Ga naar inhoud

Jazzy : 24 juni 2011 : Dr. Horn: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi

Wat een lieve reacties allemaal!

Ik heb helaas niet zulk leuk nieuws...ik ben terug zonder boobs :139:

Vanochtend voordat we weg gingen vanaf het bungalowhuisje zijn we eerst nog even naar het zwembad gegaan hier op het park. Toen we terug kwamen was mijn portemonnee die op tafel lag ineens verdwenen. Ik had nooit verwacht dat ze hier op zo een park zouden jatten. In mijn portemonnee was 500 euro en dat ontbrak dus voor de vergroting. Ik had de rest van het geld gelukkig ergens anders in een envelop in een tas. Ok we zijn daar naartoe gegaan om te vragen of we niet iets kunnen regelen omdat we dus 500 euro te weinig hadden. Dat kon niet want het verschil was echt te groot en dat zou ze zoveel geld kosten. Ik had natuurlijk geen portemonnee meer dus die vriendin van me zou het even voorschieten. We zijn dus opzoek gegaan naar een pin automaat. Die was gelukkig in dezelfde straat. Ik helemaal blij... kan je maar 250 euro pinnen omdat het een andere bank is dan haar eigen bank. Wij weer terug naar de kliniek om te vragen of er echt niet een factuur aangemaakt kon worden of als er een mogelijkheid was om daar het overige geld te pinnen. Ze zou het even bespreken met DR.Plovier. Later kwam hij terug en het antwoord was gewoon nee. Het zou ze te veel geld kosten om een factuurtje van 250 euro aan te maken, ook al zou ik t morgen langs brengen (heel vreemd)Ik baal er echt van. Heb me zo lang verheugd op deze dag en heb er ook zoveel geld voor gespaard en dan krijg ik zo een harde teleurstelling. Ik vind het wel een beetje vreemd dat je niet kan pinnen in de kliniek. Ik bedoel het gaat wel om grote bedragen hoezo kan je daar niet pinnen. De eerst zo aardige vrouw deed een beetje bot en vroeg of ze een andere afspraak moest maken... ik vroeg wanneer is dat dan. Het kan pas in juni en dat vind ik echt te lang. Ik heb het maar gelaten en ik ga naar een andere kliniek. Het liefst volgende week nog. Was er echt even verdrietig over heb zelfs ff gehuild. :blush: Daarna heb ik even flink geshopt en ik voel me al wat beter. Ik ga nu dus op zoek naar een andere kliniek. Als iemand tips voor me heeft hoor ik het graag.

Groetjes Jazzy met nog steeds een kleine cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

goh ! is dat balen !

wat vind ik dit erg voor je !!

zo weinig inlevingsvermogen ! alsof je die diefstal uit je duim zuigt !

check eens op de site van de welnesskliniek en klik eens bij "next day surgery"

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

jezus wat een verhaal ik snap heel goed dat je er kapot van was je verheugd je enorm op deze dag vind dat ook wel vreemd dat je die 250 euro niet later over mag maken je kan dat toch zwart op wit zetten! mischien hebben ze hier al eens slechte ervaringen mee gehad ofzo dat ze te laks zijn geweest? snap wel dat je niet langer wil w88 en valt me toch een beetje tegen dat ze geen gaatje voor je vrij maken ,je bent toch een klant waar ze veel aan kunnen verdienen!

ben benieuwd naar je keuze die je gaat maken pc/kliniek enzo! dkr demeyere maakt ook pracht boobs en kost geloof ik 3000 euro, jayro,eefje,moontje zijn ook door hem geholpen en nog welmmeer maar weet t ff niet uit me hoofd.

heel veel succes !!

xxxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jazzy, wat lees ik nu toch! OOOOOh wat rot voor jou. Ten eerste al dat je 500€ gestolen word en dan de grote teleurstelling dat je niet geholpen kan worden :unsure: . Dat is echt balen.

Ja, tot juni zou ik ook niet wachten eerlijk gezegd. Dan moet je daar in de hitte gaan zitten zweten met al die pleisters op je geplakt. En dat trekt nu al zo.

Had jij ook al voorschot betaald? Waarschijnlijk wel. Dus dat is zomaar ongeveer 1000€ die je kwijtspeelt voor niets... goh meid toch!

