Ga naar inhoud

Jazzy : 24 juni 2011 : Dr. Horn: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha Dank je! Alleen is het 30 juni i.p.v 30 mei :)

Ik heb hier een daar wat rond gekeken en foto's bekeken. Het WK kliniek is een beetje berucht door een paar jaar geleden maar ik hoor nu geen enge verhalen meer. Ik wilde geholpen worden door Dr.Visser of Dr. Verdonck omdat ze mooie boobs maken.

Ik heb ook aan de foto's (van de vaak genoemde plastische chirurgen) gezien dat het resultaat voor een groot deel afhangt van hoe je eigen borsten gevormd zijn en hoeveel cc je wilt. Dus het resultaat is altijd een surprise.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben net gebeld door het WK en ze hebben gevraagd of ik donderdag 23juni op consult kan komen en vrijdag 24 juni de operatie.

Vind het natuurlijk prima. Hoe eerder hoe beter! Alleen wordt ik geholpen door dokter Gary Horn en daar heb ik dus nog nooit van gehoord.... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh echt?

Hmmm... nu ineens door een andere arts?

Nou ja ik zou eerst ff wat opzoeken over hem en wat fotos vinden...

maar je zei al dat het goed ging komen dus ben benieuwd.

nu moet ik dan alweer je titel veranderen hahahaa :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!

Ik ken m ook niet, nooit van gehoord! Ik ben wel geopereerd in de WK door dr Damen, afgelopen woe.

Ik kan t resultaat nog niet gezien ma 6 juni mag de band eraf! dus ben benieuwd!

Ze zijn erg aardig daar, goed verzorgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie

Wat spannend zeg, je zal wel erg benieuwd zijn naar het resultaat. Hoeveel cc heb je gehad en heb je alleen tape of daaronder een sportbeha? Ik lees namelijk dat er bij de 1 een sportbeha wordt gebruikt en bij de andere tape.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jazzy!

Jaaa zeker spannend idd! ik kan nie wachten :-) maar moet toch ff geduld hebben.Klopt wat je zegt betreft de tape en BH.

Niet iedere PC gebruikt tape, wat ik weet DR Damen wel en Dr verdonck ook dacht ik...

Waarom ze t doen weet ik eigenlijk niet, misschien om ze zo min mogelijk te laten bewegen en omdat je soms ook leest dat vrouwen die een sportBH dragen alsnog een band om moeten omdat de protheses nog niet voldoende gezakt zijn, Miss daarom.

Eigenlijk wel stom ik had t ff kunnen vragen haha. Als jou PC het gaat gebruiken vraag jij het ;-)

Maar na de 12 dagen tape mag ik dus dan pas een sport BH aan, nadat ik naar de dokter ben geweest moet ik wel meteen eentje kopen! ff kijken hoe ik dat ga doen, want maandag ochtend zijn alle winkels dicht, de HEMA om 11:00 dacht ik.

Heb gelezen dat die van de HEMA fijn zijn, of van livera dacht ik...

Als ik r 2 koop is t genoeg voor de 6 weken niet..

Heb je al een idee wat voor cc je wil ? voor/achter de spier?

liefs Chimp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar het resultaat. Nog even en dan kun je ze eindelijk zien en lekker een sportbeha aan. Denk dat 2 sportbeha's wel voldoende zijn hoor. Ik had idd ook ergens gelezen dat de tape voor het op z'n plaatst houden van de protheses is, vraag me alleen af waarom sommige het wel gebruiken en sommige niet. Ik ga dat zeker even vragen aan Dr. Horn. Ik wil uitkomen op een grote D cup dus denk dat ik dan ongeveer 400 cc moet krijgen. Hoeveel cc heb jij? En op welke cup wil je uitkomen?

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen Jazzy!

Ok als je het gevraagd heb ben ik benieuwd naar t antwoord... Als je het niet vergeet :-) want je zult wel zenuwachtig zijn haha

ik heb op advies van dokter Damen 380cc gekregen, heb heel lang getwijfeld tussen de 380 en de 420 cc.

Eigenlijk wilde ik 420Cc, ik had t nog gevraagd aan de zuster die me begleidde naar de OK maar ze zei ook ik zou dat niet doen het is echt groot! je bent smal ik zou 380 doen, maar als je 420 wil stopt hij dat er ook wel in...

Toen dacht ik ja 380 is ook wel genoeg.

Ik ben 1,80 en weeg 58,5 kilo dus ben wel dun en dan hele grote borsten is dan niet mooi, dan kijkt t wel wat nep.

