwens 29 augustus door dr. Plovier geopereerd, 2 weekjes voor jou! Tis nog lang aftellen he pffff...

Groetjes!

heeyy,zou wel jammer zijn als je je ergens anders zou moeten laten opereren!ben je al op consult geweest bij plovier met je moeder samen dan?2 weekjes voor mij idd,spannend en idd heeeeel lang aftellen maar goed dan hebben we wel wat toch:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@scarlite:wat voor vragen verwacht je dan eig,bij mij heeft helemaal niemand ook maar 1 vraag gesteld!

Fijne dag allemaal vandaag!

Euhm:

- Moet je dit doen van je vriend misschien?

- Hoe kom je zo snel aan dat geld? Je werkt nog maar 2 maand?

- Hoe ga je dat doen op je werk? Krijg je zomaar ziekteverlof?

- Heb je er wel goed over nagedacht? Is het geen impulsieve beslissing?

- Heb je je wel genoeg ingelicht?

en

- Zo ga je zeker je job kwijtraken als je nu al zo lang in ziekteverlof gaat (euh, tuurlijk niet -_-)

- Je zou je geld beter sparen voor samen te gaan wonen met je vriend.

- Je gaat er spijt van krijgen.

- Vergeet niet dat je het moet laten vervangen om de x aantal jaren, weeral zoveel duizenden euro's.

- Op je werk gaan ze het ook allemaal kunnen zien hé, al die reacties...

Enzovoooooort, ik ga het trouwens vanavond eindelijk zeggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n ma heb ik net ingelicht, ze was gewoon nogal verschoten en even sprakeloos :P maar ze bleef heel kalm en zei dat als ik het echt wou dat ik dat maar moest doen (ze is zelf ook wel van het principe "als je jezelf mooier (en vooral gelukkiger!) kunt maken door plastische chirurgie, dan moet je het gewoon doen" :) )

Ik heb gezegd dat ik nog even ga wachten om het tegen m'n pa te vertellen, omdat ik van hem wel een vragenvuur verwacht :P maar alleszins nog deze week.. anders is het nét iets te kort op voorhand :D 5 mei w00pw00p!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm:

- Moet je dit doen van je vriend misschien?

- Hoe kom je zo snel aan dat geld? Je werkt nog maar 2 maand?

- Hoe ga je dat doen op je werk? Krijg je zomaar ziekteverlof?

- Heb je er wel goed over nagedacht? Is het geen impulsieve beslissing?

- Heb je je wel genoeg ingelicht?

en

- Zo ga je zeker je job kwijtraken als je nu al zo lang in ziekteverlof gaat (euh, tuurlijk niet -_-)

- Je zou je geld beter sparen voor samen te gaan wonen met je vriend.

- Je gaat er spijt van krijgen.

- Vergeet niet dat je het moet laten vervangen om de x aantal jaren, weeral zoveel duizenden euro's.

- Op je werk gaan ze het ook allemaal kunnen zien hé, al die reacties...

Enzovoooooort, ik ga het trouwens vanavond eindelijk zeggen :D

en??hoe hebben ze gerageerd bij je?hoop dat t meegevallen is voor je!ach weet je ze kunnen vragen wat ze willen denk ik maar,als je zelf maar weet de je er zelf beter door gaat voelen toch!

vind ook wel een beetje prive hoor hoe je aan het geld komt enzo,gaat een ander niks aan vind ik maar goed hoop dat je leuke reactie heb gehad!!weet je werk het trouwens al?

groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n ma heb ik net ingelicht, ze was gewoon nogal verschoten en even sprakeloos :P maar ze bleef heel kalm en zei dat als ik het echt wou dat ik dat maar moest doen (ze is zelf ook wel van het principe "als je jezelf mooier (en vooral gelukkiger!) kunt maken door plastische chirurgie, dan moet je het gewoon doen" :) )

Ik heb gezegd dat ik nog even ga wachten om het tegen m'n pa te vertellen, omdat ik van hem wel een vragenvuur verwacht :P maar alleszins nog deze week.. anders is het nét iets te kort op voorhand :D 5 mei w00pw00p!!!!