Ik kan je een hele goede pc aanbevelen. Dr. Bruno D' hondt in Tongeren. Niet alleen omdat ik er vandaag ben geopereerd, maar omdat ik nog geen enkel slechte kritiek gehoord heb over hem. Ik ben vandaag dus echt in de watten gelegd daar. Zo'n vriendelijke en lieve mensen dat dat daar zijn.

Meestal kan je er snel terecht. Ik heb op 13 april mijn 1e consult gehad, en vandaag al onder het mes.

Er staan nog meerdere toppics van Dr. D'hondt op het forum hier. Allemaal lof!

Hij heeft ook een eigen site waar je foto's kan bekijken.

Succes meid, en ik vind het echt heel jammer voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh Jazzy wat erg!! :139:

Als je al een aanbetaling gedaan hebt, zou ik er toch over denken om naar dr. Plovier terug te gaan.

of het moet zijn dat je het volledige bedrag terug krijgt!

(waarom krijg ik nu het gevoel dat het in die privé kliniek allemaal om de centjes draait???????)

de reden dat het in juni te warm zou zijn.....nou dat hoeft helemaal niet!

Het is de laatste dagen ook erg warm geweest en het is april!

dat wil dus allemaal niets zeggen!

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes!! :147::147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

wat een verhaal zeg! En wat vind ik het erg voor je.

Ik begrijp niet dat ze geen factuur kunnen maken van 250 of 500 euro.

Ik begrijp het best dat je niet meer naar de be-clinic wilt hoor,

ze hebben je echt niet aardig behandelt.

Van dr. Demeyere en dr. D'Hondt heb ik ook al veel mooie resultaten gezien.

Heel veel succes met je keuze!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat een ontzettend naar verhaal, pff heb je daar nu al die tijd voor in de zenuwen gezeten en gaat het niet door!!

Vind het ook vreemd dat ze niet openstaan voor een oplossing.

Ik kan je ook een hele goede chirurg aanraden Dr. van Onselen bij het ACCZ in Zevenaar die maakt ook echt hele mooie borsten en heb nog geen negatieve verhalen over hem gehoord. Ik ben zelf ook door hem geholpen en ken nog een paar meiden die door hem geopereerd zijn en die zijn ook meer dan tevreden.

Hij is niet de duurste en de service is echt goed en je kunt daar ook heel snel geholpen worden, dus korte wachttijden.

Heel veel succes met je nieuwe zoektocht en nu hopen dat het allemaal goed komt.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daag meid..

Heb je aangifte gedaan van diefstal? Hebben ze camera beelden in het zwembad? Kan jouw (rechtsbijstands)verzekering iets doen? Zulke dingen zou je nu niet 1 2 3 aan denken, maar is wel de moeite waard om eventueel alsnog je recht te halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Het is idd een heel zuur verhaal. En die diefstal is helemaal erg. Ik heb wel aangifte gedaan maar ik heb geen verzekering o.i.d.

Ik had gelukkig geen aanbetaling gedaan bij het BeClinic dus dat scheelt iig weer. Wat ik wel nog een beetje vaag vind is dat je niet gewoon kan pinnen in die kliniek. Volgens mij doen ze daar veel operaties zwart...

Vandaag ben ik naar het Movie Park geweest in Germany was erg leuk! Voordat we weg gingen heb ik een aantal klinieken opgebeld. ACCZ, BeauCare, Welnesskliniek en de Royal Beauty Clinic. Ze zitten allemaal vol tot half juni :wacko: Volgens mij wilt iedereen big boobs voor de zomer :lol: Uiteindelijk heb ik Aesthetic Beauty Clinic in Veldhoven gebeld en ik kan 16 mei komen voor het consult en 23 mei de operatie :43: Ik hoop dat ik tevreden ga zijn over het consult zodat ik 23 mei dan echt m'n boobs heb! Het is weer aftellen voor mij :83: Ik hoop dat de dagen voor bij vliegen!

Groetjes Jazzy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff wat een verhaal!!!! :S

Wat slecht van be clinic idd, wel een beetje raar dat dat niet gaat!!

Maar goed dat je nu zo snel terecht kan bij een andere kliniek!

Hoe heet de pc die je gaat opereren? Dan pas ik je titel even aan voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff wat een verhaal!!!! :S

Wat slecht van be clinic idd, wel een beetje raar dat dat niet gaat!!

Maar goed dat je nu zo snel terecht kan bij een andere kliniek!

Hoe heet de pc die je gaat opereren? Dan pas ik je titel even aan voor je!

Ja ik vind het ook nogal apart.