Hoe groot ben jij en wat weeg je?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie

Ik ga het zeker vragen aan de arts en dan laat ik het je weten. Ik heb al m'n vragen op papier gezet dus denk dat ik het niet vergeet. Met 380 cc kom je als het goed is op een D cup uit toch? Dat is een mooie maat! Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als het er heel erg nep uitziet. Wat je ook wel eens ziet, een erg dun persoon met joekels. Dan ziet het er echt uit alsof het erop is geplakt :4: Ik heb dezelfde lengte als jou, ook 1.80 maar ben wel 70 kg. Ik ben niet erg dun ofzo (ook niet dik) heb maat 38, maar wel brede heupen en een dikke kont haha dus daarom wil ik graag een grote D. Ik denk dat het wel bij m'n figuur past.

Hoe voel jij je nu? Begint de pijn al wat weg te trekken?

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!

Ok haha ben benieuwd dan, maar ik zie nou al dat ze niet hoog zitten tenminste voor zover ik t kan zien :-)

Ik voel me op zich wat beter... moet nog niet teveel dingen doen want dan krijg ik echt last vAn me rug.

Ik loop er ook naar, wat krom maar dat lijkt ook een beetje door de band te komen denk ik, die zit ook een stuk over mijn schouderblad.

Ik denk zelf dat het een C wordt maar dat zal ik zaterdag pas weten :-) geduld pffff

dan laat ik t je weten !

Heb je al wat meer over de arts kunnen vinden waardoor jij geopereerd wordt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen hoor! Heb net foto's gezien van iemand die een paar weken terug is geholpen door Dr.Damen en ze zijn echt mooi geworden! Fijn dat je je al wat beter voelt! Nog 5 dagen en dan kan je eindelijk het resultaat zien. Spannend!! Ik heb nog niet zoveel kunnen vinden over de arts die mij gaat opereren. Wel wat dingen in het Engels. Ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken :1:

Nog 25 dagen te gaan!! De tijd mag wat mij betreft wel wat vlotter gaan haha!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen hoor! Heb net foto's gezien van iemand die een paar weken terug is geholpen door Dr.Damen en ze zijn echt mooi geworden! Fijn dat je je al wat beter voelt! Nog 5 dagen en dan kan je eindelijk het resultaat zien. Spannend!! Ik heb nog niet zoveel kunnen vinden over de arts die mij gaat opereren. Wel wat dingen in het Engels. Ik denk dat ik me geen zorgen hoef te maken :1:

Nog 25 dagen te gaan!! De tijd mag wat mij betreft wel wat vlotter gaan haha!

Xx

nee klopt ik heb eigenlijk ook nog alleen maar mooie resultaten gezien van hem.

Hij is niet zo voor de glanzende ballen met een tepel :-) dat vroeg hij namelijk aan mij haha wat ik wilde...

En je daagjes ja dat wordt echt aftellen! nog kleine 4 weekjes, dat is zo voorbij!

Ik moet zeggen dat ik vandaag echt heel vaak op de wc heb gezeten, buikpijn waarschijnlijk door de zetpillen maar ja moet ze opmaken nog 6 Vlgs mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha glanzende ballen met een tepel :4:

Ik wist niet dat je ook zetpillen kreeg voor de pijn. Dat is wel ff afzien, ik haat zetpillen :( Hoeveel zetpillen moet je per dag nemen? Verder krijg je nog tramadol en paracetmol toch? Ik hoop voor je dat de buikpijn snel weg trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Jaa dat vroeg hij echt!

nou bij de welnesskliniek zei ze tegen mij 2x per dag dat is wat ik begrepen had, maar ik was natuurlijk nog wat dol.. en mijn man heeft t misschien op dt moment ook allemaal langs zich heen laten gaan.

Maar op t recept bij de apotheek stond 1 x per dag dus dat heb ik aangehouden, je krijgt er 12.

Daarbij kun je nog paracetamol nemen, max 8 per dag.

Tramadol had ze tegen mij niks van gezegd dus die heb ik niet genomen, geloof dat dat ook pijnstillers zijn maar dan sterker?Of misschien een andere werking weet niet.

De zetpillen zijn tegen ontsteking geloof ik maar ook pijnstillend.

Geen pretje ! want dat wordt 12 dagen op en neer naar de wc :-(

Slaap jij goed op je rug? Daar moet ik ook vreselijk aan wennen, normaal altijd op mijn zij.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geloof best dat je door die zetpillen vaak naar de wc moet. Dat is wel minder maar ja het is voor een goed doel :)

Gelukkig geen Tramadol want ik heb gehoord dat je daar erg suf van wordt.