Gelukkig dat je moeder er wel achter staat!vaders zijn denk altijd wat moeilijker met dat soort dingen maar hoop dattie net zo geageerd als je moeder! 5 mei...pfff ben jaloers hoor!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weer even een update!

nog 5 weekjes en dan mag ik eindelijk op consult,ik hoop zo dat ik dan te horen krijg hoeveel cc ik kan krijgen.

Ik zal zometeen ook een 'voor'foto erop zetten.ik heb het op me werk verteld en tot me grote verbazing waren ze

harstikke blij voor me en omdat ik zelf heb gezegd dat ik al me vrije dagen opneem(dat houd in 3 weken vrij)heeft

me werk gezegd dan mag je je daarna gewoon lekker ziek melden tot je je weer helemaal goed voelt!:Dben zooo blij!

jammer dat het nog een paar maandjes duurt maar dan hebbie ook wel wat:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Oh ik zal je titel eens aanpassen :D !

Hoe ging je consult eigenlijk ?

Hoeveel CC ga je krijgen ?

Heey mii18,ik heb geen consult gehad nog,ik heb hem af moeten zeggen aangezien ons koophuis voor problemen ging zorgen,daarom ben ik ook een hele tijd niet hier op het forum geweest eigenlijk,maar nu blijkt het allebei te kunnen dus heb meteen de kliniek weer gebeld voor een afspraak en ik mag nu 16 sept komen en dan een uurtje van te voren me consult dus ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden hoor!!Ik wil vragen of je het niet erg zou vinden als ik foto's van jou meeneem?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk mag je dat doen.... :D

VInd ik juist een compliment !!!!

Wilde je zelf ook een E ? Weet het ff niet meer wat jou wensen zijn ..

Ik heb geen idee op wat voor maat ik uit ga komen,ik heb nu een 75 aa en wil gewoon mooie borsten en vind jou fotos echt helemaal super dus ga ze meenemen nu ik weet

dat je het goed vind en dan laat ik me gewoon verassen!:DIk wil alleen wel dat het goed bij me lichaam past,ben zelf 1.60,ben niet zo heel groot maar ik zie het wel in

sept:D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstel verloopt prima, ondanks de pijn maar de medicatie helpt me er doorheen.

en ook voor jou komt het allemaal goed !

Hoi carla,

Fijn dat de medicatie helpt,is bij iedereen mischien anders maar vind het toch ook een beetje een geruststelling voor mezelf straks:)

Zou ik je fotos mogen zien?ik kan ze niet zien als ik op je profiel klik,mischien dat ik wat verkeerd doe hoor haha,

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He Kelly,

Wat spannend, die drie weekjes zijn om voordat je het weet :63: !

Dus jij doet ook consult en operatie op 1 dag? Dat ga ik ook doen maar dan 1 oktober!

Heb je het maar in 1 keer gehad. En is wel praktisch want tis toch een eind rijden.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy janine!

ja klopt,ik moet er 10u zijn voor me consult en dan 11u operatie:D

het is voor ons ook een heel eind rijden,wij moeten 3,5u.Hoe lang moet jij rijden??

Ik heb fotos met wat ik wil dus kan net zo goed vlak voor me operatie dan er apart een keer voor komen toch:)

Hebbie zelf al een idee wat je wil hebben?

Voor jou ook al bijna,5 weekjes nog!!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben ook bij dr plovier geweest en heb ook consult en operatie op dezelfde dag gedaan. is me prima bevallen, alleen moet je natuurlijk niet teveel voorstellen van het consult. je kleed je uit hij meet je op bespreekt wat je hebben wilt, tekent je af en je gaat opweg naar de ok.

ikzelf vond het heerlijk geen tijd om te stressen :D.

maar sommige vinden deze manier niet prettig, omdat het allemaal vrij snel gaat.

succes :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.