Ga naar inhoud

Jazzy : 24 juni 2011 : Dr. Horn: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik vind het echt super spannend. Ik hoop dat ik net zulke mooie krijg als die van jou! Hoe lang ben jij? En hoeveel weeg je ongeveer? 550 cc klinkt namelijk best veel en jij hebt een E cup met 450 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jazzy,

Wat fijn dat je nu niet meer zo lang hoeft te wachten :rolleyes:

Het aantal cc klinkt als veel, maar als het eenmaal in je borst zit (i.p.v. als kipfilet erop) valt het allemaal wel mee :35:

En het went ook heel snel :38:

Heel veel succes met aftellen! :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 7 dagen te gaan!! Ik heb vandaag de medicijnen alvast opgehaald. Ik ga dinsdag tot en met vrijdag een midweekje naar Landal Greenparks dus ik dacht laat me dat maar alvast doen. Morgen moet ik de hele dag werken en vrijdag en maandag is alles dicht. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden :unsure: Er spoken allerlei dingen door m'n hoofd... :wacko: Gaat de operatie helemaal goed, wordt het resultaat wat ik er van verwacht.. pff wordt er niet goed van! Van mij mag deze week snel voorbij gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy,

Ik word op dezelfde dag als jou geopereerd. Ik heb mijn eerste gesprek gehad op 13 april, bij Dr. Bruno D'hondt. Ik heb nu een grote A, kleine B. En er gaat bij mij 280cc bijkomen. Veel minder dan bij jou dus. Maar ik ben ook maar 1.60m groot en weeg 56 kg ong. Dus van die 'huge' borsten is bij mij dus "not done".

Ik heb totaal nog een zenuwen, heel raar want normaal gezien ben ik dus een echte stresskip. Het enige waar ik wel bang voor ben is de pijn achteraf. Ik heb 2 kindjes, 5 jaar en 14 maanden. De dochter van 5 kan al goed haar plan trekken maar mijn jongste kan zelf nog maar net stappen. Dus dat gaat nog wat worden.

Ik wil je alvast veel succes toewensen en dat we hier samen kunnen aftellen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jazzy!

Zo spannend voor je ;)

Maar 5 dagen meer!

Ben benieuwd hoe je resultaat ga zijn en cupmaat :D

Bij iedereen is het inderdaad anders.

Ga je volgen en ben benieuwd binnen 5 dagen je verslag te lezen ;)

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy,

Ja voor jou gaat de tijd nu ook heel erg opschieten he!! :D Nog even genieten van het mooie weer dit weekend! & voor je het weer is het zover! Die gedachten die nu door je hoofd gaan heb ik ook allemaal gehad, was vooral bang dat t niet mooi zou worden, maak je geen zorgen, dr.plovier maakt pracht boobies!! :43: Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva Wat toevallig dat we op dezelfde dag aan de beurt zijn. Voor jou is het dus ook super spannend! Nog 3 dagen te gaan. Voor de pijn na de operatie ben ik ook best wel bang eerlijk gezegd... ik hoop echt dat het allemaal mee valt. Jij ook alvast heel veel succes!

@Blue Ik ben ook erg benieuwd! Ik hoop dat ze niet te groot worden.

@Mii18 Ik denk idd dat veel mensen die gedachten hebben. Komt allemaal door de spanning.

Nog 3 dagen t gaan! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva Wat toevallig dat we op dezelfde dag aan de beurt zijn. Voor jou is het dus ook super spannend! Nog 3 dagen te gaan. Voor de pijn na de operatie ben ik ook best wel bang eerlijk gezegd... ik hoop echt dat het allemaal mee valt. Jij ook alvast heel veel succes!

@Blue Ik ben ook erg benieuwd! Ik hoop dat ze niet te groot worden.

@Mii18 Ik denk idd dat veel mensen die gedachten hebben. Komt allemaal door de spanning.

Nog 3 dagen t gaan! :1boobs:

NOG 1 DAG TE GAAN!

Hoelaat wordt jij geholpen? Ik moet om 10.45 daar zijn. Best laat vind ik wel. Ik zal lang met honger moeten zitten vrees ik.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend allemaal! Het heeft z'n voor-en nadelen dat je vroeg wordt geholpen. Alleen mag je dan idd vanaf ongeveer 5 uur niet meer drinken en eten. Ik wordt om 14.30 geholpen en moet om 13.30 aanwezig zijn. Ben zo erg benieuwd naar het resultaat!! Ben ook erg benieuwd naar je verslagje.

Succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jazzy

als je dit leest zul je waarschijnlijk je boobs al hebben ,

dus gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten

hoop dat de pijn je erg mee valt en dat je je :1bouncingboobs: gauw kunt bewonderen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, jouw dagje is ook eindelijk aangebroken.. Niet te hard gestrest vandaag? I know I did vorige week :)

Ik kan je al vertellen dat de eerste week geen pretje is, maar dat het daarna stukje bij beetje veeeeeel beter wordt!

Laat je goed verwennen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal!

Zoals sommige van jullie weten heb ik vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr.Plovier in Overijse.

Het was een kort maar krachtig gesprek.

Ik moest er om 11 uur zijn en stond om 11.20 alweer buiten.

Ik had niet heel veel vragen omdat ik veel dingen al weet.

Als eerst ging hij wat dingen uitleggen over de verschillende protheses en de maten.

Voor ons lagen allemaal verschillende maten en mijn oog viel direct op de grootste :152: en dat was 600 cc

Hij heeft even mijn borsten opgemeten en vroeg mij daarna op welke maat ik wilde uitkomen. Ik vertelde hem dat ik graag een D cup wilde met een natuurlijk resultaat. Hij vroeg me of ik de foto's had omdat er verschillende D-cups zijn. De foto's had ik uiteraard meegenomen.

Hij ging even weg om de foto's te bekijken en hij zei dat het idd mooie borsten waren haha. 1 foto had ik trouwens van hun eigen website gepakt.

Ik vroeg hem hoeveel cc het ongeveer zou gaan worden, het aantal wordt 500/550 en ze worden achter de spier geplaatst.

Daarna vroeg hij, wil je echt die maat of zou je het kleiner willen als er dan een natuurlijker resultaat uit zou komen (ik had het namelijk steeds over natuurlijk)

Ik zei dat ik wel echt die maat wil maar als het te nep eruit zou komen te zien ik dan liever wat kleiner wil. Hij zei, ja dat snap ik idd er moet een compromis zijn. Hij zei dat het erg mooi gaat worden en daar heb ik ook alle vertrouwen in! Mijn operatie datum had ik van te voren al vastgelegd voor de 27e en sta op de wachtlijst voor de 22e. Toen we klaar waren met het gesprek kreeg ik alvast het recept van de pijnstillers mee en wat formulieren. Ik vind het zo spannend! Het aftellen kan nu echt beginnen! Nog 26 dagen en dan heb ik eindelijk een prachtige boezem :43:

Groetjes Jazzy

Hey meid.. dacht dat je vandaag al je BV had gehad.. maar is dus nog consult :)

Welke foto had je aan hem laten (van de D cup boobs)??

liefs latina :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.