Ik ben meer een buik- en zij slaper dus voor mij gaat het ook moeilijk worden. Vraag me af wanneer je weer op je zij kan slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik geloof best dat je door die zetpillen vaak naar de wc moet. Dat is wel minder maar ja het is voor een goed doel :)

Gelukkig geen Tramadol want ik heb gehoord dat je daar erg suf van wordt.

Ik ben meer een buik- en zij slaper dus voor mij gaat het ook moeilijk worden. Vraag me af wanneer je weer op je zij kan slapen.

ja die tramadol moest Vlgs mij eigenlijk ook, maar hebben we over t hoofd gezien!

ach ja als t allemaal maar goed geneest! weet ook niet of andere dat mee krijgen? die zeg maar niet bij WK zijn geopereerd?

Vlgs mij is t alleen maar voorzorg ofzo..

ik kan iig nog niet op mijn zij slapen haha, ik lees hier verschillende dingen sommige al heel snel andere later

is ook weer persoonlijk denk.

Heb trouwens net ff bij hunkemoller op de site zitten kijken, daar hebben ze iets leukere sport bh's als bij livera zag ik...

Wilde bij de HEMA ook kijken, alleen nadeel is je kunt daar niet passen! en wil er wel een die goed past!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou ik zie het allemaal wel. Bij Dr.Plovier moest ik wel Tramadol halen bij de apotheek. Dus mocht het nodig zijn, heb ik dat al in huis.

De Hunkemoller en Hema hebben idd goede sportbeha's. Als je bij de Hema een leuke vind, kun je het altijd thuis even passen en dan eventueel als het niet past terug brengen. Ik ben benieuwd op welke maat je uitkomt. Hoe is het met je rugpijn? Is het al een beetje minder geworden?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou ik zie het allemaal wel. Bij Dr.Plovier moest ik wel Tramadol halen bij de apotheek. Dus mocht het nodig zijn, heb ik dat al in huis.

De Hunkemoller en Hema hebben idd goede sportbeha's. Als je bij de Hema een leuke vind, kun je het altijd thuis even passen en dan eventueel als het niet past terug brengen. Ik ben benieuwd op welke maat je uitkomt. Hoe is het met je rugpijn? Is het al een beetje minder geworden?

Xx

Hee Jaz!

Ja het stond ook op t lijstje, Vlgs mij zijn t soort pijnstillers ofzo?

Idd kan ik bij de HEMA nog ff checken en dan meenemen, ik ben ook heel benieuwd naar de maat! :-)

ik zal een foto maken... denk Zelf C ofzo

De rugpijn is nog een beetje hetzelfde gebleven, ik loop gewoon ook nog krom of door de operatie nog of door de band, we zullen zien zaterdag of t minder is met sportBH.

Hoeveel weken heb je vrij als je geopereerd wordt?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jaz!

Ja het stond ook op t lijstje, Vlgs mij zijn t soort pijnstillers ofzo?

Idd kan ik bij de HEMA nog ff checken en dan meenemen, ik ben ook heel benieuwd naar de maat! :-)

ik zal een foto maken... denk Zelf C ofzo

De rugpijn is nog een beetje hetzelfde gebleven, ik loop gewoon ook nog krom of door de operatie nog of door de band, we zullen zien zaterdag of t minder is met sportBH.

Hoeveel weken heb je vrij als je geopereerd wordt?

xxxx

Hoi Chimpie

Wat leuk dat je foto's gaat plaatsen. Ben erg benieuwd! Jammer dat je nog last hebt van rugpijn maar het zal er wel allemaal bij horen. Ik duim voor je dat het minder wordt als je de band hebt verwijderd. Een sportbeha zit toch wat lekkerder en geeft je meer bewgingsruimte. Ik ben nog student en moet in september pas weer naar school. Met werken is het geen probleem want ik kan zelf aangeven wanneer ik wil werken. Ik denk dat ik ongeveer 2 weken ga niksen en dan weer gewoon wil werken. Ik moet alleen wel even kijken hoe ik dat met m'n zoontje ga doen. Heb een zoontje van 4 en die moet ik naar school brengen. De eerste week is al geregeld. Dan brengt zijn vader hem naar school. De 2 week wordt alleen een probleem maar ik hoop dat ik dan gewoon de dagelijkse dingen kan doen. Ik breng hem altijd op de fiets naar school maar denk dat ik dan moet lopen. Want volgens mij mag je ook een aantal weken niet fietsen.

Wanneer begin jij weer met werken?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.