Ik weet eerlijk gezegd nog niet hoe de pc heet. Dat hoor ik waarschijnlijk 16 Mei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik weet niet zo veel over deze kliniek, heb de naam wel een paar keer voorbij zien komen op een ander forum maar ben nu bezig met informatie te zoeken over de kliniek. Ik kan tot nu toe nog niks negatiefs vinden dus ik hoop dat het goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy,

fijn dat je redelijk snel nog terecht kan. Wat raar dat de Royal beauty clinic helemaal vol zat. Maar ja, het zal zijn zoals jij zei hé. Iedereen zal wel mooie :1bouncingboobs: wilen voor de zomer.

Ik hoop dat je er de 13de een fijn gesprek aan overhoudt. En dat je dan 23 mei eindelijk geholpen kan worden.

Groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey jazzy, vroeg me toch nog iets af omdat je zei dat je daar alleen contant kan afrekenen want ik heb het gewoon aan hun overgemaakt zoals de meeste, kon dat bij jou niet dan? vind het zowiezzo niet kunnen om een operatie handje contantje te betalen dat was bij de bergman kliniek ook gewoon vond dat zo raar! heb nog niets gelzen over je nieuwe PC ben benieuwd naar je ervaring met hem :D veel succes ermee en hoop dat t nu wel goed gaat deze keer;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mii18 Ik heb nog niet veel foto's gezien. Hij werkte eerst bij de Velthuis kliniek dus ik ga even onder die naam zoeken.

@Bambie Dank je! Ik kon idd het geld overmaken. Maar ik had een deel van mijn laatste salaris ook nodig haha vandaar. Was bang dat het niet op tijd op hun rekening zou staan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jazzy..

Fijn dat je nu een nieuwe datum hebt.. wel even een tip: ik zou van de week wel eerst even bellen en vragen of op die datum die pc wel beschikbaar is. Omdat ze je dus al een datum hebben gegeven, is het zo dat je dus ook al aan een pc bent gekoppeld. Dus, bel van de week en zeg bij welke pc je terecht wilt en dan kijken zij of dat idd op die datum kan. En geef dus ook aan dat je het consult ook bij diezelfde arts wilt..

En dan nog een tip.. maak geen overhaaste beslissing puur omdat het bij Be Clinic k*t is verlopen. Ik bedoel, het zijn allemaal samenloop van de omstandigheden.. en dat alles maakt de pc niet minder goed.. en als ik zie welk resultaat jij wilt, denk ik toch dat Plovier dit het mooiste kan waarmaken.. Maar goed, dat is mijn mening he? En ik snap jou helemaal hoor, je bent er helemaal klaar mee na wat er is gebeurd. Ik hoop alleen dat je geen spijt gaat krijgen ofzo snapje?

Oja en nog even over dat zwart werken.. dat heeft niets te maken met wel of niet contant.. Het feit dat het al in de agenda staat, maakt het al 'wit' voor de belastingdienst. daarnaast, zullen zij jou een factuur mee geven, wat dan ook betekent dat het wit is. Ik denk zelf dat ze geen pin hebben omdat ze eigenlijk willen hebben dat mensen het van te voren overmaken, en dat ze daar ook een beetje van uitgaan omdat bijna niemand met 2000 euro op zak gaat lopen.. Het is meer voor hun eigen veiligheid helemaal niet zo slim, dat ze zoveel cash in kas hebben ivm overvallen, brand etc etc.. :s

Anyways meid, ik hou je topics in de gaten en hoop dat het allemaal goed komt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Latina Bedankt voor je tips. Maar ik maak zeker geen overhaaste beslissingen. Ik kijk wel naar goed klinieken. En dokter Koeijers is een hele goede daarom werkt/werkte hij ook bij de Velthuiskliniek dat is 1 van de beste klinieken in Nederland. Ik heb ze vandaag nog even gebeld en ik heb gelukkig een afspraak met hem en wordt ook geopereerd door DR. Koeijers.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi

Mijn datum en de kliniek zijn veranderd. Ik had eigenlijk mandag een consult in veldhoven. Ik moest de afspraak wegens omstandigheden verzetten. de operatie datum ook en dat kon pas in augustus. Ik heb dus een afspraak gemaakt bij het WK kliniek bij Dr Verdonck.

Ik heb net de 500 euro voor de reservering overgemaakt en ik heb 29 juni het consult en wordt 30 juni geopereerd.

Liefs Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.